Sivu: 33 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2331323334354383 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961:stä 990:een 2647:sta
  1. #961
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Tämähän on jo selvää pässinlihaa. Oli tämäkin beast-kotka pelkkä poikanen ilman siipiä.

    Turbobusa vaan kehiin niin kulkee ainakin toiseksi eniten ja tuollainen lälläri vajaamukinen kotka sitten vaikka karting-radoille pujottelukepeiksi...
    Sun provo-ote lipsuu nyt. Ne ei skulaa sillon ku luukuttaa liikaa
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  2. #962
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Kukkisritmo iskee tähän väliin... 250 tasan viime kesänä Jämsässä (mut on siinä pikkuinen pleksi)
    Silti sua saa aina odotella joka paikassa ? *pusipusihalihali*
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  3. #963
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Silti sua saa aina odotella joka paikassa ? *pusipusihalihali*
    Ei voi kato kadulla kyyristellä niin matalalla. Pleksin alaosa on musta...
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #964
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Sun provo-ote lipsuu nyt. Ne ei skulaa sillon ku luukuttaa liikaa
    Ei mitään provoa vaan pelkästään vakavaa asiaa, SD on sisäistetty huolella nyt.

    The Beast näyttää mittarissa 299km/h ja sen 190hp vetää ja kulkee niin pirusti, joten turbobusahan on luonnollisesti seuraava askel... (mikäli turbo-nissani ei kerkeä menemään ohi ennen)
    Supermoto
  5. #965
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Ei mitään provoa vaan pelkästään vakavaa asiaa, SD on sisäistetty huolella nyt.

    The Beast näyttää mittarissa 299km/h ja sen 190hp vetää ja kulkee niin pirusti, joten turbobusahan on luonnollisesti seuraava askel... (mikäli turbo-nissani ei kerkeä menemään ohi ennen)
    Älä ny, toissa kesänä just naureskelin kun muuan kilonen retkijammu alko pullistella valoissa tussahtelevan sx200:sen kanssa ja niinhän siinä kävi että kyllä se nissani ne seuraavat valot ekana tapas. Yritin kyllä huudella kypärän sisältä että "jos tohon lähdet ni paree vetää isolla kädellä" mutta eihän se uhmassaan mitään kuunnellu Noh, siperia opettaa...
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  6. #966
    Aikalailla on nyt hiillos päässyt hiipumaan

    Jäljellä näyttää olevan enää "ihan kiva"

    Nähtäväksi jää, mahtaako sitten olla "liian kiva"
    siinä missä on parhaimmillaan.

    Siitä kun ei pääse mihinkään, että ainakin yhdeksälle
    kymmenestä tulee "ongelma" kaikesta siitä, mitä
    känkkäränkässä on "enemmän" kuin 990:ssä.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  7. #967
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Jos tässä keskinäisen vitsailun ja välittämisen keskellä vakavasti ajattelee varttimailia niin yksi jättestor problem on siinä että nakuilla ylirivakka lähtö on asennon ja akselipituuden takia huiman hankala. Tahtoo kipata selän kautta yli liian herkästi. Huippujen merkitys sekin on köyttöidea huomioiden hieman epärelevantti asia. Mutta noin teoreettisesti ajatellen uskoisin että 270 on jo kova saavutus nakulla, oli tehoa kuinka paljon hyvänsä. Toi mun vanha malli taitaa päästä ihanne olosuhteissa omaan viisariin 242 ja todellinen lienee lähempänä 230:tä. Noissa vauhdeissa suoraa tietä ajaessa homma on ihan sillkkaa tuskaa kun meinaa lähtä näppy hartioiden välistä irti. Mutta mutkapätkillä 140-170 vauhdit on puhdasta adrenaliinia.
    Samat on havainnot täällä. SF kelaa heittämällä naviin 239 jolloin rajoitin astuu peliin (1 piikkiä vakiota pienempi eturatas). Yli 200 voi hyvin ajaa esim. Motoparkin suoralla, mutta siinä väsyy nopeasti kun tuuli repii voimalla. Saavutettu hyöty katoaa ensimmäisessä mutkassa kun jarrutus ei osu kohilleen.

    Pienestäkin tuulisuojasta on suuri hyöty, tolla matkalehmällä (multistrada) ajaa ihan samoja kierrosaikoja pienemmästä tehosta ja suuremmasta painosta huolimatta, leppoisalla tourinkimeiningillä.

    Absoluuttista nopeutta ja suorituskykyä tärkeämpi on subjektiivinen tuntuma. Nakulla ei tarvita yhtä paljon nopeutta saman efektin kokemiseen, millä on siviililiikenteessä suuri korttiasäilyttävä vaikutus.
    Viimeksi muokannut: pupu; 29.01.2014 klo 22:45. Syy: korjattu lainaus
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  8. #968
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Aikalailla on nyt hiillos päässyt hiipumaan

    Jäljellä näyttää olevan enää "ihan kiva"

    Nähtäväksi jää, mahtaako sitten olla "liian kiva"
    siinä missä on parhaimmillaan.

    Siitä kun ei pääse mihinkään, että ainakin yhdeksälle
    kymmenestä tulee "ongelma" kaikesta siitä, mitä
    känkkäränkässä on "enemmän" kuin 990:ssä.
    Tuota testi-ideaa voisi ihan vapaasti käyttää. Joku rahakas? brittilehti nappaa yksityisiltä markkinoilta laitetun vanhan ärrän ja vastakkain sitten upouusi peto. Ruutuvihko + kynä -> vertailu & juttu siitä, mitä rahalla saa ja kuinka hevosella pääsee.

    Muita pareja:

    08 bleidi vs. 14 bleidi (heh heh)
    06 Z1000 vs. 14 Z1000
    07 Triple vs. 14 Triple

    Jne.

    Köyhiä kiinnostaisi nämä tarinat. Toisaalta ei meillä ole varaa noihin lehtiin...
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #969
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Absoluuttista nopeutta ja suorituskykyä tärkeämpi on subjektiivinen tuntuma. Nakulla ei tarvita yhtä paljon nopeutta saman efektin kokemiseen, millä on siviililiikenteessä suuri korttiasäilyttävä vaikutus.
    Olipa aika hyvin sanottu, joskin lauseen loppuosa ei oikeen osu omaan mielentilaan just nyt

    (Äitienpäivänä letkeää mutka-ajelua sipoossa = reilut 70 päiväsakkoa ja 4kk ajolepoa)
    Viimeksi muokannut: pupu; 29.01.2014 klo 22:47. Syy: korjattu lainaus
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  10. #970
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Absoluuttista nopeutta ja suorituskykyä tärkeämpi on subjektiivinen tuntuma. Nakulla ei tarvita yhtä paljon nopeutta saman efektin kokemiseen, millä on siviililiikenteessä suuri korttiasäilyttävä vaikutus.
    Subjektiivinen se vasta suhteellista onkin, ihan vimpan päälle .

    Jos tuolle tuulen tuiverrukselle ja sen korttia säilyttävälle vaikutukselle laittaa olematonta suurempaa
    painoarvoa...... on sitten syytä osata nauttia moposcootterilla vetelystä

    On nimittäin nämä uudet ja modernit laitteet "liian hyviä" ajettavia siihen nähden että "huonompikaan"
    kuski saisi "pöhinäpiikin" edes suurin piirtein rajoitusten mukaan kömpsytellessä.

    Sen "subjektiivisen tuntuman" saaminen edellyttää kyllä melkein jonkun 60-90 hp:n
    koneella ja 70-luvun alustalla/renkailla/jarruilla varustetulla "letkukiepillä" vetelyä.....
    että saadaan edes hieman sitä korttia säilyttävää vaikutusta .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  11. #971
    BTW, liki 142 000 lukukertaa tällä topicilla todista edelleen että Kotari se ei jätä ketään kylmäksi, oli puolesta tai vastaan
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  12. #972
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    BTW, liki 142 000 lukukertaa tällä topicilla todista edelleen että Kotari se ei jätä ketään kylmäksi, oli puolesta tai vastaan
    Et sitte lähde mukaan siihen, et aika moni on ehkä ihmettelemässä paremminkin
    tätä "pöhinää" kuin itse jutun juurta .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  13. #973
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Et sitte lähde mukaan siihen, et aika moni on ehkä ihmettelemässä paremminkin
    tätä "pöhinää" kuin itse jutun juurta .
    sitä juuri, ei lähde vastaavia pöhinöitä kiinailmiöiden perässä, ei auta vaikka olis joku italialainen mukamuodikas rakennussarja, eikä lohduta vaikka papattaisi amerikkalaisella puolivalmisteella. Nothing beats the heat of KTM
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  14. #974
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    sitä juuri, ei lähde vastaavia pöhinöitä kiinailmiöiden perässä, ei auta vaikka olis joku italialainen mukamuodikas rakennussarja, eikä lohduta vaikka papattaisi amerikkalaisella puolivalmisteella. Nothing beats the heat of KTM
    Taidokkaasti rakennettu kansainvälinen julkisuuskuva......

    Jotenkin tulee nyt mieleen esihistorialliselta aikakaudelta alkunsa saanut saaga taiteen ja kulttuurin parissa.....
    Realiteetin on sitten voinut kesästä toiseen tarkistaa savolaisen kyläkaupan
    kassajonossa . .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  15. #975
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Et sitte lähde mukaan siihen, et aika moni on ehkä ihmettelemässä paremminkin
    tätä "pöhinää" kuin itse jutun juurta .
    Juuri näin. Itsekin seuraan tätä vain siksi, että on viihdyttävää lukea keskusteluja muutaman KTM-forever-fanaatikon ja heitä härnäävien muiden keskustelijoiden välillä Eipä silti, kyllä alkuun myös nuo beastin speksit ja muut infot oli mukava saada selville täältä.
    Z750 -> FZ1-N
  16. #976
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    sitä juuri, ei lähde vastaavia pöhinöitä kiinailmiöiden perässä, ei auta vaikka olis joku italialainen mukamuodikas rakennussarja, eikä lohduta vaikka papattaisi amerikkalaisella puolivalmisteella. Nothing beats the heat of KTM
    Eikös siitä Ducati 999R:stä ollu yli 50 sivua tekstiä? Vääntökäyriä sun muita.
    Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
  17. #977
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    (Äitienpäivänä letkeää mutka-ajelua sipoossa = reilut 70 päiväsakkoa ja 4kk ajolepoa)
    OT, mutta aikalailla samat sakot kuin Räty/Ahde-keissistä

    Yksi syy miksi tämä ketju on niin suosittu, on tietty pieni provoilu puolin ja toisin (hyvä asia) mutta myös se, että tämä taitaa olla about ainoa mielenkiintoinen uutuus tälle vuodelle. Hiljaista on muiden merkkien osalta kun ei mitään uutuuksia ole tullut. Lähinnä olemassaolevien mallien pikkupäivitystä.

    999R-ketju on huikea. Siinä oli sitä vanhaa org-henkeä
  18. #978
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    OT, mutta aikalailla samat sakot kuin Räty/Ahde-keissistä

    Yksi syy miksi tämä ketju on niin suosittu, on tietty pieni provoilu puolin ja toisin (hyvä asia) mutta myös se, että tämä taitaa olla about ainoa mielenkiintoinen uutuus tälle vuodelle. Hiljaista on muiden merkkien osalta kun ei mitään uutuuksia ole tullut. Lähinnä olemassaolevien mallien pikkupäivitystä.

    999R-ketju on huikea. Siinä oli sitä vanhaa org-henkeä
    Olet tismalleen oikeassa. Ja nohevasti napsuteltu provohan on sitä parasta kauraa näin talven pitkinä iltoina. Joskus on suorastaan ilo tarttua niihin ihan tietoisesti kun tietää jo vastinetta kirjoittaessaan että kuka ja miten siihen reagoi
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  19. #979
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Kun tossa toi vanha duke ja kyykytkin taas sotkettiin tähän niin siinähän sitä olisi kesäpäivän ohjelmanumeroo kun laitetaan nuo vastakkain eri näkösiin testeihin. Kuka ilmoittautuu vapaaehtoiseksi?
    Superbike #7
  20. #980
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    OT, mutta aikalailla samat sakot kuin Räty/Ahde-keissistä
    Jep, onko rangaistus oikea suhteessa tekoon?

    Onhan tää nyt hienoa, että pakkasen paukkuessa voi jotain mielenkiintoista ja hauskaa lukea ja heittää tyhmiä kommentteja väliin

    Kattelin just, että onpa monenlaista krääsää KTM:llä tarjolla: tuttipulloa, potkuhousua, purulelua sun muuta mukavaa... ei taida rollaattoreita vielä löytyä
    CB K R
  21. #981
    Lainaa Silverwing kirjoitti Katso viesti
    Jep, onko rangaistus oikea suhteessa tekoon?

    Onhan tää nyt hienoa, että pakkasen paukkuessa voi jotain mielenkiintoista ja hauskaa lukea ja heittää tyhmiä kommentteja väliin

    Kattelin just, että onpa monenlaista krääsää KTM:llä tarjolla: tuttipulloa, potkuhousua, purulelua sun muuta mukavaa... ei taida rollaattoreita vielä löytyä
    Ja nyt uusimpana käkikello

    http://instagram.com/p/jyM3PZRs9Y/#
    Viimeksi muokannut: GuessWho; 30.01.2014 klo 12:26.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  22. #982
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    laitetaan nuo vastakkain eri näkösiin testeihin. Kuka ilmoittautuu vapaaehtoiseksi?
    Mä voin haastaa Beastin seisovalla maililla. Mun puolesta siihen saa vaihtaa välitykset jos haluaa.

    Jos on hyviä ideoita erityyppisiin testeihin muutenkin, niin mielellään otetaan vastaan (jotain muuta kuin tonniset nakut perustesti). Autan toteuttamaan parhaan idean. Mittalaitteet löytyy, että saadaan dokumentoitua suorituskyvyt (pyörän tai kuskin, kumpi sitten onkin rajoittava tekijä). Saattaa olla mahdollista saada siitä juttu vaikka johonkin alan lehteen ujutettua.
    Kadulle:
    Bimota SB6
    BMW K1200S
    Suzuki GSX1300R T Sawon Woima 527,5hv 503,8Nm 390,7km/h

    Radalle:
    Yamaha R6R Superstock
  23. #983
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jii_hoo kirjoitti Katso viesti
    Mä voin haastaa Beastin seisovalla maililla. Mun puolesta siihen saa vaihtaa välitykset jos haluaa.
    Ei taida ihan Alastarossa riittää pituus mailin ajamiseen. Tai ainakin ankkurin joutuu heittämään aika äkäsesti.
    Lainaa jii_hoo kirjoitti Katso viesti
    Jos on hyviä ideoita erityyppisiin testeihin muutenkin, niin mielellään otetaan vastaan (jotain muuta kuin tonniset nakut perustesti). Autan toteuttamaan parhaan idean. Mittalaitteet löytyy, että saadaan dokumentoitua suorituskyvyt (pyörän tai kuskin, kumpi sitten onkin rajoittava tekijä). Saattaa olla mahdollista saada siitä juttu vaikka johonkin alan lehteen ujutettua.
    Näitä nettivääntöjä kun lueskelee hetken aikaa niin kyllähän näistä aika helposti saa ideoita erilaisiin testeihin.
    Superbike #7
  24. #984
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Ja nyt uusimpana käkikello

    http://instagram.com/p/jyM3PZRs9Y/#
    No juu, ja tasatunnein ei Kuku Käki - vaan ärjäsee Akrapowic. Olishan siinä munaa.
    <p>.</p>
  25. #985

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa jii_hoo kirjoitti Katso viesti
    Mä voin haastaa Beastin seisovalla maililla. Mun puolesta siihen saa vaihtaa välitykset jos haluaa.

    Jos on hyviä ideoita erityyppisiin testeihin muutenkin, niin mielellään otetaan vastaan (jotain muuta kuin tonniset nakut perustesti). Autan toteuttamaan parhaan idean. Mittalaitteet löytyy, että saadaan dokumentoitua suorituskyvyt (pyörän tai kuskin, kumpi sitten onkin rajoittava tekijä). Saattaa olla mahdollista saada siitä juttu vaikka johonkin alan lehteen ujutettua.
    Mitäs kivaa tossa seisoskelussa sillä maililla on ? Mä kyllä tykkään ajella ennemmin mutkapätkillä
    Ultrafast KTM machine .
  26. #986
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Toi testi olis kyllä mielenkiintoinen. Mailin loppunopeus/ratakierros
    Maililla Esim kyykyllä 290 ja Super Dukella 270 tarkoittaisi että Super Duken olisi oltava ratakierroksella 2 sekunttia nopeampi voittaakseen. Tällä kaavalla ehkä selviäisi mikä on nopein pyörä.
    Radalla edustan kierroksella ohitettavien halveksittua ryhmää, joten en osallistu
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  27. #987
    Toi seisova maili on harrastuksen ehkä tympein esiintymismuoto kaiken kaikkiaan. Sillä ei mitata paremmuutta missään muussa kuin rakentelun taidossa ja muna-asennon osaamisessa. Mä en ainakaan kumarra ainuttakaan neljää sataa mailin matkalla ajanutta jos pitää lähteä oikeasti pyssyttämään mutkaa. Mutta mutta... Ennen kuin ammutte reikäpäillä niin sanon ettei oma tekninen osaaminen riittäisikään noiden suoraa kulkevien rakenteluun, ei tosin mielenkiintokaan. Tällä ruholla ei suipistella katteen takana taistelemassa aerodynamiikan lakeja vastaan enkä halua harrastaa moottoripyöräilyä istumalla tunnin odottamassa vuoroani ajaa suoraa latua muutaman sekunnin. Mutta en oitis ala kehumaan nopeaksi sellaista jolta ei edellytetä reaktionopeutta saati kykyä hallita peliään sen enempää kuin tavallinen motarirykaisy edellyttää.

    Eli nää mailin ajot, seisten tai ei, on yhtä kaukana KTM filosofiasta kuin saksanpähkinä on turkulaisesta tankotanssibaarista.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  28. #988
    Mulla ainakin nousee hattu korkealle niin RR:n, enduron ja crossin, speedwayn, trialin, varttimailin, seisovan mailin ja muidenkin lajien huipuille. Harvassa, jos missään, moottoripyöräilyn lajissa pärjää paskalla kalustolla, mutta kaluston lisäksi tarvitaan aina myös kuljettajan taitoa. Eri lajeissa sen osuus vaan vaihtelee.

    Ehkä vähän ontuva vertaus, mutta jokainen osaa juosta sata metriä, siltikin siinä järjestetään kilpailuja. Ja aina joku on parempi kuin toinen. Joku voi sanoa, ettei ole tylsempää lajia kuin juosta sata metriä suoraan. Toiselle se taas on lähes koko elämä.

    Erityisesti pyrin välttämään arvostelemasta sellaisien lajien järkevyyttä, joita en ole edes kokeillut. Toisinaan kyllä houkuttaa epäillä niiden lajien järkevyyttä, joissa tietää jo etukäteen itse olevansa huono
    Kadulle:
    Bimota SB6
    BMW K1200S
    Suzuki GSX1300R T Sawon Woima 527,5hv 503,8Nm 390,7km/h

    Radalle:
    Yamaha R6R Superstock
  29. #989
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Toi testi olis kyllä mielenkiintoinen. Mailin loppunopeus/ratakierros
    Maililla Esim kyykyllä 290 ja Super Dukella 270 tarkoittaisi että Super Duken olisi oltava ratakierroksella 2 sekunttia nopeampi voittaakseen. Tällä kaavalla ehkä selviäisi mikä on nopein pyörä.
    Radalla edustan kierroksella ohitettavien halveksittua ryhmää, joten en osallistu
    Ja vertailun lopputulosta olis tosi vaikee arvata etukäteen? Arvailun voi aloittaa katsomalla noin alkuun, että kuinka monta nakupyörää tuolla ajelee kisojen kärjessä ja sitten jatkaa nopeassa ryhmässä pyörivien nakujen laskemisella.
    Superbike #7
  30.  
  31. #990
    Lainaa jii_hoo kirjoitti Katso viesti
    kyllä houkuttaa epäillä niiden lajien järkevyyttä, joissa tietää jo etukäteen itse olevansa huono
    Jos tässä on tartunta heittämääni naaraan niin voin sanoa että ajoin yli tuon kolmesataa km/h ensi (ja ainoan) kerran vuonna 2002. Ei, en lentokentällä vaan hämeenlinnan motarilla. Totesin käsien tärinän lakattua itselleni että ok, se on nyt testattu ja eipä siinä ollut mitään mikä innostaisi kokeilemaan uudestaan. Se että ajaako sen "seisovalla" maililla vai pidempään vauhtia keränneenä ei tee suorituksesta yhtään kummoisempaa. Kalusto millä se on tehty on kyllä valovuoden päässä moderneista ja turvallisista nykylaitteista. Toki pikku provon takana on se totuus että kaikki mopoilu on pornoa, ihan sama miten, millä ja missä sen tekee. Mutta moisen nostaminen vertauskohteeksi mutkatykki-ketjussa on tyystin hölmössä paikassa tehtyä leveilyä touhulla jota harrastaa lähestulkoon joka heppu jolla on hieman munaa ja tarpeeksi möhkäle peli sellaisen tekemiseen. Ja tämä viimeinen lauseke on se ainut millä on tässä kontekstissa itse asiassa mitään merkitystä.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Sivu: 33 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2331323334354383 ... ViimeinenViimeinen