Sivu: 23 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1321222324253373 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 661:stä 690:een 2647:sta
  1. #661
    Lainaa Supertuke kirjoitti Katso viesti
    Itse otin mopon lisäksi
    .
    .
    .
    3PW131913 KTM RX-7 GP Helmet 1136,00€
    Sopivan hintainen skydde.
  2. #662
    Lainaa Veistos kirjoitti Katso viesti
    Täällä on kyllä nyt havaittavissa sellaista kottarais hurmosta, että moni herätyskokouksen vetäjä on kateellinen!
    Se on kieltämättä sellainen tie että sille kun eksyy voi kaiken muun heittää
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  3. #663
    Lainaa Ytsför kirjoitti Katso viesti
    Sopivan hintainen skydde.
    Melkein saman tuo maksaa Arain väreillä
  4. #664
    Lainaa Veistos kirjoitti Katso viesti
    Täällä on kyllä nyt havaittavissa sellaista kottarais hurmosta, että moni herätyskokouksen vetäjä on kateellinen!
    Juuh.
    Itellä on ollut vähintään yks kotari tallissa viimeiset 10 vuotta.
    Sen seurana on ollu Kawaa, Hondaa, aprilliaa ja yks Ducati.
    Jotenkin oon vaan noihin Kottaraisiin tykästyny.

    Tällähetkellä ku RC8 o myyty nii uusi pikku Duke 690 on ainoo kotari tallissa.
    On vaa nii veikee lelu nuhaseks 70hp vehkeeks että kävin 2012 cannonball bike runin nykäsee sillä 2012 ja ei tarvinnu hävetä mutkapätkällä kilokyykkyjen seurassa.
    En oo yhtää merkkiuskolllinnen vaa vetlen sillä vehkeellä joka itelle luo hymyn kypärän sisää ja siinä noi kottaraiset o jotenki onnistunu aina.
    Aina mutkia matkassa.
  5. #665
    Toi Huskyn Nuda 900 R vähän houkuttais ens kesäks ku ne on kohtuu hintasia.
    Keula on kuulemma suht paska ja nyt kun kotarin pomo osti Huskyn pois ni huoltaminen on kuulemma hankalaa ja osia ei saa mistään.
    Harrastuksessa pitää olla haastetta ni sehän sopii mulle. =)

    .Ducatin Hyperretad SP on hinnoiteltu silleen ettei sitä voi ostaa (halvimmalla sais uuden 1290 Sd:n) nykyiseen pikku Dukeen pitäis saada ruutia lisää ni toi Nuda...

    Duke 690 on titaani Akraa ilman katalysaattorii, DNAn sage 1 & 2 filtterii, kaikki powerparsit mitä catalogist löytyy, Shorain akkuu, BST vannetta, kartat. ... kulkee ja taittuu mutkaan kivasti mut parikyt heppaa tarviis lisää.
    Viimeksi muokannut: Wiwwee; 23.12.2013 klo 05:34.
    Aina mutkia matkassa.
  6. #666
    Lainaa Supertuke kirjoitti Katso viesti
    Itse otin mopon lisäksi...
    No, tuohon ei paljoa kuttaperkkaa jää kiinni, peilit... (?)
    MAD (mean absolute deviation)
  7. #667
    Lainaa Wiwwee kirjoitti Katso viesti
    Tällähetkellä ku RC8 o myyty nii uusi pikku Duke 690 on ainoo kotari tallissa.
    On vaa nii veikee lelu nuhaseks 70hp vehkeeks että kävin 2012 cannonball bike runin nykäsee sillä 2012 ja ei tarvinnu hävetä mutkapätkällä kilokyykkyjen seurassa.
    Mulla on toisena pyöränä 690 enduro R. Katunappuloillakin sillä kestää mutkateillä hyvin ajoseurassa, pyöristä tai kulusta riippumatta (<150kmh). Ei voi kuin ihmetellä miten hauska ja yllättävän nopea tuollainen tehoton peli on ajaa tielläkin. Saattaa myös johtua siitä että se on kotari
    RC8R 2012
    EnduroR 2013
  8. #668
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    No, tuohon ei paljoa kuttaperkkaa jää kiinni, peilit... (?)
    Tangonpää peilit olen tilannut.
  9. #669

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa Wiwwee kirjoitti Katso viesti
    En oo yhtää merkkiuskolllinnen vaa vetlen sillä vehkeellä joka itelle luo hymyn kypärän sisää ja siinä noi kottaraiset o jotenki onnistunu aina.
    En minäkään mikään merkkiuskollinen ole,mutta kun sitä haluaa tosiaan ajaa parhaalla mahdollisella ja se on tietysti tämä kotari .
    Ultrafast KTM machine .
  10. #670
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    No, tuohon ei paljoa kuttaperkkaa jää kiinni, peilit... (?)
    Ei puutu enää kuin ne hilut joilla olisi oikeasti merkitystä, eli alusta ja kokoputkisto.
    Supermoto
  11. #671
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Ei puutu enää kuin ne hilut joilla olisi oikeasti merkitystä, eli alusta ja kokoputkisto.
    Mikäs saa sut epäilemään etteikö noi mainitsemasi ole ihan riittävässä kunnossa jo vakiona? Kyllä Wanha Pieru osaa tehdä alustakomponentit
    -ja vakioputki kyllä...
    MAD (mean absolute deviation)
  12. #672
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    Mikäs saa sut epäilemään etteikö noi mainitsemasi ole ihan riittävässä kunnossa jo vakiona? Kyllä Wanha Pieru osaa tehdä alustakomponentit
    -ja vakioputki kyllä...
    Kyse ei ole epäilystä. Moottori ei toimi ennen kuin ahdistukset ovat poissa ja motti säädöissä, sehän on selkeä asia joka pyörän kohdalla, niille äänille aivan se ja sama.

    Alusta taas ei voi olla koskaan liian hyvä ja ainakin itse panostaisin sen sopivaksi räätälöimiseen ennemmin kuin kaiken maailman dingeldongeleihin. Onneksi jokainen saa laittaa mitä tykkää, eikä se ole keneltäkään pois vaikka sijoittaisi tuplat siihen 900€ koriste-slipariin.
    Supermoto
  13. #673
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Kyse ei ole epäilystä. Moottori ei toimi ennen kuin ahdistukset ovat poissa ja motti säädöissä, sehän on selkeä asia joka pyörän kohdalla, niille äänille aivan se ja sama.

    Alusta taas ei voi olla koskaan liian hyvä ja ainakin itse panostaisin sen sopivaksi räätälöimiseen ennemmin kuin kaiken maailman dingeldongeleihin. Onneksi jokainen saa laittaa mitä tykkää, eikä se ole keneltäkään pois vaikka sijoittaisi tuplat siihen 900€ koriste-slipariin.
    Juuri näin minäkin ajattelen, että alusta ja koneen toiminta niin hyväksi kuin saa järkevästi. Alkaa mennä vaan kipurajan yli 3500 Eur alustaan kun uskon tulevaisuuden hyvin piankin menevän HP4 tapaisen automaattisäädön suuntaan, on se niin ylivoimainen. Sama vaihtaa sitten koko pyörä semmoiseen. WP ei tosin ole semmoisia tehnyt. Testaan sen vakion ensin tai no jos 2500 saisi sen alustan niin sitten joo.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  14. #674
    Aika kovan tason vetomehiä jos tarvii SDR:n vakioalustaa päivittää eikä vakion säädöt riitä. On meinaan jo sellaisenaan parempi kuin millä 50% rataharrastajista kiskoo melko matalia aikoja. Eli onko kyse rakentelun hauskuudesta vai aikuisten oikeasti siitä että tahti kasvaa oleellisesti racing alusta alla ? Epäilen jälkimmäistä varsin voimallisesti...
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  15. #675
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Epäilen jälkimmäistä varsin voimallisesti...
    Samoin. Usein näkee älyttömän hienoja tykkejä kaikilla kilkkeillä, ja sitten saman pyörän renkaissa on vaaksan verran chicken strippiä yhteensä. Kunnon kuski ajaa (melkein) millä katiskalla tahansa kovaa
    Z750 -> FZ1-N
  16. #676
    Lainaa jakhe kirjoitti Katso viesti
    Samoin. Usein näkee älyttömän hienoja tykkejä kaikilla kilkkeillä, ja sitten saman pyörän renkaissa on vaaksan verran chicken strippiä yhteensä.
    Vaan onneksi nykyään saa voorumeilta ostettua oikeiden vetomiesten radalla käyttämiä renkaita varsin edukkaasti, näin pysyy kulissit kunnossa tässäkin mielessä.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  17. #677

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Aika kovan tason vetomehiä jos tarvii SDR:n vakioalustaa päivittää eikä vakion säädöt riitä. On meinaan jo sellaisenaan parempi kuin millä 50% rataharrastajista kiskoo melko matalia aikoja. Eli onko kyse rakentelun hauskuudesta vai aikuisten oikeasti siitä että tahti kasvaa oleellisesti racing alusta alla ? Epäilen jälkimmäistä varsin voimallisesti...
    Tästä olen kyllä aivan samaa mieltä . Oikeesti onhan tuota mukava kaikenlaisella varustella mutta alustalle tuskin tarttee tavallisen kuskin tehdä oikeen mitään ehkä vain sovittaa sitä omalle painolle.
    Ultrafast KTM machine .
  18. #678
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Aika kovan tason vetomehiä jos tarvii SDR:n vakioalustaa päivittää eikä vakion säädöt riitä. On meinaan jo sellaisenaan parempi kuin millä 50% rataharrastajista kiskoo melko matalia aikoja. Eli onko kyse rakentelun hauskuudesta vai aikuisten oikeasti siitä että tahti kasvaa oleellisesti racing alusta alla ? Epäilen jälkimmäistä varsin voimallisesti...
    Toisaalta kyllähän tässäkin topicissa on useempi sellanen kirjotellu, joka saa selkeää hyötyä tuosta rata-alustasta. Vakio nyt vaan on käytännössä kaikissa pyörissä enemmän tai vähemmän huono. Kottaraisissa yleensä vähemmän, mielenkiintoista päästä testaamaan, että miten tämän uuden kanssa. Ainakin esijännityksen säädön puute ajaa aika nopesti jousikauppaan. Tuossahan on muuten krossipyörätyyliin menovaimennus toisessa ja paluuvaimennus toisessa etuputkessa. Onko tuo hyvä vai huono, on aika vaikeaa kokeilematta sanoa. Mitenköhän tuo powerpartsina myytävä rata-alusta? Onko siinä kaikki säädöt?
    Superbike #7
  19. #679
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Aika kovan tason vetomehiä jos tarvii SDR:n vakioalustaa päivittää eikä vakion säädöt riitä. On meinaan jo sellaisenaan parempi kuin millä 50% rataharrastajista kiskoo melko matalia aikoja. Eli onko kyse rakentelun hauskuudesta vai aikuisten oikeasti siitä että tahti kasvaa oleellisesti racing alusta alla ? Epäilen jälkimmäistä varsin voimallisesti...
    Minä en aja millään kovaa, mutta nautin siitä jos peli on teknisesti hyvä. Saa se olla kauniskin, mutta pääasia on se, että siinä on munaa tai jotain muuta. Taas jos on esim teknistä vikaa tai nykii ym. ottaa päähän. Yritän kyllä säätää alustan aina itselle sopivaksi ja kelkkahommissa monesti se on yhden naksun tarkkuudella. Kalliimmissa iskareissa on yleensä paremmat säädöt ja herkemmät koko alueelta, jonka minäkin tumpelo huomaan. Se tekee mieli kun on saatavilla, mutta rajansa hinnallakin.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  20. #680
    No ainakin kymmenen vuoden takainen Rossi ansaitsee laittaa kottaraiseen sen putkiston ja iskarit. Muut voi vaihdella sitten lokareita, slipareita ja race tankinkorkkeja.
    Supermoto
  21. #681
    Ahvenistolle on niin kova hinku ettei kokoputkistoa voi edes harkita. Ja kerran viety kilvet kokoputken ansiosta. Alustan päivitän jos tarvetta ilmenee en kylläkään usko että tarve tulee koska melkein kaikki ajo tapahtuu kadulla.
  22. #682
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Siis mitä vittua? Ihan pokkana täällä keskustellaan, että kelle riittää ja kelle ei tuollainen hipoalusta. Ilmeisesti tuo 180 hummaa kadulle on ihan passelisti, kun ei enempiä nikota

    Se on sillain, että jos on motivaatio kohdallaan ja/ tai pinkka kunnossa, niin hiekkalaatikolle ei tulla millään vessalla. Ihan sama millaiset tumput omaa. Se on oikein se.

    Teoreettinen kysymys: Jos ilmaiseksi tarjolle tulisi perus beast hipoalustalla, mutta vain 160 hepalla ja perus beast nykystandardeissa, ja valinta olisi tehtävä näiden kahden vaihtoehdon väliltä, niin mikä olisi valinta? (modata ei saisi jälkikäteen, muuten tulis lasku)

    Hyvää joulua!
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  23. #683
    Lainaa Nitrous kirjoitti
    Ainakin esijännityksen säädön puute ajaa aika nopesti jousikauppaan. Tuossahan on muuten krossipyörätyyliin menovaimennus toisessa ja paluuvaimennus toisessa etuputkessa. Onko tuo hyvä vai huono, on aika vaikeaa kokeilematta sanoa. Mitenköhän tuo powerpartsina myytävä rata-alusta? Onko siinä kaikki säädöt?
    Esijännityksen saa liene säädettyä jousen päälle tulevilla säätöprikoilla (R514 SPRING SPACER KIT), on tietenkin vähän työläämpi vaihtoehto kuin ulkopuolelta ruuvaaminen...

    Ei muuten ole ihan ensimmäinen kotari jossa etuhaarukan vaimennuksen säädöt ja esijännitys on hoidettu noin, tuossa omassakin pikku-advessa on vastaava systeemi.
  24. #684
    No okeij, oletettavasti vakialusta ja -putkisto ei kaikkien mielestä rokkaa (ajokokemus-ilometrejä = 0 ) katu- ja mutkatieajossa (ja miksei radallakin?), mut olisin taipuvainen toisenlaiseen uskoon...
    Mun mielestä elämässä pitää olla myös blingblingiä , vaikka (epä)insinööri olenkin. Toivon vilpittömästi että uus suurherttua on vielä kierros(herkällä)koneella, ei siis mitään customlätkytystä. Ja se on tullut jo testiraporteista todettua - siinä on "sivistymätöntä" luonnetta maantielle ja kevyt keula
    = isolla tod.näk. tosi HERKKU myös "arkiajoon" - siihen nuo nakut on tehty!

    Happy holidays!

    Edittiä; arkiajo mulle = arjesta irtiotto!
    Viimeksi muokannut: Motoristorante; 23.12.2013 klo 21:35. Syy: seliseliä lisätty...
    MAD (mean absolute deviation)
  25. #685
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Siis mitä vittua? Ihan pokkana täällä keskustellaan, että kelle riittää ja kelle ei tuollainen hipoalusta. Ilmeisesti tuo 180 hummaa kadulle on ihan passelisti, kun ei enempiä nikota

    Se on sillain, että jos on motivaatio kohdallaan ja/ tai pinkka kunnossa, niin hiekkalaatikolle ei tulla millään vessalla. Ihan sama millaiset tumput omaa. Se on oikein se.

    Teoreettinen kysymys: Jos ilmaiseksi tarjolle tulisi perus beast hipoalustalla, mutta vain 160 hepalla ja perus beast nykystandardeissa, ja valinta olisi tehtävä näiden kahden vaihtoehdon väliltä, niin mikä olisi valinta? (modata ei saisi jälkikäteen, muuten tulis lasku)

    Hyvää joulua!
    Ei tarvi miettiä kun tulee sillä koko Akralla 192-195 hv (-7?) ja siitä sitten voi testata vakioalustan tai laittaa paremman. Kelkkahommissa asia oli helppo, tykkään enemmän Lynxin 600 E-Tecistä kuin 800:sta. Aivan sama kumpi on nopeampi, mutta nautittavampi on 600.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  26. #686
    Would you love a monsterbike? Taitais olla tämän keskustelun perusteella sopiva menopeli Loordille...

    Käväsin istumassa tuon pelin ja ihan käteensopivalta, kevyen tuntuiselta vaikutti, liekö sitten alhainen painopiste myös. Ihan rajun näköinen peli oranssina, vähän maltillisempi mustana. Pakkohan tuota on ensikesänä käydä koeponnistamassa kun myyjä niin pyyteli. Hinta on kyllä kova... köyhille kallista ja muille saman hintaista

    Kuulemma 0-200 km/h taittuu yhtä nopeasti kuin R1:llä. Mitäpä tuollakaan tiedolla tekee, mulle ei noilla lukemilla kummemmin ole merkitystä.
    CB K R
  27. #687
    Lainaa Silverwing kirjoitti Katso viesti
    Kuulemma 0-200 km/h taittuu yhtä nopeasti kuin R1:llä. Mitäpä tuollakaan tiedolla tekee
    Aakkoskahvilan pöydässä kovaa valuuttaa...
    RC8R 2012
    EnduroR 2013
  28. #688
    Kannattaa varmaan välillä pysähtyä tankkaamaan, muutaman viime sivun perusteella siellä on ajeltu jo niin paljon että taitaa bensavalot vilkkua.

    Alkais nyt se talvi niin vois alkaa odottamaan kevättä...
  29. #689
    Lainaa Silverwing kirjoitti Katso viesti
    Kuulemma 0-200 km/h taittuu yhtä nopeasti kuin R1:llä. Mitäpä tuollakaan tiedolla tekee
    Lainaa sduke kirjoitti Katso viesti
    Aakkoskahvilan pöydässä kovaa valuuttaa...
    Joo juuri näin. Aakkospyödässä kun sillä faktaperusteella ei ole väliä. Ainakin vuodesta 2007 lähtien rykkönen jättää SD:n 0-100, 0-200, vartilla ja huipuissa. Matala ja katteet. Ei väliä, mutta näin se vain on.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  30.  
  31. #690
    paperifaktaa vaan on "kivempi" verrata essonpöydässä, sitten kun alkaa oikeesti viivalla tapahtua tulee monelle kuskille vaan liikaa muuttujia ja voimasuhteet kääntyy helposti pyllylleen.

    vielä enempi kun tulee strippiin mutkia...

    perjantaina lupas kauppias soittaa tarjouksen...

    nyt vaan huomasin että ainoa asia mikä tossa maxissa oikeesti on painon lisäx ottanu pannuun on toi pieni toiminta säde ja se ei ainakaan SD;en vaihtamalla parane...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Sivu: 23 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1321222324253373 ... ViimeinenViimeinen