Sivu: 10 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 891011122060 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 2647:sta
  1. #271
    kalliimpi valmistaa. ehkä liian marginaalinen hyöty suhteessa miljoonasarjojen kustannuseroon.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  2. #272
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Miksei niitä sitten ole muissa tykeissä ja ratapyörissä?
    Varmaan minimaalinen se hyöty ja todellisuus on se ulkonäkö. Eiks Kawasaki noita eniten ole harrastanut vakiopyörissä...
    Triumph Speed Triple 1050, 2008

    Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
  3. #273
    Wave-levyissä taisi olla haittapuolena kovassa ajossa jarruvoiman häipyminen. Keveys ja jäähdytys taas hyviä puolia.
    Kauan kestäköön kesä!!!
  4. #274
    Lainaa EkaVekara kirjoitti Katso viesti
    Wave-levyissä taisi olla haittapuolena kovassa ajossa jarruvoiman häipyminen. Keveys ja jäähdytys taas hyviä puolia.
    Jos kerran jäähtyy paremmin niin mikäs se sen jarrutustehon tappaa?
  5. #275
    Niissä on myös vähemmän pinta-alaa jolloin lämpiävät myös enemmän. Koskee toki vain silloin kun puikoissa on kuski jokaa pystyy käyttämään kunnolla jarruja. Kuralla ollessa tästä ei haittaa ole kun jarrut ei niin kovalle joudu.
    Joku enemmän asiasta tietävä voi korjata jos ihan pehmeitä puhun.
    Kauan kestäköön kesä!!!
  6. #276
    Kiva hifistellä jollain peltipalan lämmönsiirtokyvyllä ketjussa joka on todellisen Äijä-mutkamotoristin koraani
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  7. #277
    Ne ÄIJÄT tulee siellä mutkapätkällä SD:n perässä vanhalla möhköllä Ne ei mahdu samaan pyörään kaiken elektroniikan sekaan.
    Kauan kestäköön kesä!!!
  8. #278
    Onpa kyllä tympeää jos laittavat dukeen moiset jarrulevyt joiden vahvuus on jäähdytys ja heikkous lämpeneminen... Menee täysin maku koko pyörästä.
    Supermoto
  9. #279
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa EkaVekara kirjoitti Katso viesti
    Ne ÄIJÄT tulee siellä mutkapätkällä SD:n perässä vanhalla möhköllä Ne ei mahdu samaan pyörään kaiken elektroniikan sekaan.
    Tän kommentin jälkeen arvuuttaja käy vetämässä vielä yhden äijä-letkan ens kesänä, jos vaikka joku pysys möhköllä peesissä.
    Superbike #7
  10. #280
    Uusi SD kyllä kuulostaa huikealta vehkeellä. Tuntuu vain täällä Suomessa ainakin hinnat kipuavan aika koviksi. SD taitaa jo hätyytellä Ducatin hintoja. Saadaanko näitä meillä juurikaan myytyä näillä hinnoilla? Toki tämä koskee vain meitä tyhjätaskuja.
    Kauan kestäköön kesä!!!
  11. #281
    Kuva kertoo enemmän kuin sanat?



    Löytyi kuvatus mustanakin...



    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  12. #282
    Lainaa mico kirjoitti Katso viesti
    Kuva kertoo enemmän kuin sanat?



    Löytyi kuvatus mustanakin...



    MP Pornoa parhaimmilaan
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  13. #283
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa EkaVekara kirjoitti Katso viesti
    Uusi SD kyllä kuulostaa huikealta vehkeellä. Tuntuu vain täällä Suomessa ainakin hinnat kipuavan aika koviksi. SD taitaa jo hätyytellä Ducatin hintoja. Saadaanko näitä meillä juurikaan myytyä näillä hinnoilla? Toki tämä koskee vain meitä tyhjätaskuja.
    Epäilisin, että jokainen mopo mitä Suomeen saadaan ensi kesäksi, myydään ennakkoon. Riippuu toki kuinka hyvin tuotanto pyörähtää käyntiin, mutta tuskin noita 20-30 enempää Suomessa nähdään.
    Superbike #7
  14. #284
    Taas on tulossa yksi peli lisää.... vaikka hieman harvinaisemmissa vaatteissa
    sarjaan: Olematon määrä omistajista pystyy hyödyntämään vielä olemattomamman
    määrän laitteen todellisesta potentiaalista .

    Eihän siinä mitään.... ei "pelivara" koskaan pahasta ole.... isompikaan .

    Joskus vaan miettii oikeasti..... kumpi sitten on enemmän Extremeä.....
    vetää jollain 70-luvun hulluna huojuvalla hetekalla hirveät "fiilikset" jo
    ihan kohtuuvauhdeissa..... vai "körötellä" teknotykillä, jonka ominaisuudet
    kykenee tosissaan ulosmittaamaan vain täysi reikäpää tai kansallisen tason
    kärkikuski .

    Mutta on siinä kieltämättä tunnelmaa kun on täyteläinen tunne siitä,
    että olis millä vetää..... jos.... -
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  15. #285
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Taas on tulossa yksi peli lisää.... vaikka hieman harvinaisemmissa vaatteissa
    sarjaan: Olematon määrä omistajista pystyy hyödyntämään vielä olemattomamman
    määrän laitteen todellisesta potentiaalista .
    suht merkityksetöntä jeesustelua joka pätee 80%:iin maassamme myytyjä pyöriä ja vähintään 98%:iin kuskeja.
    Kun nyt joka tapauksessa hillutaan turhuuden markkinoilla niin miksi ei sitäkin tunnetta maksimoisi jos kerta perse kestää ? Ei tässä maassa montaa ukkia ole joka B-Kingistäkään kykenee kaikkea irti repimään...
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  16. #286
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Millähän hinnalla saisi vanhan Duken pannun porautettua isommaks ja kannet työstettyä, siitä +15-20 hv. Sitten alle hiilarivanteet ja avot?

    Taunossa toi lysti maksais (vaihtokoneella) noin 6 - 7 tonnia teetettynä. Ihan järkevää

    Yllä oleva koski niitä ei ole varaa kommentteja, jottei ihan OT.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17. #287
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Millähän hinnalla saisi vanhan Duken pannun porautettua isommaks ja kannet työstettyä, siitä +15-20 hv. Sitten alle hiilarivanteet ja avot?

    Taunossa toi lysti maksais (vaihtokoneella) noin 6 - 7 tonnia teetettynä. Ihan järkevää

    Yllä oleva koski niitä ei ole varaa kommentteja, jottei ihan OT.
    ei se tartte ku sassin poiston, motohooliganin airbox moden, karttapäivitykset sekä välitysten hienosäädön ja se 15-20 on siinä. Sanoisin että 3000€ paikkeilla ja aletaan olla jo tosi liki. Joskin noi hiilarivanteet on ihan höpö höpöä katuajotasolla. Repii hyttiä pystyyn helpommin ja hyrrävoimat katoaa joten mutkissa saa olla oikeaa osaamista mukana jos aikoo tosissaan vetää.

    ps. Tiedän joo ettei välitykset vaikuta tehoihin mutta niiden ulosottoon sitäkin enemmän
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  18. #288
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    ei se tartte ku sassin poiston, motohooliganin airbox moden, karttapäivitykset sekä välitysten hienosäädön ja se 15-20 on siinä. Sanoisin että 3000€ paikkeilla ja aletaan olla jo tosi liki. Joskin noi hiilarivanteet on ihan höpö höpöä katuajotasolla. Repii hyttiä pystyyn helpommin ja hyrrävoimat katoaa joten mutkissa saa olla oikeaa osaamista mukana jos aikoo tosissaan vetää.
    Siis ihan siinä ärrässäkin ton verran varoja?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #289
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Siis ihan siinä ärrässäkin ton verran varoja?
    Vanhassa ärrässä on jo vakiona (2011) 138hv ja samoilla modeilla saa sen 15 lisää hyvinkin. Asiaa auttaa akran titaaniputkisto joka kys pelistä löytyy vakiona. Hae se mun peli pois sieltä vantaan BW:ltä niin huomaat ettei tartte modailla ja silti saat ajella aika yksin keulalla

    Ps. Kartta pitää kyllä vetää aika agressiiviseksi, eli pelkällä akran kartalla sitä ei löydy...
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  20. #290
    Oli potentiaalia miten paljon liikaa tahansa on kaikki tarpeen sillon kun harrastetaan suurella syrämellä
    Kotari jakaq mallista riippumatta aina mielipiteitä, se kun on ollut aina raaka ja kompromissiton peli mallista riippumatta, todennäkösesti sitä on myös beast
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  21. #291
    Lainaa mico kirjoitti Katso viesti
    Oli potentiaalia miten paljon liikaa tahansa on kaikki tarpeen sillon kun harrastetaan suurella syrämellä
    Kotari jakaq mallista riippumatta aina mielipiteitä, se kun on ollut aina raaka ja kompromissiton peli mallista riippumatta, todennäkösesti sitä on myös beast
    Toi on kyllä niin tosi. Ei jätä ketään kylmäksi ja pikkudukea lukuunottamatta koko mallistoki aivan susirumaa. Puhymattakaan vanhemmasta ADVstä.

    Eikä oo edes matkalahnaa niin silti kolmannkesi meni rekisteröinneissä.

    Mutta kyllä tuohon silmä pitää pikkuhiljaa totuttaa.
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
  22. #292
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Tänään ilmestyi MCN:n testi esisarjan pyörästä ja sen voi ladata hintaan 2,95 iPadiin. Seitsemän sivun jutussa kehuttiin pyörää kovasti. Siihen saa lisävarusteena myös sivulaukut, tankkilaukkuja ja lämpökahvat! Pyörän käytöstä kehuttiin sivistyneeksi. Suorituskyvystä käytettiin sanoja nuclear, incredible ja sensational. Paino tankki täynnä on 201 kg. Pyörästä on suunniteltu myös RR-malli, mutta ei sanottu milloin se tulee. ABS:t, luistonesto ja keulimisenesto toimivat hyvin. Mittaristo toimii tuulenhalkojana. Jarrut oli melkein liian tehokkaan tuntuiset.

    Omasta mielestä musta väri alkaa näyttää melkein paremmalta. Musta takarunko näyttää paremmalta kun taas valkoinen vähän rauhattomalta muuten oranssi-mustassa (mustat vanteet ym.) pyörässä. Oranssi-valkoisten vanteiden kanssa valkoinen taas sopii aika hyvin. Netissä on kuvia varmaankin siitä RR-mallista wave-jarrulevyillä, WP:n race-takaiskarilla ja kahdella erilaisella Akran putkella sekä proton tyyppisellä istuimella. Toinen Akra oli varmaankin kokonaan titaania ja ehkä ei katulaillinen, vaikka siinä oli pieni katti. Se pyörä on melkein jo liian oranssi minun makuun. Mustastakin on näkynyt kuvia erilaisilla lisävarusteilla. Ehkä siihen sopisi oranssit vanteet? Mitä etua on niistä wave-jarrulevyistä, onko ne kevyemmät? Pintaa niissä ainakin on vähemmän. Jossain oli epäilyjä, että se RR-malli maksaisi Saksassa 4000 enemmän ja saapuisi maalis-huhtikuussa kun R-mallia tulee jo joulukuussa. Suomessa RR-malli olisi siten 25-26 keur. Tulee isot osamaksuerät...
    Pystytkö uppaamaan artikkelin nettiin? Ei suostu myymään Androidille. Varmaan muitakin kiinnostaa!
    GSX600F -90 -> ZX10R -04 -> CBR600RR -13
  23. #293
    Pari sanaa luistoneston-moodeista ja ABSin toiminnastakin.

    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  24. #294
    nuo arvothan on paperilla vain hitusen isommat ku tuossa mun vanhassa kympissä. Painokin! Jos laitan tohon tosi lyhkäset välit niin tuntusko se samalta. Noh... Eipä varmaan.
    On kyllä niin mielenkiintosen olonen vehje että pitäs kyllä päästä kokeileen.
    Mihin se herkkyys näissä supereissa perustuu? Ajoasentoon kaasu vasteeseen vsi mihin?
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  25. #295
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa cb-61 kirjoitti Katso viesti
    nuo arvothan on paperilla vain hitusen isommat ku tuossa mun vanhassa kympissä. Painokin! Jos laitan tohon tosi lyhkäset välit niin tuntusko se samalta. Noh... Eipä varmaan.
    On kyllä niin mielenkiintosen olonen vehje että pitäs kyllä päästä kokeileen.
    Mihin se herkkyys näissä supereissa perustuu? Ajoasentoon kaasu vasteeseen vsi mihin?
    Ison ero tekee kahden sylinterin vajaus, ja tässä uuden Duken tapauksessa myös suurempi iskutilavuus. Ruttua on niin saatanasti heti.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  26. #296
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Vanhassa ärrässä on jo vakiona (2011) 138hv ja samoilla modeilla saa sen 15 lisää hyvinkin. Asiaa auttaa akran titaaniputkisto joka kys pelistä löytyy vakiona. Hae se mun peli pois sieltä vantaan BW:ltä niin huomaat ettei tartte modailla ja silti saat ajella aika yksin keulalla

    Ps. Kartta pitää kyllä vetää aika agressiiviseksi, eli pelkällä akran kartalla sitä ei löydy...
    Ei oo rahaa edelleenkään, ostin ne saappaatkin, sinne män Mutta joo, tuosta "vanhasta" ärrästä joku asialle omistautunut tekee aikamoisen hirmun. Vielä jos siihen saisi isommat männät & porattua isommaks + ehkä enemmän ruttua ja tosissaan niitä kansia hieman katsottua, niin siinähän onkin jo kohta uuden duken tehot. Kestävydestä en tiedä. Eipä ole tullut seurailtua dukefoorumeja, joissa joku Pelle Peloton on homman kuiteskin jo tehnyt tai todennut mahdottomaksi.

    Tolla Rotaxin koneella on otettu vakiomännillä lähes 150 takaselta, jotta näyttäis näissä twineissä olevan piilevää voimaa, jos on rahaa ja taitoa rakennella ne esiin.

    Helpompaa on ostaa toi uus Duke, kuin virittää Nissanista Ferraria
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  27. #297
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa cb-61 kirjoitti Katso viesti
    nuo arvothan on paperilla vain hitusen isommat ku tuossa mun vanhassa kympissä. Painokin! Jos laitan tohon tosi lyhkäset välit niin tuntusko se samalta. Noh... Eipä varmaan.
    Katsoitko yhtään tuota vääntölukemaa? Huippuvääntöä yli 20% enemmän kuin (edes viritetyssä) tonnarissa ja se on paljon. Vielä isompi ero tulee siitä, että jo 2500rpm mennään yli 100Nm. Turbokoneet sitten taas asia erikseen.
    Superbike #7
  28. #298
    muistelin väärin. Tarkistin ja eihän tossa mun mopossa ollukkaan ko 115n. Eli siinäpä on kyllä iso ero.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  29. #299
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Katsoitko yhtään tuota vääntölukemaa? Huippuvääntöä yli 20% enemmän kuin (edes viritetyssä) tonnarissa ja se on paljon. Vielä isompi ero tulee siitä, että jo 2500rpm mennään yli 100Nm. Turbokoneet sitten taas asia erikseen.
    Nimenomaan. Toi kotarin lukema lupaa keulan keventymistä jo pienellä avauksella kakkosella, esimerkiksi liikenneympyrästä poistuttaessa. Eikä tarvi vinguttaa. Kilokyykyllä pitäisi ajaa sama paikka ykkösellä, eikä se sittenkään lähde samalla tavalla.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  30.  
  31. #300
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    suht merkityksetöntä jeesustelua joka pätee 80%:iin maassamme myytyjä pyöriä ja vähintään 98%:iin kuskeja.
    Kun nyt joka tapauksessa hillutaan turhuuden markkinoilla niin miksi ei sitäkin tunnetta maksimoisi jos kerta perse kestää ? Ei tässä maassa montaa ukkia ole joka B-Kingistäkään kykenee kaikkea irti repimään...
    Näin juuri.... ja siksi tuo tuumailu siitä, että tarvitseeko siihen että kokee
    "armotontaaaaa meenooaaaaa" muuta kun "vanhan hetekan" .

    Toisaalta.... onhan se näillä uusilla (moderneilla) vehkeillä tärkeä tunne juuri tuo että
    antaa muille vaikutelman valtavasti päätä suuremmista palleista .

    Itse asiassa.... se kaikkein paras fiilis kyllä tulee juuri siinä kulminaatiopisteessä kun
    toteaa oikeasti saavansa "kaikki irti" vehkeistä..... ja kaipaa hieman lisää taakia.
    Se on aika lailla yksi lysti, mennäänkö rollaattrorilla vai SBK:lla.... tai millä sitten mennäänkään.

    Kaikki maistuva mikä "ei mahdu mahaan" kaivertaa vähän tuhlauksena ja tappiona.

    Suuri osa nykypyöristä nykyrenkaineen on vähän samaa sarjaa kuin
    ns. superautot tai puhtaat ratapelit...... LIIAN HYVIÄ.

    Asia varmaankin liittyy jotenkin ratailun suosion kasvuun.....

    Tuolla "julkisilla paikoilla" liikuttaessa mennään jo niissä puitteissa "pää repussa"-kyytiä
    vaikka meno ei omaa päätä pahemmin huimaisikaan.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Sivu: 10 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 891011122060 ... ViimeinenViimeinen