Mistähän löytyisi R-malliin etuvalon umpio? Omasta on lähtenyt se hehkun edessä oleva kuppi irti, eikä sitä umpioo näemmä saa rikkomatta auki.
Jos jollain on ylimääräinen kulmissa, niin viestiä tulemaan.
Toki jos jostain löytyisi kirkaslasinen, niin se olisi parempi.
Juuso
Kawa ZRX1100
Jaa,en ole niin tarkkaan sitä katsonukkaan kun olen omastani sen katteen ja valon nostanut vain hyllylle odottelemaan aikaa kun kyllästyn tuohon pyöreeseen umpioon.
Miitingissä käyty ja 540 km takana. Mukavaa oli.
Huomaa kyllä ettei noita pitempiä päiväreissuja ole tehty ennen
Kaikki meni hyvin kunnes otin rexin alas huoltopukilta ja kaadoin pyörän
Ei onneks hajonnut mikään. Muutama naarmu koneen kylkeen ja takavilkku vääntyi
![]()
Kiitoksia kaikille. Kiva reissu oli.
<p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
onkos porukalla nurkissa pyörimässä ylimääräsenä minkä laisia vaimentimia jotka kävis tohon 1100 alkuputkiin. radalle pitäis päästä ajelemaan ja toi nykynen karjuu siihen malliin et ei ahvenistolle mitään asiaa.
zzr1400
puuhastelin tallilla killerin putkeen ja ahvenistolle koittamaan pääseekö radalle. 93db näytti mittari ja eikun ajamaan. melkeen 250 kilsaa rinkiä ympäri. pikkusen meinaa olla hakattu olo mutta kyllä helpotti
zzr1400
huomenna aamupäivästä muutama tunti lisää ahvenistoa ennen töihin menoa. mukaan vaan muutkin rexi kuskit jotka vapaalla on
zzr1400
Nyt on paypal-tili luotu. Kiitokset neuvoista. Käytän tililtä siirtoa eli luottokorttia ei ole yhdistetty tiliin. Jouduin avaamaan tilin osuuspankissa kun aktian tilillä tämä ei onnistu.
Toki se on vähän monimutkaisempi kun pitää aina pari päivää odottaa että rahat siirtyy tilille. Hyvä jarru heräteostoksille![]()
Paljonko ootte muuten pitäneet rengaspaineita edessä ja takana? Ja toinen kysymys, eikö ookkin niin että noissa iskareissa takana kun on se säätönamiskuukkeli ykkösestä neloseen niin 4 on kovin?
ZZR1400
zrx on hyvä scrambler!
http://www.youtube.com/watch?v=t-Jo2z5ADcY
Rexi on hyvä pyörä viedä soralla. Harmi vaan, että putki ottaa niin helposti kiinni eli tulee kyllä hoidettua soratie- ja kuramopoilut tuolla KLE:llä. Salainen perverssi visio on kyllä käynyt mielessä: ostaa toinen rexi(1100:sta saa jo aika edullisesti) ja varustella se karkeammalla rengastuksella sorasurautteluun.
Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500
Morjensteltiinko muuten jonkun .orgilaisen kanssa, kun vastaan tuli kakspäällä metallivihreä rexi kello neljän aikoihin tiellä 44 vähän ennen Laviaa?
Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500
Joo on tullu ajeltua soralla suht pitkiäkin matkoja, tosin aika varoen olen silloin ajellut. Kerran firman pihalla lastauslaiturilla räpläsin rexiä ja kun piti ajaa siitä pois ni ei ollu kunnolla tilaa kääntyä niin päätin liu'uttaa portaat hitaasti alas. Pakoputki otti heti ekassa portaassa kiinni ja mopo kun painoi niin paljon ettei jaksanut nostaa sitä rappusta enää takasin ylös. Ei auttanut muutakun ajaa ne rappuset niin kovin ja nopeasti alas ettei pakoputki ehdi ottamaan kiinni. Hiukan jänskätti mut hyvin se siitä kuitenkin meni![]()
ZZR1400
Yritin tänään saada tuota tuonti ZRX1100:aa kilpiin, mutta tuohon -97:kin pitää olla päästötasoselvitys.
Sumekolta varmaan sellainen irtoaa, mutta onko jollakin foorumilaisella tuollanen lappu olemassa? pientä korvausta vastaan...
Vai kaippa se mitää olla leimattu ja alkuperäinen?
Juuso
Viimeksi muokannut: Försti; 10.08.2013 klo 00:52.
Kawa ZRX1100
MP vaihtui toistaiseksi toiseen ja jäi ylimääräisenä talliin matkustajan kahvat. Joten jos jollain on tarvetta niin olis myytävänä.
Rocket III
Ex:
FJR 1300
ZRX 1200S
Rocket III
ZRX 1200R
M 1500
ZZR 1400
XJR 1300
ZXR 750
GPZ 750
CB 450
RD 125
Kukas texi kuski rällästelee hakkilan kaaressa vantaalla. Monena päivänä bongannu
zzr1400
Nyt olis sitten myynnissä
http://www.moottoripyora.org/keskust...-ZRX1200R-2006
Moikka moi
Hei pitäis talven aikana säätää yhdestä 1200r:stä venttiilit. löytyisikö tätä kautta purkukuvia ja ohjeita työvaiheista esim. Manuaalia jonka voi koneelle ladata tai jotain vinkkejä asiaan liittyen. Kiitos![]()
Rexin venansäätö on simppeliä "tein itse ja säästin miehelle", kunhan ensin saa rojut pois edestä.
-Ensin jäähdytysnesteet pois. moottorin alla edessä vesiputkessa poistopultti.
-bensatankki pois. omassa oli todella tiukka niiden etukumitattien kohdalta, kannattaa laittaa jotain kumia haurastuttamatonta liukastetta kun laittaa tankin takaisin.
-termostaatin kotelo pois letkuineen.
-Kleen-systeemi pois letkuineen.
-sytytystulpat pois.
-flektin suojamuovi pois, tämänjälkeen muistaakseni sai jo venakopankin ujuttaa pois. venakopan ja sytytystulppakuilujen tiivisteet jäänevät paikoilleen venttiilikannen puolelle, itse annoin olla siinä ja vältin kopelointia että pysyisivätkin siinä.
-vasurin puolelta kampuran päästä kansi irti, että saa pyöriteltyä kampurasta nokat kohilleen (astiaa alle, saattaa tulla hiukan öljyä)
tätä kantta varten kannattaa varautua uudella pahvitiivisteellä ja silikonilla. silikonia vain hintsusti ainoastaan sähköjohdon läpiviennin kohdalle. omassa tiiviste säilyi nippanappa sen verran ehjänä että meni vanhalla, mutta siis varautua kannattaa kuitenkin uudella.
-välysten tarkistus
-nokka-akseleita ei tarvitse irroittaa! säätönapit lähtee pois kun työntää vaan keinuvivun sivuun (joku magneettivarsi tms. oltava jotta saa napit ylös, takaisin ujutin napit pinseteillä)
-venakopan takaisin laitossa ei tarvita silikonia, tarkkana vaan että kaikki kummit pysyy hollilla kun roplailee koppaa hollilleen....
tiiviste kyllä kestää isältä pojalle, mutta jos jostain syystä joskus tarvii se vaihtaa niin silikonia laitetaan vain niiden ns. puolikuitten kohdalle hintsusti.
se silikoni on sitten runsaasti käytettynä koneen surma, pursuilevat kökkäreet voi lähteä öljynkiertöön tukkien öljykanavia!
-alkuperäisiä korjausoppaita rexiin kyllä löytyy netistä "for free", kunhan hiukan haeskelee...
jotakuinkin tähän tyyliin, viisaammat korjailee jos jotain unohtui...![]()
Viimeksi muokannut: 4tuoppi; 20.09.2013 klo 10:12.
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
.... ei ole minun tarvinnut laskea jäähdytysnesteitä pois. Korkkitsydeemin kiinnitys pitää avata rungosta ja sitten jotenkin sitoa se vesiletku mahdollisimman ylös ja koppaa irrotettaessa mahdollisesti kammeta avuksi jollakin sopivalla työkalulla. Mahtuu koppa tulemaan kun varovasti ja kaikessa rauhassa sitä sieltä tuo pois. Näin siis 2006 mallin kanssa, en tiedä onko vuosimallieroja.
Voishan tota roplata jos olis joku paikka mut en viitti alkaa purkamaan pihalla tota. Ihan tarpeeks aikoinaan sai veneen moottoria näpit jäässä keväisin ja syksyllä aina räveltää. Nyt ei enää viitti, helpommalla pääsee kun teettää huollot talvisäilytyksen yhteydessä ja maksaa vaan kiltisti.
ZZR1400
Jokos on sedillä mopot talviteloilla ja mitä huoltoja meinaatte tehdä talven aikana?
Itellä on tulossa uudet ketjut+rattaat, öljyt+suod, jarruneste, venttiilien säätö.
Viime vuonna huollettiin keula joten uusilla ketjuilla ja säädetyillä venttileillä on sitten kiva lähteä reissulle, ensi vuonna olis tarkoitus lähteä viikoksi pariksi ulkomaille mopoilemaan että hyvä olis jos mopo olisi parhaassa mahdollisessa iskussa.
ZZR1400