Sivu: 5 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345671555 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 2679:sta
    Noihon PODeihin en alipainekaasareilla lähtisi. On kokemusta wanhemmassa Kympissä niistä ja ei saanut koskaan hyvää säätöä niihin. Ylhäällä kiekui hienosti ja mentiin kowaa, mutta tyhjäkäynti oli mitä oli.

jettikitti ois ihan jees. Mä melkein kyllä meinaan kitupiikkinä kokeilla ihan prikoilla nostaa neuloja ja ottaa numeroa isommat pääsuuttimet.

Mullahan on nyt koko putkisto ja en ole muuta kuin aukaissut puoli kierrosta seosruuveja ja hyvin vetää.

Elikkäs boksin modaus voisi olla ihan jees juttu. Mutta se tuottaa niin paljon enemmän virtausta, että kaasarit vaativat tähän hätään jo sitten neulasatsin/ ko kö?

Keskiviikkona pistämään uudet öljyt, suodattimen ja tulpat.
    Sitten toi pitää kanssa laittaa:

Ja toi kanssa:

Eräs .ORGilainen saa tuon syttypyörän. Billettipalikat on kivoja

-Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
    Jokos Hessulle on tullut Pazzon kahvat?
    Pain is just weakness leaving the body
    Lainaa (mekanik @ Maalis. 14 2006,08:41) kirjoitti
    Jokos Hessulle on tullut Pazzon kahvat? *
    Ei perkule oo vielä. Mä olen jo saanut selville Saksasta puljun, mistä saa ne.
    Pitää ens tilistä varmaan tilata

Pitää vaan muistaa aina vaihtaa orkkis kahvat, kun lähtee radalle. Jos konttailee, niin ei mee montaa sataa kahvoihin.

-H-
    Kawasaki ZX14 2008
    Lainaa (hessu75 @ Maalis. 14 2006,07:29) kirjoitti
    ...
    Elikkäs boksin modaus voisi olla ihan jees juttu. Mutta se tuottaa niin paljon enemmän virtausta, että kaasarit vaativat tähän hätään jo sitten neulasatsin/ ko kö?

...
    Ivansin paketissa tuli eri suutinsatsit modatulle ja modaamattomalle boksille, neulat oli samat molempiin tapauksiin. Modaamattomalla boksilla vaihdettiin vain 2 ja 3 kaasarin suuttimet, modatulle sitte kaikkiin. Neulojan profiili on kans aika erilainen vakoihin verrattuna. Suutinten kokoja en ulkoo muista mutta Ivansin sivuilta selvinnee ja ZRXOA:sta viimestaan.

Penkkiin pitas Rexi saada vaan sita ennen pitaa kokoputkisto hommata, parhaillaan vaihtoehtoina Muzzy, Akra tai Hindle. Hindlella sais vissiin parhaat tehot, suutinsatisi on Muzzylle tehty ja Akra on parhaimman (lue laadukkaimman) nakonen, IMO. Niijja Muzzy ois halvin...

Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
    Noihon PODeihin en alipainekaasareilla lähtisi.
    no kesällä nähdään, mulle tulee ivanin satsi PODeille, varmaankin BMCn filtterit ja Tsukigi-kokoputkisto.

ajattelin vielä imutorvia sovitela filttereiden sisään.
    Mistä saa kilpitelineen Rexiin vai pitääkö alkaa itse askartelemaan?
    Lainaa (total13 @ Maalis. 14 2006,22:15) kirjoitti
    no kesällä nähdään, mulle tulee ivanin satsi PODeille, varmaankin BMCn filtterit ja Tsukigi-kokoputkisto.

Jos pitää säätämisestä ja kokeilemisesta, niin se on varmasti kivaa ja haastavaa väsäillä Rexin kaasareiden ja erillisputsareiden kanssa.

Itse sain tarpeeksi Kympin aikana. Siinähän on aivan samat kaasarit, paitsi ei tuota K-trikkiä.
    Tyhjäkäynnin kanssa aina ongelmia minun kohdalla. Voi olla tietysti, että en vain osannut *

Mutta mutta. Juuri sain quoten tuolta Englannista Mikunista ja Keihin FCRsta. Mikuni 39mm 800 puntaa ja Keihin 39mm FCRt 870 puntaa.

Edittii: http://www.keihin.de/index.php?type=flat_cr&info=preise

Löysin Saksalaiset sivut ja ei tuo hinta Rexin kohdalla taida alemmaksi mennä.
    Nyt ei vaan selvinnyt, että käykö orkkis kaasuvaiskat uusiin kaasareihin, tuleeko kiihdytys-suppilot ja putsarit.

Meinaan kyllä tehdä niin, että säästelen tässä rauhassa rahhoo joka kuukausi ja paukasen kunnon kaasuttimet Lawsoniin. Eipä tarvii leikkii suuttimilla, neuloilla ja PODeilla.

Rekkaritelineen väkersin itse. Rosterilevyyn piirsin tussilla halutun näköisen ja sitten menin levyleikkaamoon ja siellä ne sitten laserleikkurilla leikkasivat sen irti.
    Itse taivuttelin ruuvipenkissä. Olisi varmaan saanut tarkemminkin taivutettua, mutta käsivara on käsivara.

Stormilla on edelleen yleismallin teline myynnissä. Ei ollut pahan hintainenkaan.

-Hessu-

Kawasaki ZX14 2008

Rudi onks kuvii moposta? takahaarukka tehty jo...
    Lappis,

Kuis helpolla meni tuo 16 piikkinen eturatas? Mulla oli apuna kaveri painamassa takajarrua ja oli vielä swingissä poikittain metallitanko ja silti ei auennut se samperin mutteri.
    Jatkovarsi oli reilun metrin mittainen ja silti ei.

Eikös siinä ole ihan normaalit kierteet?

Tietysti olin sen prikan kääntänyt pois lukitsemasta sitä mutteria.
    Onko se vaan odotettava ajokelejä ja mentävä johonkin prätkäpuljuun ja otettava paineilmapistoolilla se? Tallilla aika pieni kompura. Ei varmaan riitä ilman tuotto siinä

--------
    ZRXOAn sivuilta sitten kanssa tutkin tuota Keihin FCR VS Mikuni RS juttua.
    Meinaan kyllä kallistua noihin RS 38hin. Hintaa kun ei tule olemaan kuin max 700€
    Keihinit on sitten 300-500€ kalliimmat.

-Hessu-

Kawasaki ZX14 2008
    Hessu

Eturattaan mutterissa on normi kierre.Oli mullakin niin lujaa kiinni et ei kotikompurassa riittänyt puhti.Eli käytin mopon välillä meillä duunissa...
    Lainaa (lappis @ Maalis. 15 2006,22:45) kirjoitti

Rudi onks kuvii moposta? takahaarukka tehty jo...
    ei ole kuvia vielä. takahaarukka on tehty ja pulverimaalaamossa vanteiden ja moottorikoppien seurana.

myöhästyn kyllä jokatapauksessa keväästä, kun joutuu investoimaan aika paljon muihinkin juttuihin just nyt sekä aikaa, että rahaa.
    Voi kauhea! Voi kauhean kauhea! Miten hiljainen ääni tuosta uudesta ZRX:stä lähtee. Eihän sieltä putkesta kuulu yhtään mitään!

Moottorista lähtevä humina voittaa putkesta kuuluvan äänen... siihenhän tarvitaan iso porakone tai jokin muu keino.

Kyllä motosta pitää joku pakoääni kuulua ajurin korviin. Vai pitääkö?
    Lainaa (matula @ Maalis. 28 2006,16:43) kirjoitti
    Voi kauhea! Voi kauhean kauhea! Miten hiljainen ääni tuosta uudesta ZRX:stä lähtee. * * Eihän sieltä putkesta kuulu yhtään mitään!

Moottorista lähtevä humina voittaa putkesta kuuluvan äänen... siihenhän tarvitaan iso porakone tai jokin muu keino.

Kyllä motosta pitää joku pakoääni kuulua ajurin korviin. Vai pitääkö? *
    No eihän vakiotötteröistä ääntä lähde! Äkkiä kauppaan ja avarampaa hormia.
    Vespa 250GTs
    Sama kävi jo mielessä. Tuolta putken saloista löytyi vaan sellainen kolmella hitsipisteellä kiinni tuikattu katalysaattorielementti. Ja se tulee ulos niin, että uuden vaimentajan sisältä pitäisi löytyä yli 60mm reikä mihin tuo kat-elementti mahtuisi. Siksipä kai tarvikevaimentimien myyjät eivät osaa tarjota mitään siihen sopivaa. Malesian mallissa puuttuu tuo kat ja ilmeisesti siksi sille ilmoitetaan 3hp enemmän tehoa. Muut arvot kun ovat samoja.

Jäljelle jää siis koko hormin vaihto?

Kirjoituksissa on arvosteltu pakosarjan ahdasta kaksinkertaista putkea. En löydä omastani kuin yksinkertaisen putken? Liekö muuttunut sekin?
    Lainaa (matula @ Maalis. 28 2006,19:26) kirjoitti
    No totta h***vetissä! Muzzy full system, tao se kaaliisi!
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Lainaa (wekkuli @ Maalis. 28 2006,21:17) kirjoitti
    Muzzyn megaphone olis äärettömän magee. Mulla on Yoshimura rs3 pönttö tossa lattialla ja pyörä vielä kaupassa. Pitäähän sen siihen käydä! Pitäähän!!!

Ajattelin ajaa sisään vakiovaimentajalla ,mutta täytyy ainakin sovittaa ,että sopii paikoilleen. Duellin luettelossa lukee 01-05. Ei kai siihen tälle vuodelle mitään erikoiskattia ole tullut?!?
    Vespa 250GTs
    Vakioputki EI ole vaihtoehto

Noi micron slip-on vaimentaja on kohtuu halpoja...

Lainaa (ed21 @ Maalis. 28 2006,21:33) kirjoitti
    Lainaa (wekkuli @ Maalis. 28 2006,21:17) kirjoitti
    Muzzyn megaphone olis äärettömän magee. Mulla on Yoshimura rs3 pönttö tossa lattialla ja pyörä vielä kaupassa. Pitäähän sen siihen käydä! Pitäähän!!!

Ajattelin ajaa sisään vakiovaimentajalla ,mutta täytyy ainakin sovittaa ,että sopii paikoilleen. Duellin luettelossa lukee 01-05. Ei kai siihen tälle vuodelle mitään erikoiskattia ole tullut?!?
    Just Kawazi.netin sivuilla käydään keskustelua myös Rexin putkistosta.

Siellä on Klasmon ja muiden puljujen tarjouksia Kerkeristä ja VHsta.
    Siellä on hintojakin niistä esillä.

Olen omaani kanssa harkitsemassa Meggiä. Noh, jos tulee bonukset kesällä, niin sitten se on naapuruston herätin kiinni heti.
    Muuten menee ensi talven projektiin se, kuten myös suoravedot

-H-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ainiin,

Just juttelin erään Rexiläisen kanssa Ruotsin puolella ja hän sanoi, että uudemman ZZR 1100 nokat käyvät 1100 Rexiin. Ovat samoilla asteilla kuin Muzzyn hi-po nokat.

Onko muillakin tällaista tietoa. Ei muuten tule Muzzyn nokkia ostettua jos asia totta... Oisko hinnalla tekemistä, oisko?

-Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    No joo. Katalysaattoriyksikkö on kiinnityslaipan kohdalla halkaisijaltaan 65mm supistuen kahden cm matkalla 60mm. Laipan tasosta elementti tulee taaksepäin 108mm.

Siinä kohdallahan ei vielä voi sitten olla väliseinää koska kaasunvirtaustilaakin pitänee jäädä.

Ainakin tuon verran pitää vaimentajan sisältä löytyä vapaata tilaa.

Kerker...Ai ai..
    Lainaa (matula @ Maalis. 29 2006,09:52) kirjoitti
    No joo. Katalysaattoriyksikkö on kiinnityslaipan kohdalla halkaisijaltaan 65mm supistuen kahden cm matkalla 60mm. Laipan tasosta elementti tulee taaksepäin 108mm.

Siinä kohdallahan ei vielä voi sitten olla väliseinää koska kaasunvirtaustilaakin pitänee jäädä.

Kerker...Ai ai..
    Mittasin just Yoshin rs3:n halkasijan. Oli just sen 65mm.
    Ei nyt ihan yöunet mene.
    Vespa 250GTs
    Lainaa (matula @ Maalis. 29 2006,09:52) kirjoitti

Kerker...Ai ai..
    Tänään hain pyörän himaan. Eihän se Yoshin rs3 sitten mahtunut. Tuo mainitsemasi 108mm oli n.20mm liikaa. Eiks viime vuotisessa ja aiemmissa sitten ole kattia??? Kaipa sitä pitää lyhentää tai poistaa kokonaan. Vakiotötteröllä en aio kyyllä ajella.
    Vespa 250GTs
    noh, mielestäni kerkeämisputki tai -pönttö on ainoa oikea tuollaiseen elr-kopioon, siis kerker. ja kyllä zzr1100:n nokat käynevät zrx:n kanteen. miten niin uudemman? zzr1100 on ollut myynnissä vuodesta 1990 ja zrx vasta 1997 eli vanhemman zetorin nokat käyvät. ja miksei zzr1200 nokatkin, ne tosin ovat usein huonolaatuisempia, karkaisuongelmia niissä, sekä ovat vähemmän kireät. olipa karseannäköinen tuo z750s? katteella tjn. oleva zrx, huhhuh. lappis, mitä olet mennyt tekemään? ja takapenkinsuojakin oli kuin,, ööh.. vaihda siihen heti normaali elr-kate tai pyöreä lamppu. kuhan häntä. hehiö, ettei ny tosissaan tarvi ottaa. jokainen tekkee niiku tykkää omistaan.

suoravetoiset? eikös alipaineiset ole katukäyttöön paljon toimivammat. kokeillut joskus. saa ne suoravetoisetkin toki joteski pelittämään. jopa hyvinkin kai, vaatii paneutumista.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    No ed...mitä mieltä olet alkuperäisen pöntön "mörinästä"? Eikö ole mahtava jytinä? *

Miten voi tehdä noin hiljaisen vaimentajan? Ainakin se tekee kirjaimellisesti työnsä.

Itse olen tilannut Wääntiöön Englannista asti Wolfracingin vaimentajan välivaiheena matkalla Kerkeriin...

Ah Kerker! *

Klasmolta en uskaltanut vielä Kerkerin Megaa tilata koska ihan varmuutta ei ole istuvuudesta 1200-koneeseen. Eräs putkikauppias kun kertoi ja oli niin tietävinään, ettei 1100- ja 1200-kannet ole pakoaukkojen osalta samanlaisia?? Kun kuitenkin Klasmon kauttakin hinnaksi tulee n. 750€... (Tarj.604+alv96+n.50pk)

Sitten kun Maunulan majan ikkunat alkavat helistä joku keskiviikko, niin se on se Wolfin putki... *

Tiedossahan se oli ettei sieltä ääntä tule. Sain ton Yoshimuran vaan tingattua niin sopivasti siinä kaupan mukana.

Kerkerin megiä ei taida saada,kun mustana. Ei sovi mun silmään vaikka herra Lawsonin kilpurissa sellainen tais ollakin. Kerkerin alumiininen bolt on kannu on hyvännäköinen ja halpa (jenkeissä)

Ekaan ZZR:ään yli kymmenen vuotta ei ollut varaa ostaa putkea,mutta sen jälkeen on ollut kaikissa.

Kyllä tähän Rexiinkin soundia tulee. Sen päätin,kun tänään ruuvasin sen vakiopöntön takas paikoilleen.

Upeaa oli ajaa kelistä huolimatta!

Vespa 250GTs
    Hei sinä .ORGilainen, joka kyselit minulta sitä syttypyörää.

Nyt on Rexin hovivalmistajarakentelijatuunaja saanut laserleikkurin kuntoon ja palikoiden valmistus onnaa taas.

Jos edelleen on syttypyörä ajankohtainen, niin ilmoita minulle ja teen tilauksen sinulle.

Eräs toinen Rexikuski on jo odottamassa tilauksen lähtöä...

-Hessu-
    heikki.puumalainen(ät)rekkis.fi
    040 843 3657
    Kawasaki ZX14 2008
    Miten olis laitetaanko kesällä joku miitti pystyyn...
    Viime vuonna osallistujia oli 2, joista toisella ei enää ole rexiä. Että siitä on hyvä lähteä kasvattamaan hommaa...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Lainaa (wekkuli @ Huhti. 09 2006,11:15) kirjoitti
    Viime vuonna osallistujia oli 2, joista toisella ei enää ole rexiä. Että siitä on hyvä lähteä kasvattamaan hommaa...
    Joo... tai siis itse asiassa kolmehan meitä oli, kun mulla oli takapenkkiläinen. Mutta ainakin Turun talousalueelle jäi pari harmistunutta äijää (SenioRR ja Qwert), jotka eivät pääseet legendaariseen .orgin ensimmäiseen ZRX-kokoontumiseen (<=kliks) toukokuun 14. armon vuonna 2005. Tosin tänä vuonna toinen näistäkään ei enää ole ReXeri...

Ei tässä minun mielestäni mitään mittavia järjestelyjä tarvita. Ajetaan paikalle ja pällistellään toisten pyöriä, kahvitellaan ja ajetaan lenkki. Siinä se. Käykö sama, melko keskellä "ruuhkasuomea" sijaitseva paikka, ja aika esimerkiksi viikolla 19? Lauantaina 13.5.?? klo 14.00?? Siinä ei olisi kuin päivän heitto. (Tästä voisi ehkä aloittaa uuden ketjun.)
    ZZR 1200
  30.  
    No toi 13.05 on mun kannalta pahapäivä eli en pääse
Sivu: 5 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345671555 ... ViimeinenViimeinen