Ajattelin lähteä treenailemaan 3/8/2013 letkailua varten tutuille mutkille.
Perään saa tulla, jos kukakin niin kokee tarpeelliseksi. Mutkille kaikkinensa tulee matkaa 199km suunniteltujen lähtö - paluupisteiden välillä, joten tankillisella rauhallista tahtia ajellen kaksi päällä tämä mennään läpi. Yleenä kyllä kun ajelen tulee matkaan muutama U-käännös, mahdollinen eksyminen tai matka uupumus, joten matka voi olla jotain muutakin kuin mainittu.
Ai niin se paljon puhuttu vauhti?Mä ajan hiljaa kun en tiedä millaisia mutkia on tulossa.
PK torstai tai Hesan hidasta vauhtia hakevat älkööt vaivautuko. Eikä tämä kyllä sovi Kimppakivalaisillekkaan eikä ole myöskään Rookie ajo! Mun vauhti on niinkö kuminauha. Välillä venyy ja välillä paukkuu. Saan vissiin ajella takapenkkiläisen kanssa kahdestaan.
Lähtöpaikka Aakkosasema Vaarala Vantaa: https://maps.google.fi/maps?q=Koivum...antaa&t=m&z=15
Ja liian lämmintä keliähän on luvassa joten ainakin yksi juomatauko matkalla, jos onnistutaan joku kahvila löytämään enne päätepistettä.
Lähtö siis klo 17:25 Mutta sateella en vetele.
Kaikki oikeudet muutoksiin perumiseen jne tätä tapahtumaa koskien pidetään. Ja vastuu kokonaan lukijalla.
;0) *FZ1 Nude
Vois kiinnostaa! Edellinen tosi hidas letka Suvirantaan viime viikolla (=mun eka letka) oli tosi hyvä, mutta jos jotain jäi puuttumaan, niin tikkarivauhti oli välillä liian hidas mun makuuni. Tosin ei tolla mun pyörävanhuksella kovin isosti parane päästelläkään. Koetan pysyä perässä.
Honda NC700S
;0) *FZ1 Nude
Kuminauhavauhti kuulostaa kivalta ja lähtöpaikka on sopova.
Jos vaan vielä viikonpäästä muistan tämän, niin tuun mukaan.
Everything I'd really like to do is either illegal, immoral or fattening.
Ilmestytään paikalle. Mä voin myös perässä roikkua jos ketään oikeasti pätevää ei siihen löydy![]()
Honda CB1000R
Taidan myös tulla paikalle, kerta se on ensimmäinenkin![]()
ex Suzuki GSX 1250FA -13
ex Aprilia Shiver750 GT -10
Peliin Tiikerin tuon... ehkä.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Vähän alkais näyttää siltä että tästä tulee letka ja saattaa ensikertalaisiakin olla matkassa niin kerrataampa Letka-ajelun asioita. Itse en niitä kuitenkaan muista, mutta se joka jättää risteyksen merkkaamatta asiasta varmasti kuulee jne.
Kävikö porukka tänään vetämässä reitin? Oliko siellä huomioon otettavia asioita reitin varrella? Privana kiitos jos nimeätte paikkoja.
;0) *FZ1 Nude
Noinkohan sitä sais iltavapaan... Vahva ehkä mukaantulolle
Lupa on, mutta meteoriittitätit uhkailee vedellä...![]()
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
T_ _ _ _ _ _ Tiger, tollasella mäkin oon ajanu, eiköhän sillä pysy letkassa kun vähä virittää.
"valkoinen jänis" BMW G 650 X Ch -08
Katotaas kerkeekö, pikkasen meinaa lomakiirettä pukata.
TBD
--------------------
Honda CBR 1100 XX
Honda CBF 1000 F
Triumph Sprint ST 1050
Suzuki GSX-F 750
Oli niin houkutteleva lähtökutsu että taidanpa tulla mukaan. Luvassa siis osaltani kauden ekat letkamutkailut.
Edit: enpä pääse sittenkään, kauden letkaneitsyys jatkukoon.
Viimeksi muokannut: Jammuu; 29.07.2013 klo 15:52.
Corvette (5.7) Convertible -93
Jos on kuivaa ja kundi lainaa Hussea, niin saatapa ilmestyä paikalle. Jos ei lainaa Hussea, niin saata sittenkin ilmestyä paikalle, ja jos kundi haluu tulla mukaan, niin sit meitä on kax.![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
;0) *FZ1 Nude
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Onko ajosuunta länteen? Näyttää sadetutkat ja kaikki etanatkin että lännessä kastutaan tänään. Idän suunnalle veikattu selkeästi kuivempaa...
BMW F700GS - Honda VFR800 - Honda CBF600S - Honda Monkey
;0) *FZ1 Nude
Lähtöpaikastahan voi toki yrittää vetää jonkinmoisia johtopäätöksiä.![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
mäkin tuun ainaki vähäks aikaa
Jos neljä pyörää olisi hyvä, olisi ihminen luotu konttaamaan.
Yamaha XT660X 2009 (2014->), Suzuki GSF 600 2004 (2013-2014), Suzuki LS650 1996 (2012-2013)
oon kans tulossa, katotaan sit pysynkö teidän "hitaiden" mukana ja kuinka pitkään ;)
Kuten vähän arvelinkin, lomakiire (tm) iski päälle eikä vaan ehdi![]()
TBD
--------------------
Honda CBR 1100 XX
Honda CBF 1000 F
Triumph Sprint ST 1050
Suzuki GSX-F 750
Loistavaa settiä! Hyviä mutkia ja kivoja tyyppejä, kiitos![]()
S1000RR -15 <- CBR 600 F -06 <- CBR 600 F -00 <- Diversion XJ 600 S -01
Joo, kyllä oli kuitenkin hauskaa. Toivotavasti en työntännyt liikaa.![]()
APRILIA RST 1000 FUTURA
Kiitos hyvistä mutkista! Letkaneitsyys on nyt täälläkin menetetty
Minkäslaista vauhtia me tuossa mutkailtiin? Tietää sitten että millaisiin letkoihin itseään voi ängetä.![]()
Moro. Ei kannata vielä PK torstai ajoihin koittaa. Hesan hitaat jos olis niin siellä missä nytkin ajelit olis sopiva paikka treenailla letkassa.
Muut kommentoikoot mikä oli vauhti mutta hiljaa mentiin vaikka kerran oli tappi maassa. Tämä johtui siitä että takapenkillä istui "iso" harakka ja alusta on löysä.![]()
;0) *FZ1 Nude
Tulipa sitten vedettyä makeimmat Itä-Uudenmaan mutkat yhdessä illassa, tykkäsin
Kiitos kaikille ajoseurasta ja veturille hienosta reitistä.
BMW F700GS - Honda VFR800 - Honda CBF600S - Honda Monkey