Katsoin pro-oilerin manuaalista; siellä on 2 kondensaattoria piirilevyssä. Kaksi tarvitaan silloin, kun on reed-kytkin. Mulla kun on se nopeusanturisignaali niin pitäisi toinen kondensaattoreista leikata pois piiristä manuaalin mukaan. En ole hoksannut sitä kuitenkaan tehdä. Mitä merkitystä siinä oikein on, että onko siinä 1 vai 2 konkkaa?
yks proileri laitettu tilaukseen, ihmettelin ku sähköpostiin vastattiin alankomaista, eikös nuo ole ennen tehty belgiassa, muistelen että pablon aikana värkki oli belgialainen..? nyt posteihin vastas joku muu tyyppi ku pablo. *![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Arnoldi hoitaa homman kuitenkin kotiin, toimitukset pelaa.Voi tilata huoletta.(AimoPamaus @ Marras. 06 2010,20:02) kirjoitti
Juuri näin.(kake10 @ Marras. 06 2010,20:24) kirjoitti
Pablo delegoi finanssi hommelit arskalle.
Selvennykseksi:(AimoPamaus @ Marras. 06 2010,20:26) kirjoitti
Pablolla oli/on henkilökohtaisia ongelmia.
Arnold hoitaa puulaakia ja toimituksia.
Toimitukset pelaa, tavaraa voi tilata.
Ja sit vielä, toi voitelija toimii v***n hyvin.
joo, tuli se paketti sieltä kuten ennenkin.. ei valittamista missään nimessä.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Mitä tuolle laitteelle tekis kun se sylkee paljon kerrallaan öljyä?
Vanteeseen tulee isoja öljy läiskiä.
Laitteen näytöllä lukee "e7"
Tuo oli tuossa morsiammen pyörässä kun se syksyllä hankittiin. Pyörä vuodelta 2010 nii laite on varmaan samalta vuodelta. Huomasin jo sillon syksyllä että se ei varmaan toimi niinku pitää.
Olisiko värkki nopeus signaalia vailla ja kohtuullisen "rikkaalla" ajastimeen perustuvassa "hätä" tilassa?
Pro-Oilerin manuaalista lainattuna...
The PRO-OILER has 2 "Operating modes" – Calibration and Emergency.
Calibration Mode is the "normal" mode for those wanting full detailed control over their settings (10 settings - 1..10)
See 3.3 Tables and settings
Emergency Mode is used in case of no signal from the reed switch, lost magnet, disconnected reed switch or speedo sensor
- or for use off-road where distance travelled is not an issue.
In Emergency mode you select your setting based on the time interval between pump strokes.
This allows lubrication even when there is no signal. You can switch to this mode when on a trip and you lose the signal.
Emergency mode has 19 settings from E1..E9, 1E..9E, EE
4.4.1 How to change modes
Press and hold [-] for >5s to toggle between Calibration and Emergency modes.
Ja manuaalithan löytyy täältä.
Kyllä siihen varmaan menee joku nopeus signaali. Ainaki se on tonne tyylillä laitettu nii luulis että sitä asennusta ei oo puolitiehen jätetty.
Mitä tuolle nyt tekis?
Ei mun englannin lukemisen ymmärtäminen oo sillä tasolla että tuosta manuaalista on mitää apua asiaan mistä mulla ei oo mitään pohja tietoa.
Mitä sitä vähän päivällä tutkin nii siihen menee virta ja maa rekisterikilvenvalolta ja sitte moottorilta päin tulee joku piuha, oisko se just se nopeus signaali.
Miten sitä öljyä kuuluu tulla, kokoajan pikkuhiljaa vai välillä aina vähän?
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Eikös tuon pitäisi ilmoittaa puuttuvasta nopeussignaalista, oikeanpuoleinen desimaalipiste pysyy päällä ajaessa jos signaali puuttu.
Tuo siis manuaalista tavattuna, ei ole henk.koht. kokemusta kyseisestä laitteesta...
Ahaa, niin se voi vaan olla sielä manuaali modessa, voi siis olla ihan kunnossa muuten.
Pitää tsekata huomena.![]()
ei.
muistaakseni tulee pieni piste, jos ei saa yhteyttä nopeussignaalin anturiin. taikka magneettiin vanteessa, kumpaa nyt lie käytettykään. ja aina kun pumppu käy päällä, tulee toinen piste. en muista kumpi oli lukeman kummalla puolella..
ihan normienglantiahan se ohje on, myönnetään että itselläkin meni muutama hetki kun rauhassa sitä tavasin..
ohjeet löytyy netistä proikun sivuilta muistaakseni, mutta olikohan pdf:nä, niin ei voi kääntää googlellakaan.. en muista varmasti..
ainoa vika, mikä nyt ei oikeastaan ole edes vika, että suutin saattaa joskus mennä tukkoon, kannattaa ainakin kauden alussa ja miksei välillä muutenkin kokeilla, että öljyä varmasti tulee kuten tarkoitettu. etenkin jos aiemmin on vahaa käyttänyt, niin se kannattaa puhdistaa ketjuista todella hyvin pois.
muuten laite on kyllä![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Ei tapahdu mitään vaikka pitää sitä miinusnappia pohjassa.
Pyörään kun kytkee virrat päälle niin siinä näytöllä vilisee jotain muita numeroita ja kirjaimia ja sitte siihen jää se E7.
En ehtiny siihen vielä tuon enempää perehtyä kun meni aika kahvanlämppärien asennukseen, seki jäi kesken.
Pitää koittaa huomena jatkaa sen pro-oilerin kans.
Ihan niinkö se ois rikki kun niistä napeista ei tapahdu mitään.
Itsellä kanssa ongelmia tuon pro oilerin kanssa. Ajossa öljyä ei vaan tule, mutta parkissa kun plussaa pitää hetken niin alkaa pumpata oljua ketjulle. Jotenkin niin perkeleen sekavaksi tehty tuo ohjekin, rautalangasta pitäis vääntää
Voiskohan nozzle olla niin lopussa ettei normiajossa tuleva pieni öljymäärä jaksa tulla läpi, mutta primeriä käyttämällä tippaa tulee..
Ja edelliselle kirjoittajalle, mulla oilerin miinus-nappi vaatii aikamoista voimaa että ottaa painalluksen vastaan. Itse ihmettelin kanssa hetken että onko siitä nappi rikki kunnes älysin käyttää voimaa kunnolla. Plus-nappi taas toimii ettei mitään..
Viimeksi muokannut: Zuba; 24.04.2013 klo 12:59.
Honda GL1800 -06
Vanhat: VF750C, GL1500C