Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Onko kukaan tehny ite koiranluita jotka madaltaa/korottaa pyörää?

Pyöränä suzuki gsx 600f -00....mun ja vaimon yhteinen pyörä ja pitäis saada vähä madallettua.

Kestää varmaan ihan lattaraudasta tehdä...?malliksi vaan vanhat ja uuteen reijät vähä kauemmas toisistaan?

Noihinhan ei muuta rasitusta juuri tule kuin pituus suunnassa?

Jos jollakin antaa vinkkejä niin otan mielellään vastaan!

Pitää varmaan sitte aavistuksen keulaa laskea myös?vai kannattaako?

Kiitos!
    Honda Varadero -01
    ex:Suzuki GSX 600F -98
    ex:Yamaha TZR 125 -91
    Lainaa Lauri12 kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan tehny ite koiranluita jotka madaltaa/korottaa pyörää?

Pyöränä suzuki gsx 600f -00....mun ja vaimon yhteinen pyörä ja pitäis saada vähä madallettua.

Kestää varmaan ihan lattaraudasta tehdä...?malliksi vaan vanhat ja uuteen reijät vähä kauemmas toisistaan?

Noihinhan ei muuta rasitusta juuri tule kuin pituus suunnassa?

Jos jollakin antaa vinkkejä niin otan mielellään vastaan!

Pitää varmaan sitte aavistuksen keulaa laskea myös?vai kannattaako?

Kiitos!
    Olen tehnyt 600 Gsx-r suzukiin vm. ´04 ja ´08 ZX-6R kawaan ja hyvin on toiminut ja kestänyt. Työkaluteräksestä tein. Mulla on mitat noihin mun tekemiin koiranluihin jos on tarvetta?.
    "Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
    Jep jep....kiitos mut en tarvi mittoja. Oma pyörä talvisäilytyksessä joten pääsen tositoimiin vasta keväällä!

Onko tuo työkaluteräs ihan hyllytavaraa jossakin?
    Honda Varadero -01
    joo, jostain ydinvoimala happoteräksestä isä joskus teki. koiranluut on siitä helppoja, että voit reikien ympärille ja varsiin jättää reilusti tavaraa, niin kestää kyllä.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Varmasti monikin on tehnyt itse, mutta kannattaako alkaa nysväämään,,,,

http://www.cjaccessories.co.uk/produ...cat=319&page=1
    No huhhuh!!!

Ei kyllä kannata jos tuhon hintaan saa! Kovasti olen yrittäny netistä noita katsella mut en ole noin edullisia ite löytäny!
    Honda Varadero -01
    No ei kannata itse alkaa tekemään tuohon hintaan jos tuo madallus on riittävä eikä halua säädettäviä.
    Mut katsoppa mitä maksaa jos haluaa säädettävät. Huh huh.
    "Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
    Lainaa Lauri12 kirjoitti Katso viesti
    No huhhuh!!!

Ei kyllä kannata jos tuhon hintaan saa! Kovasti olen yrittäny netistä noita katsella mut en ole noin edullisia ite löytäny!
    http://www.ebay.co.uk/itm/Katana-600...item255a7a6cf1
    Terve ¨tulipahan naurut parin vuoden tauon jälkeen kun vielä vanhat tunnarit toimii ja tänne eksyin kun kaamos ja mopokuume alkaa olla jo epätervettä.. Legendaariset topicit delvac talvisäilytys ja perän korotus

Tein tosiaan taannoin thunderaceen sarjan.. 5mm välein muistaakseni haarukkaa pystyi normaaleilla ketjulinjoilla olikohan -37,5 /+37,5mm nostamaan pyörän keskiöstä mikä tarkoitti muistaakseni 2,5mm eroa pykälässä koiranluulle. Sarja varmaan makailee pyörän ostaneella kaverill. Muuta väliä kuin että viittii hakea din mittasen terän millä tekee luihin reijät ja ne on suoraan porattu.

tuo poraaminen sen takia että niissä ei usein ole laakeripintoja ja pienikin välys on epämukava.. muutama kymppi joka välissä on äkkiä tuollainen 2-4mm välys renkaan akselilla.. mikä oli ikävä todeta ahvenistolla kun vauhtia reilut 140kmh reunaviivalta nurmikolle perän alettua hyppiä pääsuoran kaarteessa.
    hauskuus piilee rajojen etsimisessä..harvemmin kivaa kun ne löytyy.
    Joskus muinoin tein koiranluut 1200 Banditiin. Yövuorossa firman materiaaleista työajalla tein (rikos jo vanhentunut). Koneistajan ammatti avitti toki. Ei ole ameriikan temppu.
    BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  11.  
    Eihän noihin nyt vaivaa tarvitse paljoa uhrata. Nurkissa pyörii sen verran joka jätkällä tavallista lattaa ja jossain on pääsy pylväsporalle, niin luut on minuutissa valmiit.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)