Noniin!
Kekke Hilppa Mikko ? Ja entiset ja uudet varreilijat. Saamari vasta äsken itsekin mukana mutta näil mennään...![]()
MMC:stä
Jaahas tuli eilen ajeltua Bike Poker mutta eipä tuolla sorsaparilla kauheesti palkintoja ollut kotiin tuotavaksi
No nyt kun ei MMC:hen ole muita ideoita tullut niin alan värkkäämään majoitusta Nummi-Pusulaan, ja reittiä sieltä käsin ympäriämpäri.
Ajattelin tuota viikkoa 37 eli 14-16.09.2012 Ajankohtaahan voidaan kyllä sorvata ja itse saan järjestymään periaatteessa milloin vain. (viimeinen viikonloppu ehkä appiukon synttärit)
Nyt vaan kuittauksia peliin ja porukka aktivoiduksi
Jos uusia jotka ei ole ollut MMC:llä aiemmin niin tekstiä tänne vaan. Itse olin viimeksi ensimmäistä kertaa ja viikonloppu tyyppejä myöden aivan mahtava. Kekke hoiti homman silloin 100/0 himaan. Yritetään tälläkin kertaan
saada aikaiseksi makoisa viikonloppu ja söheröiset ajelut.
Nyt vaan ilmoittautumisia!!!!!
Ja jälleen olisi hyvä olla lakanat, makuupussi,makkaralenkki kainalossa ja ronski mieli![]()
Olisin kysellyt onko kukaan vaihtanut varreen parempaa takaiskaria alkuperäisen tilalle ja muutuiko ajo ominaissudet?
Varadero 1000
Itsellä on originaali, mutta aika paljon ovat kehuneet tuolla internationaalifoorumilla. Kuulemma parantaa, ja paljon... Varmaan on tottakin, olisi kiva kuulla kokemuksia täältä suomestakin. Paremman puutteessa, vilkaise int-foorumilla myynnissä http://varaderoforumcom.h826747.serv...ght=rear+shock oleva
Husqvarna 701LR
Mulla on viidestoista päivä joku prkleen kurssi.
Eilen Porvoon jokirannassa kierti huhu että Kekkellä on pahoinvointia. Joko helpottaa?![]()
Valitettavasti taitaa olla niin että ne parilliset ei käy
Asiasta neljänteen: oli n. kaksi viikkoa mynetmotosta tilauksessa heidenau K-60 Scoutit eteen ja taakse --> meinasin jo ehtiä kyselemään että missä viipyy jne...
Tänään itella heitti renkaat ovelle: paistoleimat 33/12 --> tuoretta lakua!!
![]()
Husqvarna 701LR
MMC
Eli jos pidetään 14-16.9 niin lähtijöitä tähän mennessä:
Hesekiel
TiuSO (pinkki meikkipussukka mukanansa kuten viimeksi)
ace76 (tuplajousitetussa jenkkisängyssä)
Tengga (jos selkä ok)
mänä (bandiitilla ilmeisesti kotoa käsin letkaan)
Mikko76 (on kurssilta sairaana)
Kuinkas?:
Kekke
Hilippa
Vesku(selvitätkö Mikko)
Shrekfin
tontze
VKO ilmeisesti reissussa
Muita???
Laitoin muutama vuosi sitten WP 4014 Emulsion vaimentimen,ja aivan kuin olisi pyörän vaihtanut.Ei paljon routa patit tunnu.Alkup. oli 60 tkm ajettu ja pohjasi matkustajan kanssa.Nyt menee tosi tasaisesti eikä suunta muutu vaikka kaarteessa olisi heittoja.Onhan niitä muitakin merkkejä.
Nuukailin ja otin tuon ilman hydraulista jousen säätöä,mutta kyllä tuolla pärjää noinkin.
http://www.totaltek.fi/mp_emulsion.html
Life is too short to leave behind.
Kawasaki 300J 2014 - lällis
Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
Ei homolla tavalla vaan miehekkäällä varadero tavalla.
Veskulla on mukulat sinä viikonloppuna joten se ei pääse. Mun täytyy selvittää saanko siirrettyä sitä kurssia.
Mullakin tuo viikonloppu jo sovittu muuta, eli se on "no go"
BMW R1200GS 2009
Aprillia Caponord 1200 2014
Honda NC 750X 2021
...hinnat veroineen siinä 170e. Kuljetus 25e. Yhtä ei välttämättä kannata ostaa, vaan muutama kerralla. Sitten kun vielä olisi itsellä paikka ja vehkeet vääntää päälle ja tasapainottaa.
Ilmeisesti täälläpäin suomea menee muutama kymppi per rengas rengastöihin...
Taidan lähteä nykäisemään takarenkaan irti, aamulla rengasliikkeeseen.![]()
Husqvarna 701LR
Juu itse reissussa tai juuri palaamassaEi paljoa ole varreja näkynyt tien päällä..
Kunnes sitten Slovakian ja Kroatian rajan seudussa pamahti liki 10 varreja eri ryppäässä vastaan! Kovasti piti peukkuja näytellä ja vähän aiheutti ihmetystä omat isommat pelti sivulaukutkin vasta puolessaKroatian hotellin rantaan 10m matkaa ja varre nauttia auringonottajista + maisemista
Itse tietysti vieressä oluen otossa.. Kamerat ja kommentit tuli kuultu Suomesta jne
Ihmeissään.. + 29 tänään parhaillaan lämmintä ja melkein 4tkm mittarissa jo tätä reissua. liki 25gigaa HD videota kameralla kuvattu + muut kuvat!
Ei muuta kuin on tämä perkeleen mukavaa![]()
[
Voin vahvistaa hinnan paikkansa pitäväksi
Mulle tosin tuli tosin ihan normi ajassa, eli vajaassa viikossa. Edellisviikolla kantoivat pihalle, alle väänsin vasta eilen kun viikonloppuna oli assureissu Haminan suunnalle (voi olla Mikko että Kekke ei vahvista kuulemaasi huhua)
Mut joo, ekan kerran tosin vasta väänsin Varren renkaat ite, sisärenkaallisia ennenkin mutta nämä on sen verran jämäkämpiä että piti hiukan valmistella vermeita paremmaksi mutta siltikin ne jäivät hiukan protoiksi
Tuon takasen kanssa sai oikeesti kyllä hikoilla, joskin meitsin hikoilukyky on jossain ihan eri tasolla kuin normi-ihmisellä
Tänään kokeilemaan miten Scoutit toimivat
Niin joo siitä MMC.sta, just tällä istumalla en uskalla mitään sanoa kun jotain juttuja syyskuussakin tuntuu olevan viikonloppuina mutta ilmeisesti loppupuolella olisi vapaampaa. Kaikille sopivaa viikonloppua taitaa olla mahdoton kumminkin löytää joten katsokaa mikä parhaalle tuntuu, niin tullaan jos päästään.![]()
Mää en pärjänny ollenkaan Varaderon (-01) vakiojousituksen kanssa. Ite kun on raskasta tekoa ja kyydittelelyjä tulee jonku verran ja sillon on vielä yleensä aika paljon tavaraaki mukana niin se ei kantanu mitenkään. Jos ihan totta puhutaan niin pelkästään kyytiläinen sai perän pohjaan töyssyissä aika ikävästi ja mutkissa meno oli erittäin vaappuvaa.
Ite laitoin keulaan Wilberssin progressiiviset jouset ja taakse Bitubon pumpun aika jämäkällä jousella varustettuna. Eipä siittä mikään Bemari tullu tuollakaan virityksellä, mutta pohjailu loppu kyllä ja mutkissa vaappuminen. Tuli jo melkeen vakiokuntosen Afrikkalaisen veroinen ajettava.
Eli erittäin suositeltava toimenpide on tuo iskaripäivitys. Miksihän Honda ei osaa tuota hommaa. Uudessa 1200 möhkösäki on tiettävästi ihan onneton kantavuus.
MMC
Joo nyt olis MMC:ssä tarjolla kurvia, asfalttia, hiukan soraa, tunnelii, hiven motarii, ja tietenkin se lossi
Reittikartankin laitan kun kerkeen. Mut on mukana useampi todella kehuttu pätkä.
Ja niit ilmoittautumisia! (joo saa meidän mökillä juoda ja pierrä)![]()
Jaa enpä karttaa laitakkaan niin on sit pe iltana päivittämistä
Kilsoja tulee viitisen sataa.eli makkara ja saunakin maistuu sit illalla
Onkos esim kekkestä kenelkään tietoo?
Mikko joko selvitit kurssi ongelman?
Ja reitit pääasiassa sellaisia että ei tosiaansinivuokot pitäs häiritä
![]()
Fantastiko Mikko!
Oon muuten tekemäs uudet lauteetkin ilmeisesti ennen sitä. (ehkä virhe)
Kuulemma ei.
Ja sillä on nykyään se Intruuderi, siitä tippuu kromit soramontu ajelussa.![]()
Jos lisää seuraa halutaan (ja MMC häröilyn ulkojäsenet sallitaan) niin yksi hyvä kaveri syttyy aika herkästi tällaisiin reissuihin. Muuten hyvä ja seuraankäypä mies, mutta haluaa valvoa myöhään ja pitää hauskaa (outoa...)ja ajaa (hyi.) hajabusalla...
Jos halutaan niin voin viikonloppuna kysäistä.
Husqvarna 701LR