Sivu: 35 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2533343536374585 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1021:stä 1050:een 4018:sta
  1. #1021
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    tutkin oikein asiaa. Mun orggiskahva kääntyy n. 80-81 astetta, kun taas domino lupaa sen 73 astetta. Toi rykkönen on niin hienostunut käytökseltään, että toi dominon kahva vois olla THE Juttu tähän meitsin kankeeseen ranteeseen.

    Onks jollain kokemusta tollasen asentamisesta? Tarvinko uudet vaijerit? Ja mitä muuta kaikkea mun pitäs värkätä ton kaasukahvan asennuksen kanssa?
    Tee linkin mukaan ja hyvä tulee, nimimerkillä kokemusta on http://home.earthlink.net/~smith547/...tutorial2.html
  2. #1022
    Lainaa kordari kirjoitti Katso viesti
    Tee linkin mukaan ja hyvä tulee, nimimerkillä kokemusta on http://home.earthlink.net/~smith547/...tutorial2.html
    Ei aukea linkki, tulee teksti forbidden!
    Viimeksi muokannut: sky; 12.08.2012 klo 00:54.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  3. #1023
  4. #1024
    Lainaa kordari kirjoitti Katso viesti
    Tuolla mpradan puolella sama linkki. Koitappa sitä http://www.mprata.fi/modit/11/pikakaasu/445/
    Kyllä se linkki toimii... mutta serveri ilmoittaa "You don't have permission to access". Eli hakemisto on otettu pois käytöstä.

    Tuossa on siis kyse jostain DIY-pikakaasusta?


    Löysin toimivan linkin... Eli rautasaha ns modaus! tai tässä tapauksessa vain yhtä osaa "vahingoitetaan" poralla.

    http://home.earthlink.net/~sasakikoj...20Page%202.htm
    Viimeksi muokannut: sky; 13.08.2012 klo 11:23.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  5. #1025
    R1:sen röpöttää, kun kaasun sulkee yli 4000 kierroksella.
    Ja kun olen tehnyt kaasulla pumppaavan liikkeen korkeilla kierroksilla, niin on räjähtänyt putkessa.
    Eli kysymys kuuluu, että onko tommonen normaalia käytöstä.
    Minulla on pyörässä kiinni edellisen omistajan kiinnittämä leovincen slipari.
    Ja pyörä on YZF-R1 vm.1999
    Pääasia että on kivaa.
    Nykyinen: Zygä...ou nou
    Entiset: Aprilia RX50 -01, Kawasaki ZX-6R F1 -95, Yamaha YZF-R1 -99
    75m/s
  6. #1026
    Voi kilin tuttu miten on mun moposta takarengas mennyt vituralleen.

    Ei tykännyt Mezelerin Interact M5 vissiin rautaperseajosta. Joutuu ylihuomiseen venaamaan uutta gummia kun halusin samanlaisen renkaan. Kyllä nämä Suomalaiset lähikauppiaat vaan osaa hoinnoitella renkaat. 230 euroa määräsivät renkaan hinnaksi. Aluksi kyllä oli lähtöhinta 260 euroa. No ei auta kuin maksaa, jos mielii ajaa. Tuolla hinnalla olis Saksan maalta saanut sekä etusen että takarenkaan.

    En vaan hokannut että olis voinut polttaa naapureiden iloksi tuon kumin tohon koto tiehen.

    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  7. #1027
    ^Mä en ymmärrä miks tossa on noi urat noin reunassa? Meinaako ne et joku kanttaa niillä noin paljon vesipatjan päällä?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  8. #1028
    Kävin tänään ulkoiluttaan rykköstä ahveniston vaapaa&kilpaharjoittelussa. Edellisestä kerrasta olikin sit vuosi aikaa, joten paskat housussa sai aluksi ajaa kun oli pujottelukeppinä kun muut tuli ohi oikealta ja vasemmalta!

    Ei nyt ihan uusia enkkoja tullut kylmiltään kun renkaatkin oli toissa keväältä... joten ei ihan luottanut niihin. Laprecords jäi enkoista kauaksi 2.5s päähän... Mutta hirvee säätö oli siellä radalla, mutta kyllä se tuntuma alkoi palata kuitenkin pikkuhiljaa

    Rykkösiäkin oli aika monta paikalla. Niiden kuskeissa oli mukavia heppuja ja ainakin yks kusipää mun lisäksi!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  9. #1029
    Osaisko joku kertoo mahtuuko 03 R1 seen 190/55/17 vakihohan on tussa 190/50/17 mut ois sopivasti tarjolla tuo 190 55 17
  10. #1030
    Ne on varmaan tehny ton renkaan johonkin missä on serpenttiini teitä eikä tänne lakialle mihinä ei juuri mutkia ole.

    Näyttäis olevan uus samanlainen, mutta uudessa on keskelläkin vielä pintaa.



    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    ^Mä en ymmärrä miks tossa on noi urat noin reunassa? Meinaako ne et joku kanttaa niillä noin paljon vesipatjan päällä?
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  11. #1031
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Mika_ kirjoitti Katso viesti
    Osaisko joku kertoo mahtuuko 03 R1 seen 190/55/17 vakihohan on tussa 190/50/17 mut ois sopivasti tarjolla tuo 190 55 17
    Sanoisin että mahtuu, kun kerran Dunlopin 195/65/17 mahtuu..


    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha ei pamaha



  12. #1032
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Sanoisin että mahtuu, kun kerran Dunlopin 195/65/17 mahtuu..


    - T -


    Kiitos tiadosta
    siinätapauksessa otan renkaat kainaloon ja käyn vaidattamassa kummin
  13. #1033
    Lainaa jaska_73 kirjoitti Katso viesti
    Ne on varmaan tehny ton renkaan johonkin missä on serpenttiini teitä eikä tänne lakialle mihinä ei juuri mutkia ole.

    Näyttäis olevan uus samanlainen, mutta uudessa on keskelläkin vielä pintaa.

    Onks sul kokemusta miten toi rengas toimii jossain +5 asteenlämmöissä märällä tiellä? Ainakin toi meitsin Diablon dragon super corsat on itsemurharenkaat noilla +5 - +10 asteen kieppeillä, varsinkin jos on märkää... Aattelin jos pitäis pyörän syksyn ajoissa, ku muija alkaa kulkemaan työmatkoja autolla, niin pitäs vaihtaa jotain turvallisempaa alle
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  14. #1034
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Onks sul kokemusta miten toi rengas toimii jossain +5 asteenlämmöissä märällä tiellä? Ainakin toi meitsin Diablon dragon super corsat on itsemurharenkaat noilla +5 - +10 asteen kieppeillä, varsinkin jos on märkää... Aattelin jos pitäis pyörän syksyn ajoissa, ku muija alkaa kulkemaan työmatkoja autolla, niin pitäs vaihtaa jotain turvallisempaa alle
    Misukan Pilot Power 2CT on pitänyt mun mopon pystyssä luotettavasti syysvilpoisellakin.
    (Vastaan vaikket kysynytkään )
    Yamaha R1 '06
  15. #1035
    Tiedustelisin uudelleen miten teidän 07-08 pyörien omistajien kytkin käyttäytyy erityisesti 1 ja 2 vaihteen kanssa?

    Oma oireilee seuraavanlaisesti:

    - Vapaalta vaihde silmään -> menee vähän raakana sisään, eli kolahtaen ja pienen nykäyksen kera. Kun vaihde on silmässä niin kytkin on täysin irronnut(voi siis vaihde silmässä peruutella vaivattomasti jne). Tästä se johtopäätös, että kytkin ei irrota 100%.

    - Satunnaisesti jos pysähtyy valoihin isohko vaihde silmässä niin vaatii vähän duunia, että saa ykköselle -> kytkin ei siis tässäkään tapauksessa ilmeisesti irrota kunnolla?

    sanottakoon vielä, että suuremmissa nopeuksissa vaihteet skulaa hienosti. Menee siis "huomaamatta" sisään, erittäin nätisti.

    Miltäs teidän vaihteet tuntuu, lähinnä 1-2. Meneekö "smootisti" sisään vai onko teilläkin sellanen kuva ettei kytkin irrottais ihan 100%?

    Pyörä oli motovillellä 20tkm huollossa ja sanoi, että olisi ihan normaalia rykösen kytkimen toimintaa. Ominaisuus, joka kiusaa toisia enemmän kuin toisia.

    Kuulemma joku massalevyistä "liimautuu" kiinni, joka pamahtaa irti vasta kun vaihde kolahtaa sisään. Ihan loogista. Ilmeisesti asialle ei ole kuitenkaan mitään tehtävissä? Eri öljyillä ei muutosta.

    Eihän tosta mitään haittaa ole, mutta kiinnostaa nyt lähinnä, että pitäiskö talvella avata kytkin ja kattoo miltä näyttää vai antaa vaan olla
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  16. #1036
    ^ Älä ehjää konetta avaa, ei siinä mitään vikaa ole.
    Ajattele mieluummin niin päin että miten ihmeellisen hyvin japsi- (no miksei muutkin) vaihteistot yleensä toimii.
    Pieni liike ja voit vaihtaa vaikka ilman kytkintä...
    Vaihteisto pienessä tilassa, kierroksia paljon ja silti kestää, kestää, kestää...

    Ei se kytkin sata-% irrota mutta ei kai oo tavoitteenakaan...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  17. #1037
    Lainaa juhis_ kirjoitti Katso viesti
    Tiedustelisin uudelleen miten teidän 07-08 pyörien omistajien kytkin käyttäytyy erityisesti 1 ja 2 vaihteen kanssa?

    Oma oireilee seuraavanlaisesti:

    - Vapaalta vaihde silmään -> menee vähän raakana sisään, eli kolahtaen ja pienen nykäyksen kera. Kun vaihde on silmässä niin kytkin on täysin irronnut(voi siis vaihde silmässä peruutella vaivattomasti jne). Tästä se johtopäätös, että kytkin ei irrota 100%.

    - Satunnaisesti jos pysähtyy valoihin isohko vaihde silmässä niin vaatii vähän duunia, että saa ykköselle -> kytkin ei siis tässäkään tapauksessa ilmeisesti irrota kunnolla?

    sanottakoon vielä, että suuremmissa nopeuksissa vaihteet skulaa hienosti. Menee siis "huomaamatta" sisään, erittäin nätisti.

    Miltäs teidän vaihteet tuntuu, lähinnä 1-2. Meneekö "smootisti" sisään vai onko teilläkin sellanen kuva ettei kytkin irrottais ihan 100%?

    Pyörä oli motovillellä 20tkm huollossa ja sanoi, että olisi ihan normaalia rykösen kytkimen toimintaa. Ominaisuus, joka kiusaa toisia enemmän kuin toisia.

    Kuulemma joku massalevyistä "liimautuu" kiinni, joka pamahtaa irti vasta kun vaihde kolahtaa sisään. Ihan loogista. Ilmeisesti asialle ei ole kuitenkaan mitään tehtävissä? Eri öljyillä ei muutosta.

    Eihän tosta mitään haittaa ole, mutta kiinnostaa nyt lähinnä, että pitäiskö talvella avata kytkin ja kattoo miltä näyttää vai antaa vaan olla
    Mineraaliöljyt sisään synteettisten sijaan, alkaa vaihteet ja kytkin pelaamaan, Ainakin mulla on tämä kokemus omista pyöristäni.
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  18. #1038
    Lainaa juhis_ kirjoitti Katso viesti
    Tiedustelisin uudelleen miten teidän 07-08 pyörien omistajien kytkin käyttäytyy erityisesti 1 ja 2 vaihteen kanssa?

    Oma oireilee seuraavanlaisesti:

    - Vapaalta vaihde silmään -> menee vähän raakana sisään, eli kolahtaen ja pienen nykäyksen kera. Kun vaihde on silmässä niin kytkin on täysin irronnut(voi siis vaihde silmässä peruutella vaivattomasti jne). Tästä se johtopäätös, että kytkin ei irrota 100%.
    Öööh, vaihde kolahtaa hyvin usein/aina (ja pyörä nytkähtää) kun pistät ykköselle. Ihan normaalia käytöstä tuo siis.
    Mikäli voit vaihdepäällä peruutella vaivattomasti, eli silloinhan kytkin nimenomaan irroittaa kuten pitääkin.

    Lainaa juhis_ kirjoitti Katso viesti
    Satunnaisesti jos pysähtyy valoihin isohko vaihde silmässä niin vaatii vähän duunia, että saa ykköselle -> kytkin ei siis tässäkään tapauksessa ilmeisesti irrota kunnolla?
    Vaihteet eivät mene isolta vaihteelta ykköselle pyörän paikallaan seistessä yhtä hyvin kuin vauhdissa. Ihan normaalia tuokin. Kytkin siis pelaa/irroittaa ihan ok. Opettele vaihtamaan vaihteet alaspäin kun pyörä on liikkessä vielä hieman.

    Pyöräsi on ehjä ja toimii kuten pitääkin. Tuommoinen superpyörä ei ole tarkoitettu pelkästään nakkikioskin kiertoon ja kyläköröttelyyn. Käy ajamassa radalla hieman "isoa kovaa" yksi ratapäivä niin paikat herkistyvät ja notkistuvat. Pyöräsi kaipaa kunnon kyytiä riittävän määrän. Normiliikenteessä se ei sitä saa.
    Viimeksi muokannut: vma; 26.08.2012 klo 11:30.
  19. #1039
    Kuulostaa aika tutulta käytökseltä

    Todettakoon että järkytyin Kawan jälkeen kuinka paskasti tossa toimii pikkuvaihteet Kawan vaihteita on aina haukuttu ja todettu et ne pitää voimalla runtata päälle.... mutta mutta... sama paska jatkuu kun pyörä on uudempi ja vielä yamaha!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  20. #1040
    Se on aina mihin vertaa. Hondalla kun ajeli, niin ykköselle vaihtaminen vauhdista piti sellaisen kolauksen, että ihmetteli lootan pysyvän kasassa. Vaihdevipua sai liikuttaa senttejä ja tuntuma oli siten huono. Kun sitten ostin Yamahan niin loota tuntui uskomattomalta. No okei siis kun paikaltaan laittaa ykkösen pesään niin kuuluuhan siitä se päks, mutta muuten toiminta oli uskomattoman tarkkaa ja herkkää. Pienempi ääni se mulla oli kuin esim seepralla liikkeestä alas ykköselle. Kaikki edelläkuvatut asiat kuulostavat minusta normaalilta sporttipyörältä. Monissa pyörämalleissa vaihteen vaihtamista paikallaan auttaa se, että rystyset valkoisena pohjaan puristamisen sijaan päästää aavistuksen kytkintä.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  21. #1041
    Jamaha miesten kannattaa kokeilla jotain euroopan ihmettä niin saa käsityksen mitä on paska vaihteisto mopossa. Esim. apriliat tai bimmerit hyvänä esimerkkinä.
    Supermoto
  22. #1042
    Olisko kenelläkään hyvää ohjeistusta kytkinlevyjen vaihtoon rytkösessä? en ole rytkosen kytkintä koskaan avannut - enkä haluaisi että osat lentää taivaalle kun vedän kytkinkopan pultit auki. Varsinaista rakettitiedettähän tuo levyjen vaihto ei ilmeisesti ole - ja levysarjat ovat näemmä halpaa kuin saippua.

    kuvasarja olisi luksusta;)
    Ain't life a bitch!
  23. #1043
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa motusalem kirjoitti Katso viesti
    Olisko kenelläkään hyvää ohjeistusta kytkinlevyjen vaihtoon rytkösessä? en ole rytkosen kytkintä koskaan avannut - enkä haluaisi että osat lentää taivaalle kun vedän kytkinkopan pultit auki. Varsinaista rakettitiedettähän tuo levyjen vaihto ei ilmeisesti ole - ja levysarjat ovat näemmä halpaa kuin saippua.

    kuvasarja olisi luksusta;)

    Vuosimalli auttais asiaa, mutta taitaa aika samanlaisia noi kytkyttimet olla kaikissa malleissa..

    Koppa auki - kytkimen painelevy irti - levyt pois - uudet tilalle samassa järjestyksessä - jne..

    Eli eipä sieltä mitään lennä naamalle ja vaikea on mitään rikkoa pelkkien levyjen vaihdossa. Ainoa hieman vaikeuksia tuottava paikka on kytkimen käyttövivuston saaminen oikeaan asentoon kasattaessa. Service manuaali auttaa asiassa, löytyy netistä joka vuosimalliin, ja jos on kyse kalsarimalleista, niin minulta saa manuaalin sähköisenä kun laittaa mailiosoitteen yv:nä..


    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha ei pamaha



  24. #1044
    Mystistä sanon minä... vaihoin -07 rykköseeni metzelerin M5:t alle, sekä eteen että taakse. Edessä on jarrupaloina tehokkaat ferodo Xrac palat. Nyt sit kun vaihoin uudet nakit tuntuu siltä että todella tiukoissa jarruissa koko vietävän pyörä alkaa vobeltamaan. Harkitussa jarrutuksessa se on täysin hallittavissa, mutta ns hätäjarrutuksessa tms en olesi täysin varma asiasta.

    Eli kysymys kuuluu... Mitä ihmettä olen oikein onnistunut sähläämään akseleiden takaisin kiinnityksessä??? En mä ainakaan samoilla jarrupaloilla, mutta vanhoilla renkailla huomannut radalla jarruttaessa minkäänlaista voblausta... Ainoastaan sen, ett perä pyrki aavistuksen tulemaan oikean kautta ohi sit kun perä alkoi nousta irti maasta. Mutta sitäkään en tiedä johtuiko se mahdollisesti ajoasennosta...

    Onko rykkösissä ollut muilla vastaavia ilmiöitä? Entä voisiko väljä ohjauslaakerissa auheittaa moista?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  25. #1045
    Lainaa motusalem kirjoitti Katso viesti
    Olisko kenelläkään hyvää ohjeistusta kytkinlevyjen vaihtoon rytkösessä? en ole rytkosen kytkintä koskaan avannut - enkä haluaisi että osat lentää taivaalle kun vedän kytkinkopan pultit auki. Varsinaista rakettitiedettähän tuo levyjen vaihto ei ilmeisesti ole - ja levysarjat ovat näemmä halpaa kuin saippua.

    kuvasarja olisi luksusta;)

    Juutuubistakin varmaan löytyy pätkiä..
  26. #1046
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    todella tiukoissa jarruissa koko vietävän pyörä alkaa vobeltamaan.
    Ohjauslaakerin väljyys aiheutti omassani nylkytystä, ei vatkausta. Ei sillä voinut perä ilmassa jarruttaa kun nypytti niin pahasti. Jos kyseessä on nimenomaan se, että pyörä wobblaa (ohjaus heiluu ja pyörä vatkaa sivuttain niin omaa mutua:

    -Käytitköhän jarrulevyjä irti. Olisivatko tulleet eri asemoinnilla kiinni ja ottavat epätasaisesti eri kohdassa kierrosta.
    -Olisiko toisessa levyssä jotain todella sitkeää rasvaa
    -Jos seisaaltaan katsot vauhdissa pyörivää eturengasta, niin pyöriikö se väpättämättä suorassa. Runkovika?
    -Keskititkö etupyörän manuaalin asennusohjeen mukaan? En muista rykköstä, mutta kotarissa laitetaan akseli mutterilla kiinni, pumpataan keulaa kunnolla eestaas ja sitten kiritään akselipultit.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  27. #1047
    No täytyneen käyttää pyörä pukeilla ja tutkia asiaa lähemmin. En mä tiiä mitään etuakeselin oikeasta kiinnityksestä, heitin vaan paikoilleen ja väänsin momenttiin... Niin mä tein kawan kanssaki ilman ongelmia useamman kerran...

    Mut eikai kawaa ja yamahaa voi verrata näissä asioissa keskenään! Paitsi että yllä jo todettiin että ihan samanlaisia ne lootatkin on noissa supersporteissa...
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  28. #1048
    R1 -03 (RN09). Akran kokoränni. Paljon on muillakin näissä näkyny näitä putkistoja. Ottaako muilla alakate kiinni putkeen sulaen siihen kiinni vai onko mulla vaan niin kierot katteet sattunu? Oon nyt yrittäny pyöritellä ettei yltäs, mut ei vaan asetu. Vai pitääkö vaan alkaa katteita leikkailemaan..
  29. #1049
    Lainaa jaska_73 kirjoitti Katso viesti
    Ne on varmaan tehny ton renkaan johonkin missä on serpenttiini teitä eikä tänne lakialle mihinä ei juuri mutkia ole.

    Näyttäis olevan uus samanlainen, mutta uudessa on keskelläkin vielä pintaa.


    Kuinkas monta kilsaa M5lla pääsi?
  30.  
  31. #1050
    Aika lailla tais 3500 kilometriä kestää. Tunnustaa pitää että joskus on saattanut isolla tiellä tulla viivaa perässä.
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    Kuinkas monta kilsaa M5lla pääsi?
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
Sivu: 35 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2533343536374585 ... ViimeinenViimeinen