Kehukaas nyt miksi kannattaa (tai ei kannata) vaihtaa -99 1100 rt (113000 km) tuohon -06 1200 RT:hen (noin 50-60 000km)....
paitti kilometrit..
/Kid...
Minulla nyt kolmas RT, eka oli RT1150 ja nyt 1200 vuodelta 2010 ja aina on pyörä parantunut esim.vaihteisto.
Miten se on nyt niin paljon parempi, että kannattaa maksaa monta tonnia välirahaa?
Noilla pyörillä ajaa tosi paljon kilometrejä. Varsinkin tuolla R1100 pyörällä.
400.000 mailia jo vuonna 2007
Pekka
![]()
Kyllähän net väittää että jos on rahhaa niin nyt on ostajan markkinat pyöräkaupoilla .
Minulla ainakin pyörän hinta oli laskennut kymmenessä kuukaudessa 3500 eur että mikähän se olisi se
hyvä hyvitys niinko Heino muunmuassa mainostaa . Uskaltaisikohan käyvä ees kysymässä.
Niin no se että kannattaako niin joo tottakait kyllä kannattaa jos uudemmalla RT:llä haluaa ajella .
Jos ajelet sen uudemman sinne 150000km paikkeille niin sen voi sitten lykätä vaikka järveen ja hakkee uuven mieleisen on se palakintonsa juossu takasin
http://www.nettimoto.com/bmw/rt/1356034
tuolla RT:llä voipi ajellahalavalla ja muuten mutkasta tietä kauvas näkymättömiin ja on muuten edelleenkin hyvä ajjaa![]()
Triumph Tiger 800 XRX
Mä taidan pitää mun R1100GS pyörän vielä vaikka kuinka monta vuotta.
Ei mitään syytä vaihtaa.
Se on niin upea. Ajoasento on tosi ergonominen, pysty ja jalat sopivalla kulmalla, kestää kilometrejä eikä rautaperseajo tunnu missään, menee minne vaan vaikka pikkupoluille ja radalle. Hieno pyörä. En siitä luovu.
Noissa uusissakin on sähkötkin sitä luokkaa, että ei niihin osaa kukaan tehdä mitään kuin BMW valtuutettu huolto.
Ja se maksaa.
Mä huollan mun pyörä itse eikä maksa paljon.
Mittarissa on nyt 162.000 km, josta itse olen ajanut 120.000 7 vuodessa.
Pekka
![]()
Tiellä kulkee kuin juna, pieniruokainen ja vakaa ajettava. Hyvä tuulisuoja katteiden ansiosta. Vaihdevälitykset tien päällä hyvät. Miinuksena pidän ykkösvaihteen välitystä, joka ei ainakaan helpota raskaan pyörän liikkeelle lähtöä. Kaupungin ruuhkissa "pienikokoiselle" kuskille epämiellyttävän raskas käsiteltävä. Kokonaisuutena kuitenkin suosittelen. Tyyppivikana polttoainemittauksen ongelmat, kuten minullakin on ollut.
Viimeksi muokannut: aspi; 26.07.2012 klo 17:15.
Taijampa käyvä Norjassa kääntymässä vielä tuolla vanhalla...
Kattoma sitte vieläkö tuo kuume on koholla....
/Kid...
Olipa muuten hieno pohjosen reissu.. ja mopokin toimi ko ajatus....
Mutta aikansa kutakin, vai miten se nyt oli... eli alle vaihtui 1200 Rt...
Toivoma että sillä on ainakin saman verran edessä nautinnollisia kilometrejä...
:-)
/Kid