Millanen välys tuolla kardaanissa, laatikossa tai perässä on.. kuuluukos sieltä kuulua vaimeahko kolahdus kun ajaa hiljaa ja moottori jarruttaa ja taas antaa kaasua???
Lisäksi pidempään tutkiessa tuota koneen "äänimaailmaa" jos vertaan 1100 RT:hen niin ääniä on enemmän ja erilaisia?? esim.. liikkeelle lähdettäessä kuulostaisi kuin kone "nakkuttaisi" :-o
Kuuluuko malliin vai kannattaako huolestua..
/Kid
Tuo reikäperä, joka on käsittäkseni samanlainen kuin ässässäkin kolisee pikkasen vedon vaihtuessa moottorijarruun ja päinvastoin. Tuntuu kuin perässä ois hieman klappia vaikkei olekaan. Sanoisin ominaisuudeksi. Muut kommentoikoon noita nakutuksia, mutta mulla on jääny mieleen kevyt venttielien ääni tms. 1200 bokserista pintakaasulla - luulen sen olevan ominaisuus mutta tietävämmät kommentoikoon tuota.
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Bemari kuin bemari, vetolinjassa on välystä... Tuo oli ensimmäinen asia, jonka aikoinaan RT:n veljessä, ST:ssä rekisteröin.
<p>2002-2014</p>
R 1200 GSA LC
Aikaisemmat:
GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
Joo.. tutkittuani asiaa niin näin se on.. eli tuo "kolahdus" kuuluu malliin..
Tuo äänimaailma taas... siellä on joku "tasapaino akseli" joka kuulema ääntelee.. sitähän ei ole 1100 RT:ssä...
se selittää varmaan osan "erikoisista" äänistä...
/Kid
muutamalla eri bemulla tein koeajot.. jokainen "kolahtaa" toisissa vaan äänekkäämmin... eikä aina tarkoittanut että mitä enempi ajettu kolisisi enemmän....
/k