Mielenkiintoisia suorituskykymittauksia poimittuna Polo Motorrad krääsäkaupan sivuilta. Olivat listanneet sinne eri suorituskykymittauksia eri lehdistä vuosien varrella. Ei huonoja arvoja laisinkaan:
weight vollgetankt 244 Kg
mr&s 08/01, vollgetankt R-Version 245 Kg
MO 02/06, vollgetankt S-Version 243
Kg mr&s 12/02, zul Gesamt: 426 Kg
data: 0- 50 Km/h -R 1,2 Sekunden
PS 06/01, 0- 50 Km/h-S 1,4 Sekunden
PS 04/01, 0- 60 Km/h -S 1,7 Sekunden
mr&s 12/02, 0-100 Km/h 2,9 Sekunden
Motorrad 12/01, 0-100 Km/h -R 2,8 Sekunden
PS 06/01, 0-100 Km/h -S 2,9 Sekunden
mr&s 04/01, 0-140 Km/h 5,0 Sekunden
Motorrad 15/01, 0-140 Km/h -R 5,1 Sekunden
Motorrad 20/02, 0-140 Km/h -S 4,9 Sekunden
mr&s 12/02, 0-150 Km/h 5,0 Sekunden
Motorrad 03/02, 0-150 Km/h -R 5,3 Sekunden
PS 06/01, 0-150 Km/h -S 5,0 Sekunden
Motorrad 20/01, 0-180 Km/h 8,3 Sekunden
Motorrad 12/01, 0-200 Km/h 11,4 Sekunden
Motorrad 03/02, 0-200 Km/h -R 10,3 Sekunden
PS 06/01, 0-200 Km/h -S 10,8 Sekunden
Motorrad 08/03, Drehmoment 122 Nm bei 6700 U/min
MF 06/01, Drehmoment: 112 Nm bei 6900 U/min
PS 06/01, Leistung 92,5kW (126PS) b8300 U/min
MO 02/06, Leistung 88kW (120PS) b 8200 U/min
PS 06/01, Topspeed 241 Km/h
Motorrad 12/01, Topspeed -R 242 Km/h
Motorrad 10/02, Topspeed -S 241 Km/h
Motorrad 20/01, Verbrauch 6,2 Liter / 100 Km
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Ventiilit säädetty: chek
Putki vaihdettu: chek
Sytytyspyörä vaihdettu: chek
Ilmanputsari koteloa avarettu: chek
Aika rullille varattu: chek
Rullilla säätö: sunnuntaina
Lisä hevoset ja yleinen toimivuus: sunnutaina
zzr1400
eipä menny penkki reissu ihan putkeen tulpanhattu antautui ja heittelee kipinää minne sattuu 8500 kiekan jälkeen niin pistää seksen paksuks ja röpötys alkaa. viikon päästä pitäis olla uus hattu tullu niin sitten tietää että mitä sieltä oikeesti löytyy. tosi nätisti vetää tasasta käyrää tonne 8500 kiekkaan asti
zzr1400
Ei kellään ois orkkis etuvilkkua nurkissa pyörimässä? Meni vasen paskaks..
ZRX1100R
Muillekin tiedoks että sopiihan se R:ään.
http://www.zrxoa.org/forums/showthread.php?t=282650
ZRX1100R
Emissio levyt jäivät vaiheeseen.
Joku näitä jo kyseli ja vastattu myös YV: llä.
Meni myöhäiseksi vastaus. Työkiireitä. Valitan.
Muistin väärin. EI muzzy´s, vaan Ivan´s. Samaa shittii.
Jos joku kiinnostunut edelleen, niin nyt palikat on mukana autossa koko ajan ja saan ne pikaiseen toimitukseen.
Kiitos ja anteex niinq.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Meinas tulla paska housuun kun ajeltiin muijan kanssa ja päästin kädet hetkeks irti tangosta niin alkoi woblaamaan. Onneks ei pahasti päässy vatkaamaan ja sain tilanteen rahoittumaan, hieman pelästytti.
Ajattelin että johtuu siitä kun on painoa niin paljon takana mut tänään kokeilin varovasti samaa uudelleen, 60-80km/h vauhtia ja ihan yksin niin sama venkutus taas. Onko ZRX jotenkin woblausherkkä? Onko joku huomannut/kokenut samaa, onko mulla joku säätö pielessä vai mistä johtuu?
Sen ekan woblauksen jälkeen ku päästiin perille niin muija luuli että ajettiin nimismiehen kiharaa..
Voisiko johtua esim. loppuun kuluneesta eturenkaasta?
ZZR1400
En ole huomannut omassani mitään woblaamiseen viittaavaa,mulla on kyllä Hyperpron ohjaus iskari.
Mitä nuo Ivansit maksaa?Olisin valmis ostaan ne kuleksimasta.
Meni alkuperäiselle ekalle kyselijälle, tuopille.
Lähtee hänelle tänään Postin kyydillä.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
joo ei kyll mullakaan woblaile vaik ilman käsiä laskee menemään kulkee ku juna suoraa eteenpäin.
jotain muuta häikkää kyllä on ku käy tyhjäkäyntiä 3 pytyllä. ongelmat alko ton penkitys session seurauksena liekkä jotain paskaa päässy tyhjäkäynti suuttimeen?. maanantaina olis aika motovillelle jos sieltä löytyis vaikka vastaus ongelmiin
zzr1400
Onhan noita ohjausiskareita joillakin. Kiinnitystapoja oon nähny paria erillaista. Ns. kolmion alle ja siitä iskarin putkeen tai johonkin sinne ja sit on toinen joka tulee kans etuiskariin jonnekin ja siitä koneen kylkeen kiinni. Oon ittekin ohjausiskaria haeskellu, mut kohtuuhintasta en oo vielä löytäny. ZRXOA:n Ted ei niitä enään tee, ja esim Oitraconin maahantuoma, oliko Hyperpro maksaa maltaita (350-400€).
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Suosittelen ZRXOAN sivustoa, jos ohjausiskaria haluat Rexiin.
Nämä Suomen riistäjäfirmat ottavat poskettomia hintoja Rexin ohjausiskarista, kun ei ole mikään mainstream mopo kyseessä.
Kahta mallia tosiaan. Etuhaarukan alimman T-putken alle. Toinen malli on minun omaan silmään nätimpi, ja tulee toisen etuputken ja runkoputken kiinnitysreikään sivuttain.
Vaikka Ted ei enää tee, niin niitä liikkuu siellä käytettynä. Se iskari on huollettava malli ja sen uskaltaa ostaa minusta käytettynä.
Molempia malleja saat ZRXOAn kautta edullisesti ja oikeasti hyvillä iskareilla, vaikka ei olekaan isoilla tarroilla mitään sitätätätotamerkin mainosta.
Lue ZRXOAn käyttäjien mielipiteitä ja päättele itse. Suositelen.
Omassa Rexissä oli ja piti keulan rauhallisena.
Kuvia yritän kaivaa sinulle.
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
No ei noi suomailaiset kaupat näytä sen kalliimpia olla ku muutkaan, mitä ny netistä oon kaivanu. Kaikki huutaa ihan älyttömiä summia tommosesta pikkuhärpäkkeestä. Tosin osu jossain silmään Hyperpron iskari 190 puntaa, mut sit siihen vielä kiinnikeet. ZRZOA:n sivuilta en ookkaan huomannut kysellä käytettyä. Pitäneen kaivella. Peking:lle mee http://www.zrxoa.org rekkaa sisään, niin pääset lukeen ja selaan vapaammin. Kait sinne voi anonyyminäkin mennä, mut en oo koskaan koittany. Alusta asti ollu nicillä, eihän tuo mitään maksa. Vähän sama ku tää moottoripyora.org
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
noniin nyt malmikasa käy ja kukkuu
vikana oli vuotava alipaine letku ja seos ruuvia piti vääntää reilusti enempi auki mitä dynojetin ohjeissa sanotaan.
muillekkin tiedoksi että dynojetin suutinsarja ei käy suoraan niihin kaasareihin missä on solenoidi venttiili siellä pohjassa. pohjaan on porattava suutimelle lisää tilaa jotta suutin mahtuu kunnolla paikalleen. samalla kannattaa ottaa solenoidi venttiilit pois käytöstä irrotamalla ne kaasareista ja tekemällä sinne neulan reikään kierteen ja tulpata pultilla.
zzr1400
tässä jotain kuvia dyno reisulta. käyrät menee ihan röpelöksi lopussa kun piti kaasua höllätä kun ei meinannut toimia. pitää jossain vaiheessa käyttää uudelleen rullilla että saisi puhtaat käppyrät
https://picasaweb.google.com/1126418...eat=directlink
zzr1400
Kaip myytävä päristin..kuitenki liiaks pääsee nostaan liikenteessä päätä se pidon rajojen ettiminen et kohta kusessa. Toiv faija nappais et pääsee paijaileen.. se r6 slikseillä palvelis paremmin ja pelkkää rataa sit. Luopumisen tuska kivistää.
ZRX1100R
1100 alkuputki ja lyhenetty micronin pyöreä pönttö siihen jatkeeks. mukavat pörinät antaa ehkä ihan pikkusen liika kovat
zzr1400
Tuli sit REXI:n mittari täyteen. Oli hauskan näköstä ku mittarissa paisto 99999,9 km laitoin myös tripin 999,9km ja otin kuvan. Pitänee laittaa tänne kuva kunhan ehtii. Oli hauska seuraa, kun pyörähti ympäri ja oli täydet nollat. Eiku lisää.![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Joku tuli tänään vihreellä Eddie Lawsonilla vastaan Ugin alapuolella jossain Lokalahden ja Taivassalon välillä.
Ite heittelin sellasen reilun muutaman satasen lenkin tänään muijan kanssa. Hienoa oli päästellä menemään uusilla renkailla.![]()
ZZR1400
Heh, toi Eri Keijo häppeninki järjestetäänkin ihan takapihalla. Eikun päiväkäynnille....
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu