Sivu: 6 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 198:sta
    Lainaa TwinTenox kirjoitti Katso viesti
    Suotta mäkin menin ostamaan mustan katesatsin, olis pitänyt vaan tulla sun luo pesemään pyörää niin olis rahat säästyneet

Sen verta olen nyt tuon koko potentiaalin haltuun saamisen jälkeen päättänyt, että tätä paremmin mulle sopivaa pyörää tuskin löydän. Joten yritän kovasti tyytyä tähän. YRITÄN!
    Kovasti samoja ajatuksia täälläkin. Tänä päivänä on hankala löytää ilmajäähdytteistä 122-heppaista pyörää, jonka selässä olisi mukavasti tilaa 184cm ruodolle. Potentiaalisten korvaajien hinta pitää ne ulottumattomissa, joten ässä saanee toimittaa mullakin sporttisemman mopedin virkaa.

Mutta jos tähdet osuu linjaan niin mitä vain voi sattua...
    Lainaa s&s kirjoitti Katso viesti
    Suotta mäkin menin ostamaan mustan katesatsin, olis pitänyt vaan tulla sun luo pesemään pyörää niin olis rahat säästyneet
    Näinpä!

Kovasti samoja ajatuksia täälläkin. Tänä päivänä on hankala löytää ilmajäähdytteistä 122-heppaista pyörää, jonka selässä olisi mukavasti tilaa 184cm ruodolle. Potentiaalisten korvaajien hinta pitää ne ulottumattomissa, joten ässä saanee toimittaa mullakin sporttisemman mopedin virkaa.
    Koeajon perusteella vaihtoehto voisi olla Moto-Guzzin 8V Griso paremmalla moottorinohjauksella ja Mistralin putkella. Koeajoin tuollaista jokunen vuosi sitten ja liikkui mielestäni kutakuinkin samaan tahtiin, on kardaani ja ilmajäähy, mukavampi ajoasento, mutta vähemmän katteita. Ulkonäkö on makuasia, itse pidän molemmista. Hinnat noissa on suht samoissa käytettynä, mutta noita näkee vielä harvemmin myynnissä.
    Retired
    Noh. Oletusarvo oli, että tuosta tulee joko ruma tai vielä rumempi, joten pettymys ei ole valtaisa. Menköön - jos pysyvät - loppukauden noin ja katotaan sitten talvella uudestaan.

http://kotisivu.dnainternet.net/ajk73/BMW_9.jpg

Tuo alumiini ei taipunut tuohon etupäähän ja tuota hiilaria taas ei olisi saanut mitenkään isolle alueelle ilman ilmakuplia ja ryppyjä. Yhtä piti siis vain käyttää alunperin.

Vaihdettu toimiva linkki. (Poistin tuon yhden kuvan.)
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 09.06.2012 klo 01:57.
    Retired
    Se hiilariteippi taipuu ihan lämmittämällä kuumailmapuhaltimella tai hätätapauksessa hiustenkuivaajalla, jolloin myös kuplat saa pois. Hyvä maalari olis tuonkin tosin korjannut huomaamattomasti.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
    Kalliimpi hiilariteippi varmaan kyllä. Tuo halpis jäljitelmä tuskin. Jälkeenpäin tuli mieleen, että tuon olisi varmaan saanut ihan itsekin paukkupullolla kohtuullisen hyväksi, mutta tällai ny mennään. Hiukan häiritsee kyllä nuo hiilariteipit tuossa, mutta katotaan jos keksin jotain järkevämpää jossain vaiheessa. Maalarille menee sitten talvella. (Minä talvena, on vielä auki.)

Livenä tuo on aavistuksen parempi kuin kuvassa.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 09.06.2012 klo 01:58.
    Retired
    Livenä tuo on aavistuksen parempi kuin tuossa kuvassa. Luonnonvalossa on vielä näkemättä, mutta pitää ottaa uusi kuva ulkona kun kelit sallii ja hiukan paremmasta kulmasta - eli suoraan sivulta.

Uusi kuva: http://kotisivu.dnainternet.net/ajk73/BMW_9.jpg tää on ns. "Close enough"
    Köh... Juu, tuota, eihän tota tietty ajaessa huomaa Jos itse olisin vastaavassa tilanteessa, tekisin varmaankin sapluunan ja tilaisin jostain tarratalosta mattamustaa tarraa tohon. Viimeksi kun tilasin super duken perään tarraa (samaa vinyyliä millä autoja päällystetään), maksoin muistaakseni 40e 4 setistä kaavan mukaan leikattuja tarroja.
    Viimeksi muokannut: s&s; 04.06.2012 klo 10:49.
    Joo, mua häiritsee enemmän nuo hiilaripäät kuin tuo alumiiniosuus. Sapluuna mulla jo on, mutta en mä tuohon yritä tarroja uudelleen laittaa. Mikäli talven aikana ei ole Gulffiin varaa, niin varmaan maalaan nuo itse mustiksi. Ei paha homma kun tekee huolellisesti ja ajan kanssa = monta ohutta kerrosta ja tarkka peittoteippaus. Jos olisin fiksu, olisin tehnyt tuon jo nyt. Nyt en enää viitsi, mutta jotain tarttis kyllä keksi noihin päihin vielä.

Tiedä silti vaikka innostuisin talvella maalaamaan koko paskan itte.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 05.06.2012 klo 01:55.
    Retired
    Kattos SS tää:

http://www.youtube.com/watch?v=3VJRjEd64eg

esim. 1:20 ja 2:02 alkaen. Mulla on tuollaiset fiilikset välistä 4-5trpm. Videosta saanee myös käsityksen tuohon 8500 ja vaihto jne. fiilikseen. Minusta se on hieno, vaikka toki tiedän, että paljon nopeampiakin pyöriä on olemassa. Bokserin äänimaailma pääsee oikeuksiinsa (ei ehkä tässä videossa), vasta tuolla + 7trpm. Aikamoista herkkua.
    Retired
    Mulla veto 4-5 krpm ei kyllä ollut noin hyvä... Mutta pakko myöntää että sen huomaa paremmin köröttelyssä, jos pääsee vääntämään kunnolla niin se ei häiritse niin paljon. Pitää testata tuo uudelleen tänä kesänä, muutenkin tuntuu että koko pyörä päässyt unohtumaan... Ajelin tänä aamuna ekan kerran ässällä tällä kaudella, ensin tuntui että ei saatana, mutta sitten kun pääsin tuohon nopeammalle osuudelle niin voi vitjat että se on kyllä hauska laite
    Ohan se. Tänään näyttäs kelit siltä, että pääsee baanalle.

Edit: Pääsi kanssa ja kyllä tuo nyt toimii paljon paremmin. Ei tosiaan mitään pykimistä enää kaasun avauksissa esim. 2/4 -> 4/4, kun ennen mietti hetken tuossa. Yläpää toimii erittäin hyvin ja kokonaisuudessaan on jouhevampi ajaa. Tuntuu kuin vääntöäkin olisi enemmän. Kokeilin hiukan nelosella tuota väliä 4-5trpm erilaisin avauksin ja ajoin. Ei mitään ongelmia. Sellainen lieveilmiö on tullut, että keventää etupäätä aiempaa enemmän sekä ykkösellä, että kakkosella ja sopivasti myös kolmoselle vaihtaessa. Ihan mielenkiintoista, kun pysyy lievänä.

Myös nuo teippaukset alkaa omaan silmään olemaan OK, etenkin tuo harjattu alumiini osuus.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 08.06.2012 klo 01:32.
    Retired
    Kävin tuossa "nopealla" tiellä vähän kurittamassa ässää, mielestäni kyllä edelleen huomaan tietynlaista väkinäisyyttä tuossa 4-5 krpm välillä... Ehkäpä juuri siitä syystä näemmä luonnostaan tulee pidettyä kierrokset yli 5 tonnin. Rajoittajaa vasten en vetänyt, mutta ainakin kiekkamittari nousi iloisesti 8,5 tonniin eli ilmeisesti mulla on nokka-aksulan asentotunnistin oikeinpäin.

Viikolla ihmettelin kun tuntui että pyörä haukkaa mutkiin ja muutenkin hakee kaikki urat mitä tiestä löytyy. Olin biltsun vanhalla mittarillisella fillarinpumpulla täyttänyt renkaat, mutta kun kävin asemalla ilmoilla, löytyi edestä 1,7 ja takaa just karvan yli 2 Paineet kohdilleen ja taas pyörä käyttäytyy niinkuin pitää
    Muistan kun koeajoin tuon ex Scramblerin aikoinaan. Ensivaikutelma oli, että eihän tällä voi ajaa. Onneksi älysin katsoa / lisätä paineita. Oli muistaakseni alle 1 edessä ja jotain 1,2 takana. Muuttui aika tavalla.

Jos sattuu ajot sopivasti tms. niin voishan sitä jossain vaiheessa kesää pitää Ässien minimiitin. Olisi ihan mielenkiintoista koeajaa toista liki vastaavaa.

Aamulla tuli vedettyä reipas 100km mutkaa taas ja vähän kokeiltua kaikennäköistä. On se joka suhteessa pirtsakampi nyt...

Edit: Mulla rajoitin (kai) tulee heti siinä punarajan jälkeen, ehkä mittarin mukaan 8750rpm - eli uskoisin että on siltä osin kunnossa nyt, kun ei tuota tietenkään siellä yläpäässä niin tarkkaan pysty katsomaan. Olen todennut, että paras vaihtokohta on omassa yksilössä siinä paikkeilla, että punarajan ja viisarin välistä inan vielä pilkistää valkoista.

Edit: Pakko oli jotain tehdä tuolle. Kokonaan keltainen olisi parempi, sen myönnän, mutta omaan silmään tuo on nyt parempi kuin viimeksi.. Haters gonna hate - http://kotisivu.dnainternet.net/ajk73/BMW_10.JPG
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 09.06.2012 klo 01:56.
    Retired
    Onko muuten tietoa, onko mallia koeajettu kotimaisissa lehdissä aikoinaan? Jos on, niin lehti / numero / vuosi olisi kiva saada. Jos vaikka kesälomalla kävisi lainastossa lukemassa.

Jännä sinänsä, nyt tosiaan kun on taas muutama sata km lisää takana, niin näemmä tuo "ongelma" minkä luulin johtuvan progressiivisesta kaasusta, ei johtunutkaan siitä, vaan mitä ilmeisimmin tuosta asentotunnistin jupakasta. Käytännössä siis tuo progressiivinen kaasu sopii mulle varsin hyvin. Ongelmahan oli tuo n. 2/4 kaasulta 4/4 kaasulle avatessa pätkäiseminen. Enpä ole moista enää huomannut.

Jossain vaiheessa, kun on rahaa voisi tuohon kyllä hommata ne clipareitten korotuspalat, muuten pyörä ei kaipaa muuta kuin ajoa (ja maalia), enkä noista korotuspaloistakaan varma ole, että ovatko välttämättömät.
    Retired
    Jos sattuu ajot sopivasti tms. niin voishan sitä jossain vaiheessa kesää pitää Ässien minimiitin. Olisi ihan mielenkiintoista koeajaa toista liki vastaavaa
    Minimiitti olis erinomainen idea, tuntuu vaan että tänä kesänä on pientä aikatauluongelmaa... Ehkä elokuussa.

Edit: Pakko oli jotain tehdä tuolle. Kokonaan keltainen olisi parempi, sen myönnän, mutta omaan silmään tuo on nyt parempi kuin viimeksi.. Haters gonna hate - http://kotisivu.dnainternet.net/ajk73/BMW_10.JPG
    Tuossa kuvassa motonet-teippaus ei kyllä näytä enää ollenkaan niin pahalle kuin ensimmäiset versiot... Ja ralliteippi on aina asiaa
    Viimeksi muokannut: s&s; 16.06.2012 klo 00:06.
    Onko muuten tietoa, onko mallia koeajettu kotimaisissa lehdissä aikoinaan? Jos on, niin lehti / numero / vuosi olisi kiva saada. Jos vaikka kesälomalla kävisi lainastossa lukemassa.
    Mä en ole onnistunut löytämään kotimaisten lehtien testejä, mutta netistä löytää aika hyvin ulkomaisten testaajien mielipiteet... Ja nehän vaihtelevat välillä "excellent real world sports bike" ja "overweight underpowered piece of bavarian shit".

Jännä sinänsä, nyt tosiaan kun on taas muutama sata km lisää takana, niin näemmä tuo "ongelma" minkä luulin johtuvan progressiivisesta kaasusta, ei johtunutkaan siitä, vaan mitä ilmeisimmin tuosta asentotunnistin jupakasta. Käytännössä siis tuo progressiivinen kaasu sopii mulle varsin hyvin. Ongelmahan oli tuo n. 2/4 kaasulta 4/4 kaasulle avatessa pätkäiseminen. Enpä ole moista enää huomannut.
    Mulla on pöydällä pikakaasupalikka, mutta olen vähän kahden vaiheilla asennanko sen. Mitä nyt olen ajellut niin tuntuu että olen saanut itseni kalibroitua pyörään aika hyvin. Jos joskus sais itsestään irti lähteä radalle niin sittenhän sen kai näkis onko ongelma kaasussa vai miehessä.

Jossain vaiheessa, kun on rahaa voisi tuohon kyllä hommata ne clipareitten korotuspalat, muuten pyörä ei kaipaa muuta kuin ajoa (ja maalia), enkä noista korotuspaloistakaan varma ole, että ovatko välttämättömät.
    Mäkin mietin helibarsien hankkimista, mutta huomasin että rannekipuun auttaa kun hiljaisissa vauhdeissa lyö munat tankkiin, saan tarpeeksi pystyn ajoasennon että ranteilla ei ole liikaa painetta. Vauhdissa taas vakiomallinen pleksi ohjaa ilmavirran rintaan niin hyvin vakiostonga riittää hyvin.
    Palataan siis asiaan elokuussa miitin suhteen. Pitää kokeilla tuota ajoasennon vaihtoa likeemmäs tankkia hiljaisissa vauhdeissa kanssa. Kiitos vinkistä. Radalle on aina tehnyt mieli, mutta ei ole ballseja tarpeeksi.

Edit: Ei sovi mulle tuo vaihtoehtoinen ajoasento. Lonkat / nivuset ei kestä kuin muutaman metrin.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 22.06.2012 klo 17:39.
    Retired
    Radalle on aina tehnyt mieli, mutta ei ole ballseja tarpeeksi.
    No sama ongelma täällä, olen rataneitsyt... Mutta olen pikkuhiljaa vakuuttamassa itseäni siitä, että kannattaisi ainakin käydä kokeilemassa jossakin ultra-hitaassa ryhmässä radalla, mun nykyisillä mutkittelutaidoilla ässä menee vähän hukille. Mutta saapa nähdä milloin vaiko koskaan tämä haave etenee...
    Mä oon ajanut vuonna 2002 Alastarossa 2 vajaata kierrosta. Eli radalle ja sieltä pois ystävällisen ratavahdin (?) luvalla. Oli alkukesä, mulla eka "iso" pyörä alla ja just sisäänajettuna, rata liukas pölystä jne. Silti jätti kipinää kyllä hommaan... Uskaltaisin kyllä radalle ajamaan, jos saisin ajaa siellä yksin. Kynnys johtuu lähinnä siitä, että pelkään torppaavani jonkun lähimmäisen siellä.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 19.06.2012 klo 23:53.
    Retired
    Lainaa s&s kirjoitti Katso viesti
    Kävin tuossa "nopealla" tiellä vähän kurittamassa ässää, mielestäni kyllä edelleen huomaan tietynlaista väkinäisyyttä tuossa 4-5 krpm välillä... Ehkäpä juuri siitä syystä näemmä luonnostaan tulee pidettyä kierrokset yli 5 tonnin.
    Tuosta tuli vielä mieleen, että mulla taas jos ajelen hiukan enempi kruisaillen mutkateitä, niin 4. ja 3-6trpm näyttää olevan käytössä ahkerimmin. Jos tekee mieli ajaa urheilullisemmin niin sitten kolmonen ja isommat rpm:t. Mun yksilöllä ajaminen niin, että kierrokset on siinä 5trpm paikkeilla on sikäli ikävää, että pyörä värisee eniten just tossa. Jos siis miettii vaikka kolmosella ajamista.

Normi siirtymissä ja taajamassa vaihteet menee jotenkin tähän suuntaan:
    40-50km/h alue 2.
    60-70km/h alue 3.
    80km/h alue 4. joskus harvoin 5.
    100km/h alue yleensä 6. joskus 5.
    Retired
    Tuosta tuli vielä mieleen, että mulla taas jos ajelen hiukan enempi kruisaillen mutkateitä, niin 4. ja 3-6trpm näyttää olevan käytössä ahkerimmin. Jos tekee mieli ajaa urheilullisemmin niin sitten kolmonen ja isommat rpm:t. Mun yksilöllä ajaminen niin, että kierrokset on siinä 5trpm paikkeilla on sikäli ikävää, että pyörä värisee eniten just tossa. Jos siis miettii vaikka kolmosella ajamista.

Normi siirtymissä ja taajamassa vaihteet menee jotenkin tähän suuntaan:
    40-50km/h alue 2.
    60-70km/h alue 3.
    80km/h alue 4. joskus harvoin 5.
    100km/h alue yleensä 6. joskus 5.
    NYt kun tuli ajettua pisempää siivua niin taisin tajuta miksi haen kierrokset viiteen tonniin... Kone yksinkertaisesti tutisee liikaa välillä 4-5 rpm. Viiden tonnin jälkeen tutina vaihtuu hienotaajuisemmaksi värinäksi. Tässä valossa en ole varma onko suorituskyvyssä mitään vikaa tuossa 4-5 tonnissa, pyörä vaan tuntuu miellyttävämmältä kun kierroksia on tarpeeksi.
    Mites muuten sun yksilössä tyhjäkäynnillä katteet käyttäytyy? Mulla vasen kate kolisee älyttömästi. Johtuu siitä, että se kikkare mihin sivukatteet takaa kiinnittyvät on irrallinen. Ei kuitenkaan irti, eikä kiinnityskohtaa näe. Eli en tiedä kuuluko olla tuollainen "heiluva" / joustava. En kyllä ymmärrä miksi pitäisi.

Edit: Sellainen idea on tullut mieleen - kun silloin tällöin kuitenkin 2 päällä tulee ajettua - että jos verhoiluttaisi tuon takasatulan oranssilla nahalla sitten kun maalaa muut osat.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 25.06.2012 klo 14:51.
    Retired
    Mites muuten sun yksilössä tyhjäkäynnillä katteet käyttäytyy? Mulla vasen kate kolisee älyttömästi. Johtuu siitä, että se kikkare mihin sivukatteet takaa kiinnittyvät on irrallinen. Ei kuitenkaan irti, eikä kiinnityskohtaa näe. Eli en tiedä kuuluko olla tuollainen "heiluva" / joustava. En kyllä ymmärrä miksi pitäisi.
    Tuttu ilmiö, kylmäkäynnistyksen jälkeen katteet vatkaa kuin h****n m****u m*********n p*******ä ja räminä on melkoinen... Onneksi käynti kuitenkin tasoittuu aika nopeasti ja pulkka hiljenee.

Edit: Sellainen idea on tullut mieleen - kun silloin tällöin kuitenkin 2 päällä tulee ajettua - että jos verhoiluttaisi tuon takasatulan oranssilla nahalla sitten kun maalaa muut osat.
    Ei kyllä kuulosta ollenkaan hullummalta, photoshoppia kehiin...
    Ei oo skilssejä photoshoppaukseen tarpeeksi - ja se on muuten oikea kate mikä rämisee. Hassua sinänsä kun kiinnitys on identtinen per puoli ja kaikki ruuvit on kireellä. Ajattelin et jos jättäis sen takasatulan kauhunarun mustaksi.

Edit: Poistin nuo etummaiset ralliteipit. Häiritti mun silmää. Voi olla, että otan kaiken pois ja ajelen silleen loppukesän. Ja mulla tosiaan tuo oikea kate rämisee aina tyhjäkäynnillä. Myös kuumana.

Edit: http://kotisivu.dnainternet.net/ajk73/BMW_11.jpg

Edit: Tänään ajelemassa ja tsekkailin taas tuota kierroslukuasiaa. Mulla kone ei isommin ajossa tutise (en ainakaan huomaa), mutta just alueella 5-6trpm sekä kahvat, että jalkatapit värisee ikävästi. Alle tuon n. 5trpm ei ongelmia ja yli 6trpm harvoin on niin ettei kierrokset joko nouse tai laske koko ajan. Ehkä mä taas puolestani siksi ajan mieluummin tolla 4-5trpm välillä.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 29.06.2012 klo 22:57.
    Retired
    Gulf Kauvatsa sponsoroi jo tarrat!

http://kotisivu.dnainternet.net/ajk73/Gulf.jpg

Edit: Tekee kovasti mieli repiä noi teippaukset pois... Silmä ei vaan totu tuohon millään. Jos laittaisi vaan oikealle puolelle Gulffin tarran keskelle ja antais olla silleen loppukesän. Vasen puoli olisi nykyistä nätimpi, joten kokonaisuus... ? Jospa nukun yön yli vielä.

Siitä se ajatus sitten lähti.

http://kotisivu.dnainternet.net/ajk73/BMW_12.JPG

http://kotisivu.dnainternet.net/ajk73/BMW_13.JPG
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 06.07.2012 klo 16:42.
    Retired
    Reissuun huomenna. Kohtuu hyvin sain pakattua yhteen Givin putkilaukkuun kamat ja sen kiinni takasatulan päälle. Kelit ei lupaa hyvää, joten sadehaalari ja saapassuojat on vielä hämäkkiverkolla laukun päällä. Tuossa pyörää lähtökuntoon tsekkaillessa sain myös fiksattua rämisevän katteen. Se löysässä oleva pultti oli ovelasti sen akkuraudan pultin takana. Eli ensin piti irroittaa akkurautaa niin, että sai sen sivuun toisen pultin päältä.

Huomenna +500km
    Retired
    Kesän pidemmät reissut ajettu. Yhteensä viime syksystä alkaen kohta 8000km takana Bemarilla. Toiminut erittäin luotettavasti ja hyvin (etenkin tuon tunnistinhomman korjaamisen jälkeen). Kauneusvirheitä on siis matkan varrella tullut. Maalauksen (Gulf teemaan) hinta riippuen pohjatöiden määrästä n. 420-650e. Saa nähdä onko varaa. Katotaan josko veronpalautuksista pystyisi, kun matkakuluanomus on vielä sisällä. Kysytty vasta yhdestä paikasta hinta-arviota. Öljynvaihtoon on vielä reilut 4tkm matkaa - voi olla että menee ensi vuodelle. Renkaat menee kyllä tämän kauden kevyesti. Eturenkaalla ajettu reilu 4000km ja pintaa n. 5mm - takarenkaalla ajettu jo reilu 6500km, pintaa yhä n. 4mm.

Toisaalta voisihan tuon johonkin vaihtaakin. Vähän vaihteeksi kiinnostaisi joku vanha reissumopo (K100RS) tai rauhallinen kustomi. Kattellaan..

s&s muuten, jos kuitenkin jossain vaiheessa päätätkin tilata ne Helibarsit, niin laita yv:tä tai jotain, josko minäkin sitten.
    Retired
    s&s

Sullahan on R1200S:ään kahdet katteet? Oletko ajatellut keltaisten myymistä, vai aiotko säilyttää itsellä jälleenmyyntiä ajatellen? Jos olet myymistä miettinyt niin minkä hintaiset nuo olisi?

(vastaus vaikka sweden (at) luukku.com)

Yritin laittaa tämän yv:nä, mutta antaa tällaista herjaa:

Seuraavat virheet tapahtuivat viestinlähetyksessäsi
    The following users were not found:
    s&amp, s

Otin tuon vastaanottajan "nimen" siten, että klikkasin tässä ketjussa nimimerkistäsi kohtaa yksityisviesti. Kokeilin myös pelkkää s&s muttei löydä sitäkään. Eli ilmeisesti foorumimuutos ja nickin korruptoituminen estävät yksityisviestien lähettämisen sulle.
    Retired
    Tarvitko oikeasti kaikki katteet vai riittäiskö tuo oikea etukate? Saksan egayssä on suht' usein keltaista katesarjaa paloittain myynnissä eikä hinnatkaan ole olleet mahdottomia. Mutta jos tarvit koko satsin niin mietin jonkun hinnan ja laitan sulle mailia viimeistään keskiviikkona.
    Kaikki muut keltaiset paitsi etulokarin etupalan (ja senkin voin ottaa jos hinta on sopiva, etkä välttämättä halua itselle jättää). Tarrojen jäljiltä naarmuja jonkun verran ja nyt reissulla tuli vielä takakatteisiin jälkiä laukusta. Lisäksi sitä voisi sitten rauhassa askarrella noista toisista ne Gulf tai Mad max tyyliset versiot.
    Retired
  30.  
    Meinasin jo vaihtaa vanhaan Harrikkaan, mutta ei päästy välirahasta yhteisymmärrykseen. Matalan budjetin suunnitelma on keltaisten katteiden soodapuhallus (ens viikolla) ja sellaisiksi jättäminen. Eli tuollainen kevyt kolmannen maailmansodan jälkeinen BMW teema siis. Käyttöpyörä kun tuo on, niin eipä sitten haittaa naarmut sun muut. Lisäksi puhalluksen jälkeen tuo on myöhemmin niin halutessa ja budjetin salliessa helpompi maalatkin.

Palailen asiaan kuvien kera, kun homma on valmis.
    Retired
Sivu: 6 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567 ViimeinenViimeinen