Sivu: 97 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 47879596979899107147 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2881:stä 2910:een 4629:sta
  1. #2881
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Ainakin oma '07 kymppiärrä ilman lambdoja teki sen, että ecu pistää jonkun vikaohjelman päälle ja tehoja tiputetaan alas.
    Todennäköisesti noin tapahtuu omassakin pyörässä mutta se jää nähtäväksi seuraavaan ajokertaan.

    Onko muuten joku tilannut netistä katteiden kiinnitysruuvien "kumisia" vastamuttereita tai löytyiskö niitä vaikka suomikaupoistakin? Parin kolmen ruuvin vastamutterit kumineen on hävinnyt ja uusia tarvitsisin. Tilasin kyllä aikaisemmin mallikohtaisen kateruuvisarjan Jenkkilöistä mutta kuvitelmieni vastaisesti siinä ei noita vastamuttereita ollutkaan. Millähän lontoonkielen sanalla niitä vois lähtee Guukelilla hakemaan. Pelkään pahoin että JOS suomalaisesta pyöräkaupasta kyseisiä ruuveja/muttereita tilaa niin maksaa reippaasti!
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  2. #2882
    Lainaa cool´eri kirjoitti Katso viesti
    Todennäköisesti noin tapahtuu omassakin pyörässä mutta se jää nähtäväksi seuraavaan ajokertaan.

    Onko muuten joku tilannut netistä katteiden kiinnitysruuvien "kumisia" vastamuttereita tai löytyiskö niitä vaikka suomikaupoistakin? Parin kolmen ruuvin vastamutterit kumineen on hävinnyt ja uusia tarvitsisin. Tilasin kyllä aikaisemmin mallikohtaisen kateruuvisarjan Jenkkilöistä mutta kuvitelmieni vastaisesti siinä ei noita vastamuttereita ollutkaan. Millähän lontoonkielen sanalla niitä vois lähtee Guukelilla hakemaan. Pelkään pahoin että JOS suomalaisesta pyöräkaupasta kyseisiä ruuveja/muttereita tilaa niin maksaa reippaasti!
    RM Heinolta ainakin löytyy näitä kiinnitystarvikkeita katteisiin. Itsekin olen joskus hakenut.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  3. #2883
    Miten tunnistaa C-mallin kympistä kokoputkiston? Olen menossa lähiaikoina katsomaan yhtä kymppiä ja siinä pitäisi olla kokoputkisto, mutta näitä kokoputkistoja on vain nähty ennenkin, että kummasti se lopulta onkin sitten se pelkkä slipari.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  4. #2884
    Noniin nyt se sitten kävi ensimmäistä kertaa..

    Eli hyttiä nosti täysin vahingossa kakkosella kiihdyteltäessä. Tarkoituksena on nyt etsiä luottamus siihen, että millä kiihdytysvauhdilla/vaihteella yms. hytti alkaa nousta, ettei jatkossa tule yllätyksenä.

    Tilanteesta tuli kuitenkin mieleen, että miten kanssamotoristit ovat laskeneet keulan ns. rauhallisesti. Itselleni nimittäin keula laski yhtä rajusti kun nousikin
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  5. #2885
    Perskules tampereen alueelta tarvittais 10r sähköistä tietämystä.. Kyse olisi etuvaloista kun edelliset omistajat on tehnyt sinne omia patentteja. Lyhyet palaa(polttimona h7). Pitkille ei ole ollenkaan ollut polttimoa kiinni. Service manuaalista luin niin punainen johdin pitäisi olla pitkille ja sininen lyhyille, mutta Kun lähdin teipattua johto nippua avaamaanniin nämä molemmat löytyivät sieltä katkaistuna & teipattuna. Lyhyelle oli otettu jatkuva sähkö ruskeasta. Mittasin Bl/R johdinten jännitteet ja ne reagoivat kahvan kytkimeen, mutta vain 0,2v näytti mittari. Koko talven ollut pyörän kimpussa ja viimeinen taisto olisi päällä. Tällä viikolla piti leima hakea pyörään, mutta taitaa jäädä haaveeksi jos ei saa pitkiä toimimaan.
  6. #2886
    Lainaa MsG kirjoitti Katso viesti
    Noniin nyt se sitten kävi ensimmäistä kertaa..

    Eli hyttiä nosti täysin vahingossa kakkosella kiihdyteltäessä. Tarkoituksena on nyt etsiä luottamus siihen, että millä kiihdytysvauhdilla/vaihteella yms. hytti alkaa nousta, ettei jatkossa tule yllätyksenä.

    Tilanteesta tuli kuitenkin mieleen, että miten kanssamotoristit ovat laskeneet keulan ns. rauhallisesti. Itselleni nimittäin keula laski yhtä rajusti kun nousikin
    Jos haluaa oppia laskemaan sen keulan rauhallisesti niin ei auta oikeen muu kuin opetella keulimaan, tai ainakin täytyy tottua siihen tunteeseen kun se keula on vähän irti tontista ilman että tulee hirveä paniikki.

    Ei se sinäänsä ole sen kummempi homma kuin kääntää kaasua ihan aavistuksen kiinni ja antaa sen renkaan laskeutua sieltä. Jos se on karannut vähän ylemmäksi kuin kaljakorin korkeudelle voi kääntää vielä vähän kaasua takaisin auki juuri ennen kuin se laskee niin tulee oikeen extra pehmeästi.

    Sinäänsä sääli, että kun tosta kaasukontrollista pääsee jyvälle niin sitä keulaa tuleekin siittä lähtien leijuteltua ylhäällä aina kun se sattuu nousemaan muka "vahingossa". Quicksifteri antaa vielä lisämausteensa hommaan kun ei tarvitse antaa vaihtojenkaan pilata hupia
  7. #2887
    Lainaa Zilla kirjoitti Katso viesti
    Perskules tampereen alueelta tarvittais 10r sähköistä tietämystä.. Kyse olisi etuvaloista kun edelliset omistajat on tehnyt sinne omia patentteja. Lyhyet palaa(polttimona h7). Pitkille ei ole ollenkaan ollut polttimoa kiinni. Service manuaalista luin niin punainen johdin pitäisi olla pitkille ja sininen lyhyille, mutta Kun lähdin teipattua johto nippua avaamaanniin nämä molemmat löytyivät sieltä katkaistuna & teipattuna. Lyhyelle oli otettu jatkuva sähkö ruskeasta. Mittasin Bl/R johdinten jännitteet ja ne reagoivat kahvan kytkimeen, mutta vain 0,2v näytti mittari. Koko talven ollut pyörän kimpussa ja viimeinen taisto olisi päällä. Tällä viikolla piti leima hakea pyörään, mutta taitaa jäädä haaveeksi jos ei saa pitkiä toimimaan.
    En tiiä mitä aikasempi kaveri on viritelly mutta jos oikeen muistan niin ruskeet on parkeille tarkotettu.
    Punane ja sininen on niille valoille ja niihin ei tule virtaa ellei pyörä ole käynnissä ja musta on miinus
  8. #2888
    Mahtavaa. Eli ratkaisu saattoi olla tuossa, että mittasin jännitteet virrat päällä en käynnissä ollessa. Kohta tallille mittaroimaan josko löytyisi pitkille voimaa palaa.
  9. #2889
  10. #2890
    Jatketaan vielä vähän aikasempaa pienen käyntihäiriön ihmettelyä eli tänään sitten lähdin asioille kaupungille pyörän kanssa ja lambdat ja omatekemä katalysaattorin tilalle tekemäni putki oli paikallaan ja kas kummaa mitään käyntihäiriötä ei enää ollut! Siis pieni nykiminen ja ikään kuin tulpan pimeneminen osakaasulla olivat hävinneet itsestään. Eilen siis kävin tosiaan tankkaamassa että se oli ainoa muutos aikaisempaan mitä pyörään olin tehnyt ja kuitenkin em. vika oli poissa. Liekö lamda-antur(e)issa ollut jotain kosketushäiriötä tai oisiko epäilyksieni vastaisesti talven yli tankissa olleeseen bensaan tullut jotain hämärää kun uuden tankkaamisen jälkeen vika siis poistui. Mene ja tiedä. Nyt Kymppi siis toimii ilman kattia ihan hyvin. Se on pääasia.

    Btw,kun noiden lambdojn kanssa tuhersin aikani niin musitin että mulla on turbo-Hornetista aikanaan ylimääräiseksi jäänyt seosmittari antureineen jonka nyt päätin asentaa Kymppiin. Anturille tein liitoksen mutta ***kele kun mittari ei suostu toimimaan. Puolet ledeistä vaan palaa kokoajan. Joku jossain neuvoi että joskus anturi pakoutkessa/sarjassa ei saa maadoitusta ja sen vuoksi mittari ei toimi kunnolla. Onko joku asentanut kyseistä halpis-seosmittaria ja jos niin miten? Kolme johtoahan siinä vaan on eli virtajohdot ja sitten pitkä johto anturille. Hornettiin en mittaria aikanaan kuitenkaan laittanut että en siitäkään saa mitään ohjetta. Asennusohjeet ovat luonnollisesti jo kadonneet. Siis miksei seosmittari toimi?? Simppeli laite mutta ei toimi. Mittarihan on tuollainen==>> http://www.jatek.fi/auto-osat/product/1820
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  11. #2891
    Lainaa Time kirjoitti Katso viesti


    Tommonen kawa mulla
    Paskat se mikään kawa oo Sukisukihan se on kun kerran menty raiskaamaan...
    Tosin siisti kuin perkele jos vertaa siihen yhteen raiskattuun kawaan nimeltään lypsykone. Hyi helvetti... Siinä oli kamala tekele
    Ainiin. Onnea uuden "Kawan" johdosta
    Jarru on vauhdin surma...

    ZX-10R -09
  12. #2892
    Onko kukaan törmännyt 1st gen (04-05) -mallin rungon murtumiin?
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  13. #2893
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan törmännyt 1st gen (04-05) -mallin rungon murtumiin?
    Oon kuullu ja nähny yhden pyörän tosin se oli lipattu ja murtumat oli sillä tavalla että päälle päin ei näkyny mitään mut ku laite oli purettu niin karu totuus paljastu
  14. #2894
    Moro.Mitä kaikkee pitää purkaa pois, että saa venttiilikoneiston näkyy. Mittarissa 25000 ja pitäs vissiin kattoo ne!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  15. #2895
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Satula
    Tankki
    Ilmanputsari
    Läppärunko (vai saako tos 05:ssa ujutettuu koppaa pois?)
    Venttiilikoppa
    Noin pääpiirteittäin.
    Sitten vielä ylemmät moottorin kannakkeet pitää kääntää sivuun. Eikä muistaakseni mahdu ujuttamaan koppaa pois purkamatta läppärunkoa.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  16. #2896
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Sitten vielä ylemmät moottorin kannakkeet pitää kääntää sivuun. Eikä muistaakseni mahdu ujuttamaan koppaa pois purkamatta läppärunkoa.
    Miten läppärunko irtoaa!!Kun siinä päällä oleva tiiviste levy on aika tiukassa enkä uskalla käyttää väkivaltaa, vai pitääkö olla vhän kovakourainen.
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  17. #2897
    Kiitos neuvoista.Koppa on irti.Mitkä on välykset Imu/Pako.Vm 2005 zx10rMittarilukema 25000,EI 250000 !!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  18. #2898
    Lainaa solifer kirjoitti Katso viesti
    Moro.Mitä kaikkee pitää purkaa pois, että saa venttiilikoneiston näkyy. Mittarissa 250000 ja pitäs vissiin kattoo ne!
    C-mallin kympissä 250.000km?
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  19. #2899
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    C-mallin kympissä 250.000km?
    Kirjotus virhe,25000.Km.Imut mitattu,välys 0.12-0.15.Pako välykset välillä 0.17-0.19.Liiaan matalat??
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  20. #2900
    Lainaa solifer kirjoitti Katso viesti
    Kirjotus virhe,25000.Km.Imut mitattu,välys 0.12-0.15.Pako välykset välillä 0.17-0.19.Liiaan matalat??
    Täältä Service Manual helpottamaan pyörän huoltoa:

    http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php?t=41209
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  21. #2901
    Lainaa Moritz kirjoitti Katso viesti
    Paskat se mikään kawa oo Sukisukihan se on kun kerran menty raiskaamaan...
    Tosin siisti kuin perkele jos vertaa siihen yhteen raiskattuun kawaan nimeltään lypsykone. Hyi helvetti... Siinä oli kamala tekele
    Ainiin. Onnea uuden "Kawan" johdosta
    Joo, samaa mietin kanssa heti kuvan nähtyäni! Siis eihän siinä mitään, jos tykkää faitteristä, mutta kannattais ottaa mieluunnin esim. joku italialainen V2 hirvitys muokkauskohteeksi, kuin pyörä jonka ajoominaisuudet tulevat kunnolla vasta esiin niissä vauhdeissa, joita ei enään faitterilla kehtaa ajella!

    Mutta siis hienon näköinen faitteri!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  22. #2902
    vai 10r ei voi olla faitteri. eikö sitä mottorin tehoa muka pysty rutistamaan pienemmilläkin nopeuksilla?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  23. #2903
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    vai 10r ei voi olla faitteri. eikö sitä mottorin tehoa muka pysty rutistamaan pienemmilläkin nopeuksilla?
    Ok... myönnetään sen verran, että juurikin toi C-malli on ainut jossa on faitteriainesta, kuhan pitää siinä vakio putken, niin saa vakio kaasuvasteen, joka ei ole paras mahdollinen kellolla ja teholla katottuna, mutta häijyimmän mahdollisen tuntuinen
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  24. #2904
    Dodiin tissiposket asenne kysymyksiä noi ajonopeudet zx10r on paras faitteri aihio moottorinsa suhteen kun on tappaja luonteeltaan eikä anna anteeksi
  25. #2905
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Joo, samaa mietin kanssa heti kuvan nähtyäni! Siis eihän siinä mitään, jos tykkää faitteristä, mutta kannattais ottaa mieluunnin esim. joku italialainen V2 hirvitys muokkauskohteeksi, kuin pyörä jonka ajoominaisuudet tulevat kunnolla vasta esiin niissä vauhdeissa, joita ei enään faitterilla kehtaa ajella!

    Mutta siis hienon näköinen faitteri!


    http://itauusimaa.vartti.fi/itauusim...keuli_karkuun/
    Riittikö nopeus faitterille
  26. #2906
    Lainaa Time kirjoitti Katso viesti
    Ei riittänyt... Suzukin konetta olisi huutanut.
    Supermoto
  27. #2907
    Lainaa Time kirjoitti Katso viesti
    Mistä tiedät, että oli faitteri?
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  28. #2908
    Lainaa Time kirjoitti Katso viesti
    Poliisit saivat kuitenkin myöhemmin moottoripyöräilijän kiinni ja määräsivät hänet ajokieltoon sekä takavarikoivat moottoripyörän.
    WTF? Mistälähtien poliisit ovat voineet takavarikoida ajoneuvon suomessa?

    Siis sulla oli tommonen faitteri?
    Viimeksi muokannut: sky; 12.05.2012 klo 21:45.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  29. #2909
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    WTF? Mistälähtien poliisit ovat voineet takavarikoida ajoneuvon suomessa?

    Siis sulla oli tommonen faitteri?
    Samaa itsekkin ihmettelin, että miten ne sen pyörän takavarikoivat...
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  30.  
  31. #2910
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Mistä tiedät, että oli faitteri?
    Pikkulinnut kerto
Sivu: 97 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 47879596979899107147 ... ViimeinenViimeinen