Sivu: 24 / 32:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 142223242526 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 691:stä 720:een 940:sta
    Eivät vastaa enää sähköposteihinkaan. Siis V*TTU mitä paskaa. Aivan ala-arvoista.

Peruin tilauksen

EN VOI SUOSITELLA KENELLEKÄÄN !!

636 -06
    Hah!

Toista päivää Fc-moton sivut suljettuna "huollon" takia. Paskat sanon minä.. konkassa koko paja

636 -06
    Tiistaina peruin tilauksen. Hetki sitten tuli sähköposti että kengät on lähetetty

Ei p*rkele.. on tää kyl vitsi koko touhu

636 -06
    Tilasin pari viikkoa sitten hanskat, lasit ja crossikengät ko. lafkasta.
    Tavarat tulivat viikossa, paitsi saappaat, jotka uupuivat toimituksesta.

En saanut informaatiota, että tilauksesta puuttuisi jotain, onnekseni en maksanut etukäteen...

Vittu mitä toimintaa puljulta, en voi suositella kenellekään, tämä on jo toinen kerta kuin käy näin, tosin viime kerralla sain infoa puuttuvista kamoista...
    Favorite position? Pole position!
    Kypärä lähti tilaukseen 29.12. Tilausvahvistus tuli heti. UPS:n koodikin oli jossain välissä tippunut mailiin ja tänään ruskea pakettiauto toi paketin duuniin. COD.

Br, Mikko
    KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
    Ei valittamista omakohtaisesti: kypärän ja visiirin tilasin, tilausvahvistus tuli suunnilleen heti, seurantakoodi parissa päivässä, eli olivat lähettäneet tavaran ja viikossa oli kypärä kotona.

Elikkä täysin tyytyväinen !
    Ajamattomat kilomerit ovat vielä edessä

Tunturi SuperSport vm 1973 Hondat CB 500 vm 1973 x 2 -> Kawasaki Z 1300 vm 1989 ->Honda Varadero 125 vm 2000 -> ja nykyiset Yamahat FJR 1300 vm 2006 YZF-R1 vm 2010 WR 450F vm 2005 YZF-R6R vm. 2006

Marunari
    Probleema päällä... Tilasin 2 chatter box -settiä (bt kypäräpuhelin zydeemi) joista toinen rikki. Romut jo laitettu kypärään mutta toinen lähetin ei toiminut. Kysäisin että onko ok. jos laitan pelkän lähettimen takaisin ja laittavat uuden tilalle. Vastauksena tuli että laita kaikki. Vastauksen saaminen vain kesti niin kauan että olin jo laittanut vain lähettimen matkaan.

Operaatiosta on nyt kulunut 4 viikkoa ja viikoittain olen kysynyt milloin saan uuden lähettimen ja ovatko jo saaneet palautuksen. Pari kertaa ovat lyhyesti vastanneet että eivät ole lähetystä vastaanottaneet. Näin viimeksi tänään. Posti normaalisti kestää Saksaan n. 5 työpäivää joten kyllä se siellä jo on. Todennäköisesti ovat hukanneet sen itse, vaikkakin asiaa hoitavan henkilön nimi oli osoitelapussa.

Mitäs nyt tehdään? Menikö 200 € täysin hukkaan? Heidän palautuksissaan kun pitää laittaa rahti omaan piikkiin niin laitoin kaman normaalina kirjepostina pehmopussissa. Kirjeen jäljittäminen on näinollen mahdotonta.

Mitä sanoo raati? Laittavatko minulle uuden lähettimen vaikka eivät koskaan vanhaa löytäisi? Jotenkin vielä uskon että asioilla on taipumus järjestyä.
    "Soratie on parasta huumetta!" 1200 GSA
    Yleensä firmat haluavat (laiskana) koko setin takaisin täydellisenä, jolloin se on helpompi vaihtaa suoraan uuteen. Jos asiakas lähettää osan tuotteesta takaisin, niin tuo vaihto voi hankaloitua kun kaikki ei ala purkamaan uusia paketteja ja sieltä vaihtamaan yhtä korvaavaa osaa tilalle. Saattavat jopa lähettää valmistajalle vaihdettavaksi. Tuntuisi tuo olevan enemmän isompien firmojen ongelma, niissä kun tuppaa olemaan eri henkilö asiakaspalvelulle, varastohommille, ongelmatapauksille, lähetyspuolelle jne. eikä kukaan sitten viitsi hoitaa asiaa kokonaisvaltaisesti jos se vähän eroaa omasta toimenkuvasta. Monessa pikkuliikkeessähän tuo ei niinkään ole ongelma kun sama heppu hoitaa kaikki hommat. Tämä siis tällaisena yleisenä spekulaationa...

Itse olen oppinut, että tilatut kamat tarkastetaan/testataan ennen käyttöä tai asentamista. Kaikki orkkslaatikot, ohjeet ja muut pidän tallessa jos tulee ongelmia. Sitten kun lähettää takaisin sen käytännössä uudenveroisena niin ei ole ollut ongelmia vaihdoissa. Joskus tuolla on saanut kivuttomasti vaihdon takuuajan jälkeenkin.
    Mitä itse oppinut noista ulkomaankaupoista niin ikinä ei saisi palauttaa yhtään mitään ennenkun saa tarkat ohjeet että miten palautus tulee hoitaa. Eivät useimmiten noteeraa palautusta enää millään tavalla sen jälkeen jos ei olla palautettu ohjeiden mukaan. Valitettava totuus tuntuu olevan monen kaupan kohdalla.

Tosin luulisi että noin suuren kaupan asiakaspalvelu olisi sen verran hyvää, että he selvittäisivät tilannetta enemmän ja lähettäisivät uuden lähettimen. Toki taas kääntöpuoli on se, että jos palautus systeemi olisi kovin asiakasystävällinen niin kauppa helposti maksaisi pitkän pennin kaikenmaailman pikku huijareista.

Ulkomaille palauttamisessa on todella surkeaa juuri tuo, että pitää itse maksaa postikulut sellaisen asian takia, mitä ei ole itse edes aiheuttanut. Järjestöntä sisänsä.. mutta tosin se menisi vaikeaksi palauttaa niitä jonkin yrityksen laskuun ulkomaille. Pitäisi tulla sitten aina paketin mukana jo valmiiksi palautus paketti myös jolla ne voisi jotenkin helposti ilman kommervenkkejä palauttaa..
    Yamaha XJ 900 S Diversion '99
    Tottahan tuo olisi pitänyt laittaa koko boksi takaisin mutta en viitsinyt repiä muita osia kypärästä irti. Koko tilaus oli kaikenkaikkiaan 2 kypärää ja 2 chatter boxia.

Hommahan meni niin, että ilmoitin heti viasta heidän netissä olevaan asiakaspalvelusähköpostiinsa. Jo tässä ensimmäisessä viestissä kysyin että onko OK. jos laitan vain lähettimen.

Tähän vastattiin, että minun täytyy täyttää lomake ja maksaa palautuskulut koska en lähetä sitä Saksasta. Ei kommentia siihen sopiiko pelkkä lähettimen palautus.

Kun olin täyttänyt lomakkeen, mailasin siitä kopion minulle vastanneelle henkilölle. Tässä yhteydessä kysyin uudemman kerran onko ok. vain postittaa pelkkä lähetin?

Vastaus tähän kesti sen verran kauan, että en jaksanut odottaa vaan laitoin paketin menemään. Kun vastaus tuli se oli kielteinen. Siihen vastasin että, "sorry too late".

Tämän jälkeen aloin kyselemään viikon välein, että onko Herra K. saanut paketin ja milloin minä saan vaihto-osan? Siihen tuli sitten kolmen sanan vastaus "emme ole vastaanottaneet mitään vielä" kerran pari tämän 4 viikon aikana ja viimeksi vastasivat samoin tänään.

Jotenkin vain tuo palautukseni hukkui sopivan sattuvasti. Maahantuontialalla jo 20 vuotta toimineena ei ikinä ole yksikään kirje hukkunut joko Saksaan mennessä tai sieltä tullessa. Itse epäilen että tavara on toimitettu perille, mutta sen on mahdollisesti avannut joku muu kuin herra K. ja sitten palautuslappu ja lähetin ovat ajautuneet erilleen.

Mutta minkäs teet ja miten näytät toteen?
    "Soratie on parasta huumetta!" 1200 GSA
    Kylläpä ne mun mielestä jos ekassa viestissä ei oo siihen asiaan otettu kantaa vaikka muuten on kyllä vastattu ja toisen viestin saaminen kestänyt noin kauan niin on velvollisia vastaanottamaan sen paketin niin kun oot sen lähettäny. Kun eivät kerta oo sitä ekassa viestissä kieltäny vaikka sitä on kysytty.

Empä luovuttaisi tollases tilantees vaan vetoisin tohon yllä mainittuun ja vaatisin korvausta.

Jos ne paskiaiset päästää liian helpolla niin ne pian tottuu siihen...
    Yamaha XJ 900 S Diversion '99
    Helmikuussa varmistin sähköpostilla et kypärä löytyy

Status Date
    Order was received 3/2/2012 (12:49 PM)
    Viewed 3/3/2012 (12:09 AM)
    In process 3/6/2012 (6:40 PM)

14.3 kyselin sähköpostilla miten toimitus etenee
    16.3 vastaus että katellaan toimitusaika ja ilmotetaan heti kun mahdollista

Edelleen odotellaan..
    FC-moto on erihyvä nettikauppa, kun siihen asennoituu oikein.

- Sovita etukäteen muualla haluamasi tuote, että takuulla tulee oikeaa kokoa. Jos ei samaa mallia voi sovittaa, niin ainakin suuntaa antavasti saman valmistajan toinen tuote.
    - Älä luota pätkääkään varastosaatavuuteen ja toimitusaikoihin. Älä maksa etukäteen, tai jos maksat, luottokortilla (helpompi ongelmatilanteessa repiä rahojaan takaisin). Asenteella "tilaa ja unohda", tulee sit joskus, yleensä puolen vuoden sisällä.
    - Jos tulee väärää tai risaa, pidä myyntipakkaus mahdollisimman alkuperäisenä, reklamoi heti ja noudata pilkuntarkasti palautusohjeita. Kirjaa lähetyksesi niin että voi selvittää onko se tosiaan perille asti palautunut ja milloin. Kuluja tulee, se on voi voi ja riskinsä FC-moton kanssa.
    - Jos mahdollista, asioi puhelimitse ongelmatapauksissa.
    No niin, mun vuoro Ja olisipa kannattanut löytää tämä ketju ennen tilausta. Tilasin Rukan housut itselleni ja hanskat vaimolle.

Eli tilanne tämä:

received 20/03/2012 20:28
    Viewed 20/03/2012 22:02
    In process 22/03/2012 12:25
    Paid 20/03/2012 20:28

Tilausvahvistuksesta on reilu kaksi viikkoa eikä lähetyskoodeja ole tullut. Kolme päivää sitten laitoin kyselyn contact -kohdasta. Ei ole vastattu. Visalla maksoin, ja näkyy katevarauksissa. Taidan ilmoittaa, että perun tilauksen. Kannattaako tehdä contact kohdasta cancellation?

Visalla summa näkyy katevauksena. Kun vahvistavat (jos vahvistavat) tilauksen peruutuksen niin ilmeisesti FC Moto poistaa sen katevarauksen. Vai kannattaako soittaa jo samalla Luottokuntaan ja pyytää sulkemaan maksun (tästä olikin edellä, lähettämällä dokumentit peruuntumisesta/perumisesta). Huh

EDITTIÄ samana päivänä.

Nyt tulla tupsahti tieto että puketti lähettetty sekä seurantakoodit.
    Nyt jännätään mitä tulee ja tuleeko mitä piti, huu

EDIT 11.4.

Paketti saapui ja sisälsi sen mitä tilasin.
    Mutta silti liian jännää meikäläiselle, varsinkin kun luin mitä edellä on kirjoitettu
    Viimeksi muokannut: ukkopekka; 12.04.2012 klo 11:36.
    alcoholism beats communism
    Eikö tuolla oo semmosia koko vai mikä siinä on kun painaa tonne ostoskoriin tuotteen niin ei oo sitä mitä kokoa haluaisin?!
    Lainaa Taajuus kirjoitti Katso viesti
    FC-moto on erihyvä nettikauppa, kun siihen asennoituu oikein.

- Sovita etukäteen muualla haluamasi tuote, että takuulla tulee oikeaa kokoa. Jos ei samaa mallia voi sovittaa, niin ainakin suuntaa antavasti saman valmistajan toinen tuote.
    - Älä luota pätkääkään varastosaatavuuteen ja toimitusaikoihin. Älä maksa etukäteen, tai jos maksat, luottokortilla (helpompi ongelmatilanteessa repiä rahojaan takaisin). Asenteella "tilaa ja unohda", tulee sit joskus, yleensä puolen vuoden sisällä.
    - Jos tulee väärää tai risaa, pidä myyntipakkaus mahdollisimman alkuperäisenä, reklamoi heti ja noudata pilkuntarkasti palautusohjeita. Kirjaa lähetyksesi niin että voi selvittää onko se tosiaan perille asti palautunut ja milloin. Kuluja tulee, se on voi voi ja riskinsä FC-moton kanssa.
    - Jos mahdollista, asioi puhelimitse ongelmatapauksissa.

Loistavasti ajateltu. Ja toi 4.90€, minkä maksaa lisää cash on deliverystä, säästää hermoa uskomattoman paljon.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
    Just löin tilauksen sisään. Nyt vaan sormet ristissä sitten!
    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5
    Hermot on äärimmäisen tiukalla. Tilattu ja maksettu 20.3. Sen jälkeen ei mitään. Katevarauskin on jo rauennut ajat sitten.
    TRE 1130K
    Arlen Nessin nahkat lähti eilen tilaukseen. Tänään status "Viewed". Saa nähdä kuin käy, nimittäin jännittää Ja kun riski on otettavissa niin riski otetaan -> Maksu etukäteen
    Tuono 1000 R -07
    Ex S3 -05
    Ex S4 -04
    Tilasin kypärän kaksi viikkoa sitten, varastosaldo näytti että kypärä on saatavissa. Eilen laitoin mailia että missä mennään ja tänään vastasivat että joutuvat tilaamaan potan. No jos kuukauden päästä sais sen tai edes Gotlannin reissulle...
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
    Lainaa JeTi kirjoitti Katso viesti
    Just löin tilauksen sisään. Nyt vaan sormet ristissä sitten!
    ja UPS seurantakoodi tulla tupsahti. Torstaina saapuu tavarat. Näillä näkymin ei valittamista.
    21.4 - 3.5 näin ollen toimitusaika.
    Viimeksi muokannut: JeTi; 28.04.2012 klo 11:42. Syy: tarkennusta
    Yamaha FZS 1000cc
    Lainaa Kusse kirjoitti Katso viesti
    Arlen Nessin nahkat lähti eilen tilaukseen. Tänään status "Viewed". Saa nähdä kuin käy, nimittäin jännittää Ja kun riski on otettavissa niin riski otetaan -> Maksu etukäteen
    Tänään "In process". Vielä on siis toivoa.
    Tuono 1000 R -07
    Ex S3 -05
    Ex S4 -04
    Mulla on kypärä tulossa tämänlaisella aikataululla, pari päivää kesti tilauksen käsittelyssä.

Order was received / Paid 23/04/2012
    Viewed 24/04/2012
    In process 26/04/2012
    Dispatched 26/04/2012
    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
    Voi per....
    Kohta tunnin löynyt erillaisia vaihtoehtoja tonne osoitesivulle, jotta pääsis tilauksessa eteenpäin.
    Mutta kun ei kelpaa, niin ei kelpaa. Eikä tuo sivusto suostu näyttämään mikä on väärin.
    5000 eri variaatiota puhelinnumerosta ja osoitteesta eikä mitään. Ja kävin tuplatarkistamassa,
    että tilattava tuote oli vielä "vapaa".
    Tietääkö joku mikä voisi olla osoitteiden tahi numeron oikea formaatti?
    Triumph T-bird 900 Sport -03
    Lainaa TTT kirjoitti Katso viesti
    Tietääkö joku mikä voisi olla osoitteiden tahi numeron oikea formaatti?
    Oisko ilman ääkkösiä (ÅÄÖ)?
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Ei ole minun osoitteissa/nimissä/puhelinnumerossa ääkkösiä.
    Mulla on vahva epäilys että tuo liittyisi tuohon puhelinnumeroon tai osoiterivillä olevaan pikkuboxiin.
    Mutta kun ei tiedä niin ei tiedä.
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Omassa osotteessa on ääkkösiä ja ihan normaalisti syötin kaikki tiedot. Ääkkösineen päivineen ja hyvin onnistu. Ainii, luottokortilla etukäteen maksettu.
    Yamaha FZS 1000cc
    Jaahas. En nyt tiedä mitä tein erilailla kuin eilen, mutta nyt meni läpi.
    Yksi lisä mikä ilmeni oli, että näköjään ei voi tilata, ellei väkisin täytä, "vapaaehtoista", luo tili kohtaa. Shaissea sanon minä.
    23.4. paid
    24.4. wiewed
    26.4. in process
    2.5. sähköposti jossa todetaan että pyrkivät lähettämään tilauksen 2 viikon sisällä jos mahdollista...
    Sillalailla. Saas nähdä tuleeko pojalle kypärä ennen juhannusta.
    Viimeksi muokannut: nuunii; 04.05.2012 klo 00:56.
  30.  
    Order was received 25/04/2012 (15:31)
    Viewed 26/04/2012 (13:16)
    In process 28/04/2012 (10:51)
    Dispatched 04/05/2012 (16:11)
    Invoiced 04/05/2012 (16:11)
    Paid 25/04/2012 (15:31)

Mielestäni ihan ok, säästyi samalla muutama euro. Siis baariin
    Tuono 1000 R -07
    Ex S3 -05
    Ex S4 -04
Sivu: 24 / 32:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 142223242526 ... ViimeinenViimeinen