Sivu: 17 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617181927 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 481:stä 510:een 1205:sta
  1. #481
    Normaalit kireys tarkastukset ketjujen öljyämisen yhteydessä eli joka 500-700km välein.

    No mutta aivan sama miks lähti, uus tilalle ja tielle.
    Jotta löytäisi parkkipaikalta.
    Dark Garage Performance r.y (DG-Performance)
  2. #482
    Lainaa (kostiDG-P @ Syys. 07 2010,18:40) kirjoitti
    Normaalit kireys tarkastukset ketjujen öljyämisen yhteydessä eli joka 500-700km välein.

    No mutta aivan sama miks lähti, uus tilalle ja tielle.
    Jaahas, ikinä en ole noita tarkastanut, silmällä katsonut. Pitääpä käydä pikapuoliin tallissa
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  3. #483
    Kahvanlämmittimet DL650-stromppaan?
    Luvin että pyörässä olisi valmis johdotus, mutta mistä etsiä johtoliitintä(virtoja) kahvanlämmittimille?
    Onko se liitin mittariston vai tankin alla.
    Ei nappaisi purkaa kumpaakin ja todeta että se olikin jossain muualla.Ajattelin alkuperäisiä johtoja/kytkentöjä käyttää kun sellaiset pitäisi olla pyörässä *
    T7 2022
  4. #484
    Lainaa (Budder @ Syys. 09 2010,23:02) kirjoitti
    Kahvanlämmittimet DL650-stromppaan?
    Luvin että pyörässä olisi valmis johdotus, mutta mistä etsiä johtoliitintä(virtoja) kahvanlämmittimille?
    Onko se liitin mittariston vai tankin alla.
    Ei nappaisi purkaa kumpaakin ja todeta että se olikin jossain muualla.Ajattelin alkuperäisiä johtoja/kytkentöjä käyttää kun sellaiset pitäisi olla pyörässä *
    suzuki v-strom dl 1000 ja dl 650 kahvanlämmittimien asennus.

    http://www.vee-strom.com/blog/tutori...-grip-install/

    Liittimen pitäis löytyä jäähdyttimen takaa äänitorven läheltä.
    Suzuki DL1000 V-Strom
  5. #485
    Kiitos ^
    Liitin löytyi ja kahvan lämmittimet asennettu...
    T7 2022
  6. #486
    Käytin oman vm. -03 tonnisen stromin ihan merkkihuollossa lähinnä latausmurheiden takia, samalla tehtiin normaali huolto. Nyt kyllä lataus toimii; käämi vaihdettu. Mutta, mutta... ennen huoltoa käynnistyksen jälkeiset kylmäkäyntikierrokset oli n. 2000 rpm -> huollon jälkeen vinkuu luokkaa 3500 rpm. Kierrokset toki tippuvat normaali tyhjäkäynnille moottorin lämmön noustua normaaliksi = lämpömittarissa näkyy 2 täppää. Asentaja ei kuulema ole koskenut ollenkaan kylmäkäyntikierrosluvun säätöön...! Mistäköhän lienee stromi riehaantunut noin kiekumaan, ei tuo vaan ihan normaalille kuulosta.
    Minunkin teoriani on nauttia elämästä - käytäntö vain panee vastaan.
    - Charles Lamb
  7. #487
    Tuli laitettua matkapleksi Suzukiin:



    Päällä on vertailun vuoksi alkuperäinen pleksi eli tämä on n. 10 cm korkeampi ja yhteensä saman verran leveämpi.

    Löytyi Englannin Ebaystä, Slipscreenswales nimiseltä kauppiaalta joka näyttää tekevän/myyvän kaikenlaisia pleksejä pyöriin, hintaa tuli Suomeen toimitettuna n. 66 Euroa.

    Suojaa alkuperäistä paremmin mutta ei säästä pyörteilyltä ellei nosta pleksin yläreunaa silmien tasalle, sen jälkeen onkin rauhaisaa ajella. Jonkin verran värinöitä esiintyy n. 80 km/h nopeudessa, tosin pyörässä olevat nappularenkaat tuovat oman lisänsä värinöihin.
  8. #488
    Hiljaista ollut V-Strom rintamalla...

    Lauantai-illan ratoksi ensikesän reissua varten nettiä selailin. Löysin saksalaisten V-Strom meetingin.

    http://www.v-stromtreffen2011.beepworld.de/index.htm

    Onko kukaan käynyt noissa? Noihin aikoihin haaveissa Alpeille surauttaa, ajaiskos kenties tuon kautta....
    Norden 901
  9. #489
    Suzrajan Suhari
    Pyörä poissa, vaihdoin sen nelipyöräseen

    Hyvät joulut ja tulevat vuodet!
    Joskus varmaan joristaan samoilla palstoilla!
  10. #490
    Lainaa (Suzrajan Suhari @ Joulu. 24 2010,01:03) kirjoitti
    Pyörä poissa, vaihdoin sen nelipyöräseen *

    Hyvät joulut ja tulevat vuodet!
    Joskus varmaan joristaan samoilla palstoilla!
    Mietiskelen lähes samaa - jotenkin nyt iskisi avoautoiluvaihe. Saas nähdä meneekö kesäksi ohi....
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  11. #491
    Sitten vaan hopi hopi jonnekin kopperopalstoille pikaisesti, pois täältä tartuttamasta tollasta vakavaa tartuntatautia!!!


    Tulevaa ajokautta innolla odotellen ja reissureittejä suunnitellen, terveisin Mara.
    FJR-1300
    V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tällä hetkellä tallissa ja käytössä)


  12. #492
    Suzrajan Suharin entinen kulkupeli löysi tänään kotinsa 100 km pohjoisempaa. Tuolla se tallissa odottaa pikkuisen lämpöisempiä kelejä.

    Niin, tässä olisi uusi tulokas värikkääseen "strömmi" kööriin. Harvinaisen asiallinen palsta, ainakin tämä ketju. Muita ketjuja en ole vielä niin tarkkaan tutkaillut. Toivottavasti keskustelu virkistyy entiseen malliin kevään kuluessa.
    Suzuki DL 650 V-Storm
    Piaggio X Evo 400
    Tunturi Super Sport
    Tunturi Tiger Aqua
    Pappa-Tunturi
    Tunturi Daami/Vip

    Lynx 5900
  13. #493
    Takarengas on sen verran lopuillaan, jotta vaihtoon menee. Samalla vaihtuu molemmat Micheliin Anakee 2 renkaiksi. Tätä keskustelua lukiessani olen tullut siihen tulokseen, että lienee välttävä rengas tällaiselle teiden "sekakäyttäjälle". Vertailin hintoja netissä ja tuolta löysin mielestäni ihmeen edullisesti. Ei tullut edes toimituskuluja. Ja ovat jo matkalla linjurilla kotia kohti.

    http://www.ajbike.fi/product_info.php?products_id=1062

    Onko kokemuksia em. puulaakista?

    Sellaiseen kiinnitin huomiota, että pyörässä on edessä 110/80 19 rinkula, joka myös teknisten tietojen mukaan on oikea rengas. Rekisteriotteessa eturengas on kooltaan 120/80 19. Onko muilla samalla tavalla? Ei sillä nyt paljon liene väliä, mutta rupesi vain kiinnostamaan.
    Suzuki DL 650 V-Storm
    Piaggio X Evo 400
    Tunturi Super Sport
    Tunturi Tiger Aqua
    Pappa-Tunturi
    Tunturi Daami/Vip

    Lynx 5900
  14. #494
    Niin sen verran vielä, että ei tule väärinkäsityksiä.

    Huomasin äsken, että nyt ovat viikonlopun aikana muuttuneet hinnat ko. renkaissa normaaleiksi. Viime viikolla tilatessani olivat vielä merkattu punaisella ale-hintaan. Lienenkö ostanut jotakin ylivuotisia tai sitten säikähtivät, että menipäs liian halavalla. Minulla hinnaksi tuli yhteensä 234€ (sis.toim.kulut), nyt maksaisivat yli kolmensadan.

    Suzuki DL 650 V-Storm
    Piaggio X Evo 400
    Tunturi Super Sport
    Tunturi Tiger Aqua
    Pappa-Tunturi
    Tunturi Daami/Vip

    Lynx 5900
  15. #495
    Lainaa (Gynter @ Tammi. 24 2011,13:23) kirjoitti
    pyörässä on edessä 110/80 19 rinkula, joka myös teknisten tietojen mukaan on oikea rengas. Rekisteriotteessa eturengas on kooltaan 120/80 19.
    kyllä erikoinen rekisteriote, jos näin on.

    110/80R19 kuuluu olla.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  16. #496
    Ajoin anakeella 7000 kilometriä kesällä 2010 ja rengas toimi hyvin
    kaikissa olosuhteissa.
    Pintaa jäljellä vielä noin 50%.Näin pienitehoisella pyörällä sadekelilläkin
    voi ajaa käytännössä kuin kuivalla pinnalla.(DL 650)
  17. #497
    Suzrajan Suhari
    Lainaa (Gynter @ Tammi. 20 2011,21:06) kirjoitti
    Suzrajan Suharin entinen kulkupeli löysi tänään kotinsa 100 km pohjoisempaa. Tuolla se tallissa odottaa pikkuisen lämpöisempiä kelejä.

    Niin, tässä olisi uusi tulokas värikkääseen "strömmi" kööriin. Harvinaisen asiallinen palsta, ainakin tämä ketju. Muita ketjuja en ole vielä niin tarkkaan tutkaillut. Toivottavasti keskustelu virkistyy entiseen malliin kevään kuluessa.
    Pitääpä nostaa lapasta, jos sattuu kesällä näkymään tien päällä!

    Onneksi olkoon, pitäs olla toimiva ja luotettava paketti moneksi kaudeksi!

    Vieläkö vasen etu vilkku on korjattu sikaflexillä, vai vaihtoivatko Jokikoneessa ehjän?

    Pikku slipat otin ja stoori löytyy tästä ketjusta.

    Multa löytys siihen touring pleksi ja saattas löytyy vakio tankokin... ja koiran luut, jos haluut perän alemmas...

    T: ex motoristi...
  18. #498
    Lainaa (Gynter @ Tammi. 20 2011,21:06) kirjoitti
    Suzrajan Suharin entinen kulkupeli löysi tänään kotinsa 100 km pohjoisempaa. Tuolla se tallissa odottaa pikkuisen lämpöisempiä kelejä.

    Niin, tässä olisi uusi tulokas värikkääseen "strömmi" kööriin. Harvinaisen asiallinen palsta, ainakin tämä ketju. Muita ketjuja en ole vielä niin tarkkaan tutkaillut. Toivottavasti keskustelu virkistyy entiseen malliin kevään kuluessa.
    Pohjolan kurapyöräilijät sivustolta löytyy myös kivaa jutustelua V-Strom kuskeille .
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  19. #499
    Terve uus jäsen ilmoittautuu dl 650 Stromille, vanha *äijä on joutunut prätkä pistoksen kouriin ja o hankkinut kyseisen pyörän. Sivuja oon lukenut kauan ja jutut o kiinnostavia. Onk mittä vihjet et mitä pyöärän keväthuoltoon kantsii pyytää, ajettu 43 t ja hyvin huollettu tähä asti. *
  20. #500
    Jos olet varma määräaikaisten huoltojen suhteen,niin ei muuta kuin
    huolto-ohjekirjan mukaiset toimenpiteet.
    Minä kyllä vaihdan kaikki suodattimet ja nesteet sekä tarkistan venttiilit aina
    kun ostan käytetyn pyörän.Varmuuden vuoksi,koska itse tehden ei maksa
    paljon.
  21. #501
    Kiitoksii, muute taitais mennä mut tuo venttiliisäätö taitaa jäädä toisten säätämiseks, mut näil edetään.
  22. #502
    Hyvän pyörän laitoit, tervetuloa joukkoon! V-Strom on sellainen ikiliikkuja että eipä ihmeempiä huoltoja tartte. Akun takia olen pihaan jäänyt mutta eipä muuta ole ollut, kilometrejä vasta noin 40 tkm. Alkuperäiset ketjut ja rattaat täytyy keväällä vaihtaa uusiin.
    Norden 901
  23. #503
    Lainaa (Suzrajan Suhari @ Helmi. 15 2011,22:45) kirjoitti
    Pitääpä nostaa lapasta, jos sattuu kesällä näkymään tien päällä!

    Onneksi olkoon, pitäs olla toimiva ja luotettava paketti moneksi kaudeksi!

    Vieläkö vasen etu vilkku on korjattu sikaflexillä, vai vaihtoivatko Jokikoneessa ehjän?

    Pikku slipat otin ja stoori löytyy tästä ketjusta.

    Multa löytys siihen touring pleksi ja saattas löytyy vakio tankokin... ja koiran luut, jos haluut perän alemmas...

    T: ex motoristi...
    Päivää taas kaikille pikku tauon jälkeen. On oltu enempi ja vähempi kippeenä koko perhe pari viikkoa.

    Olipa mukava, kun Suzrajan Suharikin vielä ilmoitteli olemassa olostaan. Jos satut vielä piipahtamaan palstoilla, niin kerropa saapiko sinulle soitella tässä joku ilta lisätietojen toivossa? Näin uutena omistajana sitä voi tulla aina kysyttävää myöhemminkin. Oikea nimesi ja osoite minulla oli tiedossa jo aiemmin. Puhelinnumeron nappasin juuri äsken tekstarilla numerotiedustelusta.

    Tietysti vaihtoehto B olisi tuo Org-boxi, jonka kautta voisi kait myös haastella privaatisti.

    Joo, vasen vilkku on vielä sikaflexillä tuunattu versio. Tuskinpa ne siellä liikkeessä sitä vapaaehtoisesti rupeaa vaihtamaan. On sen verran välttävästi korjattu, että saa kelvata aluksi. Ledivilkut ehkä sitten joskus. Siististi olet osannut kaatua, kun ei ole muuta kuin se vilkku ja muutama olematon naarmu sivupleksissä.

    Muuta en ole toistaiseksi tehnyt, kuin pistänyt uudet kumit alle ja vaihtanut tavalliset "juustonväriset" parkit ledpolttimoihin. Sattui olemaan sellaiset ylimääräisenä autotallin hyllyssä. On palaessaan ihan fiksun näköiset.

    Oli kyllä perin v-mäiset vaihdettavat ne parkit. Ensin teetätti jo töitä saada nämä sormen tumpelot muovien ja johtojen välistä polttimon luokse. Sitten sitä kun vielä yritit pyörittää. Melkein tunnin aikaa, pari pulloa "pilsneriä" ja laastarin rystyseen se maksoi. Pleksejä en oikein moisen jutun takia viitsinyt ruveta purkamaan. Älkää vain nyt sanoko, että olisi siihen ollut helpompikin konsti.

    Mukava, että alkaa näkyä jo pikkuisen kevään merkkejä näilläkin palstoilla.

    Palataan taas!
    Suzuki DL 650 V-Storm
    Piaggio X Evo 400
    Tunturi Super Sport
    Tunturi Tiger Aqua
    Pappa-Tunturi
    Tunturi Daami/Vip

    Lynx 5900
  24. #504
    Toissa kesänä menin nurin rattijuoppoa väistäessäni Latviassa, mutta sen kesän ajelin vielä sinisellä ´07 Stromilla jopa Valko-Venäjällä käyden.
    Kun ei korjauksesta tullut sitten talven aikaan mitään, niin viime keväänä vakuutusyhtiö rakastui pyörääni siinä määrin, että osti sen väkisin pois.
    Kiva diili kuitenkin saatiin: sain napata yhden vkl aikana pois Strömbergistä kaikki lisävarusteet, useamman tuhannen euron arvosta tavaraa.
    Parin viikon pyörättömän kauden jälkeen löytyi sitten Riksusta noin 9.000 km ajettu ´06 KLV1000, jossa nyt sitten yli 20.000 mittarissa, kun kävin pyörähtelemässä siellä täällä Kroatiaa myöten.
    Kroatian reissussa oli jo muut härpäkkeet kiinni, mutta LeoVincet pistin vasta sen jälkeen, samoin vapaavirtaussuotimen. Ja säädöt tietty penkissä näiden kanssa.
    Nyt sitä sitten vaan odottelee, että milloin lumet sulaa sen verran, että saa oranssin paholaisen ulos varastostaan. Tänä kesänä taitaa reissun suunta olla Odessa ja Chisinau. Ainakin haaveissa.
  25. #505
    Tunnistin sut watergate !!!!!
    Hyvä meininki!
    FJR-1300
    V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tällä hetkellä tallissa ja käytössä)


  26. #506
    Kauppias varoitti voimakkaasti E10 tankkaamisesta DL 650 V-Strommiin. 98 pitäisi kuulemma vain tankata, muuten menee rikki.

    Suomen E10 sivut näyttää että tonninen ainakin pitäisi olla 2002 mallista lähtien yhteensopiva ko. aineen kanssa.

    Mitenkäs DL 650 omistajat ovat tankkailleet onnistuneesti E10 polttoainetta, vai onko vielä liian aikaista kysyä?
  27. #507
    No
    minä ilmeisesti kuulun tähän porukaan joka boikotoi tuota E10 versiota joten vuoden -08 strommi sai viikonloppuna juotavakseen tuota 98
    -Sujuvasti sorapolkuja pitkin -
  28. #508
    Lainaa (Maly @ Huhti. 06 2011,11:37) kirjoitti
    Kauppias varoitti voimakkaasti E10 tankkaamisesta DL 650 V-Strommiin. 98 pitäisi kuulemma vain tankata, muuten menee rikki.
    Toivottavasti kauppias on Stromppasi tekniikasta muuten vähän paremmin perillä.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  29. #509
    Mistä mahtaa saada noita sivukatteita tai edes alkuperäisiä tarroja kohtuuhintaan? Viime keväänä kaadetut jäljet alko just ny harmittamaan
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99
  30.  
  31. #510
    Lainaa (pecha @ Huhti. 06 2011,18:47) kirjoitti
    Lainaa (Maly @ Huhti. 06 2011,11:37) kirjoitti
    Kauppias varoitti voimakkaasti E10 tankkaamisesta DL 650 V-Strommiin. 98 pitäisi kuulemma vain tankata, muuten menee rikki.
    Toivottavasti kauppias on Stromppasi tekniikasta muuten vähän paremmin perillä.
    Täsmennätkö Pecha, mitä tarkoitit?

    Tuolla (linkki alla) *kerrotaan, että *sv650:een sopii 95 E10 *ja samoin DL 1000:een sopii myös. Yleissääntönä että kaikkiin Suskiin sopii vuoden 2002 jälkeen. *Johtopäätös: myös DL 650:een käy vaikkei erikseen mainita ? Lista on kyllä vanha. Olisiko jossain uudempaa tietoa?

    Teknisen kaupan yhdistyksen *lista päivätty 4.1.2011.

    edit: kirotusvihre



Sivu: 17 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617181927 ... ViimeinenViimeinen