Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 115:sta
  1. #31
    Lainaa (TwinTenox @ Kesä. 04 2009,13:42) kirjoitti
    Lainaa (Cute @ Kesä. 04 2009,13:02) kirjoitti
    Joskus pitäis porukan olla vähemmän ennakkoluuloista ja kokeilla asioita ihan itse, mitä siitä jos muutama taala joskus meneekin hukkaan?
    Ihan samaa mieltä muuten, mutta joissain asioissa en lähtisi "testailemaan" ihan mitä tahansa josta en mitään tiedä. Okei, jos ostan 50e kännykän ja se osoittautuu paskaksi, olen menettänyt 50e. Jos ostan 200e eturenkaan, joka sadekelillä osoittautuu normaalia paljon liukkaammaksi, saatan pahimmassa tapauksessa menettää terveyteni tai henkeni ja paljon muuta.

    En edelleenkään väitä Shinkosta mitään, mutta joissain asioissa en myöskään edelleenkään luota muuhun kuin tutkitusti hyvään.
    Shinkon renkaat on hyvinkin käytettyjä kiihdytyspiireissä.
    Pito on huomattavasti parempi, kuin "tunnetuilla" merkeillä.

    Itse ajelen turbovehkeitä niin radalla kuin kadulla shinkon renkailla.

    Täällä näyttäisi olevan älytön vääntö typerästä asiasta.

    "Toi rengas on ihan paska, kun ei mun kaverit käytä sitä" voi jeesus...
    Joukkion moottoripyörät, olivat isoja, ja tehokkaita.
  2. #32
    Juu, nopean netin selailun perusteella vaikuttais että kyllä noilla Shinkon tekeleilläkin toimeen tulee...



    8,6 sek Busa:
    1835
  3. #33
    Lainaa (Roadkill @ Touko. 28 2009,08:34) kirjoitti
    Lainaa (Moritz @ Touko. 28 2009,02:35) kirjoitti
    Ai niin. En minäkään ole kokeillut noita renkaita enkä kokeile. Johtuen siitä, että:
    A. En ole koskaan kuullutkaan.
    B. Kiinanpaska.
    C. En ole nähnyt missän testissä.
    D. Ei ole testivoittaja.
    E. Halvalla ei saa hyvää.
    F. Kiinanpaska = Etelä-Korea (Lue: Shinko).

    Mutta ostakaa ihmeessä jos kerran saatte hyvää halvalla. Itse en ole vielä moiseen yhdistelmään törmännyt
    Eli jos sinä et ole jostain kuullut niin se on automaattisesti ns: "paska" *

    Tuolla filosofialla kun menet kwaakun kanssa rengasliikkeeseen ja sanot ettei "vitn halpapaskoja sitten" niin ratarenkailla voi sitten ajella kaupungissa raitteja edes takaisin?

    Muutenkin aika villi vertaus jos TM:n vertailemat merkit on sama asia kun toiset korealaismerkit? Yokohaman lisenssillähän ne shinkot tehdään eli nekin on sitten kiinanpaskoja ja Yokohama japaninpaskako? (käsi muurahaispesään!)*

    Halvalla voi saada hyvää jos asioista viittii ottaa selvää *
    Niin niin, mutta maksamalla aina enemmän kun tarttis ja ostamalla perinteisen kermankuorintahinnoittelun mukaisia testivoittajarenkaita ostaa hmmm, en tiedä mitä ostaa, mutta ilmeisesti jotain kallisarvoista, kun niin kovasti kalliin nimeen vannotaan, tms.

    Tässä voisi heittää vertaukseksi oman moponi eturenkaan, joka maksaa Suomessa 194€ ja olisi siis aivan v.tun hyvä tuolla sikahinnalla. Ostin renkaan naapurimaasta hintaan 83€ eli melko halvalla, rengas tosin on sama merkki ja malli, mutta tuolla "halpa on aina p.skaa" ajattelulla sen täytyy olla täyttä kuraa kun hinnasta otetaan 111€ pois ja koko suku pääsee kohta sytyttelemään kynttilöitä sekä manaamaan kaikki halvalla ostetut renkaat syvinpään syöveriin, eikö vaan??

    Hohhoijaa... *
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
  4. #34
    Lainaa (Ghostrider @ Kesä. 04 2009,16:34) kirjoitti
    Juu, nopean netin selailun perusteella vaikuttais että kyllä noilla Shinkon tekeleilläkin toimeen tulee...
    Ei tule, koska ei ole Suomen paska-bikessä voittanut testiä!
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  5. #35
    Samaan hintaan saa renkaan kun renkaan ulkomailta.. että mielummin ottaisin kyllä jonkun vähän tunnetumman valmistajan tekeleen
    <span style='color:red'>Vaaraaaiheuttava ajotapa MP:llä. Ajoi 3MP:n ryhmässä vaarallisilla sivuttaismarginaaleilla nostaen eturengasta ja liikennevaloihin tullessa myös takarengasta siten, että MP ei ollut enään hallittavissa -GYY-</span>
  6. #36
    Raporttia pukkaa kunhan muutaman tuhannen tolla kurvailen. Hienot peilit muuten tossa kuvan bussissa! *
  7. #37
    Oli tuollainen 005 malli SMC:n alla säästäväisen pyöräkauppiaan jäljiltä, kun pyörän ostin.
    Ei ainakaan syys/kevät viileillä pystynyt pitoeroa sanomaan misukan pilot road kakkoseen, joten en itse ainakaan voi sitä hengenvaaralliseksi haukkua. Kyllä sen sai surutta kallistaa reunalle asti enkä yhtään pahempaa lipsahdusta muista sattuneen.
    Ongelma oli sitten lähinnä siinä että se reuna tulee vastaan ainakin supermoton kallistusvaroilla kohtuu helposti.
    Mittasin piruuttani rengasta vaihtaessani leveyden asennettuna 5 tuuman vanteelle, ja Shinko oli aika tasan 170mm leveä kun michelin puolestaan 160, molempien kyljessä kyllä luki 160.
    Tästä sitten heräsi ajatus, että voisikohan nuo Shinkon kumit olla suunniteltu toimimaan hieman kapeammalla vanteella kuin mitä nuo perinteisemmät merkit. Eli voisiko se profiilin "kiihdytyssuuntautuneisuus" johtua siitä että se leviää liikaa asennettaessa vanteelle
  8. #38
    Lainaa (Cute @ Kesä. 04 2009,13:02) kirjoitti
    Suomalainen on siitä kätevä kaveri, että se luulee, että vain merkit, jotka hän tuntee/Suomessa tunnetaan on hyviä.
    Aivopesua parhaimmillaan.

    Kukaan ei tajua miten kapea markkina-alue Suomi ja jopa osa Eurooppaa on ja ettei tänne tuoda kovinkaan suurta valikoimaa, muutamaa rengasmerkkiäkin vain.Juuri sen takia, että ihmiset ovat ennakkoluuloisia,HAnkookkiakaan kukaan ei suostunut alkuun ostamaan, hyvin se on halpamerkkinä pärjännyt.

    Maailmalla on kuitenkin paljon vehkeitä/varusteita/ ja merkkejä joista täällä ei ole koskaan kuultu.
    Just ostin kännykän joka maksoi huikeat 45 ekee ja vastaa täysin Nokian huippumalleja, suoraan Hongkongista.
    Ainoa puute oli, että unohdin ostaa verkkolaturin, joka olis ollut eri hintaan (5 e)

    Joskus pitäis porukan olla vähemmän ennakkoluuloista ja kokeilla asioita ihan itse, mitä siitä jos muutama taala joskus meneekin hukkaan?
    Erittäin hyvin sanottu...
    GSF1200S
  9. #39
    Lainaa (harald73 @ Kesä. 04 2009,16:57) kirjoitti
    Niin niin, mutta maksamalla aina enemmän kun tarttis ja ostamalla perinteisen kermankuorintahinnoittelun mukaisia testivoittajarenkaita ostaa hmmm, en tiedä mitä ostaa, mutta ilmeisesti jotain kallisarvoista, kun niin kovasti kalliin nimeen vannotaan, tms.

    Tässä voisi heittää vertaukseksi oman moponi eturenkaan, joka maksaa Suomessa 194€ ja olisi siis aivan v.tun hyvä tuolla sikahinnalla. Ostin renkaan naapurimaasta hintaan 83€ eli melko halvalla, rengas tosin on sama merkki ja malli, mutta tuolla "halpa on aina p.skaa" ajattelulla sen täytyy olla täyttä kuraa kun hinnasta otetaan 111€ pois ja koko suku pääsee kohta sytyttelemään kynttilöitä sekä manaamaan kaikki halvalla ostetut renkaat syvinpään syöveriin, eikö vaan??

    Hohhoijaa... *
    harald73 siis vertaat saman renkaan laatua sen mukaan että onko se ostettu Suomesta kalliilla vai jostain muualta halvemmalla? Eihän tolla nyt ole mitään vertailupohjaa halpa on huonoa ajattelulle. Btw sen sinkon saa sitten luultavasti vieläkin halvemmalla jostain muualta kuin Suomesta, mutta ei edelleenkään kiinnosta semmoista ostaa
  10. #40
    Jos kerran halvalla ei saa hyvää ja shinkot on paskat, niin ilmeisesti kannattaa jättää tilaamatta Dunlopin Sportmax Qualifier gummit, kun on halvempi kuin shinko?
    Honda CB600F Hornet
  11. #41
    Halvalla ei saa hyvää, mutta suurikaan hinta ei takaa laatua. Tämän on henkilö joutunut lyhyen ikänsä aikana oppimaan. Rengas on kuitenkin henkivakuutus.

    Renkaissa olen pysynyt siinä ainoassa joka ei ole aiheuttanut pettymystä: "metsälerssissä". Se on ainakin varma valinta. Yhden kerran piikkiaikana minulle laitettiin eteen kiinalainen Golden Boy -merkkinen rengas. En tiedä miksi, mutta niin siinä vain pääsi käymään. Hirveä paska. Meni vähän väliä etujarru lukkoon tuon kanssa ja aiheutti siten lieviä tilanteita. Onneksi oli tuolloin reaktionopeus kunnossa, ja pysyin kuitenkin joka kerta pystyssä. Oli kuitenkin viimeinen kerta se.

    Shinko voi toki olla ihan hyvä kumi. Nyt kannattaa kuitenkin huomioida se, että tekemisen kulttuuri etelä-Koreassa on hieman toinen, kuin Kiinan "kansantasavallassa". Koreassa kulttuuri on nimittäin huomattavan lähellä japanialaista, eli alle 108-prosenttisesti täydellinen suoritus on seppukun paikka. On töissä ollut joku etelä-Korealainen harjoittelija, ja on yksi nytkin... Ihan käypäistä porukkaa ovat. En silti lähde ihan heti kokeilemaan tuota itse, vaan vetelen noilla sakemannikumeksilla kun kerran ovat tavanneet toimia. Eivätkä nekään nyt sen kalliimpia ole...
    <p>Purpattava spagetinkeitin</p>
  12. #42
    Kerrataan vielä.
    1.) En ole väittänyt Shinkosta mitään suuntaan tai toiseen.
    2.) En ole väittänyt, että kannattaa välttää halpaa, esim. TRX:ään ostin Misukan Pilot Roadeja, koska niissä on hyvä hinta/laatu suhde. Ensin ykkösiä, sitten vähän kalliimpia, mutta kestävämpiä kakkosia.

    Mielipiteeni on lyhyesti se, että itse en ostaisi pyörääni sellaisia renkaita joista en tiedä mitään / en ole kuullut merkistä koskaan / en ole lukenut yhtä ainutta testiä tms. renkaista jne.



    Retired
  13. #43
    Mikähän riski renkaan liukkaus on olevinaan? Jos kippaa ylitettyään renkaan pitokyvyn on vika aivan jossain muualla kuin renkaassa.

    Onhan noita todella vaarallisia renkaitakin aina silloin tällöin, oliko ne pilot sportit vai mitkä joiden runko hajoili kovemmassa vauhdissa tässä taannoin jne, oikeita ongelmia jotka voisivat saada huolestumaan renkaasta.
  14. #44
    Lainaa (naukkis @ Kesä. 05 2009,00:13) kirjoitti
    Mikähän riski renkaan liukkaus on olevinaan?
    Jos nyt ajatellaan vaikka auton renkaissa noita halpamalleja, niin lähes järjestään ne on flopanneet testeissä juuri märkäpidon osalta. Jos taas sama ongelma sattuisi olemaan pyörän halparenkaassa niin kyllä minä sen jonkinmoiseksi riskiksi määrittelisin.

    Edelliseen autoon (MR2) ostin uudet Dayton merkkiset takakummit ja niillä sladitteli kyllä näppärästi märällä liikenneympyröissä sun muualla.



    Retired
  15. #45
    Kurkkaappa "sähköorava" missä maassa ne Metzelerisi on tehty. Ainakaan omissani ei puhuta Saksasta mitään vaan niissä lukee Made in Brazil.
  16. #46
    Michelin Pilot Power 2CT laaturenkaan jouduin aikoinaan vaihtamaan uuteen kun muutamasta samanlaisesta oli lähtenyt ajossa pinta kuoriutumaan. Ongelmia oli muistaakseni niin etu- kuin takarenkaissakin.
    ex. YZF-R6R -06 kilpuri
    ex. GSX-R600 -05
    ex. ZX-9R -96
    ex. GSX600F -00
    ex. RD125LC -83
  17. #47
    Sanonta "hyvaa ei voi saada halvalla" ei pida mielestani millaan lailla paikkaansa. Se pitaisi mielestani muuttaa muotoon: "Asioista mitaan tietamaton normiurpo ei voi saada mitaan halvalla milloinkaan, vaan tulee aina kusetetuksi". Normiurpo kun ei ymmarra muuta, kuin tunnettujen brandien mainospuheita.
  18. #48
    Lainaa (Tomber @ Kesä. 04 2009,21:07) kirjoitti
    Lainaa (harald73 @ Kesä. 04 2009,16:57) kirjoitti
    Niin niin, mutta maksamalla aina enemmän kun tarttis ja ostamalla perinteisen kermankuorintahinnoittelun mukaisia testivoittajarenkaita ostaa hmmm, en tiedä mitä ostaa, mutta ilmeisesti jotain kallisarvoista, kun niin kovasti kalliin nimeen vannotaan, tms.

    Tässä voisi heittää vertaukseksi oman moponi eturenkaan, joka maksaa Suomessa 194€ ja olisi siis aivan v.tun hyvä tuolla sikahinnalla. Ostin renkaan naapurimaasta hintaan 83€ eli melko halvalla, rengas tosin on sama merkki ja malli, mutta tuolla "halpa on aina p.skaa" ajattelulla sen täytyy olla täyttä kuraa kun hinnasta otetaan 111€ pois ja koko suku pääsee kohta sytyttelemään kynttilöitä sekä manaamaan kaikki halvalla ostetut renkaat syvinpään syöveriin, eikö vaan??

    Hohhoijaa... *
    harald73 siis vertaat saman renkaan laatua sen mukaan että onko se ostettu Suomesta kalliilla vai jostain muualta halvemmalla? Eihän tolla nyt ole mitään vertailupohjaa halpa on huonoa ajattelulle. Btw sen sinkon saa sitten luultavasti vieläkin halvemmalla jostain muualta kuin Suomesta, mutta ei *edelleenkään kiinnosta semmoista ostaa *
    Niinno, tarkoitus oli vain tuoda esiin se tosiasia, että niin kovin monella täällä tuntuu hinta olevan se ainoa kriteeri erottaa hyvä ja huono tuote toisistaan ja hinnathan vaihtelee, joskus melko paljonkin, kuten itse opin huomaamaan.

    Ei vaikkapa tule rengasasiassa mieleen, että uusi merkki markkina-alueella haluaa kartuttaa asiakaskuntaa edullisemmalla hinnoittelulla alkuunsa tms. mistäs nänä aina tietää.

    Tuntematon tuttavuus tuo eturenkaanikin itselleni oli, mutta ostinpa kuitenkin, vaikka pyörän valmistaja asentaa noihin eri rinkulaa tehtaalla. Tunnettu merkki tosin, muttei kokemuksia mallista. Päätöksen teki enemmän renkaan koko kuin merkki/malli.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
  19. #49
    Shinkolla ehkä parhaat renkaat kiihdytys käyttöön, mitä saa
    Lahjattomat treenaa
  20. #50
    Lainaa (Tyyppi @ Kesä. 05 2009,08:16) kirjoitti
    Kurkkaappa "sähköorava" missä maassa ne Metzelerisi on tehty. Ainakaan omissani ei puhuta Saksasta mitään vaan niissä lukee Made in Brazil.
    Kyllä nuo meikäläisen norsut väittäisivät olevansa ihan saksalaissyntyisiä. Onhan se kieltämättä norsuille melko epätyypillistä kasvualuetta.
    <p>Purpattava spagetinkeitin</p>
  21. #51
    Ja minulla on ollut autossani nokialaiset joissa luki Polynesia..
    Omat Tourancetkin muistaakseni myös Brassit.
    Toyotat taitaa tulla Turkista ja Nissanit Englannista.
    Ja turkkilaiset kasaa saksalaiset autot.

    Eipä taida valmistusmaa sinänsä kertoa yhtään mitään.



    CRF1100L, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  22. #52
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (antti @ Kesä. 05 2009,13:20) kirjoitti
    Ja minulla on ollut autossani nokialaiset joissa luki Polynesia..
    Omat Tourancetkin muistaakseni myös Brassit.
    Toyotat taitaa tulla Turkista ja Nissanit Englannista.
    Ja turkkilaiset kasaa saksalaiset autot.

    Eipä taida valmistusmaa sinänsä kertoa yhtään mitään.
    Niin, no sen verran valmistusmaa kertoo, että vaikka saksassa käytetään "turkkilaista automaatiota", niin niiden karvakäsien esimiehet ovat lähes poikkeuksetta saksalaisia. -> esim. laatustandardien seuraaminen on todennäköisesti tarkempaa, kuin polynesian esimiestasolla.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  23. #53
    Hyvä ja halpa, siis kaks rengasta?! Ei kai nyt sentään aivan noinkaan.

    On tietysti erinomaista, että ollaan valmiita satsaamaan oman turvallisuuden vuoksi, Aivan kuin esim kypärän ostossa.
    Ennemmin 500€ schuberth ku joku 150€ mikälie.

    Mutta kuitenkin. Missä pääsette laillisesti viemään renkaanne niin äärirajoille että nämä pienet erot alkavat todella näkyä?
    Radalla tietysti, mut kai teillä on radalle omat renkaat, ku kerran renkaat pitää olla aina parasta/kalleinta mahdollista laatua.

    Moni kuitenkin oli sitämieltä että rengas on ihan OK.
  24. #54
    Lainaa (WannaB-King @ Kesä. 05 2009,15:07) kirjoitti
    Mutta kuitenkin. Missä pääsette laillisesti viemään renkaanne niin äärirajoille että nämä pienet erot alkavat todella näkyä?
    Tiellä?
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  25. #55
    Lainaa (TunturiTT @ Kesä. 04 2009,13:50) kirjoitti
    Onneksi minulla on alla laadukkaat Heidenau renkaat. Oli halvat, sopivat pyörän suorituskyvyn puitteissa hiekalle, asfaltille ja jopa radalla hankaamiseen. Onneksi ei ole alla jopa näitä kalliimpia korealaisia kumeja.
    Kuten myös Heidenaut alla. Täytyykin katsoa noi Shinkot josko kokoja niistä löytyis. Ovat kyllä melko kalliit *

    e: Koot oli Shinkolla vähän huonoja mut Savalla ja Vee Rubberilla olis ihan hyvän näköisiä rinkuloita. Varsinkaan Vee Rubberit EI VOI olla kovin huono, onhan se Thaimaan suurin vientiyritys.



  26. #56
    ihmeellistä vajavaisuutta renkaisiin. kyllä nuo renkaat ovat ihan hyviä jopa ratakäytössä. tosin tämä vain minun mielipiteeni.
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  27. #57
    Lainaa (Roadkill @ Touko. 28 2009,08:34) kirjoitti
    Lainaa (Moritz @ Touko. 28 2009,02:35) kirjoitti
    Ai niin. En minäkään ole kokeillut noita renkaita enkä kokeile. Johtuen siitä, että:
    A. En ole koskaan kuullutkaan.
    B. Kiinanpaska.
    C. En ole nähnyt missän testissä.
    D. Ei ole testivoittaja.
    E. Halvalla ei saa hyvää.
    F. Kiinanpaska = Etelä-Korea (Lue: Shinko).

    Mutta ostakaa ihmeessä jos kerran saatte hyvää halvalla. Itse en ole vielä moiseen yhdistelmään törmännyt
    Eli jos sinä et ole jostain kuullut niin se on automaattisesti ns: "paska" *

    Tuolla filosofialla kun menet kwaakun kanssa rengasliikkeeseen ja sanot ettei "vitn halpapaskoja sitten" niin ratarenkailla voi sitten ajella kaupungissa raitteja edes takaisin?

    Muutenkin aika villi vertaus jos TM:n vertailemat merkit on sama asia kun toiset korealaismerkit? Yokohaman lisenssillähän ne shinkot tehdään eli nekin on sitten kiinanpaskoja ja Yokohama japaninpaskako? (käsi muurahaispesään!)*

    Halvalla voi saada hyvää jos asioista viittii ottaa selvää *
    Just niin. Se on paska. Ja kun Kwaakun kanssa menen rengasliikkeeseen niin en mene kwaakulla vaan autolla ja sinne missä kilpailukykyiseen hintaan laittavat kummit vanteille. Rengasliikkeethän kehuvat juuri niitä merkkejä mitä itse edustavat. Uudet kumit ovat mukana ja ne vaihdetaan vaan vanteille. Vannehan sitten itse pyöräytetään alle...
    PS. Olenko puhunut itseni pussiin kun kerran ensin haukuin halpapaskoja ja kuitenki itse olen renkaani (vähintään testivoittajat ) enimmäkseen tilannut Saksasta huomattavasti Suomen hintoja halvemmalla ja tietysti sinkon hinnalla
    Juu. En ole *
    Jarru on vauhdin surma...

    ZX-10R -09
  28. #58
    Lainaa (Moritz @ Kesä. 06 2009,02:57) kirjoitti
    Lainaa (Roadkill @ Touko. 28 2009,08:34) kirjoitti
    Lainaa (Moritz @ Touko. 28 2009,02:35) kirjoitti
    Ai niin. En minäkään ole kokeillut noita renkaita enkä kokeile. Johtuen siitä, että:
    A. En ole koskaan kuullutkaan.
    B. Kiinanpaska.
    C. En ole nähnyt missän testissä.
    D. Ei ole testivoittaja.
    E. Halvalla ei saa hyvää.
    F. Kiinanpaska = Etelä-Korea (Lue: Shinko).

    Mutta ostakaa ihmeessä jos kerran saatte hyvää halvalla. Itse en ole vielä moiseen yhdistelmään törmännyt
    Eli jos sinä et ole jostain kuullut niin se on automaattisesti ns: "paska"

    Tuolla filosofialla kun menet kwaakun kanssa rengasliikkeeseen ja sanot ettei "vitn halpapaskoja sitten" niin ratarenkailla voi sitten ajella kaupungissa raitteja edes takaisin?

    Muutenkin aika villi vertaus jos TM:n vertailemat merkit on sama asia kun toiset korealaismerkit? Yokohaman lisenssillähän ne shinkot tehdään eli nekin on sitten kiinanpaskoja ja Yokohama japaninpaskako? (käsi muurahaispesään!)

    Halvalla voi saada hyvää jos asioista viittii ottaa selvää
    Just niin. Se on paska. Ja kun Kwaakun kanssa menen rengasliikkeeseen niin en mene kwaakulla vaan autolla ja sinne missä kilpailukykyiseen hintaan laittavat kummit vanteille. Rengasliikkeethän kehuvat juuri niitä merkkejä mitä itse edustavat. Uudet kumit ovat mukana ja ne vaihdetaan vaan vanteille. Vannehan sitten itse pyöräytetään alle...
    PS. Olenko puhunut itseni pussiin kun kerran ensin haukuin halpapaskoja ja kuitenki itse olen renkaani (vähintään testivoittajat ) enimmäkseen tilannut Saksasta huomattavasti Suomen hintoja halvemmalla ja tietysti sinkon hinnalla
    Juu. En ole
    ratakäyttö ja normaali maantieajo on eri asia renkaille jos summataan hiukankin asiaa niin en voi väittää mitään rengasta hyväksi ellen saa siihen luotettavaa tietoa . enkä huonoksi.
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  29. #59
    Kokemuksia Shinkoista

    Katupyörässäni (Tiger 1050) takana 005 ja ajettu 1300km.
    kulunut n 1mm ja ajotuntuma sama kuin Diablossa.

    Ratapyörässä (GSX-R 750) alla 003:set.Eturenkaan profiili on
    liikaa mallia touring.Ohjaus hidastui ja hiukan aliohjaa.
    Ei pito-ongelmia.

    Kannattaa kokeilla ennenkuin arvostelee.
  30.  
  31. #60
    Lainaa (jukkapekka62 @ Kesä. 06 2009,12:25) kirjoitti
    Kokemuksia Shinkoista

    Katupyörässäni (Tiger 1050) takana 005 ja ajettu 1300km.
    kulunut n 1mm ja ajotuntuma sama kuin Diablossa.

    Ratapyörässä (GSX-R 750) alla 003:set.Eturenkaan profiili on
    liikaa mallia touring.Ohjaus hidastui ja hiukan aliohjaa.
    Ei pito-ongelmia.

    Kannattaa kokeilla ennenkuin arvostelee.
    +1
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen