Kiitos at3 koluttajalle Karujänekselle lauantain hyvästä opastuksesta ja rakentavasta palautteesta. Paljon on itsellä opeteltavaa ja hyvä että korjauksia omiin virheisiin on taas kartoitettu. Taisi se pullo lähteä perseestä viimeisillä kierroksilla?
Lähetetty minun SM-A750FN laitteesta Tapatalkilla
Iso kiitos kurssilaisille. Oli mukava opettaa ihmisiä, jotka kuuntelevat ja tekevät maltilla harjoitteet. Pienen miinuksen annan itselleni, ettei otettu selkeää, koottua lopetusta. Mutta minkä kelille voi.
Toivottavasti tuo ratakärpänen puraisi, ja näemme radalla harjoittelemassa.
Ja muistakaa, että uusille radoille kannattaa lähteä, jos vain on mahdollisuus. AT2 jonosta voi käydä vakoilemassa linjat, ja sitten harjoitella omatoimisesti.![]()
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Olipas mukava viikonloppu taas. Lauantaina Tumpin kans vähän kouluttelua ja oli hienoa nähdä miten kurssilaisten ajo meni oikeeseen suuntaan. Siinä sivussa sit vähän töhöilyä supermotolla. Tuo on isolle radalle tosi tyhmä laite, mut kohtuullista kyytiä silläkin näköjään ehtii. Kiitokset kaikille osallistuneille.
Superbike #7
Katkeransuloinen viikonloppu. Nyt se rutiinitaso/ puristustaso muodostui 29 alkuiseksi, mutta yksikään ei lipsahtanut kasin puolelle vaikka tavoitteissa oli. No, enkka parani 1.29.5 -> 1.29.3, entisen ollessa viime kesän ainoa hapsujen alitus.
Ennen yhtä settiä näin Nitrouksen hääräävän kypärän kanssa Kerberoksen Millen ympärillä. The shit was about to get real!
Tumppi siinä jeesas pari kierrosta edessä linjoja, ja katos sitten horisonttiin, mutta näin, että kelasin hitaasti vaappuvaa Nitroa sisään. Hirveä takavalokiima, ja elämäni tilaisuus ikuistaa jotain kaunista filmille. Paskan marjat. Kammojarrulla ykkösessä perä ilmaan, ja vilkku vasemmalla paskahousujen pakoreitille.
Nitrolla oli naama harmaa, kun tuli varikolle Kerberoksen "säätämällä" pyörällä. Oli kuulemma jännä.
Valkoiseksi se muuttui, kun seuraavalta setiltä Kerberos itse tuli varikolle toinen klipari handussa.
Näyttäis, et ens kesään sitten pojat ja tytöt.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kiitos kaikille osallistujille minunkin puolestani. Oli kiva olla pitkästä aikaa järkkärihommissa, näkemässä vanhoja kavereita, saamassa uusia kavereita ja huomaamassa kuinka rautaisella ammattitaidolla Orgin poppoo vetää ratapäiviä ja koulutuksia kerrasta toiseen, vuosi vuoden perään.
Paljon olen erilaisia hommia tehnyt ja nähnyt ratapäivillä näiden vuosien varrella, mutta ensimmäistä kertaa olin etsimässä läpimärältä radalta kadonneita silmälasejaTuokin tarina päättyi onnellisesti ja lasinsa kadottanut motoristi sai kolmosmutkan jälkeen suoralle tippuneet lasinsa ehjänä takaisin ja pääsi turvallisesti suuntaamaan kotiin
![]()
Lippumiesten kuskausvankkuri on pestynä tallissa ja pari päivää pitkin ratavarikkoa sinkoillut mieskin päässyt jo saunan kautta lepuuttelemaan jalkojaan sohvalle.
Kiitos ja anteeksiEnsi kertaan!
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Kiitokset järjestäjille ja koko organisatiolle.
11v. viime ratapäivästä ja edelleen vain entistä hienommin järkättyä ratapäivää!
AT3 ja Karujänekselle erikoiskiitokset, eilinen treeni kantoi hedelmää ja kouluttajan hyvät huomiot omista virheistä sai ajon sujumaan tänään. Mitään yrittämättä ja eilisaamua paljon varmemmalla sekä vakaammalla ajolla häipyi kahdenviikon takaiseen kiekaukseen 10 sekunttia näin kotona jälkeenpäin katsottuna.
Harmillisesti pyörä alkoi präkäämään keskenkaiken mutta tais sekin olla hyvä vaan, ettei päässyt varmuus hattuun ja ajaminen tuntumaan liian hyvältä![]()
Suzuki TL1000S 1999 Kadulle
GSXR600 -08 Radalle
Suzuki DR650 -99 Kaikkialle
Kiitos järjestävälle taholle! Olihan se hienoa taas 12 vuoden tauon jälkeen 😁 On se vaan hienoa,että tää sama positiivinen ilmapiiri mikä on täällä orggi netissä on myös tuolla livena radalla ja varikolla. Mun mielestä harvinaista herkkua tässä nykysome maailmassa. Iso 👍 kaikille.
GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
Sunnuntai 8.8.2021 meikämandoliinon silmin -> https://youtu.be/Nrm8d_0-M9Y
GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
Kiitos minunkin puolesta AT3 koulutuksesta. Hyvää palautetta tuli omasta ajosta sekä oppia miten parantaa sitä. Tosin kurssi jäi aavistuksen lyhyeksi omalta osalta sään vuoksi.
Sitten kävi sellainen moka, että keltainen AT3-liivi lähti matkassani kotiin. Mihinkähän sen voisi toimittaa?
-- Brake later and open the gas earlier --
Mukava viikonloppu sateesta huolimatta. Tank slabber apina kummitteli ja vei omasta ajosta melkeen 10s pois. Parin viikon päästä uudestaan toivottavasti ilman apinoita![]()
Kiitos järkkäreille - homma toimii kerrasta toiseen kuin junan vessa.
Mukavaa oli jälleen kerran, oman heikon vireystilan vuoksi vain pientä kruisailua Mörköllä. Sen verran kuitenkin, että tuli todettua ettei Pilot Power 5 toimi radalla tuon pyörän alla lainkaan. Viime kesänä kävin Bridgen RS11(OEM H2) ja Pirellin Diablo Corsa II:lla, ne toimi huomattavasti paremmin. Pitää varmaan tuota Bridgen nakkia tilata ensi kaudeksi, se tosin ei takana kestä kuin 2500..3000 km katuajossa![]()
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
Back in Business. Kevään kaatumataudin jäljiltä jännitti ja pelotti radalle paluu. Lauantaina kuitenkin lähdin voittamaan pelkojani ja lanssiryhmän tukkeena tuli vedettyä 4 settiä. Eiköhän tämä tästä.
10 sekunnin pelkokerroin per kierros tuohon vielä jäi verrattuna kevään ajeluihin.
Kiitokset kivasta viikonlopusta.
https://www.youtube.com/watch?v=Ye46YzGfuKo&t=58s
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Juu kiitos vaan kaikille tapahtuman mahdollistaneille! Oli mahtavaa ja hapsut lenteli
Hoidin myös viikonloppuna ekan oman lippuvuoron. Mukavaa ja selkeää puuhaa ja pääsin vielä Palmasiin aitiopaikalta katsomaan muiden tekemistä. Taidanpa jatkossakin ottaa näitä! Jäi ainoastaan vika setti ajamatta vuoron takia, joten ilmainen ajopäivä on melko kelpo korvaus tuosta vuorosta mielestäni.
ZXR750 J "K"
-Triumph Daytona 675 '08
-Yamaha R6R '07
Jos pk-seudulla vaikutat, niin käy joku maanantai kehäkessalla palauttamassa liivi jollekin paikallaolevalle kouluttajalle/järkkärille/hallituslaiselle...
Näköjään aina nenällään...
KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> )
ex. Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 - 2024)
ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
Kiitokset omastakin puolesta!
Jäi ajot muutamaan settiin kun lähti eturengas alta siinä Lemminkäisessä, mutta siihen asti oli oikein hauskaa eikä kaadostakaan jäänyt kuljettajalle ihoon tai luustoon muistoja. Pyörä tosin oli kylvetty hiekassa, kypärä entinen ja ajotakki lähti tänään suutarille.
Kiitokset tietty järjestysporukalle päivistä ja pyörän kyydistä, ja lanssille siitä ettei tarvinnut varikolle kävellä![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat