Sivu: 124 / 126:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2474114122123124125126 ViimeinenViimeinen
Tulokset 3691:stä 3720:een 3769:sta
    jahas jahas. vaikuttaa must shoppailukohteelta. tämä onkin mielenkiintoinen. onkos jossain hampurin nurkissa "polo"- myymäläketjun kauppa- spaldingstrasse 218-hamburg?
    Lainaa impala67 kirjoitti Katso viesti
    jahas jahas. vaikuttaa must shoppailukohteelta. tämä onkin mielenkiintoinen. onkos jossain hampurin nurkissa "polo"- myymäläketjun kauppa- spaldingstrasse 218-hamburg?
    Shoppailukohde on, mutta tuo Polo ei ole oikein, ei ole Pololla kuvan kaltaista parkkipaikkaa. Kaupunki on kyllä oikein, Suomalaiselle Merimieskirkolle on kävellen matkaa reilu 4km.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
    nyt oli niin tyhjentävä vihje ettei voi erehtyä; LOUIS;verkauf auf Lager- varastokauppa, 120 suderstrasse hamburg.

tässä:https://www.google.fi/maps/@53.54645...oASAFQAw%3D%3D
    ...ja niiiin varma olen tosta tunnistuksesta että uutta pukkaa

https://imgur.com/a/on8dxWB
    nyt oli niin tyhjentävä vihje ettei voi erehtyä; LOUIS;verkauf auf Lager- varastokauppa, 120 suderstrasse hamburg.

tässä:https://www.google.fi/maps/@53.54645...oASAFQAw%3D%3D
    Jep jep eli Louissin "outlet" myymälä, saattaa löytyä edullisesti joitain yksittäiskappaleita eli tuo mun alumiinilaukku oli 50prosenttia normihinnasta ja 25prossaa halvempi kuin kyseisen laukun alennushinnat.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
    ...ja niiiin varma olen tosta tunnistuksesta että uutta pukkaa

https://imgur.com/a/on8dxWB
    ettei ny hautauru, niin siis viiden pisteen vihje että ei olla kuopassa muttei missään ihan mahottomissa korkeuksissakaan. vaikkei kuvan ulkopuolella lähistöllä olekaan meri, vaan järvi.
    kolmenpisteen vihe; ollaan iha pohjoismaissa, ei missän maailman äärissä.

voihyvänen aika eikukaan edes viittiveikkaa- noh parin pisteen vihjeeksi sanotaan että paikalla on taisteltu. eipä tunnu ketään kiinnostavan. annetaan pisteen vihje. ei olla kovin pohjoisessa- tämän sijaintivaltion osalta- vaikka kyseinen maa on "pohjoinen". noh alkaa olla nollapisteen vihjeitä, ollaan turskienkuivattajien maassa alueella jossa turskakin olisi tämän muodostuessa kuivunut hätsynpikaan- sen verta kuumista kivimassoista muodostunut aikanaan....

NOLLA PISTEEN VIHJE: kyseinen ura on siis magmasta muodostunut jäätikköjen sulaessa ja romahduksella luonut ainutlaatuisen kivikon johon paikalliset pysäyttivät pienellä osastolla natsien etenemisen 40-luvulla kun he ottivat tämän(kin) maan haltuunsa.
    No, olisiko tämä Gloppedalsura Etelä-Norjassa?

https://maps.app.goo.gl/pXsqzh7J2dqjKwJP7
    Yamaha FJR1300A -13, BMW R1200GS -09 ja BMW F650GS -01
    OIKEIN! Gloppedalsura, Byrkjedal- etelä norjassa, 10 000 vuotta sitten romahtanut vuono. hiano.

https://magmageopark.no/en/location-...gloppedalsura/

ja se taistelu 1940; https://www.tracesofwar.com/sights/1...ppedalsura.htm

PAISKO UUTTA VAAN... sultahan noita reissukuvia varmaan löytynee...?
    Viimeksi muokannut: impala67; 06.10.2025 klo 11:27.
    Uudessa kuvassa on suosittu talviurheilukeskus ja jonkinmoinen passokin.

Itävalta, Obertauern.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Kyllä vain, siellähän sitä viime kesänä kurvailtiin.
    Lainaa Alpenpassbiker kirjoitti Katso viesti
    Kyllä vain, siellähän sitä viime kesänä kurvailtiin.
    ei kyllä mitään hajua mikä tuon Passon nimi on tuossa kylän kohdalla?
    No juu tässä olisi seuraavaksi siltaa tunnistettavaksi tai missäpäin ajellaan:
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 08.10.2025 klo 08:38.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Passon nimi on Radstädter Tauern Pass. Melko vaatimaton ja sen korkein kohta on tuosta noin kilometri eteenpäin.

https://en.wikipedia.org/wiki/Radst%...er_Tauern_Pass
    Lainaa Alpenpassbiker kirjoitti Katso viesti
    Passon nimi on Radstädter Tauern Pass. Melko vaatimaton ja sen korkein kohta on tuosta noin kilometri eteenpäin.

https://en.wikipedia.org/wiki/Radst%...er_Tauern_Pass
    No nyt tiedän sen nimenkin, olen aina pitänyt sitä vain Obertauernina. Etelästä tullessa noustaan lähes suoraa tietä ylös ja pohjoisen puolella on muutamia mutkia ja vähän jyrkempää.
    näyttäis juuttien maalta eli tanskan tasasuudelta. muttei hajuakaan mikä silta. ei ainakaan mikään isoista
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Oisko Farön silta?
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Oisko Farön silta?
    Farøn silta, kyllä. Eteläinen.
    Eli tosta ajaa yli kun Köpiksestä Rødbyhavnin lauttaa kohti ajelee.
    Minä tosin olen tulossa tuossa kuvassa idästäpäin eli Møns Klintiltä.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Vähissä on kriteerit täyttävät kuvat...
    Mut laitetaan tällänen vähän vanhempi:

jotain.jpg
    Hei mä tiedän! Gotlandring!

EDIT: oon tässä selaillut reissukuvia... Saisiko olla vaikea, tosi vaikea vai lähes mahdoton?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Hei mä tiedän! Gotlandring!

EDIT: oon tässä selaillut reissukuvia... Saisiko olla vaikea, tosi vaikea vai lähes mahdoton?
    Oikein

Laita niit mahottomii, niit mitä et oikein itsekkään tiedä
    Se mitä meinasin olisi valitettavasti mahdoton, sillä pyörään tarkennettuna tärkein tuntomerkki ei oikein näkynyt. Mutta se olisi kyllä ollut pirullinen, tämän varmaan joku keksii. Reissukaveri on photobombaamassa kuvan oikeassa laidassa.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Se mitä meinasin olisi valitettavasti mahdoton, sillä pyörään tarkennettuna tärkein tuntomerkki ei oikein näkynyt. Mutta se olisi kyllä ollut pirullinen, tämän varmaan joku keksii. Reissukaveri on photobombaamassa kuvan oikeassa laidassa.
    Gorges De Daluis?
    Olisin luullut vaikeammaksi. Eläkeläisillä on vissiin aikaa hinkata Street Viewiä.

Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Olisin luullut vaikeammaksi. Eläkeläisillä on vissiin aikaa hinkata Street Viewiä.
    Oon joskus 10v sitten ajannu tosta, ja ottanu videon mikä alkaa vähän ennen tota kohtaa

gorges de dalus.jpg
    Ei taida tuon värisiä kallioita olla juuri muualla kuin ranskanmaalla. Muualla en muista sellaisia nähneeni, tosin juuri tuosta en ole ajanut, enkä muutenkaan kuin jokusen passon.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Taas vanha, mut pitäis olla helppo

pyynikinharju.jpg

Näin varustetulla Bemarilla, oli Ranskalainen (vasen herra) kiertäny suunnilleen koko euroopan
    Olisikohan perinteinen Passi dello Stelvio

Inviato dal mio SM-S916B utilizzando Tapatalk
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa rantatuoli kirjoitti Katso viesti
    Olisikohan perinteinen Passi dello Stelvio
    Juu on
  30.  

Kuva viime viikolta kun olin sadetta pitämässä moottoritien alla. Luulin olevani tietyssä maassa, mutta kartasta katsottuna olinkin naapurimaassa.

Inviato dal mio SM-S916B utilizzando Tapatalk
Sivu: 124 / 126:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2474114122123124125126 ViimeinenViimeinen