Sivu: 8 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 400:sta
  1. #211
    Lainaa IlluH kirjoitti Katso viesti
    Tämä kyllä hieman ärsyttää, mutta ajetaan nyt se yksi kisa pois, koska se tuossa naapurikunnassa on. Säästyypä majoitus ja matkakulut.
    No tuo se minuakin alkoi harmittamaan, vain yksi kisalähtö ja kuitenkin ihan kohtalaisen reipas osallistumismaksu. Päätin siis jättää Kymin väliin. Ilmeisesti Kymin jälkeisissä kisoissa pääsee jokkiksessakin ajamaan 2 kisalähtöä.
    Hyvät fiilikset jäi Motoparkin kisoista, suosittelen lämpimästi kokeilemaan kisailua jos on kahden vaiheilla asiassa.
  2. #212
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jiihp kirjoitti Katso viesti
    No tuo se minuakin alkoi harmittamaan, vain yksi kisalähtö ja kuitenkin ihan kohtalaisen reipas osallistumismaksu. Päätin siis jättää Kymin väliin. Ilmeisesti Kymin jälkeisissä kisoissa pääsee jokkiksessakin ajamaan 2 kisalähtöä.
    Hyvät fiilikset jäi Motoparkin kisoista, suosittelen lämpimästi kokeilemaan kisailua jos on kahden vaiheilla asiassa.
    Tuo Kymi on kustannusrakenteensa puolesta kai vähän poikkeus ja nykyisillä osallistujamäärillä ilman autoja kisa tuolla ei onnistuisi mitenkään. Ja kun autoja on mukana niin aikatauluun ei mahdu normaalia määrää lähtöjä kaikille luokille.
    Superbike #7
  3. #213
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Takapainoinen Taapertaja kirjoitti Katso viesti
    Katsojan roolista Motoparkissa asiaa arvioiden näyttää Superstock nykyään kuninkuusluokalta. Jokkiskisa on myös kiinnostavaa seurattavaa, kun on paljon pyöriä ja tapahtumia. Superbike ei kisana katsojan silmin edukseen erottunut, eikä välttämättä houkuttele Jokkiksen kärkikuskejakaan ajamaan ynnä muut sijoista.
    Kympin sakkiin olis ollu ihan saumat.

    Mutta tuo on ihan totta, että kusiaisiin riittää paremmin porukkaa. Osaltaan taitaa johtua siitä, että nopeimmat junnut tähtäävät kusiaisten kautta maailmalla ajettaviin kovatasoisiin sarjoihin ja ehkäpä sitä kautta Moto2:een. Superbike tahtoo olla nykyisellään tuommoinen keski-ikäisten herrasmiesten harrasteluokka, jossa sitten silloin tällöin käy nopeita nuorukaisia näyttämässä, että mikä on keski-ikäisen insinöörin ero EM tai MM -tason kuskeihin.
    Superbike #7
  4. #214
    Lainaa IlluH kirjoitti Katso viesti
    Aika huonolle tosiaan näyttää tuo Kymiringin kisakin, kahdeksan Superbikessä, jokkiksessa 11, SST600:ssa sentään 17. Retroissa taisi olla seitsemän ilmoittautunutta ja sivareissa se kahdeksan.
    Näin tämmösenä aloitelevana, toiveikkaana wannabe-jokkiskuskina en ihmettele yhtään kuskien puutetta ainakaan jokkiksessa, eiköhän tässä niinsanotusti äänestetä jaloillaan, 290euroa (+lisenssi) yhdestä kilpailulähdöstä, joka vielä lienee kierrosmäärällisesti SM-luokkia lyhyempi. Oliko järjestäjällä nyt vaan tarkoituksena käyttää jokkista lypsylehmänä?

    Kun tosiaan vaan pari kisaa on tarkoitus (lue mahdollista) ajaa tänä vuonna, niin helppo valinta oli pudottaa tämä listalta.

    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ja tuo kynnys jokkiksesta Superbikeen on lähinnä kuskien korvien välissä. Ero kierrosajassa on aika pitkälti näennäinen, koska käytännössä jokaisella kuskilla ajat paranevat, kun pääsee ajamaan itseään ripeämpien kanssa. Esim. mulla tippu 2016 ekana kisaviikonloppuna Motoparkissa enkasta kaks sekkaa pois.

    Tämän vuotinen Motoparkin kisa oli ehkä vähän huono esimerkki luokkien eroista, kun jokkiksen kärki ajo sekunnin-kaks hitaammin, mitä takavuosina ja SBK:sta tosiaan puuttu ne TOP10 ulkopuolella normaalisti ajaneet kuskit.

    Rohkeesti vaan jokainen kynnelle kykenevä mukaan vaan kokeilemaan kisaamista. Älkää antako negatiivisen nettikirjoittelun säikäyttää. Paikan päällä tuo on hauskinta hommaa mitä voi tehdä housut jalassa. Ja enköhän mäkin tonne viivalle eksy, kunhan saa kämpän hankinnan aiheuttaman loven lompakossa paikattua.
    Tähän en kisailun puolesta osaa ottaa kantaa, enkä muutenkaan kuin omasta puolestani, mutta normi ratapäivilläkin löytyy aina meikäläistä nopeampia kuljettajia. Jos yhden mutkan/suoran pysyt peesissä niin sitten se nopeampi onkin jo kadonnut horisonttiin. Otetaan esimerkiksi Kemora, siinä oon parikin kertaa päässyt nopeamman peesiin, kolmosmutkaan asti en juurikaan jää, mutta siitä eteenpäin ero kasvaa silmissä. Enkä vaan saa siihen enempää vauhtia, en mutkaan enkä siitä poistumiseen.
    Eli ennemmin tässä tarvis jonkin viisaamman sanomaan tälle tampiolle että mitä ja miten pitäis tehdä että sais niitä sekunteja pois. Siis melkein kädestä pitäen sanomaan. Onhan tälläkin palstalla neuvoja saanut, kiitos niistä, mutta radalla se ois parasta saada se opetus.
    Ja joku saattaa sanoa että onhan niitä koulutuksen tarjoajia mutta jos päivä maksaa lähes kolmesataa, saa sitä päivää kohden sitten pudottaa yhden kisan kalenterista pois. Vaikka se varmasti laadukasta koulutusta onkin.

    Lainaa Teemu Tanila kirjoitti Katso viesti
    Näitä lukuja kun vertaa nykyisiin määriin niin vähän vaikea tässä on mitään muuta johtopäätöstä tehdä kuin että tavassa jolla hommaa pyöritetään on jotain perustavanlaatuista rakenteellista vikaa.

    En tiedä missä ongelman juurisyyt ovat mutta tuota muutosta ei selitä yksinään se, että viime aikoina on ollut vaikeampi saada sponsoreita. Vaikeaa se on ollut aina ja väittäisin, että suurin osa harrastajista ajeli omilla rahoillaan tuo reilu 10v sitten.
    Sponsorien saamisesta en tiedä, itsellä ei ole pokkaa mennä kyseleen keltään avustusta hommaan kun ei ole mitään mitä tarjota vastineeksi, minkäänlaista näkyvyyttä laji ei saa missään mediassa, joten sitä ei voi luvata.
    Markkinoidaankolajia tai tapahtumia missään? Ja kun menestystä ei voi luvata näillä hanskoilla, ei pysty niin paljon valehtelemaankaan. Mitä muuta sitä sitten olisi sponsorille mahdollista tarjota?
    Jos se on vaikeaa jo kokeneille kilpailijoille niin kuinka vaikeaa se oliskaan "uraansa" nyt jo reilusti keski-ikäisenä aloittelevalle kuljettajantekeleelle

    Lainaa IlluH kirjoitti Katso viesti
    Omalta kohdalta voin sanoa, että kymmenessä vuodessa esim. sähkö- ja vesilasku ovat tuplaantuneet, mutta tilinauhassa viivan alla on aina vaan aika lailla sama summa, ei tämä ainakaan paranna mahdollisuuksia suurimittaiseen kilpailutoimintaan. Lisäksi vapaita on vaikeampi saada etenkään kesäaikaan, koska aina vain pienemmällä porukalla pitäisi töistä selvitä jne. jne.. Mutta koetetaan nyt mahdollisuuksien mukaan madaltaa osallistumiskynnystä muidenkin osalta, jonkun se hitain on kuitenkin oltava.
    Tuo on varmasti totta monen kohdalla, pakolliset menot kasvaa tuloja nopeammin. Mutta tuo että olisit hitain ei todennäköisesti madalla monenkaan kynnystä osallistua Kyllä se on se raha niillä ketkä elättelee toiveita ajaa kisaa, tai miettivat sitä...
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L8, kilvetön rataleluaihio
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio - EX
  5. #215
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Kympin sakkiin olis ollu ihan saumat.

    Mutta tuo on ihan totta, että kusiaisiin riittää paremmin porukkaa. Osaltaan taitaa johtua siitä, että nopeimmat junnut tähtäävät kusiaisten kautta maailmalla ajettaviin kovatasoisiin sarjoihin ja ehkäpä sitä kautta Moto2:een. Superbike tahtoo olla nykyisellään tuommoinen keski-ikäisten herrasmiesten harrasteluokka, jossa sitten silloin tällöin käy nopeita nuorukaisia näyttämässä, että mikä on keski-ikäisen insinöörin ero EM tai MM -tason kuskeihin.
    Niin, oiskohan tuo helpompa päästä pisteille superbikessa kuin jokkiksessa? Jos on n. 10 kisaajaa niin sieltähän sais varmoja pisteitä, ja ihan SM-sellaisia. Vois sitten vielä nykyistäkin vanhempana houriona siellä kiikkustuolissa muistella kuinka sitä joskus muinoin tuli ajettua ihan SM-pisteitä superbikessa. Siinä vaiheessa ei varmaan muistais enää sitä että oli 10+ sekkaa muita hitaampi ja tuli kierroksella tai useammalla ohitetuksi

    Tosin, onko siellä se 107 prosentin sääntö voimassa? Eli haaveeksi taitais jäädä...
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L8, kilvetön rataleluaihio
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio - EX
  6. #216
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa cSnake kirjoitti Katso viesti
    Niin, oiskohan tuo helpompa päästä pisteille superbikessa kuin jokkiksessa? Jos on n. 10 kisaajaa niin sieltähän sais varmoja pisteitä, ja ihan SM-sellaisia. Vois sitten vielä nykyistäkin vanhempana houriona siellä kiikkustuolissa muistella kuinka sitä joskus muinoin tuli ajettua ihan SM-pisteitä superbikessa. Siinä vaiheessa ei varmaan muistais enää sitä että oli 10+ sekkaa muita hitaampi ja tuli kierroksella tai useammalla ohitetuksi

    Tosin, onko siellä se 107 prosentin sääntö voimassa? Eli haaveeksi taitais jäädä...
    Olikohan se nyt 115% se sääntö jos muistan oikein? Edit. muisti renaa, on 110% sepehesan mukaan. Seuraava lause muutettu tuon 110% säännön mukaan:

    Eli esim. Motoparkissa jos nopein kuski ajo 1:25 niin säännön sisään menis 1:33.5 ajalla noin karkeesti.
    Viimeksi muokannut: Nitrous; 27.06.2021 klo 22:15.
    Superbike #7
  7. #217
    Kandee lukea kilpailukutsu.
    110% sääntö.
  8. #218
    Mun näkemyksen mukaan kahdella verrattain pienellä jutulla saisi hommaan jo nostetta yhdenkin kauden aikana:
    #1. Markkinointi
    #2. Tiedotus

    Markkinointiin kun raaskisi sarja / kisajärjestäjät palkata edes muutamalla satasella somemainontaa työkseen tekevästä firmasta tekijämiehen suunnittelemaan kamppikset, niin saattaisi kisoihin yleisöäkin joskus eksyä.

    Tiedotuspuoli taas palvelisi sitä, että kuskeja löytyisi sarjaan. Jos itekkään en kahden kauden kokemuksella löydä aina kaivamallakaan tietoa kisoista, niin miten kukaan uusi edes tietää että jotain jokkista voisi ajaa tyyliin kuka vaan? Säkällä ja suhteilla ehkäpä, kuten itelläni kävi.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  9. #219
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Olikohan se nyt 115% se sääntö jos muistan oikein? Edit. muisti renaa, on 110% sepehesan mukaan. Seuraava lause muutettu tuon 110% säännön mukaan:

    Eli esim. Motoparkissa jos nopein kuski ajo 1:25 niin säännön sisään menis 1:33.5 ajalla noin karkeesti.
    Eli Motoparkissa oisin ulos jääny, mutta viimevuotiseen Kemoran kisaan nykyisellä enkallani oisin laskujeni mukaan mahtunut

    Miten muuten viime kesän Alastaron eka kisat, siellähän muutama ulkomaan kuski tais jäädä 110% ulkopuolelle, aika selkeästikin, kaverit ilmeisesti pääsivät kuitenkin kisaan mukaan?

    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Mun näkemyksen mukaan kahdella verrattain pienellä jutulla saisi hommaan jo nostetta yhdenkin kauden aikana:
    #1. Markkinointi
    #2. Tiedotus

    Markkinointiin kun raaskisi sarja / kisajärjestäjät palkata edes muutamalla satasella somemainontaa työkseen tekevästä firmasta tekijämiehen suunnittelemaan kamppikset, niin saattaisi kisoihin yleisöäkin joskus eksyä.

    Tiedotuspuoli taas palvelisi sitä, että kuskeja löytyisi sarjaan. Jos itekkään en kahden kauden kokemuksella löydä aina kaivamallakaan tietoa kisoista, niin miten kukaan uusi edes tietää että jotain jokkista voisi ajaa tyyliin kuka vaan? Säkällä ja suhteilla ehkäpä, kuten itelläni kävi.
    Tässä aika hyvin tiivistetty.
    Miksihän sarjan järjestäjiä ei kiinnosta tuoda tuotettaan juurikaan esiin? Jos lajista tietäis muutkin kuin vain harrastajat itse niin oisko se sitten kiinnostavampi esim sponsorien silmissä? Ja sitä kautta myös muutama köyhempikin kilpailija saattais päästä viivalle?
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L8, kilvetön rataleluaihio
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio - EX
  10. #220
    Muistelen että yli 25v sitten kisoja mainostettiin lehdessä. Mistä muualta olisin saanut tiedon niistä kun ei nettiä nykymuodossa ollut. Alastarolla useat auto ja mp kisat tuli käytyä. Yhdet jätin väliin kun oli niin sikamainen rahastus p- maksuissa että käännyin ympäri. Silti väkeä oli paljon. Että hassua jos silloin nähtiin vaivaa laittaa lehteen, niin nykyisin tuokin on helpompaa ja halvempaa?

    Heitetääs hatusta lippu 75mk p-maksu 50mk voi olla että meni ihan pieleen. Kalliina kuitenkin pidin, nyt ei voi sanoa samaa.
    K8-1000
  11. #221

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Viron kuskeja odotellessa. Ovat tuoneet puolin ja toisin hyvää lisäpöhinää kotimaan sarjaan ja toisin päin. Onhan tuolla viivalla nähty myös vieraita Venäjältä ja Norjasta aina välillä. Tämän vuoden kisat taisi kaikki olla sattuneista syistä kotimaassa? En ole jaksanut selata kalenteria vielä niin pitkälle.
    Pärnun kisat on kans aina ollut hieno reissu ja väkeä hyvin viivalla sekä katsomossa. Olikohan meitä luokkaa 40 viivalla 2015 ja 2016 yhdistetyn A B aikaan

    Yksi tapa kokeilla toista luokkaa on ottaa se kisoihin lisäluokaksi. Ja muistaakseni aina on saanut tähän mennessä mennä jokkikseen, mikäli sbk:n ei ole vauhti riittänyt viivalle asti.

    Rahaa en oo kehdannu enää edes kysellä.. ehkä sitten, kun kalenteri on oikeasti raivattu tyhjäksi sarjaa varten ja tekeminen on myös kauden ulkopuolella sen mukaista. Ehkä se aika vielä koittaa... ikää alkaa jo olla, mutta pohjakunto semi ok ja kilpailuvietti alkaa hiljalteen palailemaan, vaikka alkukausi on ollut kaikin puolin tosi takkuista ajamisen ja edes alkeelisten onnistumisten suhteen.
    ---
  12. #222
    Taitaa huomenna paukkua rataennätykset SBK:n puolella ku Niki päätti piipahtaa. Jos Collinin viimevuotinen paaluaika oli 1:52.6 ni mun betti on matala 1:51 jonka Niki vetää, sanotaa tarkalleen vaik 1:51.2.

    Samoin Eemeli pääsee laittamaan viralliset rataennätykset STK600 ku viime vuonna kisat ajettiin sateella.

    Odotan mielenkiinnolla tota TimeAttack Unlimited sessiota ite.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  13. #223
    Onko tietoa mikä laite Nikillä on käytössään?
    Ninja H2 2020
    V-Strom DL 650 2025
    exiä aika monta....
  14. #224
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Onko tietoa mikä laite Nikillä on käytössään?
    Eiköhän se ole se Heleniuksen 10 -kawa.
    Superbike #7
  15. #225
    Juu että morjens...

    Vanha rataennätys 1:52.6
    Niki pisti 1:49.7
    Kakkosruudussa Niko Mäkinen ja eroa tiukat 2.7 sekuntia.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  16. #226
    Onkohan tilannetta / tuloksia netissä nähtävillä?
  17. #227
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Race monitor appi.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  18. #228
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Race monitor appi.
    Jaa, vaatii jonku maksullisen tilauksen? Johan on tehty vaikeaksi. Olkoon
  19. #229
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa kurja kirjoitti Katso viesti
    Jaa, vaatii jonku maksullisen tilauksen? Johan on tehty vaikeaksi. Olkoon
    Facebookissa SRRA:n sivut.

    Tulokset
    The Lakkivaari


    Yamaha ei pamaha



  20. #230
    Lainaa kurja kirjoitti Katso viesti
    Jaa, vaatii jonku maksullisen tilauksen? Johan on tehty vaikeaksi. Olkoon
    Kyllä siitä tulokset näkee ilman maksua. Esim nyt näkyvissä kaikki päivän tulokset. Kännyn näytön alalaidassa 'results'.
  21. #231
    Mitä kuussatkuissa tapahtui, Eemeli ja 2? muuta keskeytti.
    K8-1000
  22. #232
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Facebookissa SRRA:n sivut.

    Tulokset
    Tämäkin näköjään vaatisi tunnukset facebookiin, ihme touhua.
  23. #233
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Mikko se täräytti panssarivaunulla korkeimmalle pallille. Vittu siel on männyt huojuneet radan ympärillä
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  24. #234
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa kurja kirjoitti Katso viesti
    Jaa, vaatii jonku maksullisen tilauksen? Johan on tehty vaikeaksi. Olkoon
    Oonko mä maksanut tästä jotain?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  25. #235
    https://www.race-monitor.com/Results/Race/107892

    Linkin kautta pääsee katsomaan tulokset ilman rekisteröitymisiä tai maksuja : )
  26. #236
    Tuo Niki Tuulin ylivoima on mykistävää. Maailmalla ajetaan kyllä aikas kovaa.
  27. #237
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Mikko se täräytti panssarivaunulla korkeimmalle pallille. Vittu siel on männyt huojuneet radan ympärillä
    Maalikameratarkistuksesta voi todeta, että tellulla vedetty kokonaisaika on kovempi kuin jokkiksen voittajan. Nyt, Porilaisten marssi.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  28. #238
    Lainaa Sippe kirjoitti Katso viesti
    Mitä kuussatkuissa tapahtui, Eemeli ja 2? muuta keskeytti.
    Joona Seppä vetäs sokeassa alamäkioikeassa pihalle ja pyörä atomeiksi. Eemeli ei halunnut voittaa kilpailua. Se ajoi vain rataennätyksen, johti ylivoimaisesti, ja ajoi viimeisellä kierroksella vain suoraan varikolle ja antoi Tanskasen Nikon voittaa kisan. Jalo temppu ku ei aja kuitenkaa sarjapisteistä.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  29. #239
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Joona Seppä vetäs sokeassa alamäkioikeassa pihalle ja pyörä atomeiksi. Eemeli ei halunnut voittaa kilpailua. Se ajoi vain rataennätyksen, johti ylivoimaisesti, ja ajoi viimeisellä kierroksella vain suoraan varikolle ja antoi Tanskasen Nikon voittaa kisan. Jalo temppu ku ei aja kuitenkaa sarjapisteistä.
    Joonan tilanne silloin P3 (- Eme). Vaihde hyppäsi mutkassa onnettomasti välivapaalle ja siitä sit vaihteelle (jalkavirhe), takarengas lukkoon ja seurauksena haikka. Poika kunnossa, mutta kuvattavana vielä. Vasen jalkaterä otti iskua eniten. Muuten ok!
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  30.  
  31. #240
    Lainaa Loosah kirjoitti Katso viesti
    Joonan tilanne silloin P3 (- Eme). Vaihde hyppäsi mutkassa onnettomasti välivapaalle ja siitä sit vaihteelle, takarengas lukkoon ja seurauksena haikka. Poika kunnossa, mutta kuvattavana vielä. Vasen jalkaterä otti iskua eniten. Muuten ok!
    Hienoa kuulla että kuski kunnossa. Katsomosta käsin näytti aika hurjalta voltilta.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Sivu: 8 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910 ... ViimeinenViimeinen