SDR1290
--me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
Kiitos vastauksesta!
Epäilen että akussa se vika taisi olla mullakin. Kokeilin toisella akulla ja tuntui että starttikin pyöri paremmin . Latasin sitten oman akun ja ei sekään auttanut joten vaihdoin akun. Siinä kun tarkemmin katselin vanhaa akkua niin plusnavassa oli pieni halkeama. Liekö sitten ollut liian kireellä kiinni.
KTM SDR 1290
Onko Porukka paljon vaihdellut välityksiä?
Tekisi mieli kokeilla pienempää eturatasta.
Vähän ristiriitaiset tunteen kun 1 ja 2 tuntuu jo nyt aika lyhyiltä ja sitten taas 5 ja 6 aikamoisia aavikkovälityksiä
Vaikuttaako välitystenvaihto mittarivirheeseen?
KTM SDR 1290
Onko siinä ykkönen ja kakkonen käyttökelpoisia vakiona tai piikkiä pienemmällä eturattaalla?
Mikäli on, niin en ihan tajua, miksi kutosen pitäisi olla soveltuva Suomen maantienopeuksiin.
Eikös se oo hyvä, jos on alueella vasta motarilla pienellä 10-20 ylinopeudella?
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
+2 takana enkä kaipaa yhtään lisää. Ykkösellä nyt ei muutenkaan tee tässä laitteessa mitään ja kutonen on käytettävissä 90kmh ylöspäin. Jaksaa tarvittaessa nelosella pystyyn ja kolmonen sellainen sopiva keulinta vaihde.
-Elämä voittaa joka kerta, paitsi sillä viimeisellä kerralla-
Vakioväleillä 80km/h kutosella on mahdollista...mulla siis 2015 mallineen pyörä jossa on sytytyksen säätö boksi shifterin takia..,se boksi muutti pyörän alarekisterissä nöyremmäksi ( tylsemmäksi heh) ,mutta sen ansiosta kutonen ei tunnu yhtään ylivaihteelta...p.s mulla busassa 19+40 välitys ..,silti eka ja toka vaihde tuntuvat naurettavan lyhkäisiltä...,heh..
KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
Tuntuu että tuolla meikäläisen omalla pitää ajaa yli 120kmh että kärsii ajella ilman suurempia tärinöitä 6 vaihteella.
Akran kartta + decat ehkä hieman hillitsi tärinöitä, mutta voisihan sitä vielä kokeilla pienentää eturatasta, eivät kuitenkaan ole kovin kalliita
Superduken vaihteiston välitykset ovat kyllä aika kummalliset. 1 vaiheella ei tunnu tekevän mitään niinkuin ylempänä todettiin ja 6 taas liian pitkä.![]()
KTM SDR 1290
^
Twinit usein tällaisia. Ykkönen, että pääsee liikkeelle vähän kuin autolla, ja lopuilla hoidetaan se liikkuminen. Syynä kulmikas käytös pienillä kierroksilla. Rivikoneet vähemmän herkkiä.
Mikäli käytettyihin vauhteihin löytyy sopiva kierrosalue jollain vaihteella, on ratastusten muuttaminen välillä turhaa hifistelyä, ellei sitten ole tehtaalta aivan aavikkomalli. Vaikka Duken tapauksessa kutosella kulkee 320 tai jotain muuta älytöntä.
Kaupunkiajoon liian pitkä kakkonen voi olla usein ongelma, mutta jos se on jiirissä, eipä kai muuta tartte kadulla. Noin suurin piirtein.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Mielenkiintoista luettavaa ollut tämä ketju, ens vuonna ois tähtäimessä vaihtaa SDR:ään kun ei zeta ole enää tarpeeksi räyhä
Onko porukalla kertoa kokemuksia catin poistosta, tarviiko tuon kylkiäiseksi servo-eliminaattoria vai miten se "perhos"venttiili käyttäytyy jos vaan repii irti? Syttyykö vikavalot?
Tulevia modeja tässä listailen vaan ja tarvii ostoslistaa kerryttää samalla, Austin racingin decat ja slipari ois ekana listalla..![]()
-SDR 2018
ex. Z1000 2014
ex. ZX-6R 2007
ex. CBR125
Näin ulkopuolisena... se äystini on ihan kamala! On hyvä jossain Bol d'orin yökarkeloissa.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Voe jehna, en ole tuota nimittäin livenä päässyt kuuntelemaan. Ulkonäöllisesti omaan silmään paras.
Luulisi että Decatilla on isompi merkitys ääneen, kun itse sliparilla joka nyt tuppaa olemaan melko tyhjä putkenpätkä useimmiten.
Liekö tuo parempi jos ottaa sen Bodisin käyräputken decatiksi ja pelkästään Austinin sliparin?
Koeajoin käyrällä decatilla ja isolla SC-sliparilla ja siitäkin lähti ääntä enemmän kuin tarpeeksi. Ei vaan miellytä esteettisesti![]()
-SDR 2018
ex. Z1000 2014
ex. ZX-6R 2007
ex. CBR125
decat ja vakioänkkä, eikä äänet ole mitenkään infernaaliset.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Juurikin nuo kaksi viimeistä!
Jos joutuu asuinaleensa vuoksi ajelemaan mennen tullenkin paljon taajama-ajoa,
kulmissakin jotenkin toimiva 1. tai 2. on toki hermon kannalta aika olennainen.
Sen jälkeen, pykälän numerosta riippumatta olisi mukava saada laitteen "pinta-ajo" sujuvaksi
yleisimmillä rajoituksilla.... ja pykälästä sinällään viis.
Jotenkin erikoiselta, itse asiassa jopa niin erikoiselta että tuntuu jo hieman mielenkiintoiseltakin.....
kriteeriltä välläreiden suhteen tuo legendaarinen "80km:h suurimmalla puhtaasti heti tyhjäkäynnin jälkeen".
Tämä tuntuu silti olevan yllättävän monelle se ykköskriteeri.
Joka laitteella on kuitenkin "pintakaasulla oma alueensa" jossain kohti jossa se viihtyy ennen varsinaiselle
"pulssille" nousua. Pykälästä viis, kunhan ne pykälät/vällärit saa sellaiseksi että lievällä ylinopeudella
löytyy joka kyytiin mukava vaihtoehto. Räyhääminen on sitten oma juttunsa ja varsinkin jos tykkää että
ajamisessa on "dynamiikkaa", eikä vaan suorita cruisella matkustamista mutkasta toiseen.
Jos mutkaan ei ole tarvis himmata, on unohtanut kiihdyttää siinä missä on sen paikka.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Ei kyllä luonto anna periksi ajella vakioänkällä oli se mikä tahansa mopo, tämä vain ja ainoastaan ulkonäöllisistä syistä.
Lisäksi omalla kohdalla sekin hankaluus tätä hankkiessa että on oltava mustat vanteet ja musta runkoMuuten ei voi väriä vaihdella kun siltä tuntuu. Oransseille vanteille on kehno laittaa katteita muulla sävyllä kun oranssi, musta tai harmaa.
-SDR 2018
ex. Z1000 2014
ex. ZX-6R 2007
ex. CBR125
Itse ajelen oranssin kerhon vehkeellä vakiopöntöllä ihan silkasta solidaarisuudesta muita motoristeja kohtaan sekä kunnioituksesta luonnon rauhaan.
Autioilla syrjäteillä(ja soralla) ajellessa saan enemmänkin kiksit siitä että voin vedellä aika vauhdikkaasti ilman että monikaan sitä tietää. Jos meteli kuuluu jo kaukaa niin se aiheuttaa heti suurimmalle osalle porukkaa näppylöitä joka taas vääntää pitkässä juoksussa yleistä mielipidettä tätä harrastusta hankaloittavaan suuntaan.
Jos olisin maapallolla yksin niin pönttö olisi kokistölkin kokoinen.
-
Ilman muuta vakioputkella. En tajua mitä hienoa on hirveässä metelissä.
Ready to race
Servo-eliminaattori, Akran kartta tai Ecustudion softa. Jos haluat jotain asetuksia säätää, tai käyttää muutaki ku rain modea tai yli 6000rpm aluetta
Eliminaattorin kanssa suosittelevat varmistamaan ettei mee laihalle..
Ecustudio ei oo ilmanen, mutta sillä pääsee aika vapaasti ecua säätää, shifterit ja paljon muuta aukee. Piggy boxit & niiden rajoitteet ja ongelmat voi unohtaa
Austin racing vie tinnitus racingiin ilman hyviä korvatulppia![]()
Super Duke 1290 R 2017
Poistakaa tää jos menee liian kaupalliseks
Ecustudion (N1 design) bittinikkari kerto justiinsa et shifteriin on tulossa toimiva parannus, ohjelmapäivityksenä. Ei tarvi ku kytkee shifteri pois päältä ni uusi tulee käyttöön
Gen 1 vaatiin käsittääkseni vain yhden tunnistimen, Ecustudion lisäksi) et saa shifterin.
Gen 2 riittää pelkkä ohjelma..
Super Duke 1290 R 2017
-SDR 2018
ex. Z1000 2014
ex. ZX-6R 2007
ex. CBR125
Tälläkö allekirjoitat, että haluaisit kyseisen pöntön muttet kehtaa? Siihenkö KTM tähtäsi kun Beastin markkinoi, että pelättäisiin muiden mielipiteitä. Ei tätä osteta ja modata sitä varten, että naapurit saisivat nukkua päiväunia. Jos moottoripyörän melu on naapuruston suurin puheenaihe ja ongelma, on asiat maailmassa kokolailla hyvin.
On eri asia sanoa, että ajaa vakiosliparilla koska pitää sen ulkonäöstä. Se on mielipideasia enkä siitä tuomitse tahi väittele.
-SDR 2018
ex. Z1000 2014
ex. ZX-6R 2007
ex. CBR125
Mulla on Austinin slipari, V3 mini ja katti paikallaan.
Ulkonäkö ja ääni mielestäni hyvin tasapainossa.
D8BA47C2-8072-452B-A176-618190E6946F.jpg
SDR1290
--me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
Otapa mirri pois
Siisti änkkä. Eli jos ulkonäkösyistä meinaa vaihtaa, ja ei halua rikkoa seismografeja, katti on syytä jättää paikalleen?
Edit: niinhän tuo hades tuossa ylempää jo kaavaili![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Karmeita laitoksia nuo Austin Racingit pyörämerkistä riippumatta. Saundit järjestään ylikovat.
Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
Itse kyllä tein putkimodauksen ihan lisätehoa ajatellen. Jos hiljaista etsit, niin välivaimentimella varustettu decatti, esim arrow. Paras lopputulos on varmasti akran kokoränni. Mutta joka tapauksessa resonaattorilla varustettu välivaimennin ja mieleisesi slipari. Sitten imupuolta avarammaksi ja penkissä säätö ecustudio tai OFT. Siinäpä ne parhaat lääkkeet tähän pyörään. Gen2 tarvitset sitten myös sen ecun kusetus palikan, kun läppä lähtee.
-Elämä voittaa joka kerta, paitsi sillä viimeisellä kerralla-
Jep, en halua herättää tarpeetonta huomiota äänen suhteen ajeluillani.
Ulkonäön ja painon suhteen olen valmis tekemään parannuksia mutta en enää siten että möykkä lisääntyy.
Muuuutta... ajatusmaailman kypsyminen ottaa aikansa.
Aikanaan laitoin Austinin rännin RSV4 apriliaan ja kieltämättä soundi oli hieno, mutta enhän mä silloisessa asuinmaassa päässyt edes hiipimään kotikylän laidalle ilman että maanantaina työkaverit tuli näkemään asiasta vaivaa miten olin taas ajellut. E-slipariin se putki sitten vaihtui ja äänetkin haihtui samalla.
-