02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Vapautui juuri 16.8. Hitaan-ryhmän jäsenhintainen lippu!
p. 0400559685
Edit: MYYTY
Yamaha R1 -09
Kiitoksia kaikille mahtavasta viikonlopusta!
Mä oon aina halunnut ajaa Bemarilla Alastaroa. Noh toteutui puolittain mutta harmittavasti ajokki oli Diesel...
Nyt mä alan mököttämään ja herään sitten joskus Toukokuussa ja alan tekemään syyshuoltoja.
![]()
Jopo
Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä.
Soininen racing
Suuret kiitokset järjestäjille, eri kurssien kouluttajille ja kanssa-ajajille. Ennätys parani puolivahingossa ja kuuluu nyt 1:29,90. Kannattaa todella osallistua koulutuksiin, erityisesti jos tavoitteena on turvallisesti nostaa nopeutta.
Tsemppiä kaikille haavereista kärsineille ja pikaista paranemista mikäli vauriot eivät rajoittuneet kalustoon.
Honda CBR1000RR
ex BMW K1200R, Kawa Z750 ym
Kiitokset viikonlopusta säidenjumalille! Suuret kiitokset koko kaudesta motorg.ry:n väki sekä kanssaratailijat!
Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73, Solifer Suzuki S -84 & Pappatunturi -74
Suuret kiitokset kaikille kävijöille viikonlopusta ja kuluneesta kaudesta, oli kivaa!
Erityiset kiitokset viikonlopun liputtajille, hienoa toimintaa kaikilta! 💪
Lahjomaton myyttinen sankarihahmo
YZF-R6R -06
&
FZ6-S -05
Siellä oli joku räpsimässä kuvia? Mihin mahtaa kuvat tulla? Oliko motorgin omaa porukkaa?
-Aprilia Falco 02 (ruma)
-Suzuki GSX-R750 02 kilpuri (tuhottu)
-Yamaha R1 2015 kilpuri
Kiitoksia järjestävälle taholle kesän päivistä. Säät ei vietellyt tänä vuonna kun kahdeksasta päivästä sai ajettua neljä, tarttis varmaan hoitaa ne sateiset.
Lauantai alkoikin lennokkaasti. Toka setti ja oma ennätys ja seuraavalla kierroksella profiilin kadottanut eturengas antautui ykkösessä ja loppupäivä syljettii hiekkaa ja siivottiin pyörää. Kantapään kautta taas.
Ensi kesään!
Tv, brittiracing
Isoo peukkuu järjestävälle taholle jälleen kerran - ja spesiaalikiitokset sille herralle joka huomas, että mun kottaraiselle oli tullut paha olo ja se oli alkanut oksentaa jäähynestettä pihalle.Harmittaa että ajot omalla pyörällä jäi kolmeen surkeaan uuden takasen sisäänajokierrokseen, mutta suuresti ilahduttaa tarjotun avun määrä niin pyörän kuljetuksesta pk-seudulle kuin mahdollisuudesta kurvailla muutama setti lainapyörällä, työkalulainoja unohtamatta - kiitos asianomaisille näistä!
Ens kesää odotellessa ehkä parin muun radan kierto vielä, jos oranssin saa piakkoin läjään.
Ainii, ja Boltille täydet pisteet lauantai-illan burgereista mökillä![]()
Life is orange - KTM 690 Duke R
Life is also black & white - Yamaha R6R
Mainos- & markkinointivastaava, some- & tiedotusvastaava + jäsentuotevastaava
@TRE
Kuvat tulikin nopeesti valmiiksi.
http://www.moottoripyora.org/keskust...-16-8-20-kuvia
Kiitokset onnistuneista järjestelyistä kaikille mukana olleille. Koskien koko kesää. Alkukesä meni vähän ohi koronan ja muutenkin motivaation puutteen takia. Onneksi se ajamisen ilo taas kaudenn loppua kohti rupes löytymään. Kouluttaminen ja siinä tavatut ihmiset on mulle ehkä se paras juttu tässä harrastuksessa. Oman ajon kehittäminen ei oikeen kiinnosta. Tulostakin tulee harjoittelematta oma kierrosaika heikkeni nelisen sekunttia omasta ennätyksestä. Ja 14 vuotias tyttö, jolla 150 heppaa tehottomampi pyörä vetää samoja kierrosaikoja![]()
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Kiitokset myös K/VR:n suunnasta sekä järjestävän tahon suuntaan, että valmennukseen osallistuneille. Oli molempina päivinä melkein tupa täynnä ja oikein mukava valmennella, kun jengillä intoa piisasi. Homma jatkuu Orgin päivillä ensi vuonna ja pyrimme vielä hiukan kehittämään hommaa yhdessä eteenpäin. Ajatuksena on mm. tukea jengiä Orgin järjestämiä kisoja silmällä pitäen.
Muutenkin homma jatkuu ajokauden ulkopuolella tuttuun tapaan pyörätekniikan, pyörän säätämisen, ajokunnon jne. asioiden parissa. Näistä ilmoitellaan taas erikseen K/VR ketjussa ja K/VR:n Facebook sivulla.
PS. Tähän valmennusviikonloppuun tuli itse asiassa sen verran paljon kysyntää, että moni jäi lopulta ilman valmennusta. Tämän vuoksi järjestämme vielä yhden K/VR valmennusviikonlopun Alastarolla MP-tuen päivillä syyskuun alussa 5.-6.9. Kaikki tuotteet lisätietoineen löytyvät kaupasta tuttuun tapaan: https://pyykkilauta.fi/kauppa