Rouvalla on jo lippu lauantain 15.8 AT2, joten jollette halua mun pyörivän sielä tärisemässä ajohorkissani ja hölisemässä joutavia koko päivää joojoo-miehenä, myykää keskinopsaan lippu samalle päivälle yhteisen edun nimissä (liputuskin käy)
UwU Jäsenvastaava UwU
Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
Aprilia RSV Mille R -03
Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
Voin lainata mun lepotuolia – silloin kun oon ite ajamassa.![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Olishan se ny ikävää seisoskella koko päivä.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Tuunaat sen lepotuolin vielä tommosella:
https://www.biltema.fi/vapaa-aika/py...lla-2000040333
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
Haluaisin ostaa liput keskinopeaan ryhmään la ja sunnuntaille. Alastaron 15-16.8. Hitaankin ryhmän liput kelpaavat!
Antti yrjölä
Jos joku haluaa luopua AT2 ja hitaasta paikastaan, ostan pois.
Kysyntää kun tuntuu olevan poikkeuksellisen paljon, niin muistutus, että MP-Tuella 3:n päivän setti syyskuun alussa ja lippuja tuonne saa.
Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
Heads up: Perjantai-illalla - ehkä myöhäänkin - saattaa tulla tarjolle ILMAINEN lippu lauantaille keskihitaaseen ryhmään. Ehtona ainoastaan, että käy päivän aikana hoitamassa yhden liputusvuoron. Liputukseen saa ohjeistuksen paikan päällä ajajakokouksen jälkeen. Sekä jäsenhintainen lippu sunnuntaille niin ikään keskihitaaseen ryhmään.
Eli riippuu siitä, ehtiikö varaosalähetys ajoissa perille ja saanko pyöräni viikonlopuksi kuntoon vai en. Mieluummin kyllä ajaisin itse, kun kerrankin on tiedossa kunnon säätkin.
EDIT: No niin asia varmistui eli ei tule pyörä ajoissa kuntoon, joudun siis luopumaan lipuistani. Eli lauantaille lippu keskihitaaseen tarjolla liputusvuoroa vastaan ja sunnuntaille jäsenhintaa 60€ vastaan. nol 4 nol 5 ysi 47606.
Ps. Tulen tietysti hoitamaan lauantain lippuvuoroni itse jos lippu ei kelpaa kellekään.
MOLEMMAT LIPUT VAIHTANEET OMISTAJAA.
matti myöhänen olisi lippua vaille lauantaiksi.
Keskikasti, hias tai nopeempi.
0500 604 kaks ysi kaks
Liputusvuorot lisätty aloitusviestiin.
Lahjomaton myyttinen sankarihahmo
YZF-R6R -06
&
FZ6-S -05
E̶i̶ ̶k̶u̶k̶a̶a̶n̶ ̶h̶a̶l̶u̶a̶i̶s̶ ̶v̶a̶i̶h̶t̶a̶a̶ ̶k̶e̶s̶k̶i̶n̶o̶p̶e̶a̶n̶ ̶l̶i̶p̶p̶u̶a̶a̶n̶ ̶n̶o̶p̶e̶a̶n̶ ̶l̶i̶p̶p̶u̶u̶n̶?̶
Edit: ei sitte![]()
ZX-6R
Triumph Speed Four
Pahoittelut ekan nopean ryhmän setin keskeytyksestä ennenkuin kaikki kerkes ees radalle.
Porsi kattila ja takarengas lukossa oli pakko vetää vaan suoraan.
Jatketaan ensvuonna jollain kalustolla.
Blaablaa
Myyn sunnuntaille keskinopean lipun.
Puh. noll415474672
MYYTY.
... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?
Myydään jäsenhintainen lippu sunnuntaille hitaaseen ryhmään!
puh. nol5nol 5573420
edit: Myyty
Mullakin ois lippu myydä huomiselle. Keskinopea, jäsenhinta. Olikos se 60€.
Ekaks vastaanotettu priva voittaa.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
02 Mille R