Pakoputki repes kyljestä.
Sattuisko jollakulla olla myytävänä 2011 bemarin Arrowin täysputken Y-putkea?
Tai tietoa mistä sellasen saa?
Tai vakioputkea?
Tai jotain titaanihitsaria alastaron tai turun lähistöllä joka tänään tai huomenna vois tehä tohon väliaikasen pikapaikkauksen (tyylillä ja kestolla ei väliä)?
nol viis nol viis yks nel viis viis yks nel
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Hyvin monet asiat maailmassa saa kuntoon oluttölkillä. Niin tämänkin.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Moni ns. alumiini hitsari sais sen varmaan hitsattua.. kellä nyt tig löytyy ja jos ei ol lisäainetta niin suikale titaani levyn runasta.Lipat ??
Tuolta penkomaan. Pika-apua tuon kautta ei löydy, mutta tarvittava kikkare saattaa löytyäkin.
https://www.arrow.it/en/assembled/940
.
Kari Huhta, Huittech, Kivistöntie 5, 32700 Huittinen, 0400 921044, Tiggaili tuon la-aamuna, ja ainakin pari settiä tuntu kestävän.
MUTTA, jesusvittuperkele että menee motorsportin puolelle.
Onkos kenellekkään tuttu ongelma sellanen että ku lähtee täysiä portista radalle, niin mopon peräpää tärisee/värisee ihan perkeleesti, ja sit ku vaan ajaa eniten täysiä kierros-pari-kolme-neljä, niin värinä/tärinä enimmäkseen hiipuu pikkuhiljaa rata kierrosten myötä pois.
Missä vika?
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Jokin lämpölaajenee. Vois arvata että jos putkessa ollu röttönröötä niin sieltä se löytyy. Tosin luulis putken lämpenevän nopeemmin. Onko kone kiinni kunnolla![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Rataolosuhteista ei ole kokemusta, mutta normaali katukäytössä tehtyjen havaintojen mukaan äkkiseltään tulisi mieleen syyttää vetolinjaa, eli ketjua itseään, vetopakan kumeja ja/tai laakerointia. Jos oireella ei oo mitään kytköstä vedon suhteen, niin pyöränlaakeri voisi teoriassa myös oireilla. Viimeisenä oljenkortena voisi epäillä viallista rengasta, sellaisesta on kokemusta nelipyöräisessä kulkuvälineessä, mutta toisaalta ilmiö olisi silloin mielestäni enemmänkin pompotusta kuin värinää vaikka lämpötilan mukaan vaihtuisikin.
Joka setillä sama homma rytkäämisen kanssa? Onko takaiskarijumpaa ollu hiljan kuinka paljon? Ja viallinen tai liian tyhjä rengas suljettu tietysti ekana jo?
Viimeksi muokannut: TommoKe; 20.05.2018 klo 00:20.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Tuli pakarihommelin myötä? Ennen sitä ei ollu ja muuta ei oo tehty? Onko toista takaiskaria mahdollista kokeilla jostain? Pääsikö siitä pienen oravan mentävästä pakarin repeemästä kuuma tekeen johonkin kepposia?
Viimeksi muokannut: TommoKe; 20.05.2018 klo 01:01.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Jos olis ihan hemmetin huono tuuri niin voisiko samasta valmistesarjasta osua kaksi viallista kumia? Vai ovatko ihan erilaiset? Ootko pyöritellyt niitä joko pyörässä huoltopukilla tai tasapainotuspukissa että ovatko pyöreitä? Jos on kunnollinen tukeva huoltopukki niin itse kokeilisin pyörittää rengasta ilmassa konevoimalla, niin voisi nähdä tekeekö ketju jotain epänormaalia vai tuleeko heitto renkaasta.
Joskus kun lämppärien kanssa lähtee radalle niin täräjää pari kierrosta. Ok, huono vitsi. Mutta ainakin henkimaailmassa voi hyvin epätasainen renkaan lämmitys tehdä tärinää joka häviää kun lämpö leviää ja tasaantuu ajossa. Olivatko lämppärit käytössä ja lämmittävätkö ne tasaisesti?
Onko viallinen pakari voinut polttaa rengasta paikallisesti? Sulanut/kovettunut knööli tärisee pari kierrosta.
Viimeksi muokannut: vetomies; 20.05.2018 klo 08:31.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Tänään varikolla ainoa muutos mitä tein, niin otin K-Tech DDS takaiskarin puisss, ja laitoin vakio takaiskarin vakiojousineen paikoilleen, ihan vaan testatakseni yhtä asiaa kerrallaan.
Tärinä/värinä/pompotus loppu.
Eli jotain vikaa varmaankin ollee tuossa takaiskarissa.
Ollut täyshuollossa vuosi sitten keväällä parhaalla ammattilaisella, avattu, räjäytetty kaikki, tutkittu, putsattu, korvattu vähänkään kuluneet tms osat, kasattu, paineistettu.
Sen jälkeen ajettu rataa 20-30 päivää nopeen ryhmän keskikastissa.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Huoltovälihän on tullut täyteen sillä jo. Kerran vuoteen jos huoltaa, niin pääsee huoletta yleensä.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Aiheeseen hiukan. Edukas pakari, kun vanha särkyy kohta uusiks. https://emlineamoto.com/en/spare-par...ems/8472s.html
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Le Fukkeeen Mötörspört. Gotta love it!
Eli sunnuntaina sitten änkkäri sylkäs villat pihalle.
Mitäs tommosen korjaamiseen tarvii?
Änkkäriin, aka slipari, tuleva pakoputki on ulkohalkasijaltaan 60 mm.
En oo koskaan tommosta aukassu/ korjannu, eli saa vääntää rautalangaa, kiitos.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Mullon liki iskemätön änkkä joka sopii. 200€.![]()
Kulkeutuu la 26.pv alastaroon.
Viimeksi muokannut: TommoKe; 21.05.2018 klo 22:26.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Mihin tuo sopii?
Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
Mihin sen laitat. Sisäänmeno 60mm. Löytyy pikku lisällä myös väliputki, rosterinen, joka sopii bmw s 1000 rr -15-16.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Mutta sen särkyneen vaimentimen kanssa...Poraa eka niitit pois ja kato mitä kaikkea on rikki. Titaaninen sisähuilu on ainakin pirstoontunut ja sen kanssa saa painia. Vähän sen änkän rakenteesta riippuen voi olla korjattavissa kohtuu vaivalla tai sit ei.
Alpha racingilla varaosavaimennin: https://shop.alpharacing.com/shop/in...oducts_id=6526
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Sama osa. Useimmiten se on hitsattu kiinni siihen etuosaan. Mutta toi lienee jo pirstoutunut korjauskelvottomaksi, niin ollee keksittävä jotain korvaavaa ratkaisua. Alkuosassa huilua on ollut alkujaan käärittynä villan eteen se teräsviira, mikä tursus sulla ulos. Se lisää villojen ikää vaimentimessa.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -