^Lore ja Ducati molemmat saattavat olla valmiita teiden eroamiseen tämän kauden jälkeen. Olisiko Lorella sitten Marquesin tallikaveriksi sijaa HRC Hondalle. Ilmeisesti Pedrosan ja Hondan latu tullee eroamaan toisistaan tämän kauden jälkeen, joten siellä voisi olla toinen satula vapaana.
Soppaa sekoittaa tietty Zarcon tilanne Yamahalla. Ilmeisesti sopimusta ei Zarcolla vielä ole minnekään suuntaan.
Mikäli Marquesin itseluottamus ja nopeus pysyy tuolla tasolla, tulee kisoista hyvin tylsiä. Toivottavasti muut saavat äkkiä vauhdin kohdalleen, ja saadaan kunnon kapinoita aikaan.
Käsittämätön suorituskyky kyllä Marquesilla on päällä. Ja kaveri on vasta 25v, joten ehtii tekemään vielä vaikka mitä.
.
Tech3 tulee vaihtaan jamahat KTM tuotteisiin ens kaudelle. Zarcona katsoisin valikoimaa paikoista hyvinkin tarkasti.
https://www.autosport.com/motogp/new...to-drop-yamaha
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Mix ei täällä näy nuo linkit mitä tänne yrittää laittaa? Vai onko vika vain minun laitteessani..? Nytkin näin tuon Autosportin linkin vasta kun klikkasin "vastaa lainaten".. Että KTM:ään? No huh huh..
Edit: nyt näkyy linkki, kun tämän ensin postasin :- /
Edit: Tyhmä Yamaha kun ei tehdastukea Zarcolle![]()
Viimeksi muokannut: JukkaX; 23.04.2018 klo 12:53.
Yamaha #1 we_R1'04
Esim siihen paskapuheeseen mitä on jatkunut jo jotain vuodesta 2015 erään keltaisesta pitävän porukan taholta. Buuausta aina kun mahdollista, ja miksi? Rangaistukset ovat sitä varten että niillä sovitetaan rikkomukset. Mutta tämä nyt ei vaan sovi eräille, eikä anteeksipyyntöjäkään oteta vastaan. Mitä siis pitäisi tehdä? Siinä mielessä Markun toiminta on esimerkillistä, että hän hoitaa työnsä eikä kitise ikuisuuksia menneistä. Jammutalli on ottanut oikein tehtäväkseen vedättää Markku tilille kaikesta mahdollisesta jotta kaveri järkkyisi, mutta ei tule onnistumaan.
Se on eri paskapuhetta.
Nyt puhuttiin hölmöilyjen kritisoinnista.
Siinä oon Rossin linjoilla, että jos mokailee, niin kättä tullaan paiskaamaan nöyrästi eikä puolen tiimin ja kuvausryhmän kanssa.
Tossa tilanteessa oli tosin mukana sekoittamassa se Rossin aseenkantaja, joka ei vissiin ajattele. Paras ratkaisu sillekin ois ollut olla hiljaa, ja mököttää takahuoneessa. No, häntä on vissiin opastettu.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Joo.. taidettiin Markulle ihan vähän buuata kisan jälkeen.
Ei hyvää käytöstä.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Ai mä luulin, että näistä parista viime kisasta ja niihin liittyneistä tapahtumista puhuttiin. Mutta joo, eipähän toi buuaminen kilpakumppanille oikein kuulu mihinkään muuhun lajiin, kuin showpainiin, mutta kun riittävästi pyörii porukaa jonkun lajin ympärillä niin väkisinkin sinne mahtuu sekaan myös niitä, joiden ois pitäny jäädä asemalle.
Superbike #7
Onko sekin Marqun vika, että varikolla on kuvaajia tekemässä työtään, eli kuvaamassa kun hän lähtee sovittelemaan asiaa ja mediaa kiinnostavasti vieläpä todennäköisesti vihamieliseen ympäristöön? Miten sekin nyt olisi pitänyt hoitaa? Kenties ryömien takaoven kautta tms.
Mikään ei riitä. Ja tätä juttua on tosiaan ylläpidetty ja paisuteltu jo vuosia eikä loppua näy ellei se vastapuoli sitä lopeta. Eikä ole todennäköistä kun samalla radallakin ovat ja se huonompi häviäjä useimmiten häviää.
^
Nyt esität tyhmää. Älä tee niin. Tottakai asiat ois voinu hoitaa privana aluks, eikä kameroiden edessä kun tunteet on vielä pinnassa.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Mut ei sekään pääjuttu. Kuhan nyt kaikki kuskit jättäis pahimmat ylilyönnit radalla.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Julkinen ois ollut sekin, että jälkikäteen ois ilmoitettu, että asiat on sovittu. Varmasti tiesi Markku, ettei rossia huvita nähä kisan jälkeen sitä. Kameroita varten kävi kääntymässä.
Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Marques kun jatkaa tuolla nopeudella, ei Yamahalla, Rossilla ja sen sihteeripojalla ole enää aikaa valittamiseen.
Marques sulkenee suut hepoiten menestyksellään.
.
Näistä kommenteista paistaa aina se luulo, että mokat olisi tehty tahallaan. Näinhän ei ole.
Erään tietyn kuskin kohdalla mennyt menestys kyllä tuntuu oikeuttavan töykeään käytökseen. En silti mulkvistiksi nimeä, riittää etten pidä siitä enkä sen ympärillä pyörivästä kultista, jossa kyllä jokunen mulkvisti löytyy.
Mutta joo, nopein radalla voittakoon edelleen.
Monessako eri kisassa Marques on kaiken kaikkiaan pahasti törmäillyt "uudestaan ja uudestaan"?
Väitteet osaamattomuudesta tai tahallisuudesta ovat mielikuvituksen tuotetta. Osaamaton ei voita kuutta maailmanmestaruutta, eikä kilvanajajana tietenkään tahallaan kolaroi. Liian kiivaaksi kisa meni Argentiinassa, se on selvää, mutta tahallisuus on paksu väite.
.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
No jos vaihtoehtona olisi ollut Honda, niin kyllä. Yhdyn ennakkoaavistukseesi.
Pari vuotta Hondalla ja sitten kun VR46 eläköityy 2021 takaisin Yamahalle ois ollut mun mielestä ne helppo tie. KTM:n potentiaali ei vielä toistaiseksi ole "isojen" tasolla, eli joutuu melko paljon kehittämään pyörää että saa eron kavennettua. Ja vaikka KTM on onnistunut pienempien pyörien kanssa kehitystyössä, niin MotoGP-pyörien kehittämisessä hommaa riittää eikä takuita onnistumisesta ole.
Mutta toisaalta, jos on palkkaus kohdillaan, niin pari vuotta KTM:llä ja ellulle. Ei sekään väärin olisi![]()
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Veikkaan että jmh ja knanu aavistelevat väärin. Tuo siirto voi hyvinkin olla se mikä tekee KTM voittajapyörän ja Zarcosta legendan. Jos menestyy niin toivottavasti ei rupea vetämään samaa teatteria kuin nämä muut realiti sankarit.
Elämä on onneksi mutkikasta
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Tämäkin satu perustuu olettamukseen tahallisuudesta ja kumpuaa yhden poikkeuksellisen kisan (kelin) tapahtumista. Ei kukaan halua tahallaan kolaroida, koska se on erittäin vaarallista ja voittajaa ei voi ennakoida. Se että Markulla ei ollut silmät perseessä ja oli Vinalesin tulppana saaden siitä jopa poikkeuksellisen penaltin, vaikka olisi joka tapauksessa ollut paalulla (kaadosta huolimatta, taas), ei kuulu samaan sarjaan. Tahattomia estelyitä vaan sattuu.
Zarcon ratkaisu piti varmaan vaan tehdä, jos muut vaihtoehdot olivat huonompia. Siinä poistuu kyllä yksi kuski kärjestä vähäksi aikaa.
Myöskin tehdastallin kuskina oleminen on hieman erilainen statukseltaan kuin yksityis/satelliittitallissa. Ja mikä paikka on tarjolla tiimin sisällä, esim. Marcin rinnalla ei varmaan mikään helppo paikka ole olla ja samalla kalustolla voi olla paha laittaa paremmaksi. Tehdas hoitaa kaikki matkat kotiovelta radalle ja takaisin, on paremmat majoitukset, valmentajaa, avustajaa ja resurssit kaikessa vain paremmat. Sekä esim. uran jälkeiset työmahikset paremmat vaikka jonain brändilähettiläänä. Tietty riippuu myös kuskista mitä haluaa, joku nuori nyt ottaa minkä paikan vaan, kokeneemmat saattaa arvottaa asioissa myös työn (ajamisen) ulkopuolisia juttuja.
Varmasti moni ottaa 50/60 tilanteissa tehdastallin mielummin kuin yksityistallin vaikka yksityistalliin luvattaisiin paperilla parempi kalusto. Paino sanalla "luvattaisiin", aika usein tuollaisetkin jutut on kosahtanut ja musta pekka kädessä sitten kun luvattiin tehdaspyörää mutta onkin pari versiota jäljessä. Siinäkin mielessä tehdassopparilla on parempi luotettavuus.
Sitä mäkin toivon, varsinkin kun tsuppari toi äsken tällasen puuhapussin...
31195505_1712558475531686_4921546915033645056_o.jpg
Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
Ens vuoden juttuja, mutta nyt ilmotettu.
Zarco KTM:lle
https://twitter.com/KTM_Racing/statu...66193392201728
Braaaaap