Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Bikessä oli varuste esittelyssä jonkinlaiset ajohanskaan liimattavat näppylät, joiden avulla voi sitten käyttää puhelinta hanskat kädessä. Niitä piti olla Amazonissa myynnissä, mutta en minä niitä mistään löydä Onkos muuten mitään muuta konstia tiedossa, miten hanskaongelma ratkeaa?
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    Lainaa oili kirjoitti Katso viesti
    Bikessä oli varuste esittelyssä jonkinlaiset ajohanskaan liimattavat näppylät, joiden avulla voi sitten käyttää puhelinta hanskat kädessä. Niitä piti olla Amazonissa myynnissä, mutta en minä niitä mistään löydä Onkos muuten mitään muuta konstia tiedossa, miten hanskaongelma ratkeaa?
    Löytyy Amazonista esim. tuosta

Ja valmistajan omat sivut
    2018 Kawasaki Z 900

ex 2010 Kawasaki VN 900 Classic 10-18 (13-MBA)
    ex 2006 Kawasaki ER 6 F, 06-10 (IX-799)
    ex 1998 Suzuki GS 500 E, 03-06 (JN-405)
    ex 1999 Yamaha Virago XV 125 S, 99-01 (JZ-895)
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Onkos muuten mitään muuta konstia tiedossa, miten hanskaongelma ratkeaa?
    Onhan noita erilaisia ohjeita netti pullollaan
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
    Lainaa WKurki kirjoitti Katso viesti
    Löytyy Amazonista esim. tuosta

Ja valmistajan omat sivut
    En kyllä ymmärrä miksi en löytänyt, mutta kiitos
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    Lainaa suopo kirjoitti Katso viesti
    Onhan noita erilaisia ohjeita netti pullollaan
    Jep, ja toinen toistaan surkeampia Joku hyvä vinkki olisi tarpeen, koska minun Lindstradien pukeminen/riisuminen on itsestään saatanastaToisaalta noista huipputurvallisista rukkasista ei huvittaisi luopuakaan.
    En kyllä ymmärrä miksi en löytänyt, mutta kiitos
    Clove = (mauste)neilikka

Glove = hanska

Ebay ja amazon on niin tukossa roinaa että yksinkertainen kirjoitusvirhe niin et löydä mitään... arvaas monta kertaa oon ettiny silmät ristissä yötä myöten mm "vikkuja" turhaan ja ihmetelly miksei löydy...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  7.  
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Clove = (mauste)neilikka

Glove = hanska

Ebay ja amazon on niin tukossa roinaa että yksinkertainen kirjoitusvirhe niin et löydä mitään... arvaas monta kertaa oon ettiny silmät ristissä yötä myöten mm "vikkuja" turhaan ja ihmetelly miksei löydy...