Olen käyttänyt omissa Vefareissani jo vuosia Motulin 5100 15W50 öljyä ja hyvin on pelittänyt. Harvemmin tulee pakkasilla ajeltua ja voiteluominaisuudet säilyy myös kovemmilla helteillä...
Motonetissa 39,90 /4l
FZ6-N, VFR800fi, VFR800Vtec, VFR800Vtec ABS
Minä laitoin Motorexin Top Speediä 10W-40, kannu maksoi reilun 40,- Stormilla keväällä (tarjouksessa), vaihteet toimii selvästi sulavammin eikä välivapaita löydy toisin kuin viime kaudella Castrolin perusöljyä käyttäessä. 10W-40 on ohjekirjan suositus mutta tuo Castrolin puolisynteettinen ei toiminut kunnolla mutta Motorexin synteettinen on siis aivan eri maata.
Moto Guzzi Mandello V100 S -23
Moto Guzzi V85TT -21
Victory Hammer S -10
Moto Morini Corsaro Veloce -07
Honda NX 650 Dominator -93
Honda VFR 750 f -95
Kawasaki GPX 600 R -96
Honda CB 450 twin, -74 ?
Solifer SM -77
Solifer Export -73
Muistaakseni jossain VFR800:sen ohjekirjassa oli taulukko, jossa 15W öljyn käyttölämpötila-alue alkoi -5 asteesta
FZ6-N, VFR800fi, VFR800Vtec, VFR800Vtec ABS
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Moottoriöljy
Jaa tuollakin samanlaista infoa kun motonetissä. Näköjään ei kovin tarkkaa, varsinkaan vanempaan rutkuun...
tää öljy varmasti ois passeli ja hyvä ölppä? ainaskin honda mainostellu tätä repsollia pyörissään iät ja ajat. http://www.mc-lifestyle.com/1409368/.../#.VyIPkL74W-c
Honda vfr750 vm.1996
Honda cb 450 Vm.1971
Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
Ex.Yamaha R6 vm.2000
Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
Ex.kawa ltd 450 vm.1985
Laitoin tilaukseen tota repsolin 10w-40 öljyä sattui sopivasti olemaan tarjouksessa 4L+suodatin 39,90€. saakos tähän malliin vaimentimia mistään suomesta? Kovin pieni on valikoima ebayssäkään. Ainoat jotka herätti kiinnostusta oli twobrotherssin vaimentimet amazonissa.
Ite olen nyt muutaman kerran vaihtanut Motulin 7100 öljyt koneeseen. En tiedä mitä edellinen omistaja oli tunkenut, mutta vaihteet toimii nyt kuin ajatus.
Tuolta löytyy tarjontaa. Ei tosin ole kotimaan tarjontaa, mutta vaitoehtoja on aika mukavasti.
http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=...spuff&_sacat=0
.
Noihan on kaikki tuohon uuteen malliinjossa on vain yksi-vaimennin. itse olen katellu tuota amazonissa myynnissä olevia two brothersin vaimentimia, tosin taitaa mennä ensikesälle niiden hommailu kun tähän pyörän hankintaan meni sen verta euroja nyt. On vissiinkin osa valmistajista jo poistanut mallejaan tähän pyörään kun jossain vaiheessa ollu leovincenkin vaimentia tähän vuosimalliin saatavilla. http://www.amazon.com/Two-Brothers-R...n%3A3242350011
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
amazonissa taisi vielä olla se hyväpuoli että, ei joudu tulleja maksamaan. Tilasin tuossa vuosisitten autosubbarin sieltä ja tuli jenkeistä, enkä joutunut veroja maksamaan. Tuli jonkin kuljetusfirman kautta ja toivat ihan kotiovelle asti. Käsittääkseni jenkeistä tai eu:n ulkopuolelta jos tilailee niin yli 25€ ostoksista pitää veroa maksaa se 24% ja tehdä tulli selvitys. Tätä en siis joutunut amazonista tilatessa tekemään ja tuote maksoi yli 100€.
Joo kyllä mä olen jenkkiamazonin mp-osista sanut tullin ja alvin maksaa kun on maksuraja ylittynyt.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Tuohon kyllä tottuu aika nopeasti. Tuossa allekirjoituksen hondassa oli 5 vaihteinen laatikko, se oli tosi helppo oppia aikoinaan ja siitä tiesin aina mikä vaihde on sisässä. Siinä ei tarvinnut edes nopeus- tai kiekkamittaria katsoa.
Nyt tuossa jammussa on 6 lovinen laatikko, välitykset paljon tiheämmät, koneen soundi erilainen yms. Ekat pari viikkoa meni ettei ollut mitään hajua vaihteesta. Joka kerta piti polkea risteyksessä niin kauan ettei poljin liiku ennen kuin oli varma ykkösestä ja löysi vapaan. Samoin seitsemättä vahdetta haettiin aina motarilla.
Nyt reilun tuhannen kilsan jälkeen alkaa jo laatikko tuntua tutulta, monesti löytyy vapaa polkemalla alas päin ilman että tarvii käyttää ykkösellä ensin. Koneen ääni alkaa myös jo vähän kertoa missä mennään. Tuolta pohjalta sanoisin että kyllä sen oppii eikä se näyttö ole muuta kuin ylimääräinen sähkökytkentä sen jälkeen.
Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
Mistähän kannattaisi kysellä tai etsiä Vtec:n kateosia? Hakusessa olisi vasen sisäpaneli joka on heti siinä mittariston vieressä? Meneekö ihan merkkivaraosaksi vai löytyykö jostain puruosana (haettu on!)
Vuosimalli '05 kyseessä ja tummansininen väri.
- Näillä mennään....
pitäisi asennella mahollisesti tulevana viikonloppuna uudet lämpökahvat hondaan. Alkuperäiset hondan omat paikallaan jotka on rikki. oxfordin lämpökahvat olisi tulossa ja mietin mahtaakohan noissa tulla mukana se liima? liike josta pyörän ostin on tilailu mulle uudet kahvat ja tulevat ensiviikolla varmaankin.
http://www.delkevic.co.uk/
Tuolta tilasin itselleni viimevuonna vaimentimet kun alkoivat ne vakiot kuulostamaan liikaa sähkömopolta, hinta oli itselle tilaushetkellä suurin tekijä ja ihan hyvää laatuakin ne mielestäni ovat![]()
Honda CB900F Hornet -03 -> Honda Vfr 800 Vtec-Abs -03 ->
Kyllä nuo ainakin halvat olisivat, tosin ei taida mitään db-killereitä olla ja aikas lyhkäset on noi vaimentimet että, noilla varmaan mökää lähteekohtuu hinnakkaita tähän malliin on noi vaimentimet, jos vähän siistimmät haluaa. En varmaankaan vielä tällä kesälle niitä vaihda rahatilanteen vuoksi kunhan haaveilen ja kattelen mitkä laitan sitten kun on ajankohtaista. delkeviciltä sais kyllä noi alkukayrätkin ihan hyvään hintaan mut miten lienee sopii erimerkkisten vaimentimien kanssa?
No eihän ne nyt mitkään hiljaiset ole mutta eipä vielä kerrostalossa naapurit ole niskaan tulleet
Jonkinlaiset db killerit niissä on paikoillaan, ilman en ole edes kokeillut...
mulla ne on pärrässä paikoillaan että videon nyt periaatteessa voin ottaa mutta livenähän ne parempi olisi kuulla.
Honda CB900F Hornet -03 -> Honda Vfr 800 Vtec-Abs -03 ->
Kysäistääs tyhmänä, millainen ero on 2003 ja 2007 takalampulla? Vilkkujen väri mutta entäs kiinnitys?
http://www.lights4all.com/TAIL-LIGHT...oked-lens.html
itsellä juuri 2003 ja siihen haaveilen tuon tapaista...
Honda CB900F Hornet -03 -> Honda Vfr 800 Vtec-Abs -03 ->
Onkos tässä v4-moottorissa ominaista ettei käy ihan tasaisesti tyhjäkäynti? vähän humpaa 1200-1300 välillä. itellä ollu aikasemmat rivinelosia ja ne on pyöriny tasasesti tyhjäkäyntiä. Tänään tuli huolto pyörään tehtyä öljyt ja ilmansuodatin tuli uusattua ja kahvanlämppärit asensin. Tyhjäkäyntiä säätelin mutten ihan tasaseen saanu käymään.
Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi