Sivu: 4 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 210:sta
    Lainaa Janezki_ kirjoitti Katso viesti
    onkos kellään tällaista vaihdenäyttöä käytössä? tekeekö tuollaisella mitään. Tuohon vaihdenäyttöön tottuneena vähän outoa ajella kun tässä ei sellaista ole. Aina joutuu miettimään et mikähän vaihde siellä on silmässä. http://www.ebay.com/itm/FOR-HONDA-VF...FWLaqC&vxp=mtr

Täälläkin kiinnostaisi tuo vaihdenäyttö. Tuohan väittää että Plu&Play...onkohan ihan noin?!
    - Näillä mennään....
    Olen käyttänyt omissa Vefareissani jo vuosia Motulin 5100 15W50 öljyä ja hyvin on pelittänyt. Harvemmin tulee pakkasilla ajeltua ja voiteluominaisuudet säilyy myös kovemmilla helteillä...

Motonetissa 39,90 /4l
    FZ6-N, VFR800fi, VFR800Vtec, VFR800Vtec ABS
    Kiitän onpas hyvä systeemi tässä, ei voi ainakaan säätää vinoon ketjuja. Suositelkaa jotain kohtuu hintaista öljyä motonetistä en oikein löytänyt mitään järkevää. Täytyy ilmeisesti olla SAE 10w-40.
    Minä laitoin Motorexin Top Speediä 10W-40, kannu maksoi reilun 40,- Stormilla keväällä (tarjouksessa), vaihteet toimii selvästi sulavammin eikä välivapaita löydy toisin kuin viime kaudella Castrolin perusöljyä käyttäessä. 10W-40 on ohjekirjan suositus mutta tuo Castrolin puolisynteettinen ei toiminut kunnolla mutta Motorexin synteettinen on siis aivan eri maata.
    Moto Guzzi Mandello V100 S -23
    Moto Guzzi V85TT -21
    Victory Hammer S -10
    Moto Morini Corsaro Veloce -07
    Honda NX 650 Dominator -93
    Honda VFR 750 f -95
    Kawasaki GPX 600 R -96
    Honda CB 450 twin, -74 ?
    Solifer SM -77
    Solifer Export -73
    Lainaa JNY70 kirjoitti Katso viesti
    Olen käyttänyt omissa Vefareissani Motulin 5100 15W50 öljyä ja hyvin on pelittänyt. Harvemmin tulee pakkasilla ajeltua ja voiteluominaisuudet säilyy myös kovemmilla helteillä...

Motonetissa 39,90 /4l
    Mietityttää nää öljyhommat. Motonetin jossain öljyinfossa oli että 15w40 esim tuo 15 meinaa, että voi-25 pakkasessa käyttää. Aika kylmällä vielä! Tuohan riittää kaikille paitsi mc huurteelle. Vai käsitinkö taas väärin jotain?
    Muistaakseni jossain VFR800:sen ohjekirjassa oli taulukko, jossa 15W öljyn käyttölämpötila-alue alkoi -5 asteesta
    FZ6-N, VFR800fi, VFR800Vtec, VFR800Vtec ABS
    https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Moottoriöljy
    Jaa tuollakin samanlaista infoa kun motonetissä. Näköjään ei kovin tarkkaa, varsinkaan vanempaan rutkuun...
    tää öljy varmasti ois passeli ja hyvä ölppä? ainaskin honda mainostellu tätä repsollia pyörissään iät ja ajat. http://www.mc-lifestyle.com/1409368/.../#.VyIPkL74W-c
    Kiitän onpas hyvä systeemi tässä, ei voi ainakaan säätää vinoon ketjuja. Suositelkaa jotain kohtuu hintaista öljyä motonetistä en oikein löytänyt mitään järkevää. Täytyy ilmeisesti olla SAE 10w-40.
    Motul 5000 10w-40 alle 30€ motonetista. Tota on kaikkien 3 motskarin öljytilassa ja tuntuu toimivan hyvin.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
    Laitoin tilaukseen tota repsolin 10w-40 öljyä sattui sopivasti olemaan tarjouksessa 4L+suodatin 39,90€. saakos tähän malliin vaimentimia mistään suomesta? Kovin pieni on valikoima ebayssäkään. Ainoat jotka herätti kiinnostusta oli twobrotherssin vaimentimet amazonissa.
    Ite olen nyt muutaman kerran vaihtanut Motulin 7100 öljyt koneeseen. En tiedä mitä edellinen omistaja oli tunkenut, mutta vaihteet toimii nyt kuin ajatus.
    Laitoin tilaukseen tota repsolin 10w-40 öljyä sattui sopivasti olemaan tarjouksessa 4L+suodatin 39,90€. saakos tähän malliin vaimentimia mistään suomesta? Kovin pieni on valikoima ebayssäkään. Ainoat jotka herätti kiinnostusta oli twobrotherssin vaimentimet amazonissa.
    Tuolta löytyy tarjontaa. Ei tosin ole kotimaan tarjontaa, mutta vaitoehtoja on aika mukavasti.

http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=...spuff&_sacat=0
    .
    Lainaa Hanskabel kirjoitti Katso viesti
    Ite olen nyt muutaman kerran vaihtanut Motulin 7100 öljyt koneeseen. En tiedä mitä edellinen omistaja oli tunkenut, mutta vaihteet toimii nyt kuin ajatus.
    ok itselläni oli edellinen pyörä suzuki ja kyllä hondassa mielestäni on huomattavasti toimivampi vaihteisto näin äkkiseltään sanottuna. Suzukissa varsinkin touring saappailla tahtoi aina joutua pykältämään kahdesti. Ainut hondassa toi ykkönen vähän rasahtaa liikkeelle lähdössä.
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Tuolta löytyy tarjontaa. Ei tosin ole kotimaan tarjontaa, mutta vaitoehtoja on aika mukavasti.

http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=...spuff&_sacat=0
    Noihan on kaikki tuohon uuteen malliin jossa on vain yksi-vaimennin. itse olen katellu tuota amazonissa myynnissä olevia two brothersin vaimentimia, tosin taitaa mennä ensikesälle niiden hommailu kun tähän pyörän hankintaan meni sen verta euroja nyt. On vissiinkin osa valmistajista jo poistanut mallejaan tähän pyörään kun jossain vaiheessa ollu leovincenkin vaimentia tähän vuosimalliin saatavilla. http://www.amazon.com/Two-Brothers-R...n%3A3242350011
    Eräs henkilö oli sitä mieltä että niiden tarkastus tuossa 24tkm huollossa turhaa, näin hondaa huoltanut liike hänelle sanonut. Liikkeen mukaan tulppien vaihto ja venojen tarkastus 48tkm huollossa ja seuraava 96tkm huollossa.
    Olen usein kuullut ettei niitä kannata mittailla mutta itse olen VTEC venoja joutunut säätämään ehkä joka toinen kerta kun olen mittaillut.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
    amazonissa taisi vielä olla se hyväpuoli että, ei joudu tulleja maksamaan. Tilasin tuossa vuosisitten autosubbarin sieltä ja tuli jenkeistä, enkä joutunut veroja maksamaan. Tuli jonkin kuljetusfirman kautta ja toivat ihan kotiovelle asti. Käsittääkseni jenkeistä tai eu:n ulkopuolelta jos tilailee niin yli 25€ ostoksista pitää veroa maksaa se 24% ja tehdä tulli selvitys. Tätä en siis joutunut amazonista tilatessa tekemään ja tuote maksoi yli 100€.
    amazonissa taisi vielä olla se hyväpuoli että, ei joudu tulleja maksamaan.
    Ei se tullimaksu Amazonista ole kiinni. Periaatteessa aina pitää maksaa tullimaksut tullimaksullisista tuotteista kun EU:n ulkopuolelta tavaraa tilaa. Joskus tilauksia lipsuu tullin ohi, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa tilaako tavarat Amazonista vai Ebaystä yms.
    .
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Ei se tullimaksu Amazonista ole kiinni. Periaatteessa aina pitää maksaa tullimaksut tullimaksullisista tuotteista kun EU:n ulkopuolelta tavaraa tilaa. Joskus tilauksia lipsuu tullin ohi, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa tilaako tavarat Amazonista vai Ebaystä yms.
    aivan, mahdollisesti ollut silloin vain tuuria. jokatapauksessa amazonista tilatessa tuovat suoraan kotiin tuotteet. ebaystä tilatessa tulevat postiin.
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Joo kyllä mä olen jenkkiamazonin mp-osista sanut tullin ja alvin maksaa kun on maksuraja ylittynyt.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Lainaa Speed-Slug kirjoitti Katso viesti
    Täälläkin kiinnostaisi tuo vaihdenäyttö. Tuohan väittää että Plu&Play...onkohan ihan noin?!
    Tuohon kyllä tottuu aika nopeasti. Tuossa allekirjoituksen hondassa oli 5 vaihteinen laatikko, se oli tosi helppo oppia aikoinaan ja siitä tiesin aina mikä vaihde on sisässä. Siinä ei tarvinnut edes nopeus- tai kiekkamittaria katsoa.

Nyt tuossa jammussa on 6 lovinen laatikko, välitykset paljon tiheämmät, koneen soundi erilainen yms. Ekat pari viikkoa meni ettei ollut mitään hajua vaihteesta. Joka kerta piti polkea risteyksessä niin kauan ettei poljin liiku ennen kuin oli varma ykkösestä ja löysi vapaan. Samoin seitsemättä vahdetta haettiin aina motarilla.

Nyt reilun tuhannen kilsan jälkeen alkaa jo laatikko tuntua tutulta, monesti löytyy vapaa polkemalla alas päin ilman että tarvii käyttää ykkösellä ensin. Koneen ääni alkaa myös jo vähän kertoa missä mennään. Tuolta pohjalta sanoisin että kyllä sen oppii eikä se näyttö ole muuta kuin ylimääräinen sähkökytkentä sen jälkeen.
    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
    Mistähän kannattaisi kysellä tai etsiä Vtec:n kateosia? Hakusessa olisi vasen sisäpaneli joka on heti siinä mittariston vieressä? Meneekö ihan merkkivaraosaksi vai löytyykö jostain puruosana (haettu on!)
    Vuosimalli '05 kyseessä ja tummansininen väri.
    - Näillä mennään....
    pitäisi asennella mahollisesti tulevana viikonloppuna uudet lämpökahvat hondaan. Alkuperäiset hondan omat paikallaan jotka on rikki. oxfordin lämpökahvat olisi tulossa ja mietin mahtaakohan noissa tulla mukana se liima? liike josta pyörän ostin on tilailu mulle uudet kahvat ja tulevat ensiviikolla varmaankin.
    Noihan on kaikki tuohon uuteen malliin jossa on vain yksi-vaimennin. itse olen katellu tuota amazonissa myynnissä olevia two brothersin vaimentimia, tosin taitaa mennä ensikesälle niiden hommailu kun tähän pyörän hankintaan meni sen verta euroja nyt. On vissiinkin osa valmistajista jo poistanut mallejaan tähän pyörään kun jossain vaiheessa ollu leovincenkin vaimentia tähän vuosimalliin saatavilla. http://www.amazon.com/Two-Brothers-R...n%3A3242350011
    http://www.delkevic.co.uk/

Tuolta tilasin itselleni viimevuonna vaimentimet kun alkoivat ne vakiot kuulostamaan liikaa sähkömopolta, hinta oli itselle tilaushetkellä suurin tekijä ja ihan hyvää laatuakin ne mielestäni ovat
    Honda CB900F Hornet -03 -> Honda Vfr 800 Vtec-Abs -03 ->
    Lainaa Ranssi kirjoitti Katso viesti
    http://www.delkevic.co.uk/

Tuolta tilasin itselleni viimevuonna vaimentimet kun alkoivat ne vakiot kuulostamaan liikaa sähkömopolta, hinta oli itselle tilaushetkellä suurin tekijä ja ihan hyvää laatuakin ne mielestäni ovat
    Kyllä nuo ainakin halvat olisivat, tosin ei taida mitään db-killereitä olla ja aikas lyhkäset on noi vaimentimet että, noilla varmaan mökää lähtee kohtuu hinnakkaita tähän malliin on noi vaimentimet, jos vähän siistimmät haluaa. En varmaankaan vielä tällä kesälle niitä vaihda rahatilanteen vuoksi kunhan haaveilen ja kattelen mitkä laitan sitten kun on ajankohtaista. delkeviciltä sais kyllä noi alkukayrätkin ihan hyvään hintaan mut miten lienee sopii erimerkkisten vaimentimien kanssa?
    Lainaa Speed-Slug kirjoitti Katso viesti
    Mistähän kannattaisi kysellä tai etsiä Vtec:n kateosia? Hakusessa olisi vasen sisäpaneli joka on heti siinä mittariston vieressä? Meneekö ihan merkkivaraosaksi vai löytyykö jostain puruosana (haettu on!)
    Vuosimalli '05 kyseessä ja tummansininen väri.
    Itse itselleni vastaten hondan varaosahyllystä tilaten 45,40€......
    - Näillä mennään....
    Kyllä nuo ainakin halvat olisivat, tosin ei taida mitään db-killereitä olla ja aikas lyhkäset on noi vaimentimet että, noilla varmaan mökää lähtee kohtuu hinnakkaita tähän malliin on noi vaimentimet, jos vähän siistimmät haluaa. En varmaankaan vielä tällä kesälle niitä vaihda rahatilanteen vuoksi kunhan haaveilen ja kattelen mitkä laitan sitten kun on ajankohtaista. delkeviciltä sais kyllä noi alkukayrätkin ihan hyvään hintaan mut miten lienee sopii erimerkkisten vaimentimien kanssa?
    No eihän ne nyt mitkään hiljaiset ole mutta eipä vielä kerrostalossa naapurit ole niskaan tulleet
    Jonkinlaiset db killerit niissä on paikoillaan, ilman en ole edes kokeillut...

mulla ne on pärrässä paikoillaan että videon nyt periaatteessa voin ottaa mutta livenähän ne parempi olisi kuulla.
    Kysäistääs tyhmänä, millainen ero on 2003 ja 2007 takalampulla? Vilkkujen väri mutta entäs kiinnitys?

http://www.lights4all.com/TAIL-LIGHT...oked-lens.html

itsellä juuri 2003 ja siihen haaveilen tuon tapaista...
    Onkos tässä v4-moottorissa ominaista ettei käy ihan tasaisesti tyhjäkäynti? vähän humpaa 1200-1300 välillä. itellä ollu aikasemmat rivinelosia ja ne on pyöriny tasasesti tyhjäkäyntiä. Tänään tuli huolto pyörään tehtyä öljyt ja ilmansuodatin tuli uusattua ja kahvanlämppärit asensin. Tyhjäkäyntiä säätelin mutten ihan tasaseen saanu käymään.
    Onkos tässä v4-moottorissa ominaista ettei käy ihan tasaisesti tyhjäkäynti? vähän humpaa 1200-1300 välillä. itellä ollu aikasemmat rivinelosia ja ne on pyöriny tasasesti tyhjäkäyntiä. Tänään tuli huolto pyörään tehtyä öljyt ja ilmansuodatin tuli uusattua ja kahvanlämppärit asensin. Tyhjäkäyntiä säätelin mutten ihan tasaseen saanu käymään.
    Kyllä mun entisessa v-nelosessa kiekkamittarin neula pysyi paikoillaan humpaamatta. Toki äänestä kuuli ettei se ole rivinelosen ääni vaan epätahtiin se käy. Etenkin kun kone oli ajettu kunnolla lämpimäksi ja se kävi jo kunnolla, sen tunnisti v-koneeksi.
    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
    Tarkistappa map-anturille menevien 4 alipaineletkun yhdistyskappale. Voi olla tukossa.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  30.  
    Lainaa sefo kirjoitti Katso viesti
    Tarkistappa map-anturille menevien 4 alipaineletkun yhdistyskappale. Voi olla tukossa.
    joutuuko purkamaan tankin pois? map anturi varmaankin on kiinni tuossa ilmansuodatin kotelossa? eilen tuli käytettyä putsari auki kun suodattimen vaihdoin. Siinä oli sellainen valkoinen anturi kiinni ei ainakaa ilmamäärä mittarilta näyttänyt kun lankoja siinä ei ollut.
Sivu: 4 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen