Edelleen kummittelee MM mielessä, monen vuoden jälkeenkin.. Italiastakin noita saisi, mutta eivät tunne saksalaisten tyylistä vientikilpeä? Eli kilvitys/vakuutus siirron ajaksi kysymysmerkki.
Viimeksi muokannut: vtwin; 17.04.2016 klo 18:30. Syy: Selvennystä
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
^ Pakettiautolla pyörä kotiin, tai sitten rahtifirman kyydissä. Juuri kuukausi sitten tutkin auton tuontia, ja päädyin Saksasta ostoon helppouden vuoksi.
Onkos tuossa Megamotossa myös mäntien ja kiertokankien vaihto 50.000km kohdalla (kuten HP2 Sportissa on)?
.
Miksi Italiasta, onko siellä edullisempaa vai parempi valikoima? Kyselen vain kiinnostuksesta, olen Roomassa työkeikalla katsellut siellä miten kalustoa kohdellaan, kyllä ainakin tällänen autotallipuunaaja on joutunut muutaman kerran toteamaan että onneksi ei ole omat lelut kyseessä... Tietty sieltäkin varmasti löytyy helmiäkin.
MM:ssä ei ole viidessäkympissä isoa huoltoa, kone on kai melko vakio R, eihän siinä ole kuin 110 heppaakaan.
Onko tämä arvailua vai tietoa.
Jos tietoa niin miten tehdään rekisteristä poisto, koska yksityinen ostaja ei saa ostostaan pois vanhoista kilvistä muuten kuin rekisteröimällä se omiin nimiin ja omiin nimiin rekisteröiminen taas ei onnistu ellei ole italialaista residenssiä.
Tai itseasiassa se kyllä onnistuu täyttämällä kaavake jonka nimeä en nyt muista ja keräämällä siihen leimoja eri tulleista niin italiassa kuin suomestakin.
Ja liike luovuttaa pyörän vasta kun se on poistettu rekisteristä jos se olisi tarkoitus siirtää omalla pakulla suomeen. Jos kuljetuksen antaisi jollekin rahtifirmalle niin silloin prätkäliike olisi pyörän mulle myynyt ja paperit olisi saanut hoidettua
Ja tämä siis oli yhden kivijalkaliikkeen kanta asiaan.
ActionBiken Andrea kertoi, että hänellä olisi helpompi keino asian hoitamiseen, mutta en kysynyt miten se hänen kauttaan hoidettaisiin.
<p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
Nostelen nyt tätä topikkia ylös. Eli, jos joltain löytyy tällainen pyörä ja olisi siitä valmiina luopumaan ensi keväänä niin olisin kovasti kiinnostunut.
HP2 Sport lähtee keväällä myyntiin eli vaihtoakin saa ehdottaa jos Sport kiinnostaa.
NYT BMW HP2 SPORT 2008
ex BMW S1000XR
ex Ducati Multistrada 1200 S
ex Kawasaki ZZR1400
ex BMW Megamoto