Sivu: 5 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 153:sta
  1. #121
    En lähtenyt sinne, mutta esim. Go-Za:n kuvat riittää aivan hyvin. Kuvien perusteella XDiavel edustaa sitä uutuuspuolta. Minusta muuten äärettömän hieno, mutta ei sen tarvisi perseen taa loppua. Samoin uutuus on Africatwin 1000, mutta onko tosi, että siihen ei päässyt istumaan päälle? Kuvissa joissa ei ole misua päällä niin aivan normipyörässä on joku lappu ehkä ettei saisi istua. Jos näin on, niin onpa lapsellista. H2 näytti olevan viime vuoden mallia ja se on kyllä edelleenkin kunkku ja paremman näköinen kuin 2016 malli. S1000XR on uusi väri muttei nätimpi ja olihan ne muutenkin jo oikeastaan samoja 2016 malleja kun saatiin maahan. Uusi Gixxeri, oliko se myyntimali vai proto? KTM 1290 GT näytti kyllä Go-Za:n kuvissa aivan hirveältä. Triumph näytti kyllä hyvältä, mutta onkohan pikkusen liian kyykky kun ei se kuitenkaan liiku mihinkään. Yamahan fighter varmaan ihan hyvä pyörä, mutta mulle ei kyllä iske yhtään tuommoiset tekemällä tehdyt rumat lamput ja maskit muka katu-uskottavuutta lisäämään. Eikä se vanteiden värikään. KTM Superduke tykkään edelleenkin siitä orignaalista oranssista enemmän kuin tuosta erikoismallista, jos tuo kuvissa oli se. Ducatin Multistrada enduro ei kyllä ole mitenkään kaunis ja jos oikeasti lähtee maastoon niin kyllä KTM tai GS ovat ne luotettavammat valinnat. GS-kuvat oli myös hienoja. Yleensäkin minusta parhailta noissa kuvissa näytti bemarit. Melkein himottaisi tuo R1200RS.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  2. #122
    Ei nyt ole uutuus, mutta omaan silmään melko lyömätön tarjous oli ylivuotinen Fireblade hintaan 12990€, viiden vuoden takuulla. Ja yksi örkkihän tähän jo tarttuikin...
    -11 BMW F800GS
    ex:
    -11 KTM 990SMT
    -04 Suzuki SV1000S
    -94 Suzuki GSX750F
    -98 Honda CB Sevenfifty
    -84 Yamaha RD125
    -86 Helkama Raisu
    -84 Honda Monkey Dax 73cc
  3. #123
    ^ Eikös ne tarjousHondat ollu peräti 2013 malleja? Kova tarjous joka tapauksessa.
    OT: aleneeko autovero verottajan silmissä tommoisen 3 vuotta vanhan kanssa? Yksityinen maahantuoja joutunee maksamaan autoveron verrokkina uusi vuosimalli?

    On topic: mielenkiintoisia oli DiavelX, Gixxeri ja tietty aina TeamGreenin maahantuojan osasto.
    Oisin katellu nahkapukuja mutta eipä niitä ollu oikein kellään osastoilla, näin sitä ehkä sitten nettikauppaan on taas käännyttävä...
  4. #124
    Lainaa TomeS kirjoitti Katso viesti
    Ja yksi örkkihän tähän jo tarttuikin...
    Kuka muu muka????
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  5. #125
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Kuka muu muka????
    Notmii. Kyseinen hlö on ennenkin omistanut bleidin. My lips are sealed (without a kiss)
    -11 BMW F800GS
    ex:
    -11 KTM 990SMT
    -04 Suzuki SV1000S
    -94 Suzuki GSX750F
    -98 Honda CB Sevenfifty
    -84 Yamaha RD125
    -86 Helkama Raisu
    -84 Honda Monkey Dax 73cc
  6. #126
    Lainaa Juffe kirjoitti Katso viesti
    Oltiin pojan kanssa siellä perjantaina vähän yhden jälkeen. Aika tungos oli silloinkin. Parin pärrän päällä istuttiin, ostettiin kevlar-huppari ja ajohanskat ja lähdettiin kotiin.

    Monena vuonna tuolla käyty, mutta kyl nyt oli viimeinen kerta. Pärrät voi kattoa jälleenmyyjillä ja varusteet voi nykyään tsekata netistä, tilata kotiin sovitettavaksi ja pitää ne, jotka miellyttää.

    Ei kannata enää Kaarinasta ajaa ja maksaa parkkimaksuineen sitä 50 eur + pensat.
    Melkein voisi kompata tätä. Jos on tarvetta ajovarusteille niin sitten kannattanee poiketa, esim nyt oli Rukalla ihan kohtis alennuksia. Mutta sitten näkyi myös alennuksia tyyliin ovh 199e, nyt messuale 179e. What the fuck is that jos asuisin helsingin stadissa niin sitten voisi poiketa muuten vaankin mutta kyllä nyt tuntuu että meni päivä vähän hukkaan


    Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  7. #127
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Samoin uutuus on Africatwin 1000, mutta onko tosi, että siihen ei päässyt istumaan päälle? Kuvissa joissa ei ole misua päällä niin aivan normipyörässä on joku lappu ehkä ettei saisi istua. Jos näin on, niin onpa lapsellista.
    Kurafoorumin puolelta on raportoitu useita koe istumisia ja koeajoja, kyllä niiden päälle on saanut mennä näiden juttujen perusteella kylmätyyppäämään. Kovasti on kehuja tullut uudesta AT:sta.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  8. #128
    En päässyt itse käymään, mutta onhan tuo uusi Diavel aivan jäätävän hyvännäköinen.

    Tämmösen videon löysin: https://www.youtube.com/watch?v=-_GYUDVhlFo
    Honda VFR 800FI ´98
    Rakkaat exät: Honda CB 900 F Hornet ´03
  9. #129
    Joo uusi AfricaTwin oli kyl makeen tuntuinen peli jaa... Diavel on kyl ihan ärtsyn näkönen, mut... onko se joku customi jalat edellä mennään
    T7
  10. #130
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Samoin uutuus on Africatwin 1000, mutta onko tosi, että siihen ei päässyt istumaan päälle?
    Ei oo.... Sai jopa keulii ja endoo "kylmänä"
    111.jpg
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  11. #131
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Samoin uutuus on Africatwin 1000, mutta onko tosi, että siihen ei päässyt istumaan päälle? Kuvissa joissa ei ole misua päällä niin aivan normipyörässä on joku lappu ehkä ettei saisi istua. Jos näin on, niin onpa lapsellista.
    Olin paikalla perjantaina aamupäivällä, kun laput ilmestyivät pyörien päälle, perustelivat sitä turvallisuudella. Siinä saattoi olla sitä ennen joku läheltäpiti-tilanne.
    Honda CRF1000L Africa Twin DCT '16
    ex: Solifer SM-82, Yamaha XT660Z Ténéré '13
  12. #132
    Lainaa Juli kirjoitti Katso viesti
    Olin paikalla perjantaina aamupäivällä, kun laput ilmestyivät pyörien päälle, perustelivat sitä turvallisuudella. Siinä saattoi olla sitä ennen joku läheltäpiti-tilanne.
    Mun mielestä ne vaijerilla kiristettävät etupukit oli omituisia. Osassa selkeesti oli kiristys löystyny tai tehty huonosti. Tämä siis ihan kaikilla osastoilla, en nyt muista oliko hondalla sama.
    "Voiko kyykkypyörää ajaa ylipäänsä?"
  13. #133
    Oliskohan yks syy kanssa siinä, että ihmiset potkivat pyörät piloille.
    ...
  14. #134
    Lainaa Juli kirjoitti Katso viesti
    Olin paikalla perjantaina aamupäivällä, kun laput ilmestyivät pyörien päälle, perustelivat sitä turvallisuudella. Siinä saattoi olla sitä ennen joku läheltäpiti-tilanne.
    Soitin kaverille ja se sanoi, että oli 4-5 Africatwiniä ja mihinkään ei saanut istua. Ymmärrän kyllä, että jonkun Superleggeran tai H2 päälle ei pääse, mutta AT on aika tavallinen pyörä jatkossa. Sitä vartenhan messut ovat että saa istua tuntumat. Ei se paranna asiaa, että jotkut harvat pääsivät jopa ajamaan.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  15. #135
    Ihan oli mukava käydä. Oltiin perjantaina ihmettelemässä. Hulluin juttu oli kun amatöörit laitettiin asvalttiradalle ajamaan kilpaa sähkökotareilla. Hirvitti kattoo kun osalla ei ollut hajuakaan koko touhusta ja ILMAN VARUSTEITA. Sanoinkin, että pian sattuu... no sittehän se sattui. Onneksi ei käynyt pahemmin

    http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/A...-Kuvat/1094238
  16. #136
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Soitin kaverille ja se sanoi, että oli 4-5 Africatwiniä ja mihinkään ei saanut istua. Ymmärrän kyllä, että jonkun Superleggeran tai H2 päälle ei pääse, mutta AT on aika tavallinen pyörä jatkossa. Sitä vartenhan messut ovat että saa istua tuntumat. Ei se paranna asiaa, että jotkut harvat pääsivät jopa ajamaan.
    Perjantaina niiden päällä istuskeli väkeä.. sen "keulimaan" nostetunkin AT:nkin sarvissa joku roikkui. Mutta jotenkin oli livenä pettymys tuo uusi AT niin en jäänyt siihen omaa fiilistelyvuoroa odottelemaan. Ehkä sitä odotti liikaa kaikkien video-teasereiden ja nettihehkutuksien jälkeen. Ei vaan kipinöinyt, pitänee keväällä käydä jälleenmyyjällä kokeilemassa uudestaan sytyttääkö.
    K1200GT & 701Enduro
  17. #137
    Lainaa hondapena kirjoitti Katso viesti
    Perjantaina niiden päällä istuskeli väkeä.. sen "keulimaan" nostetunkin AT:nkin sarvissa joku roikkui. Mutta jotenkin oli livenä pettymys tuo uusi AT niin en jäänyt siihen omaa fiilistelyvuoroa odottelemaan. Ehkä sitä odotti liikaa kaikkien video-teasereiden ja nettihehkutuksien jälkeen. Ei vaan kipinöinyt, pitänee keväällä käydä jälleenmyyjällä kokeilemassa uudestaan sytyttääkö.

    Mulle kävi AT:n kanssa ihan samat. Kipinä oli hukassa tosta laitteesta..
  18. #138
    En tiedä, mutta näin se vaan ihmisen mieli muuttuu, kun pyörät näkee livenä.

    Valtava odotus Triumph Thruxton R:ää kohtaa ja BMW Scrambleria... Intoa riitti myös KTM Superduke GT:tä kohtaa, mutta mutta...

    Trumppa on ulkonäöllisesti ja varmasti fiilikseltään uskomattoman hieno. Todellisuus vain iski itselle omalla kohdalla, kun täällä metsässä asuu. Pyörä on minulle liian pienen kokoinen ja ei tuolla mitään pidempää matkaa viitsi ajaa. Tai jos ajaa niin pitää olla asenne päänkopan sisällä kunnossa.

    Duke GT on varmasti mukava laitos, mutta en ainakaan itse tuolla kovin pitkää matkaa tekisi. Penkki on kova kuin kivi. Varmasti joutuisi katsomaan jotain lisävaruste penkkiä, jotta saisi edes jotain mukavuutta. Tuo sana mukavuus nousi itselle suureen rooliin, kun istahdin ison Gessun, R1200RS:n ja uuden Trumppa Explorerin päälle. Näistä sitten tulisi jotain valita.

    Aihetta sivuten, yhtä asiaa en vain ymmärrä. Miten helvetissä Bemari pitää hintansa käytettynä aivan käsittämättömän hyvin. Käykö kauppa käytetyissäkin yhtä hyvin kuin uusissa ilman vaihtaria? Lähinna tuota hinnan pysyvyyttä vertasin Explorin ja Gessun välillä. -13 vuotinen Gessu halvin nettimotossa 18 000 €. Liikkeessä lähes 20 000 €. Uusi maksaa "pari tonnia" enemmän. Explorer uusi yli 20 000 € ja nettimotossa irtoaa karvan päälle n. 13 000 €.

    Tuo uuden Bemarin ostaminen on käynyt nyt vahvasti mielessä. Mutta jos rahoitukselle ottaa ja haluaa eroon päästä niin onko noille tuon hintaisille +18 000 € (mukaan lukien käytettyt) tänä päivänä käteisostajia liikenteessä.
  19. #139
    Suzukin osastolla oli eniten jännää. Yhdistelmää GSX-R-konsepti + MotoGP-pyörä + hysteeriset Anttilan siskokset on kyllä hiton vaikea ylittää.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  20. #140
    Mielenkiintoisin uutuus oli koeajorata. Kävin tänään aamulla tyyppäämässä Tuonoa. Isoa Dukea olisin myös tyypännyt, mutta oli varattu pitkälle iltapäivään. Harmittavasti olen hukannut GoPron imukuppikiinnikeen jonnekin. Olisi saanut kivan videon tästä.
    Triumph Street Triple 765 -24
    Pitkä lista exiä.
    http://www.youtube.com/user/exhaust34
  21. #141
    Sunnuntai testattu ja ihan hyvin toimi. Oikeastaan paremmin kuin aiemmin perinteinen perjantai. Vähemmän ryysistä eikä jurrista porukkaa. Erityistä plussaa siitä että messuilla keskitytään yhä enemmän olennaiseen: kurapyörien hyppynäytökset oli korvattu koeajoradalla, pyöriä on enemmän ja messuharakoita vähemmän. Ihan asiallinen tapahtuma, mukavahan tuolla on käydä ajokauden alkua odotellessa.
    Ducati Hypermotard 950 + Yamaha WR250R
    Ex: Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
  22. #142
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Soitin kaverille ja se sanoi, että oli 4-5 Africatwiniä ja mihinkään ei saanut istua. Ymmärrän kyllä, että jonkun Superleggeran tai H2 päälle ei pääse, mutta AT on aika tavallinen pyörä jatkossa. Sitä vartenhan messut ovat että saa istua tuntumat. Ei se paranna asiaa, että jotkut harvat pääsivät jopa ajamaan.
    Kyllä lauantainakin sai AfricaTwiniin perstuntuman ottaa. Korokkeilla olevien päällä oli "älä istu" laput, mutta oli siinä ainakin yksi lattiatasossa istuskeltavana....
  23. #143
    Lainaa Waltsu83 kirjoitti Katso viesti
    Aihetta sivuten, yhtä asiaa en vain ymmärrä. Miten helvetissä Bemari pitää hintansa käytettynä aivan käsittämättömän hyvin. Käykö kauppa käytetyissäkin yhtä hyvin kuin uusissa ilman vaihtaria? Lähinna tuota hinnan pysyvyyttä vertasin Explorin ja Gessun välillä. -13 vuotinen Gessu halvin nettimotossa 18 000 €. Liikkeessä lähes 20 000 €. Uusi maksaa "pari tonnia" enemmän. Explorer uusi yli 20 000 € ja nettimotossa irtoaa karvan päälle n. 13 000 €.

    Tuo uuden Bemarin ostaminen on käynyt nyt vahvasti mielessä. Mutta jos rahoitukselle ottaa ja haluaa eroon päästä niin onko noille tuon hintaisille +18 000 € (mukaan lukien käytettyt) tänä päivänä käteisostajia liikenteessä.
    Onhan tuossa varmaan aihetta ihmetelyyn, mutta toisaalta kun GS:ään vähän ruksii niitä lisävarusteita, niin uuden hinta onkin liki (tai ehkä jopa yli) 30t. Eli veikkaan että käytännössä kaupasta ulos ajettavien uusien hinnoissa ero on paljon isompi kuin ero noissa alkaen hinnoissa. Tämä kyllä ihan mutulla....
  24. #144
    Lainaa greatLeo kirjoitti Katso viesti
    Sunnuntai testattu ja ihan hyvin toimi.
    Jokaisessa baarissa mihin aurasin, oli oikein mainosti tilaa ja muutenkin 16:45 oli käytävillä aika väljää! ! !
  25. #145
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Jokaisessa baarissa mihin aurasin, oli oikein mainosti tilaa ja muutenkin 16:45 oli käytävillä aika väljää! ! !
    17:15 oli taas aika hulina
  26. #146
    Lainaa Ytsför kirjoitti Katso viesti
    17:15 oli taas aika hulina
    Se olikin henkilökunnan ja näytteilleasettajien ongelma, ei maksavan yleisön...
  27. #147
    Jep perjantaina sai Africa Twinin päällä istua (ne jotka oli lattialla + se keinussa oleva), korokkeilla oleviin tuli laput kun jotkut niidenkin päälle kiipeili.

    Paljon oli perjantainakin porukkaa. Nyt ei ollut oikein mitään hankittavaa niin ei oltu sillä mielellä liikkeellä ja messut tuntuu tylsiltä silloin. Sitten jos ois jo rahat nipussa ja miettisi pyörän tai varusteiden ostoa niin messut on aina ollut tosi hyvä tapahtuma.

    Parannusehdotuksia siihen koeajorataan. Laittakaa ensi vuodelle joku näyttötaulu, jossa on pyörien ajoajat ja varaukset. Ei tarvitsisi ihmisten kysellä jatkuvasti henkilökunnalta koska on vapaa ajoaika. Muuten koeajorata oli ok, vähän possujuna-meininki kun puuroutuu helpolla ja moni aloittelija siellä myös ajoi mikä oli hienoa (helppo ja turvallinen paikka ajaa). Yksi mies kippasi Harrikan mutta sekin ihan kävelyvauhdin kaato.
  28. #148
    Markkinoinnillisesti mielenkiintoista oli se, että ennen näyttelyä tuli monesta tuutista ennakkomainontaa MP16 näyttelyn tiimoilta. Tuli postia, sähköpostia ja tietsikalle bannereita, moottoripyörä valmistajilta, tarvike liikkeiltä ja maahantuojilta. Kun sitten meni näyttelyyn, nuo uutuus tuotteet, pyörät, kypärät, kengät ja sivulaukut eivät olleet esillä ollenkaan...
    Fireball
  29. #149
    Nuo 2013 12990 hintaset Bleidit tuli huomioitua aika vahvasti omassakin porukassa. Itsellä nykytilanteessa on tyytyminen nykyiseen, vaikka tarjous oli kyllä tosi houkutteleva. Kaveri siitä puheli vielä kotimatkallakin..

    Noin muuten ihan ok messut vaikka pääsikin vasta sunnuntaina pelipaikalle. Eipähän ollut känniörveltäjiä (edes itse!) eikä liikaa väentungosta.
    Itsekin huomioin jonkun jo mainitseman seikan että oli mielestäni paremmin keskitytty olennaiseen. Vaikka ne messutytöt kyllä mua ole ikinä haitannutkaan..
    Kawasaki ZX-10R -06
    Ex--Honda CBR 1000rr -06
  30.  
  31. #150
    Olisi ollut hienoa nähdä Hondan standillä olisi ollut Honda RC213V-S..........
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Sivu: 5 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456 ViimeinenViimeinen