-Onko kukaan vaihtanut usd-keulaa kyseiseen ja ikäiseen SV:hen??
-Tuon ikäisessä on vakoina 41mm:n keulaputket, onko tietoa minkä pyörän usd-keula kävisi suoraan vakiokeulan tilalle?
-Tarkoituksena olisi saada usd-keula kokonaisuudessaan (joka sisältää myös jarrulevyt ja eturenkaan vanteineen ja jarruineen+letkuineen).
-Ostin käytetyn täysin suoran ja ehjän etuvanteen saman ikäisestä ja mallisesta mutta jako oli eri, ei käynyt omaani. Näissä kuulemma kaikissa saman ikäisissä ja mallisissa voi olla jako erilainen joten eivät heittämällä suoraan vaihtamalla mene paikalleen. Joten jos keulan vaihdolla pääsis helpoimmalla?
-Ongelmana on se että SV:ni on entinen stuntti ja etuvanne on mennyt länään, se on suoristettu ja tasapainoitettu mutta 100km/h ja kovempaa ajaessa keula ravistaa helvetisti, keulajouset olivat löysät vaihdoin ne jäykempiin progressiven jousiin ja kyllä loppu niiaaminen kokonaan. Ravistaminen ei loppunut.
-Auttaisiko ohjausiskarin asentaminen teidän mielestä ravistamisen loppumiseen, eli olisiko halvin vaihtoehto ongelman positumiseen? Vai vaihdanko koko keulan?
Jospa nää hemmot tiätäs
Näppis vai fontti rikki
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Tuola ainakin on suzukin keuloista tietoa: http://www.triumphrat.net/sprint-for...ts-thread.html
Triumphi väellä on aikapaljon ollu kiinostusta usd-keulojen vaihtoon.
<"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">
McJäykät
Tästä vastauksesta ei varmaan ole mitään hyötyä mutta itse olen katsonut omaan isoon SV:hen USD-keulaa ja ulkomaalaisten foorumeiden mukaan 750cc gikserin etupää menisi siihen. Jos pienessä on sama keula kuin isossa niin pitäisi kai sopiajos on asiaa Nokialle päin Tampereelta (nickistä päätellen) niin voi tulla vertailemaan.
Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
Siis meinasitko että mikä keula käy suoraan sv.n kolmioihin?
Mun tube kanava:
SSA Motors Finland
Instagram:
ssamotorsfinland
Aika kattava tietopaketti suzukin keulakombinaatioista löytyy myös vaikkapa täältä:
http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=135430.
Omaan SV:hen (1000S) asentelin viime keväänä gixerin K5 1000 kolmiot, K5 750 pumput ja mustat tociko satulat. Tuolla yhdistelmällä jarrulevyt joutui päivittämään 310mm -> 320mm. Tonnisen kolmioilla ohjaustangon lukitus toimii virtalukon sijainnin takia tanko suorassa, eikä käännettynä kuten normaalisti. Lisäksi virtalukon kiinnitysreikiä joutui työstämään hieman jotta mahtui. K3-K4 1000:n tai K4-K5 600/750:n kolmiot näyttäisi olevan parempi vaihtoehto.
E: Aloittajan vanteen sopivuusongelma johtunee siitä että 650:n malli on muuttunut vuonna 2003 gen1 -> gen2. Siksi vanhempaa mallia on tuolloin myyty vielä ylivuotisena ja tietämätön saattaa ilmoittaa vuosimallin käyttöönottovuoden mukaan. Ulkonäön perusteellahan nuo erottaa kyllä selkeästi toisistaan.
Suzuki GSX1100G & BMW G650 X-Challenge
Käytetyillä osillahan tuo on ihan tuurissaan mihin hintaan niitä löytää. Suomessa vieläpä melko kapeat markkinat noilla. Ebayssä on hyvin tarjontaa, joten sieltä voi hintoja ihmetellä. Siihen perinteiseen "touhutonniin" kuitenkin aina hyvä varautua![]()
Suzuki GSX1100G & BMW G650 X-Challenge
Tällainen lista tuli googlella vastaan:
http://finchasers.blogspot.ca/2009/1...ver-chart.html
Suzuki GSX1100G & BMW G650 X-Challenge
Meniskö suoraan ilman mitään muokkausta, eli orkkis pois ja gixxerin keula tilalle?
Minkä vuoden 750 cc gixxun keula on kyseessä?
Mites jos oot keulaa vaihtamassa niin, myytytkö mulle sv1000:ses keulan renkaiden jarrujen levyjen eli kaikkien hilppeiden kera?
Toki sopivuus pitää tarkistaa.
Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.