On muuten aarimmaisen ikava tilanne kun risteysesta tullaan eteen. Lauantaina 54:lla, 80 alueella paatti farmarikuski ettei mun edella ajavan auton takaa tule enaa ketaan. Pidin kuitenkin jarkevaa turvavalia ja ehdin hyvin nahda kolmion takana odottavan auton. Mutta kun etaisyytta oli niin vahan etta vaisto ei onnistu tulikin ko. auto eteen. Sen jalkeen seurasikin lukuisia positiivisia yllatyksia,
1. Olen hengissa keskella kaistaa tosin mutta paasen raahautumaan liikenteenjakajalle
2. Töölössa valkenee etta tod.nak.pyöran ja auton valiin jaanyt jalka selviaa
Aidosti positiivisia, koska kohtaushetkella ajattelin, etta se oli sit siina. Ainahan sattuu ja vaikka ei sattuiskaan niin sattuu silti....mutta kylla mun risteysajo muuttu pysyvasti jahka tana kesana kahvoihin viela tarttuu...
ei mulla ole mitaan helkilökohtaista a:n pilkkuja vastan mutta koneella istuminen on tekematön paikka, eika löydy tasta kiinan ihmeesta milla kirjottelen.
Ohhoh! Varjelusta ollut matkassasi, kun ei käynyt pahemmin, vaikka pahasti kävikin!
Kiitos varoituksen sanasta ja paranemisia sinulle ja toivottavasti herätti monet ajattelemaan "ihan jokapäiväistä - ja tavallista omaa risteysajoaan".
-Valot
-Värikkäät asusteet, kypärät
-Oma paikka kaistalla
-Tilannenopeus
-Sormipari kahvoilla
-"Olet näkymätön- asenne"
Harmi että noin pääsi käymään, onnea ja parantumisia
Tää tuntuu että on pahentunut, siis että sieltä kolmion takaa tullaan, vaikka autolla liikenteessä.
Hyvin näkee, kun se siellä miettii että kerkeekö, sitten siinä viime hetkellä tekee päätöksen ja ilme on kyllä säihkähtyneen näköinne kun huomaa että ei kerkeekkään, joskus pitäisi ajaa vain päälle surutta ja sitten kertoa että, pitää muistaa se nopeus ja matka, kun voi näyttää että se matka on "riittävä", mutta nopeudesta ei ole hajuakaan siihen matkaan nähden. Niin no kun sillä kolmion takaa tulevalla ei ole malttia
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Hienoa ettei tullut tilastotappiota vaan selvisit hengissä ja paikkauksen jälkeen uudella innolla pyörän sarviin. Se mikä on varmaa, tilanne tulee jättämään arvet muistikorttiin ja henkisellä puolella joudut käymään asian läpi useaan kertaan.
Vähän vastaava tilanne kävi mulle keväällä kun vastaantuleva auto päätti kääntyä risteyksessä eteen 80 alueella. Hilkulla sain väistettyä ja pelkästään kyynerpää osui auton takakulmaan, sen jälkeen on volkkarin kuva ollut verkkokalvossa useamman kerran kun olen lähestynyt risteystä.
Kylätason kurapyöräilijä.
onneks selvisit ,näitä kun lukee niin tietää taas oman pienuuden ja haavoituvuuden
KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
Honda xx 1100 02
ex cbr1000f 93
zzr1100 92
diversion 600 93
rg125
cb125
pv50
tunturi50
cresent50
Rajua tekstiä kaltaiseltasi turvaliivi-jeesustelijalta, mutta kun olet päässyt tuohon moodiin tällä kertaa niin olisit toki seurannut perässä ja käynyt potkimassa peilit paskaksi, raiskannut sen koiran ja ampunut kotilon lopuksi zingolla paskaksi. Yrittihän se autokuski sinutkin kerta teloa, vaikka kyllä taatusti pelasit yhteisten pelisääntöjen mukaan ja etenit jopa lievää alinopeutta reilulla turvavälillä...![]()
Supermoto
Ehkäpä turvaliivit olisikin olleet hyvät. Eipä ollut käytössä.
Niin, ihminen on erehtyväinen monella tapaa ja pahoittelen kirjoittuksieni sisältöä. Joskus on tullut ihan kiusalla kirjoitettua jotain että saa pinnan kiristymään, pultin katkeamaan, savun nousemaan tai käämit palamaan joltain.![]()
Ei sillä väliä, ihmetellyt joskus tätäkin....Jos sinä ajat ylinopeutta, niin mikä se on "etu" sille toiselle että tulee alle/eteen sieltä, koska sinä rikot lakia...
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää