Sivu: 6 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 358:sta
  1. #151
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti

    Myös rinnan alueen vammat on aika selkeesti esillä noissa onnettomuuksista, että siinä mielessä täyttä shaibaa sen lekurin lausunto, joka väittää, ettei rintapanssarista ole apua. Ei se lekuri nää niitä rintavammapotilaita kun ne kuskataan ihan johonkin muualle kuin ensiapuun.
    No siinä mielessä olet oikeassa, että rintaan kohdistuneet vammat tulee yleisyydessä heti pään ja säärien jälkeen kolmosena.

    Mutta siinä mielessä hakoteillä, että lähes kaikki vakavat ja kuolemaan johtaneet rintavuriot johtuu siitä että kuljettaja on jäänyt jonnekin puristuksiin. Esim ajoneuvon alle. Ja kun taasen tarkkaan mietitään, niin sillon rinta+selkäpanssari vaan lisää puristusta.

    Muistaakseni rnickymouse+mulholland haulla löytyy pari karseeta videota jossa jätkä liukuu auton alle niin ettei siitä jää näkyviin muuta kuin kypärä. Ja vartin ähellyksen jälkeen kun se saadaan auton alta pois, ni se nousee seisomaan ja poistuu kävellen onnettomuuspaikalta.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  2. #152
    Uskonkin että vaikkapa 2000-luvulla aloittaneet motoristit ovat selkeästi parempia kuljettajia hallinnan suhteen mitä lahjakorttilaiset.

    Mitä maksamiseen tulee niin papat joutaa maksamaan, nehän tätä laivaa upottaakin. [/QUOTE]


    Mä taas uskon että yhtään 2000-luvulla aloittanutta ei aja ulos eikä kuole pyörän kanssa tulevana kesänä kun ne on niiiiiin hirrrrrveän taitavia moottoripyörän kuskeja ja kun ne on oikein radallakin ajaneet ja niillä on asenteet hirrrveän hyvät eikä niillä ole turvaliivejä ja kun niillä on niin kalliit vakuutuksetkin ja kasko korvaa kaiken, elämänkin.

    Kyllä se syyllinen kaikkeen löytyy useimmiten siitä mittariston ja takavalon välistä. Jonkunlainen onni hoitelee lopun, hyvin tai huonosti.
  3. #153
    Lainaa rellonen kirjoitti Katso viesti
    Uskonkin että vaikkapa 2000-luvulla aloittaneet motoristit ovat selkeästi parempia kuljettajia hallinnan suhteen mitä lahjakorttilaiset.

    Mitä maksamiseen tulee niin papat joutaa maksamaan, nehän tätä laivaa upottaakin.

    Mä taas uskon että yhtään 2000-luvulla aloittanutta ei aja ulos eikä kuole pyörän kanssa tulevana kesänä kun ne on niiiiiin hirrrrrveän taitavia moottoripyörän kuskeja ja kun ne on oikein radallakin ajaneet ja niillä on asenteet hirrrveän hyvät eikä niillä ole turvaliivejä ja kun niillä on niin kalliit vakuutuksetkin ja kasko korvaa kaiken, elämänkin.

    Kyllä se syyllinen kaikkeen löytyy useimmiten siitä mittariston ja takavalon välistä. Jonkunlainen onni hoitelee lopun, hyvin tai huonosti.[/QUOTE]

    tätä tarvii kompata .nuorilla yleinen ajatusmalli ,isä ottaa kaskon mitä välii paskaks vaan vakuutuksista saa uuden eikä maksa kuin oma vastuun
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  4. #154
    tosin näin itekkin tekisin esim ,radalla kaatuessaan ,tiellä mutka yllätti ,taas sais uuden pyörän hetken odottelun jälkeen mikäs siinä. onneks ei oo rahaan niin kalliiseen .
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  5. #155
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Kyllä kiinnostaa..ja paljon. Toinen juttu on panna kaverille viroon pyörä omistukseen ja lainata sitä pyörää sitten siltä....aina on suomalaisia vedätetty suomalaisten toimesta surutta ja nykyään tahti kiihtyy lähes maanpetturuuden tasolle.
    ainoo paska homma tässä kaverin pyörässä on se kun sitä ei saa ajaa kuin perheen jäsen ja omistaja mukana ,kerran yleisesti on silloin suomen lain mukaan tulli pyörä
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  6. #156
    voi vuokrata .yhtiöstä ,mutta jos se on suomalaisen ostama pyörä verovapaana viron kilvissä et voi ajaa sillä ellet ole perheen jäsen, muuten kuin omistaja on kyydissä
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  7. #157
    Lainaa rellonen kirjoitti Katso viesti

    Kyllä se syyllinen kaikkeen löytyy useimmiten siitä mittariston ja takavalon välistä. Jonkunlainen onni hoitelee lopun, hyvin tai huonosti.
    Pitää paikkansa. Hyvin monesti vika on juurikin siinä kuskissa, varsinkin kun puhutaan näistä tieltä suitumisista.
    Supermoto
  8. #158
    Lainaa henkka 71 kirjoitti Katso viesti
    tätä tarvii kompata .nuorilla yleinen ajatusmalli ,isä ottaa kaskon mitä välii paskaks vaan vakuutuksista saa uuden eikä maksa kuin oma vastuun
    Kyllä nykyjunnut on fiksumpia! Ja taitavia. Ilman että antavat pikkuegon tehdä kepposia, osaavat ajaa kimpassakin niin ettei tyhmyys tiivisty. Ei kaikki, mutta suhteellisen suuri enemmistö. Kiitos meidän moraalikasvattavien ja "jäkättävien" vanhempien, tietysti...
    MAD (mean absolute deviation)
  9. #159
    saa.ja tähän tämä menee jos kaiken maailman vaakuutus jutut menee läpi
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  10. #160
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Juu ei. Tuota en tarkoittanut; kyse on tuolloin "muutto"ajoneuvosta.

    Siis. Menen viroon, jossa on virossa asuvan virolaisen pyörä. Menen viroon ja lainaan tai vuokraan häneltä pyörän siellä virossa ja lähden ajelemaan. Eikö silloin saa ajaa tilapäisesti missä maassa tahansa?
    Mulla on pariin otteeseen ollut Viron kilvissä oleva pyörä koeajossa Suomessa (olen siis oikesti vakavasti harkinnut pyörän ostamista, mutta joku rahamies on aina napannut helmen ennen kun olen päässyt tinkaamaan hintaa omalle tasolle).

    Vielä kimurantimpi tilanne olisi silloin jos pyörästä on jossain sen elinkaaren aikana jo kertaalleen tullit Suomeen maksettu. Tämähän selviäisi helposti runkonumeron perusteella.

    Mutta asiasta kolmanteen, onko Virossa pyörille vuosikatsastus?
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  11. #161
    harva ostaa suomesta pyörän ja vie sen viiroon,muuten kuin tulli pyörä minkä saa yleensä halvemmalla suomestä kuin muualta.siinä taas omat juttunsa
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  12. #162
    Lainaa henkka 71 kirjoitti Katso viesti
    harva ostaa suomesta pyörän ja vie sen viiroon,muuten kuin tulli pyörä minkä saa yleensä halvemmalla suomestä kuin muualta.siinä taas omat juttunsa
    Näinhän se on. Mutta jos lähtökohtatilanne on se, että joku haluaa kikkailla tällä hetkellä omistamaansa ja mahdollisesti jo pankille takaisinmaksettuun ajokkiin edukkaammat vakuutukset Virosta.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  13. #163
    tämän asian olen tänään laittanut eu lakiasia kuntaan kyselyn .viikon päästä pitäis tulla vastaus .kikkailu onnistuu posterentaten kanssa ,silloin saa vakutuksen virosta .mutta kukaan ei osaa sanoa mitä sitten kun pyörä on suomen kilvissä
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  14. #164
    jaa niin sellaine juttu tuli viellä mieleen et suomalaisessa yhtiössä tarvii olla liikenne vakuutus mut lisä turva voi olla vaikka aserpaitsenista .vakuutusyhtiön mukaan .silti he ei osanneet vastata aikaisempiin keskusteluihin .
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  15. #165
    Toi onkin hyvä pointti, eli miksi helvetissä vapaaehtoinen kasko tai osakasko pitäisi ottaa suomalaisesta vakuutusyhtiöstä?
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  16. #166
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti

    Mutta siinä mielessä hakoteillä, että lähes kaikki vakavat ja kuolemaan johtaneet rintavuriot johtuu siitä että kuljettaja on jäänyt jonnekin puristuksiin. Esim ajoneuvon alle. Ja kun taasen tarkkaan mietitään, niin sillon rinta+selkäpanssari vaan lisää puristusta.
    Sulla on varmaan olemassa joku lähde tämän väitteen tueksi vai onko tämä taas ihan sun omiin havaintoohin perustuva päätelmä?
    Superbike #7
  17. #167
    Lainaa Holtsu kirjoitti Katso viesti
    Toi onkin hyvä pointti, eli miksi helvetissä vapaaehtoinen kasko tai osakasko pitäisi ottaa suomalaisesta vakuutusyhtiöstä?
    Sama pätee tuohon liikennevakuutukseen, siis ymmärrän että on pakollinen....Kun täällä on niin paljon noita slupareita, että ei tule tilannetta että toisella ei olekkaan vakuutusta ja mistä se perustuu, että tässä pyörässä on tämän ja tämän kokoinen liikennevakuutus, vakuutusyhtiön omaan päätökseen vai??.
    Eikö se ole sama ajatko 500cc endurolla vai 900cc kyykkypyörällä. Siis eikö voisi olla se liikenne sama kaikilla
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  18. #168
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Sulla on varmaan olemassa joku lähde tämän väitteen tueksi vai onko tämä taas ihan sun omiin havaintoohin perustuva päätelmä?
    Joo, Sakari Kainulainen ei ole todellakaan ainut joka on tullut asiaa oikesti tutkittuaan siihen tulokseen että rintapanssarin käytöstä katuonnettomuuksissa olisi ollut erityistä hyötyä.

    Koska suurin osa kuolleista on jäänyt puristuksiin, eikä esim. "Keihästetty"

    Mutta myös sinulla lienee jotain kättä pidempää tutkimustietoa oman kantasi tueksi, koska minusta pelkkä täyttä paskaa kommentti on aika köyhä argumentti.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  19. #169
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    ole sama ajatko 500cc endurolla vai 900cc kyykkypyörällä. Siis eikö voisi olla se liikenne sama kaikilla
    Tuo oiskin aika mielenkiintoinen spekulaatio.
    Jos laitetaan mopo-hog boss ja kaikki siltä väliltä oleville rekisteröidyille rätkille sama vakuutusmaksu, niin mikähän olisi se vakuutuksen hinta?
    Oisko se paljon vai vähän.
  20. #170
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Tuo oiskin aika mielenkiintoinen spekulaatio.
    Jos laitetaan mopo-hog boss ja kaikki siltä väliltä oleville rekisteröidyille rätkille sama vakuutusmaksu, niin mikähän olisi se vakuutuksen hinta?
    Oisko se paljon vai vähän.
    Siis kyllä kyllä ymmärrän pointin tuossa...
    Tuli vain mieleen kun toinen vanhemmista kysyi tuota, että onko loppujen lopuksi ihan sama millainen on alla.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  21. #171
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Joo, Sakari Kainulainen ei ole todellakaan ainut joka on tullut asiaa oikesti tutkittuaan siihen tulokseen että rintapanssarin käytöstä katuonnettomuuksissa olisi ollut erityistä hyötyä.

    Koska suurin osa kuolleista on jäänyt puristuksiin, eikä esim. "Keihästetty"

    Mutta myös sinulla lienee jotain kättä pidempää tutkimustietoa oman kantasi tueksi, koska minusta pelkkä täyttä paskaa kommentti on aika köyhä argumentti.
    45/81 onnettomuudessa vähintään osa kuolemaanjohtaneista vammoista on ollut rintakehän alueella tämän tuoreimman liikenneturvan tilaston mukaan. 23/81 tapauksessa kuolemaanjohtaneet vammat ovat olleet pelkästään rintakehän alueella. Jotenkin en jaksa uskoa, että yli puolet kuolemaan johtaneista mopo-onnettomuuksista olisi sellaisia, joissa kuski jää auton tms. alle puristuksiin. Varsinkin kun yli puolet kaikista rintakehävammoista on suistumisen seurauksena syntyneitä.
    Superbike #7
  22. #172
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    S
    Eikö se ole sama ajatko 500cc endurolla vai 900cc kyykkypyörällä. Siis eikö voisi olla se liikenne sama kaikilla
    Yli 900 kuutiosilla ajettujen onnettomuuksien suhteellinen määrä 2000-luvullä on ollut selkeästi isompi kuin 1990-luvulla. Samaan aikaan piikeillä ajettujen kuolonkolareiden suhteellinen määrä on selkeästi laskenut. Eli pyöräkannan kehitys kyllä näkyy tuossakin.
    Superbike #7
  23. #173
    ok, kiitos tästä...Nyt pääse valaisee vähän vanhempaa kansaa myös, kun ei ne muista
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  24. #174

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Mulle käy heti, että vakuutusmaksut tulee täysin aiheuttamis perusteiseksi, jos pari asiaa käy samalla toteen:

    -vakuutusyhtiöiden kulurakenne avoimeksi
    -verot ja muut maksut aiheuttamis perusteiseksi... kauniisti sanottuna, että en enää osta Abdullahille telkkaria tai maksa jonkun juopon Alko matkaa vain sillä perusteella, että tienaan. Ja joo.. olen rasisti juntti ja humanistiset opinnot jäi vähemmälle, joten siitä en jaksa alkaa vääntää..
  25. #175
    Lainaa henkka 71 kirjoitti Katso viesti
    nuorilla yleinen ajatusmalli ,isä ottaa kaskon mitä välii paskaks vaan vakuutuksista saa uuden eikä maksa kuin oma vastuun
    Ikävä kyllä. Ja ihan omakohtaisestikin aikanaan kun poika oli mopoikäinen, niin sitähän sitä harrastettiin. Jokainen pienikin raamu mopossa vaadittiin kaskosta korvaukset (50cc mopoissa kun ei ole bonus-menetyksiäkään) ja kun hommaan kyllästyttiin eikä mopo heti mennyt kaupaksi, niin Keravan jokeen vaan ja rikosilmoitusta tekemään että saatiin vakuutuksesta fyrkat

    Nykyinen kortti-systeemi onneksi hieman rajoittaa tuota rälläämistä, kerkiää edes sen pari vuotta järki kasvamaan päässä ennen kuin pääsee isoon pyörään käsiksi = nuorten koheltaminen jää sinne piikki-luokan ongelmaksi ja vak.maksut on noilla sitten sen mukaiset = ihan oikein ettei tuota maksateta tunnollisella, wanhemmalla motoristilla

    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Viime kesänä olin (olen siis 52v) kattomassa Bomberpäivää Hyvinkäällä ja ei voinut kuin ihailla kateudesta. Taisin jossain mainitakin, että jos 50% tielläliikkujista osais edes 50% noiden jannujen taidoista niin olis pyörätilastot erilaiset.
    Juu, varmasti olisi erilaiset kun tuota samaa harrastettaisiin tuolla liikenteessäkin, se normaali sääntöjen mukainen ajaminen kun on niin pirun tylsää
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  26. #176
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Jotenkin en jaksa uskoa, että yli puolet kuolemaan johtaneista mopo-onnettomuuksista olisi sellaisia, joissa kuski jää auton tms. alle puristuksiin. Varsinkin kun yli puolet kaikista rintakehävammoista on suistumisen seurauksena syntyneitä.
    Kai se lasketaan puristumiseksi, kun rintaan on törmäyksen voimasta tullut niin kova paine, että kylkiluut on sivusta kaikki poikki. Ni siinä ei nykymalliset syndit juurikaan jeesaa. Eli kun mopoilija suistumisen jälkeen törmää kovalla voimalla kaiteeseen, kiveen tai puuhun.

    Pari kesää sitten kun tää juttu oli mulle vähän niin ku high intrest, löysin Suomen lähi MP-historiasta yhden ainoan tapauksen jossa peuran sarvi oli keihästänyt kuljettajan sydämen.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  27. #177
    Lahjakorttilainen? En löytänyt tälle sanalle mitään selkeää suomennosta suomen kielen sanastoista, googlettamallakaan. Koska tässä tridissä tätå sanaa ovat käyttåneet mm. nickit: nitrous, PekkaVee ja jaulis, niin voisitteko ystävällisesti yhdessä tai erikseen valaista tietämätöntä? Nimim. ajetut inssit ajokokeineen: KT, A, BC, ja A edellytti hyväksyttyä käsittelykoetta jo 70-luvulla, tuolla kultaisella, joka juurikin oli se vuosikymmen, jolloin nykymoottoripyöräilyn perustukset betonoitiin.
    <p>.</p>
  28. #178
    Lainaa M58 kirjoitti Katso viesti
    Lahjakorttilainen? En löytänyt tälle sanalle mitään selkeää suomennosta suomen kielen sanastoista, googlettamallakaan. Koska tässä tridissä tätå sanaa ovat käyttåneet mm. nickit: nitrous, PekkaVee ja jaulis, niin voisitteko ystävällisesti yhdessä tai erikseen valaista tietämätöntä? Nimim. ajetut inssit ajokokeineen: KT, A, BC, ja A edellytti hyväksyttyä käsittelykoetta jo 70-luvulla, tuolla kultaisella, joka juurikin oli se vuosikymmen, jolloin nykymoottoripyöräilyn perustukset betonoitiin.
    Jos ei isipapalla ollut traktoria tai rahaa maksaa 16-pojulle piikkikorttia, ajettiin 18v AB-kortti autokoulussa, autolla, ja kaikki pyöräluokat oli ajettavissa. Näin kävi itselle.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  29. #179
    Lainaa HiTec kirjoitti Katso viesti
    Juu, varmasti olisi erilaiset kun tuota samaa harrastettaisiin tuolla liikenteessäkin, se normaali sääntöjen mukainen ajaminen kun on niin pirun tylsää
    Suomessahan "liikenne" on aika laaja käsite ja kattaa kaiken, mihin ei ole oikeasti väkivalloin pääsyä estetty. Rikosseuraamusten kannalta on siis samantekevää, harjoitteleeko stuntteja jossain tyhjällä teollisuustontillla vai siinä omalla asuinkadulla. Silloin harjoitellaan siellä kumpaan on kotoa lyhyempi matka.
    Tällainen antaa ajamaan opettelevalle nuorisolle täysin väärän viestin siitä, kumpi on oikeasti vaarallista. Ihan samalla tavalla esimerkiksi luvaton ampumaharjoittelu ruuhkaisella torilla pitäisi olla tuomittavampaa kuin harjoittelu erämaassa. Liikenteessä näin ei ole.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  30.  
  31. #180
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Kai se lasketaan puristumiseksi, kun rintaan on törmäyksen voimasta tullut niin kova paine, että kylkiluut on sivusta kaikki poikki. Ni siinä ei nykymalliset syndit juurikaan jeesaa. Eli kun mopoilija suistumisen jälkeen törmää kovalla voimalla kaiteeseen, kiveen tai puuhun.

    Pari kesää sitten kun tää juttu oli mulle vähän niin ku high intrest, löysin Suomen lähi MP-historiasta yhden ainoan tapauksen jossa peuran sarvi oli keihästänyt kuljettajan sydämen.
    Sen verran perusfysiikkaa sinunkin pitäisi tietää, että mikäli sen kaiteen/ puun kontaktipinta rintakehään on pienempi kuin sen panssarin energiaa jakava pinta-ala, niin se panssari auttaa jakamaan energiaa tasaisemmin.

    Tai sit ihan maalaisjärki. Juokset puuta päin rintapanssarin kanssa ja ilman. On totta, että suurenergiatörmäyksissä rintakehä pääsee puristumaan ja sisäelimet vahingoittuvat, ja tämä on hyvä ymmärtää, mutta on turha soitella poskea, ettei noista hyötyä ole. Ihan paskaa.

    Edit:
    Tarpeeksi vauhtia ja kiinteä este, niin voi sen kypäränkin riisua, mutta onpa fiksu lähtökohta ajattelulle. Ei suojat kenestäkään kuolematonta tee, mutta ei niitä tarvitse sen takia vähätellä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Sivu: 6 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen