Hondalta tulossa lähivuosina rajoitettu "painos" MotoGP-pyörän katumallista, ehkäpä Ducati Desmosedicin tapaan: http://www.motorcyclenews.com/MCN/Ne...-honda-rc213v/
http://www.asphaltandrubber.com/news...v4-sport-bike/
Tai ehkäpä vain V4-moottorinen pyörä, joka perustuu löyhästi MotoGP-teknologiaan... tiedä vielä näistä. CEO tuon kuitenkin kertoi, että jotain sieltä on tulossa n. 2014. Mahdollisesti alusta CRT-henkiselle pyörälle, joka soveltuu tuleville MotoGP-säännöille?
![]()
Viimeksi muokannut: Turder; 21.09.2012 klo 14:48.
Autsis. Mikäli RC30/45 tyyppinen hinnoittelu jatkuu tässä erikoispeleissä, tullaan täälä härmässä puhumaan liki 100.000Euron pyörästä. "ei pysty, liian hapokasta"
Varmasti mielenkiintoinen peli tulossa. Jäädään odottamaan lisäspeksejä.
Viimeksi muokannut: vma; 21.09.2012 klo 19:18.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
[QUOTE=Turder;6121258]Kallishttp://www.asphaltandrubber.com/raci...e-cost-100000/
Ei kannata ostaa, linkin takana kuvassa oleva pyörähän on ilmiselvää 80-luvun tekniikkaa.![]()
Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D
Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!
Minä jo pelkäsin että pelistä tulee liian kallis.![]()
Viimeksi muokannut: vma; 20.11.2012 klo 20:03.
Tällä pyörällä olisi tarkoitus ajaa 2014 alkaen Superbiken MM-sarjaa. Ilmeisesti Honda tekee täysin samoin kuin Aprilia RSV4:llaan: ajatetaan sitä tehdastiimin voimin SBK:ssa ja asiakaspyöränä/CRT:nä MotoGP:ssä. Varmaan tämän vuoden lopulla pitäisi julkaista jo jotain, jos meinaavat ensi kaudella Superbikea ajaa.
Nostoa, nihkeästi kuulunut mitään ja alkuperäisiä aikatauluja lykätty, mutta josko nyt: http://www.asphaltandrubber.com/news...e-eicma-debut/
Agustalla sama http://www.asphaltandrubber.com/bike...ak/#more-75140
Eipä siellä EVO luokassa pärjätä millään perusmallilla...
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
40 000€ taitaa olla tuo kulukatto WSBKssa pyörille.
Eli ainakin MV Agusta, Ducati ja Yamaha(?) sekä mahdollisesti Honda ovat tuomassa specielt pyörän ensivuoden karkeloihin.
Tuolta lisää vettä myllyyn:
http://www.bennetts.co.uk/bikesocial.../#.VFPG5jSsVQd
Ei yksi, vaan kaksi uutta mallia![]()
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Jännäksi menee. Huhuja on ollut vuosikaudet. Tosiaan toivon, että halvempi Hondan laite olisi ilman ahtimia ja enemmän sitä itseään eli muuten vain hieno ja etenkin ajettava moottoripyörä. Ei tekniikkaa tekniikan takia vaan valikoiden.
Jäänyt vähän sellainen maku, että koko japsikaarti on mutustellut mitä Euroopassa tapahtuu pari vuotta ja nyt jokainen tuo samaan aikaan teknohärpäkettä pöytään. Suzukia odotellessa.![]()
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Asphalt and rubber- sivuston päivitykset näyttävät uudet viralliset kuvat. Klassista väritystä ja RCV- muotoilu. Ei mitenkään paha.
Harmi että tuo Honda näkyy olevan ainoastaan prototyyppi, ei siis ilmeisesti ole tulossa ainakaan toistaiseksi tuotantoon...
Honda CBR1000RR Fireblade
Yamaha YZF-R6R (ex)
Suzuki GSX650F (ex)
http://mopollasuohon.blogspot.com/
https://www.youtube.com/@Qassu78
Hinta tulee olemaan aika mukava, taitaa mennä yli sen mitä Desmo maksoi. Pelkkät etuiskarit maksaa yli 10 000e![]()
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Tuossa vielä linkki kuviin: http://www.asphaltandrubber.com/bike...ream-unveiled/
Ei ehkä kaunein pyörä, tai ehkä väritys vääristää olemusta... Ulkomuoto kaikkine yksityiskohtineen lähes yksyhteen MotoGP-version kanssa (pakoputket, ilmanottoaukot, sivukatteiden muodot, etukate). Peilit aika jännästi toteutettu, samalla on myös jarrukahvasuojana.
250 000 €. Bike worldista voi tilaa.
Ultrafast KTM machine .
No sen näkee sitten. Ei tuota ole tarkoitus myydä persaukisille niin ei välttämättä tarvitse olla konservatiivinen osien kanssa.
"This tweet just in from someone with supposedly good connections:
Michal Fialkowski @MickFialkowski 2h2 hours ago
“As my friend and #MotoGP co-commentator @AdamBadziak found out in Milan, RC213V-S pricetag will be between 200-225 thousand Euro. Bargain?”
Viimeksi muokannut: -JuhaK-; 05.11.2014 klo 16:25.
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Käsittääkseni tuo RCV 213 on aika lailla sama laite millä Redding ja Hayden ajelee Moto GP luokassa . Tietysti vähän jotain muutakin.
Ultrafast KTM machine .