Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 68:sta
  1. #1
    Hondalta tulossa lähivuosina rajoitettu "painos" MotoGP-pyörän katumallista, ehkäpä Ducati Desmosedicin tapaan: http://www.motorcyclenews.com/MCN/Ne...-honda-rc213v/

    http://www.asphaltandrubber.com/news...v4-sport-bike/

    Tai ehkäpä vain V4-moottorinen pyörä, joka perustuu löyhästi MotoGP-teknologiaan... tiedä vielä näistä. CEO tuon kuitenkin kertoi, että jotain sieltä on tulossa n. 2014. Mahdollisesti alusta CRT-henkiselle pyörälle, joka soveltuu tuleville MotoGP-säännöille?

    Viimeksi muokannut: Turder; 21.09.2012 klo 14:48.
  2. #2
    Autsis. Mikäli RC30/45 tyyppinen hinnoittelu jatkuu tässä erikoispeleissä, tullaan täälä härmässä puhumaan liki 100.000Euron pyörästä. "ei pysty, liian hapokasta"

    Varmasti mielenkiintoinen peli tulossa. Jäädään odottamaan lisäspeksejä.
    Viimeksi muokannut: vma; 21.09.2012 klo 19:18.
  3. #3
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Tai ehkäpä vain V4-moottorinen pyörä, joka perustuu löyhästi MotoGP-teknologiaan... tiedä vielä näistä. CEO tuon kuitenkin kertoi, että jotain sieltä on tulossa n. 2014. Mahdollisesti alusta CRT-henkiselle pyörälle, joka soveltuu tuleville MotoGP-säännöille?
    Mun mielestä asia on täysin selvä. Tämä on tapa kiertää CRT-sääntöjä ja luoda Hondalle vähän etulyöntiasemaa. RC213V:n moottori saadaan tällä "katumallilla" CRT-tiimien käyttöön. Veikkaisinpa, että vastaavia vekottimia löytyy kohta yhdeltä jos toiseltakin valmistajalta.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  4. #4
  5. #5
    [QUOTE=Turder;6121258]Kallis http://www.asphaltandrubber.com/raci...e-cost-100000/

    Ei kannata ostaa, linkin takana kuvassa oleva pyörähän on ilmiselvää 80-luvun tekniikkaa.
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  6. #6
    Minä jo pelkäsin että pelistä tulee liian kallis.
    Viimeksi muokannut: vma; 20.11.2012 klo 20:03.
  7. #7
    Tällä pyörällä olisi tarkoitus ajaa 2014 alkaen Superbiken MM-sarjaa. Ilmeisesti Honda tekee täysin samoin kuin Aprilia RSV4:llaan: ajatetaan sitä tehdastiimin voimin SBK:ssa ja asiakaspyöränä/CRT:nä MotoGP:ssä. Varmaan tämän vuoden lopulla pitäisi julkaista jo jotain, jos meinaavat ensi kaudella Superbikea ajaa.
  8. #8
    Nostoa, nihkeästi kuulunut mitään ja alkuperäisiä aikatauluja lykätty, mutta josko nyt: http://www.asphaltandrubber.com/news...e-eicma-debut/
  9. #9
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Nostoa, nihkeästi kuulunut mitään ja alkuperäisiä aikatauluja lykätty, mutta josko nyt: http://www.asphaltandrubber.com/news...e-eicma-debut/
    Jos pitää paikkaansa niin näyttäs siltä, että vallalle on tulossa trendi, jossa superbike aihioksi valmistetaan pirun kallis rajoitettu sarja mopoa, että saadaan sille luokitus. Massoille sitten myydään samaa kuin tähänkin asti.
    Superbike #7
  10. #10
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Jos pitää paikkaansa niin näyttäs siltä, että vallalle on tulossa trendi, jossa superbike aihioksi valmistetaan pirun kallis rajoitettu sarja mopoa, että saadaan sille luokitus. Massoille sitten myydään samaa kuin tähänkin asti.
    Agustalla sama http://www.asphaltandrubber.com/bike...ak/#more-75140
    Eipä siellä EVO luokassa pärjätä millään perusmallilla...
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  11. #11
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Agustalla sama http://www.asphaltandrubber.com/bike...ak/#more-75140
    Eipä siellä EVO luokassa pärjätä millään perusmallilla...
    Samoin Yamaha jos huhut siitä 230hp rytkösestä pitää paikkansa.
    Superbike #7
  12. #12
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Jos pitää paikkaansa niin näyttäs siltä, että vallalle on tulossa trendi, jossa superbike aihioksi valmistetaan pirun kallis rajoitettu sarja mopoa, että saadaan sille luokitus. Massoille sitten myydään samaa kuin tähänkin asti.
    Jep, tilanne on sama kuin 80-90-luvuilla ja 2000-luvun alussa. Ducatin R, SPS tms, RC30, RC45, R7...
  13. #13
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Jep, tilanne on sama kuin 80-90-luvuilla ja 2000-luvun alussa. Ducatin R, SPS tms, RC30, RC45, R7...
    Ei ollenkaan pöllömpi kehityssuunta välttämättä.
    Superbike #7
  14. #14
    40 000€ taitaa olla tuo kulukatto WSBKssa pyörille.

    Eli ainakin MV Agusta, Ducati ja Yamaha(?) sekä mahdollisesti Honda ovat tuomassa specielt pyörän ensivuoden karkeloihin.
  15. #15
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Tuolta lisää vettä myllyyn:

    http://www.bennetts.co.uk/bikesocial.../#.VFPG5jSsVQd

    Ei yksi, vaan kaksi uutta mallia
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  16. #16
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Tuolta lisää vettä myllyyn:

    http://www.bennetts.co.uk/bikesocial.../#.VFPG5jSsVQd

    Ei yksi, vaan kaksi uutta mallia
    Jännäksi menee. Huhuja on ollut vuosikaudet. Tosiaan toivon, että halvempi Hondan laite olisi ilman ahtimia ja enemmän sitä itseään eli muuten vain hieno ja etenkin ajettava moottoripyörä. Ei tekniikkaa tekniikan takia vaan valikoiden.

    Jäänyt vähän sellainen maku, että koko japsikaarti on mutustellut mitä Euroopassa tapahtuu pari vuotta ja nyt jokainen tuo samaan aikaan teknohärpäkettä pöytään. Suzukia odotellessa.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  17. #17
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa NOx kirjoitti Katso viesti

    Jäänyt vähän sellainen maku, että koko japsikaarti on mutustellut mitä Euroopassa tapahtuu pari vuotta ja nyt jokainen tuo samaan aikaan teknohärpäkettä pöytään. Suzukia odotellessa.
    Toisaalta kawaa lukuunottamatta japseilta on tullut viimeksi mitään uutta superbike-luokkaan 5-6 vuotta sitten, joten on jo korkea aikakin vähän uudistua.
    Superbike #7
  18. #18
    Lainaa NOx kirjoitti Katso viesti
    Suzukia odotellessa.
    Kai ne odottaa siellä, että tulee reilu 10v edellisestä isommasta päivityksestä eli K5 mallista.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  19. #19
  20. #20
    Asphalt and rubber- sivuston päivitykset näyttävät uudet viralliset kuvat. Klassista väritystä ja RCV- muotoilu. Ei mitenkään paha.
  21. #21
    Harmi että tuo Honda näkyy olevan ainoastaan prototyyppi, ei siis ilmeisesti ole tulossa ainakaan toistaiseksi tuotantoon...
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
  22. #22
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Hammurab kirjoitti Katso viesti
    Harmi että tuo Honda näkyy olevan ainoastaan prototyyppi, ei siis ilmeisesti ole tulossa ainakaan toistaiseksi tuotantoon...
    Ymmärsin niin, että tuo on vielä toistaiseksi proto, mutta silti tuotanto-ohjelmassa vuodelle 2015.
    Superbike #7
  23. #23
    Hinta tulee olemaan aika mukava, taitaa mennä yli sen mitä Desmo maksoi. Pelkkät etuiskarit maksaa yli 10 000e
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  24. #24
    Tuossa vielä linkki kuviin: http://www.asphaltandrubber.com/bike...ream-unveiled/

    Ei ehkä kaunein pyörä, tai ehkä väritys vääristää olemusta... Ulkomuoto kaikkine yksityiskohtineen lähes yksyhteen MotoGP-version kanssa (pakoputket, ilmanottoaukot, sivukatteiden muodot, etukate). Peilit aika jännästi toteutettu, samalla on myös jarrukahvasuojana.
  25. #25
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Hinta tulee olemaan aika mukava, taitaa mennä yli sen mitä Desmo maksoi. Pelkkät etuiskarit maksaa yli 10 000e
    Tuskinpa tulee millään typpikeulalla markkinoille. Ei olis eka proto, jossa on ensiesittelyssä kallista hipo-hipoo, joka ei katumopoon päädy koskaan.
    Superbike #7
  26. #26

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    250 000 €. Bike worldista voi tilaa.
    Ultrafast KTM machine .
  27. #27
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    250 000 €. Bike worldista voi tilaa.
    No huhu
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  28. #28
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tuskinpa tulee millään typpikeulalla markkinoille. Ei olis eka proto, jossa on ensiesittelyssä kallista hipo-hipoo, joka ei katumopoon päädy koskaan.
    No sen näkee sitten. Ei tuota ole tarkoitus myydä persaukisille niin ei välttämättä tarvitse olla konservatiivinen osien kanssa.

    "This tweet just in from someone with supposedly good connections:

    Michal Fialkowski ‏@MickFialkowski 2h2 hours ago
    “As my friend and #MotoGP co-commentator @AdamBadziak found out in Milan, RC213V-S pricetag will be between 200-225 thousand Euro. Bargain?”
    Viimeksi muokannut: -JuhaK-; 05.11.2014 klo 16:25.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  29. #29
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    No sen näkee sitten. Ei tuota ole tarkoitus myydä persaukisille niin ei välttämättä tarvitse olla konservatiivinen osien kanssa.
    Ettei tulis Firebladen korvaajaksi Superbike-luokkaan? Silloin se 40k$ tais olla yläraja hinnalle ja kylkeen varmaan sit se normihintanen katumalli?
    Superbike #7
  30.  
  31. #30

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Käsittääkseni tuo RCV 213 on aika lailla sama laite millä Redding ja Hayden ajelee Moto GP luokassa . Tietysti vähän jotain muutakin.
    Ultrafast KTM machine .
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen