Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Onko tullut vastaan seuraavanlaista ilmiötä Gessussa tai muussakaan buimurissa. Jarruvalo vilkkuu ja nopeusmittari ei näytä mitään aluksi. Jonkun matkaa kuljettua alkaa nopusmittari näyttää normaalisti ja jarrujen merkkivalo palaa jatkuvasti. Kun tämän jälkeen pysähtyy ja käynnistää uudelleen nopusmittari toimii normaalisti mutta jarrut (ABS) ei palaudu vaan palaa edelleen punaisena.
    Olis vinkkiä vailla mihin pitäisi pureutua? Oma arvaus on jonkun näköinen kosteusongelma. Perjantaina toimi normaalisti mutta maanantaina tuli nuo vaivat ja täällä PKS on satanut ja ollut kosteutta ilmassa melkoisesti.
    R100R -92 >> R1100RS -93 >> K1200GT -03 >> R1200GSA -11 >> R1200GSA -16
    Vikakoodeja ei varmaan ole luettu? Villi veikkaus: takapään anturi viallinen.
    https://www.juvander.me/ilpo

AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
    Lainaa iaj kirjoitti Katso viesti
    Hyvä arvaus!
    Ainakin minun -12 GSA:ssa juurikin näin!
    Meni takuuseen...
    Lainaa iaj kirjoitti Katso viesti
    Ei ole luettu. Ja huomasin tänään lisäksi että myös lämpötila oli jumissa samaan aikaan. Kiitokset arvauksesta. Olisin itse veikannut etupään anturia. Täytyy tuota vilkaista. Pyörä on 2011 mallia mutta ostettu 2012. Katsotaan miten Heinon kanssa käy.
    R100R -92 >> R1100RS -93 >> K1200GT -03 >> R1200GSA -11 >> R1200GSA -16
  5.  
    Lainaa WMB kirjoitti Katso viesti
    Ei ole luettu. Ja huomasin tänään lisäksi että myös lämpötila oli jumissa samaan aikaan. Kiitokset arvauksesta. Olisin itse veikannut etupään anturia. Täytyy tuota vilkaista. Pyörä on 2011 mallia mutta ostettu 2012. Katsotaan miten Heinon kanssa käy.
    Minun Bemmini myös Kuvalta ja -11 mallia ja ostettu loppukesästä -12.
    Osat vaihdettiin viime kesänä takuuseen RM Heinolla Espoossa, ei ongelmia.