Sivu: 118 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1868108116117118119120128 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3511:stä 3540:een 4629:sta
  1. #3511
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Onko jollain 1-3gen kymppi jonka mittaristo/virtalukko ei resenoi?
    Mulla

    Oon yrittäny kaikkia mahdollisia kikkoja ja viime vuonna annoin periksi ja annoin olla.
    Talven aikana kawakeiju on ilmeisesti käynyt tallissa koska se ¤"¤+#prrrrk pärinä
    on kadonnut! Mittarissa nyt reilut 50tkm.

    Osmo A. Wiioa lainatakseni:"On vain asioita joita tiede ei voi selvittää".
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  2. #3512
    Lainaa dYNY kirjoitti Katso viesti
    Mulla

    Oon yrittäny kaikkia mahdollisia kikkoja ja viime vuonna annoin periksi ja annoin olla.
    Talven aikana kawakeiju on ilmeisesti käynyt tallissa koska se ¤"¤+#prrrrk pärinä
    on kadonnut! Mittarissa nyt reilut 50tkm.

    Osmo A. Wiioa lainatakseni:"On vain asioita joita tiede ei voi selvittää".
    Eli vaatii vaan riittävän sisäänajon... Pitää vissiin alkaa turraamaan tourinkia, nykyisillä ajomäärillä menee muuten vielä ainakin 15v. ennen kuin oma kymppi hiljenee.
    Supermoto
  3. #3513
    http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php?t=19079

    Tuossa näyttäisi olevan vastaus ongelmaan. Harmi kun ei tullut luettua aikaisemmin. Pitää purkaa uudestaan.

    Ei sillä, eipä tuo näytä suuri homma olevan.
  4. #3514
    Lainaa Lasse.L kirjoitti Katso viesti
    http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php?t=19079

    Tuossa näyttäisi olevan vastaus ongelmaan. Harmi kun ei tullut luettua aikaisemmin. Pitää purkaa uudestaan.

    Ei sillä, eipä tuo näytä suuri homma olevan.
    Juu tolla korjaantuu se katteiden resonanssi, mutta virtalukko on se pahin koska
    se johtuu vielä stongaan asti.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  5. #3515
    Nokkaketjun kiristin vaihettu. Toivottavasti ei tullut liian tiukalle

    Onko mitään mistä voisi ilmetä jos tuo nyt tuli ruuvattua liian tiukkaan (eli mitä hajoo ekana)?
    Vasta-alkaja.

    1. polkupyörä
    2. ZX-10R -05
    3. Sähkö-Jopo
  6. #3516
    Lainaa Rankkis kirjoitti Katso viesti
    Nokkaketjun kiristin vaihettu. Toivottavasti ei tullut liian tiukalle

    Onko mitään mistä voisi ilmetä jos tuo nyt tuli ruuvattua liian tiukkaan (eli mitä hajoo ekana)?
    Ohjurit kuluvat ekana. Parasta on säätää se käynnissä. Ensin paikallaan kireälle
    ja sitten käynnissä löysemmälle. Äänestä kyllä kuulee, kun alkaa rallattamaan. Siitä sitten "hieman" kirämmälle, että ääni katoaa.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  7. #3517
    Lainaa dYNY kirjoitti Katso viesti
    Ohjurit kuluvat ekana. Parasta on säätää se käynnissä. Ensin paikallaan kireälle
    ja sitten käynnissä löysemmälle. Äänestä kyllä kuulee, kun alkaa rallattamaan. Siitä sitten "hieman" kirämmälle, että ääni katoaa.
    Tämä oli perustekniikkana. Lähinnä kokemattomalle se, että kuinka suurista toleransseista on kyse. Ja kun Kawasakista nyt puhutaan, niin ei ihan satavarma ole, että kuunteleeko tässä nyt oikeaa kolinaa tai räminää

    Rallatuksen kyllä erotti helposti kun tarpeeksi löysäsi.

    Ja minun "hieman" oli ehkä noin puoli kierrosta.
    Vasta-alkaja.

    1. polkupyörä
    2. ZX-10R -05
    3. Sähkö-Jopo
  8. #3518
    Lainaa Rankkis kirjoitti Katso viesti
    Ja kun Kawasakista nyt puhutaan, niin ei ihan satavarma ole, että kuunteleeko tässä nyt oikeaa kolinaa tai räminää
    Noi Kawan kolinat ja räminät ovat urbaania legendaa... Vaihoin kawasikani Yamasakiin ja samat räminät ja kolinat kuuluivat edelleen päässäni. Tästä syystä aina ajolenkin jälkeen epäilen olenko enään järjissäni
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  9. #3519
    Mistäs kannattaisi alkaa metsästämään Akran koko putkistoa -05 kymppiin? eBayssa hinnat tuntuu lähentelevän 2000€:ssa!

    Tuleeko muita varteenotettavia kokoputkistoja mieleen? .. Saati paikkoja mistä kannattaisi etsiä, käytetytkin tuntuu olevan kiven alla.
    Viimeksi muokannut: mlou; 03.06.2014 klo 12:02.
    " Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "

    Nyt ajossa: -

    Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
  10. #3520
    Mullekin kelpais joku tarvikemallin alkukäyrästö, niin sais sen pakoputken läppäsysteemin pois. Luulisi noita kawasakeja menevän sen verran lunastukseen, että käyrästöjä olisi jäänyt joillekkin nurkkiin lojumaan. Siis sellaisia "parempia" käyrästöjä. Eikä mielellään sais maksaa taas mitään.


    Ja asiasta moottorisahaan: Loppuihan ne etukatteen pärinät, kun pisti vähän pehmikettä keulakatteen ja mittariston tukiraudan väliin. Mutta mikäs sellainen pieni sirittävä/rallattava ääni pienillä kierroksilla sieltä nyt kuuluukaan...
  11. #3521
    Saa sen läppäsysteemin väkivalloin poistettua putkesta, itse olen niin tehnyt omaan 10r:ään. Vaijeri sitten vain pois, servo surraa itsekseen muttei ole mitään vikavaloa sytyttänyt.
    https://www.mprengas.fi
  12. #3522
    Tuolta http://store.58cycle.com/product_p/a...-05%20full.htm ei veroineen ja tulleineenkaan varmaan älyttömästi tule maksamaan.
    Kawasaki ZX10R 2005
  13. #3523
    Lainaa sardinaattori kirjoitti Katso viesti
    Tuolta http://store.58cycle.com/product_p/a...-05%20full.htm ei veroineen ja tulleineenkaan varmaan älyttömästi tule maksamaan.
    Kerkesin jo innostumaan, tosin out of stock ja ulkomaille postitus jotain naurettavia summia.
    " Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "

    Nyt ajossa: -

    Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
  14. #3524
    Pajalla suositteli lamdaeliminaattoreita rikkoontuneen lamdan korjauksen sijaan. Olisi ainakin edullisempaa, mutta miten vaikuttaa moottorin toimintaan nuo eliminaattorit?
    Kawasaki ZX-10R 2011
  15. #3525
    Lainaa Hitman kirjoitti Katso viesti
    Pajalla suositteli lamdaeliminaattoreita rikkoontuneen lamdan korjauksen sijaan. Olisi ainakin edullisempaa, mutta miten vaikuttaa moottorin toimintaan nuo eliminaattorit?
    Onko sulla '07 kymppi nyt? Omassa saman vuotisessa kympissä aikanaan testasin näitä eliminaattoreita, mutta ne ei toimi. Laita vaan toimiva lambda sinne paikalleen.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  16. #3526
    On joo 07
    Kawasaki ZX-10R 2011
  17. #3527
    Lainaa Hitman kirjoitti Katso viesti
    On joo 07
    Jos laitat sinne tyhmän eliminaattorin lambdan tilalle, niin vikavalo syttyy ja seokset menee sekaisin lambdan säätöalueella. Tuon pyörän ECUa ei saa huijattua eliminaattorilla ellei se eliminaattori ole sen verran kehittynyt, että se osaa palauttaa järkeviä arvoja ECU:n suuntaan. Tuollaista älyllistä eliminaattoria en ole nähnyt.

    Ei ole muutenkaan mitään järkeä poistaa sitä lambdaa sieltä. Lambdan toiminta-alue on pintakaasulla (muistaakseni alle 4000rpm), ns. closed-loop -alue. Pyörä vie vähemmän bensaa tasakaasulla ajettaessa, kun se on optimi AFR-arvossa tuon lambdan avulla.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  18. #3528
    Kaveri sorvas mulle tohon mivviin killerin. Onnistu kyllä just hyvin. Terävin korvaan ottava pauke pois ja muuten makeet äänet ja ulkonäkö 10.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  19. #3529
    Harkitsen omasta kympistä luopumista perhetilanteen ja ajanpuutteen vuoksi ja tiedustelenkin nyt jo etukäteen olisiko pyörälle mahdollisia kiinnostuneita ostajakandidaatteja. En ole vielä siis laittanut myyntiin, mutta jos ostaja löytyy niin olen pyörästä valmis luopumaan.

    Alla tietoja.

    ZX-10R vm -08 (käyttöön otettu 2010)
    Ajettu 11 800 km (pikkuhiljaa tulee lisää)
    Väri: musta

    Varusteita:
    -Yoshimuran koko ränni (Lambdoille hitsattu paikat putkeen, joten seokset ovat kohdallaan ja vikakoodia ei ole / alkuperäinen putki on tallessa)
    -Puig tuplakupla -pleksi
    -Puig kaatumatapit
    -Ducktail
    -Kahvalämppärit (tosin itse ottanut pois käytöstä ettei lapset ronkkaa katkaisiaa)

    Pyörä on erinomaisessa kunnossa, eikä sillä ole kaaduttu tms.

    Kuvia saa jos kiinnostaa ja laittaa sähköpostinsa.

    Hinnasta keskustellaan kiinnostuneiden kanssa.
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  20. #3530
    Arvotaan vika 05 ZX10R:iin, pyörä jätti mukavasti Turussa puistokadulla sillan alle ja sammahti... Parkkipaikalle kiikutettua, sain kerran käyntiin ja sit käyntihalut katosi jälleen.

    Fuel valo vilkahteli alkuun käynnistellessä (ei siis FI, bensapumpussa häikkää..?), startti ei pyöritä kunnolla vaan "raksuttaa" ja tuo butterfly valven servo toimii laiskasti. Äänestä päätellen ruisku tekee "alkujumppansa" kyllä.

    Viimeksi muokannut: mlou; 17.06.2014 klo 22:28.
    " Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "

    Nyt ajossa: -

    Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
  21. #3531
    ^ akku kuoli lennosta oikosulkuun muutaman kennon osalta? Startin ja servon tilanne selittyisi kovin hyvin tuolla. Toki jos siellä tuli vettä niin että paikat oli märkänä kun vika ilmeni, niin sitten voi olla joku maadoitukseen tai virransyöttöön liittyvä hapettumaongelmakin.
  22. #3532
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    ^ akku kuoli lennosta oikosulkuun muutaman kennon osalta? Startin ja servon tilanne selittyisi kovin hyvin tuolla. Toki jos siellä tuli vettä niin että paikat oli märkänä kun vika ilmeni, niin sitten voi olla joku maadoitukseen tai virransyöttöön liittyvä hapettumaongelmakin.
    Pitänee tutkia tänään, toinen kaveri vinkkasi sivutuen anturin olevan mahdollinen syypää... Tutkitaan ja hutkitaan.
    " Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "

    Nyt ajossa: -

    Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
  23. #3533
    Ja akkuhan siellä oli kuollut..! Toimii uudella akulla taas kuin kello.. Cheers sami1024!
    " Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "

    Nyt ajossa: -

    Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
  24. #3534
    Oisko kellää tietoo mistä sais hommattua zx-10R:ään vm:04 mittaristoa? uus tai käytetty
  25. #3535
    Ettei vain eevilbay olis se kätevin vaihtoehto. VAIKKA TÄSTÄ
    Lainaa Torbinski kirjoitti Katso viesti
    Oisko kellää tietoo mistä sais hommattua zx-10R:ään vm:04 mittaristoa? uus tai käytetty
    Kawasaki ZX10R 2005
  26. #3536
    Tuli uusi slipari speksattua tässä taannoin vanhan Akran tötterön tilalle: http://www.aliexpress.com/item/Refir...849027550.html

    Akrapovicin Hexagonal replica, yllättävän hyvälaatuinen hintaansa nähden ja istui täydellisesti pyörään. Alunperin piti ostaa pelkkä slipari 60mm sisäänmenolla, mutta tuntui olevan kiven alla. Oikeastaan Akran alkuperäiset olisi olleet ainoita vaihtoehtoja, tosin hinta tuntui käytetyissäkin olevan aika korkea.

    Tuossa vielä kuva omasta:

    " Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "

    Nyt ajossa: -

    Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
  27. #3537
    Fi valo vilkkuu satunnaisesti zx10r. Huoltokoodia 83. Mistäpäin ettis anturia. Miten voi testata anturin kiitos..
  28. #3538
    Lainaa Jjlehto83 kirjoitti Katso viesti
    Fi valo vilkkuu satunnaisesti zx10r. Huoltokoodia 83. Mistäpäin ettis anturia. Miten voi testata anturin kiitos..
    Moi,

    Minkä vuoden laitteesta on kyse?
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  29. #3539
    Lainaa dYNY kirjoitti Katso viesti
    Moi,

    Minkä vuoden laitteesta on kyse?
    Moro vuoden 2008 laite. Syttyy Vilkkumaan kun ekan kerran starttaa käymään.
    Ja kun sammuttaa virrat ja starttaa uudestaan ni sit ei Vilkuta fi valo.
  30.  
  31. #3540
    Lainaa Jjlehto83 kirjoitti Katso viesti
    Moro vuoden 2008 laite. Syttyy Vilkkumaan kun ekan kerran starttaa käymään.
    Ja kun sammuttaa virrat ja starttaa uudestaan ni sit ei Vilkuta fi valo.
    Kuulostaa enemmän kosketushäiriöltä (hapettuma) kuin anturi vialta.

    Vasen sivukate pois niin pääset käsiksi happiantureiden liittimiin.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
Sivu: 118 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1868108116117118119120128 ... ViimeinenViimeinen