Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 75:een 75:sta
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Varokee nyt niitä lehtiä.
    Video kohta YouTubessa!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lohja romi:n avatar
    Liittyi May 2010
    rajamäki/nurmijärvi
    MotOrg ry jäsen
    Kiitos ja kumarrus kaikille...
    ex KTM 990 SMT 2010
    ex suzuki gsf1250sa 2008
    ex yamaha fz1-n 2006
    ex kawasaki zx9r 2000
    Näin se meni (kohdassa 09:40)
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Näin se meni (kohdassa 09:40)
    Nätisti meni, ei tainnu hirveet vauriot tulla.

Jos neljä pyörää olisi hyvä, olisi ihminen luotu konttaamaan.

Yamaha XT660X 2009 (2014->), Suzuki GSF 600 2004 (2013-2014), Suzuki LS650 1996 (2012-2013)
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    No perkele. Ei Turun porukoilla käy sitten tuuri kauden viime letkoilla. Yks päätyy Alibin kanteen, ja toisella mopo piehtaroi lehtikasassa. ...tu!
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Renkaiden suurkuluttaja
    Liittyi Jan 2008
    Kouvola
    MotOrg ry jäsen
    Kiitokset reissusta täältäkin (jokaiselle tasapuolisesti), vasta nyt aamusella. Olin kotona vasta 20 jälkeen ja aivan jäässä koko ukko. Hyvät oli mutkat ja siitä respektit GZ:lle ja Suzu-ukolle. Rapiat 600 km tuli päivälle.
    Kiitos tästä kaudesta kivaa oli ja uutta odotellessa
    HAYABUSA -12/ko -14
    ex:BMW K1200R -08
    ex:KTM 990 SupermotoT 2010
    ex:FJR 1300 -02
    ex:FZR 1000 -89
    "Yeah, you're a legend in your own mind."
    Lainaa Tonnijammu kirjoitti Katso viesti
    Kiitokset reissusta täältäkin (jokaiselle tasapuolisesti), vasta nyt aamusella. Olin kotona vasta 20 jälkeen ja aivan jäässä koko ukko. Hyvät oli mutkat ja siitä respektit GZ:lle ja Suzu-ukolle. Rapiat 600 km tuli päivälle.
    Kiitos tästä kaudesta kivaa oli ja uutta odotellessa
    Eihän se kausi vielä loppunut..
    Suzuki b-king -08
    Ex Yamaha fz-1 n -07
    Ex Suzuki gsf 1250 -07
    Ex Suzuki gsf 1200 s -03
    Ex Suzuki sv 650 s -99
    Renkaiden suurkuluttaja
    Liittyi Jan 2008
    Kouvola
    MotOrg ry jäsen
    ^^ Renkaat on aivan loppu, enkä jaksa vaivaa vaihdella enää tänä syksynä. Keväällä heti kauden alkaessa uusilla renkailla karhealle asfaltille
    HAYABUSA -12/ko -14
    ex:BMW K1200R -08
    ex:KTM 990 SupermotoT 2010
    ex:FJR 1300 -02
    ex:FZR 1000 -89
    "Yeah, you're a legend in your own mind."
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    No perkele. Ei Turun porukoilla käy sitten tuuri kauden viime letkoilla. Yks päätyy Alibin kanteen, ja toisella mopo piehtaroi lehtikasassa. ...tu!
    No toi nyt oli tollanen kauden pakollinen kaato. Pyörään saatiin sen verran naarmuja, että talvi menee rattoisasti. Henkisiä vaurioita sen verran että kannustaa vielä lisäämään harjoittelua ja harjoitteluun ja harjoitteluun.
    On muuten koomisen näköinen kaato. Ihan kuin hyppäisin pyörän päältä pois.
    Mikäli olen pysynyt laskuissa niin toi on kaatunut nyt 7 kertaa. Eli kaato kesässä pitää harrastuksen mielenkiintoisena
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    No toi nyt oli tollanen kauden pakollinen kaato. Pyörään saatiin sen verran naarmuja, että talvi menee rattoisasti. Henkisiä vaurioita sen verran että kannustaa vielä lisäämään harjoittelua ja harjoitteluun ja harjoitteluun.
    Mikäli olen pysynyt laskuissa niin toi on kaatunut nyt 7 kertaa. Eli kaato kesässä pitää harrastuksen mielenkiintoisena
    Joka kaadolla siitä tulee tyylikkäämmän näköinen. Btw. Lasketaanko se mun jarrusatuloiden tutkiminen kaadoksi? Mun kirjoissa se oli horisontaalinen pysäköinti katsastusta varten.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Joka kaadolla siitä tulee tyylikkäämmän näköinen. Btw. Lasketaanko se mun jarrusatuloiden tutkiminen kaadoksi? Mun kirjoissa se oli horisontaalinen pysäköinti katsastusta varten.
    Kaikki kaadot joissa kuljettaja istuu pyörän päällä kallistuksen alettua, lasketaan viralliseksi kaadoksi. Se lukee ihan kaato standardeissa.
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Kaikki kaadot joissa kuljettaja istuu pyörän päällä kallistuksen alettua, lasketaan viralliseksi kaadoksi. Se lukee ihan kaato standardeissa.
    No joo, mitä sitä hyvää putkea katkaisemaan.
    02 Mille R
    Tuliko muuta tuossa kuin katteen maalausta? värikoodihan on varmaan tallessa viime talvelta.
    Vikkelään se keula lähti alta pois
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Tuliko muuta tuossa kuin katteen maalausta? värikoodihan on varmaan tallessa viime talvelta.
    Vikkelään se keula lähti alta pois
    Tankkiin lommo ainut mikä oikeasti v.tuttaa oikein huolella.
  15.  
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123