Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 80:sta
    Lainaa Jansson74 kirjoitti Katso viesti
    Kiitos kaikille ajoseurasta - toivottavasti mun takana ei kellään hermot menneet kun välillä tuli vähän rakoa. Menin sitä "omaa vauhtia". Tsemppiä kaikille kaatuneille joita oli kyllä aivan liikaa yhdelle päivälle.
    No veikaan että hermot eivät menneet kun eivät tauoilla vaihtaneet paikkaansa jonossa.
    SMOTO henkilöjäsen
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Kiitos hyvistä reitieistä ja ajoseurasta, hyvät kelitkin oli tilattu (syyskuussa melkein hiki kesäkuteissa )
    Kiitos reissusta. Ja erityis kiitos Gozalle sekä perämiehelle.
    Meidän busanisti saatiin kotiin asti. Mies selvisi säikähtyksellä ja muutamalla mustelmalla. Pyörästä meni peili ja muutama kate, ei sen enempää. Mites se toinen pannuttaneista pärjäilee? Toivottavasti ei käynyt pahasti, vaikka pyörä menee todennäköisesti lunariin. Ainakin siltä näytti kun ajettiin ohi.
    ZX-10r '11
    Renkaiden suurkuluttaja
    Liittyi Jan 2008
    Kouvola
    MotOrg ry jäsen
    "Sunday Bloody Sunday".

Hemmetti, mikä päivä! Näin se on, kun oikein lähtee menee per...lleen, niin menee oikein kunnolla. Onneksi käikesta sählingistä huolimatta ei ilmeisesti kauheen vakavia vammoja porukoille.
    Joo ja kiitos omasta puolestani kaikille!

Kotimatkallakin oli puimuria selällään ja tiet poikki juuri ennen Myrskylää....
    HAYABUSA -12/ko -14
    ex:BMW K1200R -08
    ex:KTM 990 SupermotoT 2010
    ex:FJR 1300 -02
    ex:FZR 1000 -89
    "Yeah, you're a legend in your own mind."
    Lainaa Tonnijammu kirjoitti Katso viesti
    "Sunday Bloody Sunday".

Kotimatkallakin oli puimuria selällään ja tiet poikki juuri ennen Myrskylää....
    WHAT?
    SMOTO henkilöjäsen
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa Jansson74 kirjoitti Katso viesti
    Kiitos kaikille ajoseurasta - toivottavasti mun takana ei kellään hermot menneet kun välillä tuli vähän rakoa. Menin sitä "omaa vauhtia". Tsemppiä kaikille kaatuneille joita oli kyllä aivan liikaa yhdelle päivälle.
    Parempi niin kuin liikaa vauhtia ja kolmannet pannut. Itse pääsi ajamaan kanssa omaa vauhtia, ainakaan minua häirinnyt.
    Bandu 1250S -07

Nassukirja
    Veturi istuu hinurin kyydissä matkalla kohti Antaksentietä ja sieltä taksilla Jorviin tarkistettavaksi.
    On se ihmeelistä kun olen aina pitänyt itseäni semmosena kuskina ettei mikään tilanne yllättäisi niin kyllä se näköjään silti yllättää... Noh säikähdyksellä tästä ilmeisesti selvittiin pari mustelmaa ja silleen.
    Hieno oli päivä ajella mutta ehkä se sitten syyskuinen helle saa meidät ajamaan vähä holtittomammin???
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa MauriOC kirjoitti Katso viesti
    Parempi niin kuin liikaa vauhtia ja kolmannet pannut. Itse pääsi ajamaan kanssa omaa vauhtia, ainakaan minua häirinnyt.
    Juu, ihan hyvä vaan, että pysyi vauhti kurissa
    Mulle ensimmäinen Org! -ajelu tämä ja aika tapahtumarikas sellainen!
    Aion tulla jatkossakin mukaan!
    Sori se motarin merkkausvirhe! Ei toistu!
    Suzuki DL1000 V-Strom 2015
    ex. Suzuki GSF 1250A 2007
    ex. Suzuki GSF 650SA 2007
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Veturi istuu hinurin kyydissä matkalla kohti Antaksentietä ja sieltä taksilla Jorviin tarkistettavaksi.
    On se ihmeelistä kun olen aina pitänyt itseäni semmosena kuskina ettei mikään tilanne yllättäisi niin kyllä se näköjään silti yllättää...
    Jaksamista!! Kyllä te Veturit ootte aika äijjiä - me perässähiihtäjät päästään aukaistuille laduille...
    MAD (mean absolute deviation)
    Lainaa Zoon kirjoitti Katso viesti
    Kiitos reissusta. Ja erityis kiitos Gozalle sekä perämiehelle.
    Meidän busanisti saatiin kotiin asti. Mies selvisi säikähtyksellä ja muutamalla mustelmalla. Pyörästä meni peili ja muutama kate, ei sen enempää. Mites se toinen pannuttaneista pärjäilee? Toivottavasti ei käynyt pahasti, vaikka pyörä menee todennäköisesti lunariin. Ainakin siltä näytti kun ajettiin ohi.
    Sehän meni sitten paremmin miltä näytti heti pannujen jälkeen, toivottavasti poliisi sedät eivät isoa laskua kirjoittaneet vika keikasta.
    Bandu 1250S -07

Nassukirja
    No niin, ainakin puolet osasto Turusta on kotiutunut ehjänä, ja eiköhän se toinenkin puoli kohta kotiin asti pääse.

Kiitokset Gozalle ja perämiehe/ille hienoista mutkista ja tapahtumarikkaasta päivästä!
    (Ja extrakiitos vielä JMH:lle paluureitin vedosta, tuli vauhdikkaalle päivälle oikein kunnon happy end [ei homolla tavalla])

Uuh! Seuraavaan kertaan!
    - - - = = = GSF-1250S & KLE-500 = = = - - -
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Tourinki KKK. Hurja reissu.

Tsemppiä pannuttaneille.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Renkaiden suurkuluttaja
    Liittyi Jan 2008
    Kouvola
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    WHAT?
    Joo, leikkuupuimuri selällään ojassa ja iso hinuri veti toiselt puolelt tietä sitä tielle. Brankkarit liikenteen seisauttajana.
    HAYABUSA -12/ko -14
    ex:BMW K1200R -08
    ex:KTM 990 SupermotoT 2010
    ex:FJR 1300 -02
    ex:FZR 1000 -89
    "Yeah, you're a legend in your own mind."
    Lainaa Tonnijammu kirjoitti Katso viesti
    Joo, leikkuupuimuri selällään ojassa ja iso hinuri veti toiselt puolelt tietä sitä tielle. Brankkarit liikenteen seisauttajana.
    Mutka yllätti ja tilannenopeus ylenpalttinen...
    SMOTO henkilöjäsen
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Kiitos veturille ja kaikille muillekin ja Jansson74:lle saattelusta takaisin sivistyksen ääreen
    Tsemppistä kipanneille.
    BMW K1300R -10
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Mutka yllätti ja tilannenopeus ylenpalttinen...
    Korjaantuis varmaan gps-seurannalla ja liikennevalvontaa lisäämällä. Ja jotain lisäsääntelyä, mitä tahansa.
    Lainaa jajuntun kirjoitti Katso viesti
    Korjaantuis varmaan gps-seurannalla ja liikennevalvontaa lisäämällä. Ja jotain lisäsääntelyä, mitä tahansa.
    Melunmittaus olis ollu ratkaisu tähän.
    SMOTO henkilöjäsen
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    ...ja katsastus pari kertaa kaudessa
    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
    Uuh! Seuraavaan kertaan!
    Mulla ei varmaan vielä ens sunnuntaina ole mitään mopoa, pahoittelen!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Mun traumat ei parane ainakaan enne ens kautta. katellaan sitten taas uudella innolla ja kiitos tästä kaudesta. Over and out!
    Seuraava kerta on sitten vaan joku toinen päivä. Pääasia että ukkelit säilyivät kutakuinkin iskussa.
    (Ja saat sä mun puolesta vetää vaikka fillarilla, jos pohkeet kestää.)
    Pojat leikkimässä mopoilla ja taas se sana "Kun Nyt Vaan Ei Sattuis Mitään" JOO JOO ME LUVATAAN!!!
    29v
    sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
    yamaha r1
    Katotaan kelejä yms niin tiedä vaikka jokun sortin kinkerit olis..
    SMOTO henkilöjäsen
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Vakavistakin asioista voi laskea leikkiä, ainakin silloin kun ei ole pahemmin käynyt.
    Ottakaa seuraava ihan vilpittömästi.... sitä se on..... mutta oli taas pakko .

Tulevien Tourinkien reittisuunnittelu asettaakin aivan uusia haasteita taukopaikkojen suhteen.......

Ei ole nykyisin ihan helppoa löytää kuppilaa jossa tarjotaan pannukahvia .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
    (Ja saat sä mun puolesta vetää vaikka fillarilla, jos pohkeet kestää.)
    Mukana jos meette fillareilla ja lähtö samasta paikasta eikä sada
    Tulihan lipattua huolella. oikean jalan varpaat sojoittivat mihin sattuu, oikeassa kämmenessä pari luuta poikki ja käsi kipsissä ja kirsikkana kakussa revennyt perna jonka kohtaloa nyt ihmetellään. ilmeisesti se tulee kuitenkin kuntoon. Mopo pirstaleina ja jonkin verran vituttaa. Muuten menee ihan mukavasti. Palataan ensi keväänä!

Ps. ratkesi ainakin pyörän talvisäilytysongelmat.
    Aprilia Tuono V4R aprc, ex. FZ2-N, FZ1-N
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Starbringer kirjoitti Katso viesti
    Tulihan lipattua huolella. oikean jalan varpaat sojoittivat mihin sattuu, oikeassa kämmenessä pari luuta poikki ja käsi kipsissä ja kirsikkana kakussa revennyt perna jonka kohtaloa nyt ihmetellään. ilmeisesti se tulee kuitenkin kuntoon. Mopo pirstaleina ja jonkin verran vituttaa. Muuten menee ihan mukavasti. Palataan ensi keväänä!

Ps. ratkesi ainakin pyörän talvisäilytysongelmat.
    Pystyt kuitenkin kirjoittelemaan Oli meinaan hurja lippa. Se sun mopo pomppas sen metrin, puoltoista siitä penkasta ilmaan. Ajoin siinä perässä, ja siinä nypyn päällä kantissa arvioin, että mihin se vehje laskeutuu, ja samalla huomasin, että sisämutkan puolella oli joku toinen naamallaan.

Jos vitutuksella selviää ja rahalla tuosta voltista ajan myötä selviää, niin hyvä. Tähän loppuun:

Bodia, Sporttia ja Tsemppistä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Olihan sunnutai, monta huoletonta kilometriä takana ja nyt sit tapahtu se jokaisen pärräpään painajainen. syitä on helppo hakea, mutta omaan tyhmyyden piikkiin menee; liian nopeeta ja liian tiukkaa.. :/ Ketuttaa vaan kun asiasta vielä varoiteltiin 10 minuuttia ennen lähtöä..

U gotta be young and stupid to be old and wise..

Onneks nyt en kuitenkaan kirjottele arvauskeskuksesta ja toivottavasti se toinen kaveri on myös kodiksessa, pyörä näytti nimittäin aika rajulta.. :/

Kiitos veturille, perämiehille ja kaikille muillekkin tästä kaudesta! Kiitos myös niille tovereille jotka autto pyörän pöpeliköstä tielle ja unohtamatta omat true friendsit ketkä piti huolen siitä et pääsin ehjänä kotiin!

Turvallisia ajoja kaikille ja nauttikaa munkin puolesta! C ya next summer!

- Bussikuski
    Täältä ihan ventovieraana huutelen paljon paljon tsemppiä teille loukanneille
    Mitä yhteistä on sairaalla ja M.A Nummisen äänellä?
    Kummallekin toivotaan pikaista paranemista.
  30.  
    Lainaa Starbringer kirjoitti Katso viesti
    Mopo pirstaleina ja jonkin verran vituttaa. Muuten menee ihan mukavasti. Palataan ensi keväänä!
    Hieman tuli omat lipat mieleen,kun haukoit henkeä siellä ojanpohjalla.Hoidat ensin ittes kuntoon sitten uutta mopoa alle ja keväällä takaisin ajelemaan.
    Big Katoom
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen