5pv:n vapaat alkoi juuri, takanakki melkein sileenä ja töissä lähes pari vrk valvottu putkeen
Olotilat on aikamoisetTaitaa olla parasta ja turvallisinta viettää pari pv levossa ja maanantaina käydä vaihtamassa renkaita alle. vähän reipas 3tonnia mittarissa tälle kaudelle..
[
...siihen viinaan liittyen kuva:
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
"halpa viroviina yllätti suomituristin"...!!
Kappas vaan.. On mennyt tämä reissu hieman ohi. Missäpäin porukka kurvailee? Lähdetään huomen aamulla Veskun kanssa jonnekin ajelemaan. Voisin yllyttää sitä jos vaikka juopoteltaisiin... eikun tavattaisiin jossain.![]()
Moro, nyt ollaan Kuhmoisessa ja lähdetään huomenna Jyväskylän kautta Sysmään (kartta ylempänä). Huomenna ollaan yötä Sysmän leirintäalueella. Sinne siis!![]()
Husqvarna 701LR
http://www.campingsysma.fi/camping/, täälläkö?![]()
MMC 4:lta kotiudut ja syöty ruokaa...vähän on nuutunut olo, mutta kivaa oli. Hienot mutkat oli Hese löytänyt(ja TiuSo) Iso Kiitos. Sopivasti hiekkaa ja asfalttia...ja kaljaa. Syksymmällä sitten uudestaan
KYLLÄ OLI MUKAVAA![]()
![]()
Suzuki "banaani" -88
KMX -88
Dr 650 RSE-94
Vara 1000 -04
Yllätyksen määrä kaikilla varmaan melkoinen: meikä istuu kotipihalla nurmikolla hanuri hellänä ja juo kaljaa. Thanks Ukot!
Varadero 1000 XL
mutkan takaa löytyy aina jotain
Minäkin kotona, grillattiin, käytiin uimassa ja saunassa ja nyt nukutan nuorimpia... Saas nähdä nukahdanko ensin
Kiitos koko porukalle ja erityisesti Heselle!!
Ykkösreissu! Näitä lisää!
Husqvarna 701LR
Uusi Varre -kuski ilmoittautuu
CBR1000F vaihtui Varreen kun yläselkä ei enää kestänyt käsien päällä ajamista...
Oon 190cm ja reissataan paljon vaimon kanssa kaksin, tilaa tuntuu olevan molemmilla tuossa penkinpäällä rutkasti!!!
Surffailen tässä "varusteita", listalle on poimiintunut
- uusi vaihdepoljin (Touratech 01-041-0705-0) kun CBRn säädettävät jalkatapit käy suoraan tuohon!
- tangonkorotuspalat - höh - ompa vaikeaa löytää...
- gps teline
Katsotaan sitten mitä muuta vielä keksin.
Maanantaina lähdetään heti reissuun - Tallinna - Pärnu - Saarenmaa...
****************************
Satunnainen motoristi
Honda CBR900RR SC44 2001
exät: Kawa ZX10, Honda CBR1000F, Yamaha FZ750 (classic rata), Honda XL1000V Varadero -09'
Korotuspaloista: jossei muualta niin minä hain muistaakseni RM Heinolta Tampereelta 25 mm korotuspalat, ei tarvi jatkaa vaijereita tms. Stormillakin on varmaan hyllyssä mokomia.. Onnittelut pyörävalinnasta, jossei jo ole kaatumarautoja niin laita ne myös!
Husqvarna 701LR
Korotuspalat (20mm) löytyi tuolta http://www.kisakone.com/yleisosat-oh...13.html?page=2
Postissa jo tulossa
On kaatumarauta, pistän kuvaa kunhan saan aikaiseksi...
****************************
Satunnainen motoristi
Honda CBR900RR SC44 2001
exät: Kawa ZX10, Honda CBR1000F, Yamaha FZ750 (classic rata), Honda XL1000V Varadero -09'
missä kilometreissä pitäis varaderossa olla huolissaan alkuperäisestä jakoketjun kiristimestä?
toinen otin tossa eturenkaan irti kun pitivaihtaa jarrupalat, huomasin että jarrulevy oli hangannut jarrusatulan runkoon yhdestä kohtaan. ja nyt asennellessa takaisin näyttäis tekevän samoin. puuttuuko jotain prikkaa tai holkkia mulla tosta välistä? löytyy siis se itse akseli, toiselle puolelle holkki ja tietenkin pultti akselin päähän.
for sale: varaderon PA-tankki. wanted: varaderon pohjapanssari
Tässä näkyy holkit molemmin puolin, numerot 4 ja 5?
Nyt kun tässä on harjoiteltu reippaat 5 tkm Varrella ajoa niin alkaa jo huomata tarpeita pieneen modifiointiin. Eli ei sattuisi kenelläkään roikkumaan nurkissa Varren alkuperäistä ohjaustankoa? Omaan ilmeisesti ed. omistaja vaihtanut suoremman version ja se ei oikein tunnu mun rakenteelle sopivan.
No niin nyt tuntuis siltä että ois aika päivitellä varren alustaa..
Eli etuset huoltaa ja takanen vaihtaa johonkin ? Vuoden 2008 tuo varre on, reipas 50tkm mittarissa
Onkos teillä jotka on xenonit laittaneet mopediin niin vastaan tulleet vilkutelleet valoja? Suunnitelmissa myös xenon päivitystä..
Ledipaketteja varreihin ois nyt edullisesti tarjolla![]()
[
Moro!
Itsellä -99 Varadero johon päivittelin 60tkm kohdalla alustaa.WP iskari taakse,olikohan siihen aikaan malli 1714.
Ja eteen laitoin WP: jouset.Halvin pyörän "vaihto".Aivan kuin eri pyörä sen jälkeen.Tiet tasoittuivat kantaa kuormaa eikä mutkassa lähde kirjoittamaaan jos on patteja.Suosittelen.
Ostin tavarat T:mi Gustafsson Racingistä.http://www.totaltek.fi/mp_tuotteet.html
Moikka
onkos kellekään tullut vastaan missäänpäin internjettiä Varren tankin sivuihin suojatarraa??
Näemmä tulee polvilla tartuttua tankin kylkeen aika huolella, kun musta väri kärsii selvästi polvien kohdalta.
Stompgripiä löytyy kyllä, mutta en ehkä ihan niin race henkiseen vaihtoehtoon menisi - Varren kanssa :cD
****************************
Satunnainen motoristi
Honda CBR900RR SC44 2001
exät: Kawa ZX10, Honda CBR1000F, Yamaha FZ750 (classic rata), Honda XL1000V Varadero -09'
Samaa "vikaa" omassa varressa tankin kohdalla.. Ei lähtenyt kunnolla pois edes puhdistavan vahan kanssa.
Ei nyt maata kaatava näyttänyt olevan tuo varren alustan päivittäminen, tosin TIS menetelmää en taida käyttää (tein itse ja säästin)
[