Sivu: 40 / 51:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30383940414250 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1171:stä 1200:een 1521:sta
    Mul ois kyl viinaa ny, mut muuten en pääse...:-(
    Lainaa 016054 kirjoitti Katso viesti
    Mul ois kyl viinaa ny, mut muuten en pääse...:-(
    Älä huoli. Torpeedo osaa ohjata meidät sun luo
    Varadero 1000 XL
    mutkan takaa löytyy aina jotain
    Lainaa Hesekiel kirjoitti Katso viesti
    Älä huoli. Torpeedo osaa ohjata meidät sun luo
    Meinaakko, että muutetaan päitsin ympäriajo Laitilan munamarkkinoilla pyörimiseen ja koodin vehkeiden tutkimusreissuksi?
    Suzuki "banaani" -88
    KMX -88
    Dr 650 RSE-94
    Vara 1000 -04
    5pv:n vapaat alkoi juuri, takanakki melkein sileenä ja töissä lähes pari vrk valvottu putkeen
    Olotilat on aikamoiset Taitaa olla parasta ja turvallisinta viettää pari pv levossa ja maanantaina käydä vaihtamassa renkaita alle. vähän reipas 3tonnia mittarissa tälle kaudelle..
    [
    Lainaa ace76 kirjoitti Katso viesti
    Meinaakko, että muutetaan päitsin ympäriajo Laitilan munamarkkinoilla pyörimiseen ja koodin vehkeiden tutkimusreissuksi?
    Sopii mulle, mut jätetään toi "vehkeiden tutkiminen" mielummin naaraspuolisten ihmisten suoritettavaks...
    Sopii mulle, mut jätetään toi "vehkeiden tutkiminen" mielummin naaraspuolisten ihmisten suoritettavaks...
    ...siihen viinaan liittyen kuva:
    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

"halpa viroviina yllätti suomituristin"...!!
    Kappas vaan.. On mennyt tämä reissu hieman ohi. Missäpäin porukka kurvailee? Lähdetään huomen aamulla Veskun kanssa jonnekin ajelemaan. Voisin yllyttää sitä jos vaikka juopoteltaisiin... eikun tavattaisiin jossain.
    Moro, nyt ollaan Kuhmoisessa ja lähdetään huomenna Jyväskylän kautta Sysmään (kartta ylempänä). Huomenna ollaan yötä Sysmän leirintäalueella. Sinne siis!
    Husqvarna 701LR
    No se. Ei taida olla muita siellä..
    Husqvarna 701LR
    Ok. 39 euron huvila varattu huomis illalle!
    Väliaika, kahvia ja pullaa @ suamen turku. Kohta startataan kohti sysmää.
    MMC 4:lta kotiudut ja syöty ruokaa...vähän on nuutunut olo, mutta kivaa oli. Hienot mutkat oli Hese löytänyt(ja TiuSo) Iso Kiitos. Sopivasti hiekkaa ja asfalttia...ja kaljaa. Syksymmällä sitten uudestaan

KYLLÄ OLI MUKAVAA
    Suzuki "banaani" -88
    KMX -88
    Dr 650 RSE-94
    Vara 1000 -04
    Kylläpä olikin pitkästä aikaa mukavata! Kiitoksia koko porukalle!
    Yllätyksen määrä kaikilla varmaan melkoinen: meikä istuu kotipihalla nurmikolla hanuri hellänä ja juo kaljaa. Thanks Ukot!
    Varadero 1000 XL
    mutkan takaa löytyy aina jotain
    Minäkin kotona, grillattiin, käytiin uimassa ja saunassa ja nyt nukutan nuorimpia... Saas nähdä nukahdanko ensin

Kiitos koko porukalle ja erityisesti Heselle!!
    Ykkösreissu! Näitä lisää!
    Husqvarna 701LR
    Lainaa Hesekiel kirjoitti Katso viesti
    Yllätyksen määrä kaikilla varmaan melkoinen: meikä istuu kotipihalla nurmikolla hanuri hellänä ja juo kaljaa. Thanks Ukot!
    En kyllä olis mitenkään arvannut... Sulla oli tänään koffitölkki päällimmäisenä takapaksissa..

Kohta on varmaankin pöff ?
    Kiitos ja kumarrus; jatketaan!
    Viimeksi muokannut: TiuSo; 07.07.2013 klo 21:55. Syy: Editorial
    Husqvarna 701LR
    Uusi Varre -kuski ilmoittautuu
    CBR1000F vaihtui Varreen kun yläselkä ei enää kestänyt käsien päällä ajamista...

Oon 190cm ja reissataan paljon vaimon kanssa kaksin, tilaa tuntuu olevan molemmilla tuossa penkinpäällä rutkasti!!!

Surffailen tässä "varusteita", listalle on poimiintunut
    - uusi vaihdepoljin (Touratech 01-041-0705-0) kun CBRn säädettävät jalkatapit käy suoraan tuohon!
    - tangonkorotuspalat - höh - ompa vaikeaa löytää...
    - gps teline

Katsotaan sitten mitä muuta vielä keksin.
    Maanantaina lähdetään heti reissuun - Tallinna - Pärnu - Saarenmaa...
    Satunnainen motoristi
    Honda CBR900RR SC44 2001
    exät: Kawa ZX10, Honda CBR1000F, Yamaha FZ750 (classic rata), Honda XL1000V Varadero -09'
    Korotuspaloista: jossei muualta niin minä hain muistaakseni RM Heinolta Tampereelta 25 mm korotuspalat, ei tarvi jatkaa vaijereita tms. Stormillakin on varmaan hyllyssä mokomia.. Onnittelut pyörävalinnasta, jossei jo ole kaatumarautoja niin laita ne myös!
    Husqvarna 701LR
    Lainaa TiuSo kirjoitti Katso viesti
    Korotuspaloista: jossei muualta niin minä hain muistaakseni RM Heinolta Tampereelta 25 mm korotuspalat, ei tarvi jatkaa vaijereita tms. Stormillakin on varmaan hyllyssä mokomia.. Onnittelut pyörävalinnasta, jossei jo ole kaatumarautoja niin laita ne myös!
    Korotuspalat (20mm) löytyi tuolta http://www.kisakone.com/yleisosat-oh...13.html?page=2
    Postissa jo tulossa

On kaatumarauta, pistän kuvaa kunhan saan aikaiseksi...
    Satunnainen motoristi
    Honda CBR900RR SC44 2001
    exät: Kawa ZX10, Honda CBR1000F, Yamaha FZ750 (classic rata), Honda XL1000V Varadero -09'
    missä kilometreissä pitäis varaderossa olla huolissaan alkuperäisestä jakoketjun kiristimestä?
    toinen otin tossa eturenkaan irti kun pitivaihtaa jarrupalat, huomasin että jarrulevy oli hangannut jarrusatulan runkoon yhdestä kohtaan. ja nyt asennellessa takaisin näyttäis tekevän samoin. puuttuuko jotain prikkaa tai holkkia mulla tosta välistä? löytyy siis se itse akseli, toiselle puolelle holkki ja tietenkin pultti akselin päähän.
    for sale: varaderon PA-tankki. wanted: varaderon pohjapanssari
    Lainaa xl 1000 offroad kirjoitti Katso viesti
    missä kilometreissä pitäis varaderossa olla huolissaan alkuperäisestä jakoketjun kiristimestä?
    toinen otin tossa eturenkaan irti kun pitivaihtaa jarrupalat, huomasin että jarrulevy oli hangannut jarrusatulan runkoon yhdestä kohtaan. ja nyt asennellessa takaisin näyttäis tekevän samoin. puuttuuko jotain prikkaa tai holkkia mulla tosta välistä? löytyy siis se itse akseli, toiselle puolelle holkki ja tietenkin pultti akselin päähän.

Tässä näkyy holkit molemmin puolin, numerot 4 ja 5?
    Lainaa xl 1000 offroad kirjoitti Katso viesti
    Mulla oli sama juttu, eli vasemmalla puolella jossa se jarruvoimaa jakava venttiili, oli jarrusatulan runko osunut levyyn. Tänään vaihdan jarrupalat ja tutkailen vielä asiaa.
    Varadero -03
    Suzuki gs1000g -80
    MB 190E -90
    Puch Maxi -78
    Nyt kun tässä on harjoiteltu reippaat 5 tkm Varrella ajoa niin alkaa jo huomata tarpeita pieneen modifiointiin. Eli ei sattuisi kenelläkään roikkumaan nurkissa Varren alkuperäistä ohjaustankoa? Omaan ilmeisesti ed. omistaja vaihtanut suoremman version ja se ei oikein tunnu mun rakenteelle sopivan.
    Lainaa VarAna kirjoitti Katso viesti
    Nyt kun tässä on harjoiteltu reippaat 5 tkm Varrella ajoa niin alkaa jo huomata tarpeita pieneen modifiointiin. Eli ei sattuisi kenelläkään roikkumaan nurkissa Varren alkuperäistä ohjaustankoa? Omaan ilmeisesti ed. omistaja vaihtanut suoremman version ja se ei oikein tunnu mun rakenteelle sopivan.
    Terve!
    Mulla on Varren orkkis tanko tossa vähän niinkuin ylimääräisenä, ku itse vaihdoin omaani AT:n tangon. Saisit ainakin testata tota, jos vaan haluisit. Missä päin asustat?
    Terve!
    Mulla on Varren orkkis tanko tossa vähän niinkuin ylimääräisenä, ku itse vaihdoin omaani AT:n tangon. Saisit ainakin testata tota, jos vaan haluisit. Missä päin asustat?
    Moi,

laitoin privaviestiä asiasta.

-a
    No niin nyt tuntuis siltä että ois aika päivitellä varren alustaa..

Eli etuset huoltaa ja takanen vaihtaa johonkin ? Vuoden 2008 tuo varre on, reipas 50tkm mittarissa

Onkos teillä jotka on xenonit laittaneet mopediin niin vastaan tulleet vilkutelleet valoja? Suunnitelmissa myös xenon päivitystä..

Ledipaketteja varreihin ois nyt edullisesti tarjolla
    [
    Moro!
    Itsellä -99 Varadero johon päivittelin 60tkm kohdalla alustaa.WP iskari taakse,olikohan siihen aikaan malli 1714.
    Ja eteen laitoin WP: jouset.Halvin pyörän "vaihto".Aivan kuin eri pyörä sen jälkeen.Tiet tasoittuivat kantaa kuormaa eikä mutkassa lähde kirjoittamaaan jos on patteja.Suosittelen.
    Ostin tavarat T:mi Gustafsson Racingistä.http://www.totaltek.fi/mp_tuotteet.html
    Moikka

onkos kellekään tullut vastaan missäänpäin internjettiä Varren tankin sivuihin suojatarraa??
    Näemmä tulee polvilla tartuttua tankin kylkeen aika huolella, kun musta väri kärsii selvästi polvien kohdalta.
    Stompgripiä löytyy kyllä, mutta en ehkä ihan niin race henkiseen vaihtoehtoon menisi - Varren kanssa :cD
    Satunnainen motoristi
    Honda CBR900RR SC44 2001
  30.  
    Samaa "vikaa" omassa varressa tankin kohdalla.. Ei lähtenyt kunnolla pois edes puhdistavan vahan kanssa.

Ei nyt maata kaatava näyttänyt olevan tuo varren alustan päivittäminen, tosin TIS menetelmää en taida käyttää (tein itse ja säästin)
    [
Sivu: 40 / 51:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30383940414250 ... ViimeinenViimeinen