Olis tuommoinen kaupan, museorekisterissä niin sopis
hyvin tällaiselle museoikäiselle.
Ajettu 57tkm hp.3400.-
Uskaltaako tekniikasta mitään ymmärtämätön
laittaa vähäsiään kiinni.?
Osaako joku sanoa, kannustaa tai pyytää ajattelemaan
järkevästi.
Kiitos etukäteen arvokkaista neuvoista.
<p>Virago xv 535</p><p>ex Rebel 250</p><p>ex Honda cb 350</p><p>ex Yamaha 80 </p><p>Vantaa</p>
Jos se on kunnossa niin eikai siinä mitään.
Vähät on kilometrit. Tuolta lisää tietoa
Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
KTM Super Adventure 1290 -2015
Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
Vaimoni 2:lla serkulla, tietenkin veljeksiä, on tuommoiset Magnat. Ihan jees-pelit. Eivät ole noin vanhat, mutta mitäs se haittaa. Olen sillä toisella ajanut ainakin 100 km. Jopa pemarin kanssa kilpaa. En uskaltanut ohittaa, mutta ei pemarikaan jättänyt. Yhdessä ollaan ajeltu jo monena kesää tuhansia kilometrejä ja siinä maknassa ei ole ollut pienintäkään häiriötä. Hän rakensi siihen ketjunrasvarin, joka rasvaa myös vanteen ja lokasuojan, mutta OK.
Se on itseasiassa ihan oikeinen moottoripyörä kustomin "korilla". Tankki saisi olla isompi, mutta sehän näissä kustomeissa on kai ongelma lähes kaikissa. Osta pois vaan, mutta tinkiä mylykytät ensin uhkatiukalle.
Itse olen etsinyt vähän uudempaa -90 luvun Magnaa, aika vähän on keskustelu koko mallista, täälläkään ei ole ketjua pyörä mallille, että sais vähän tietoa mihin kiinittää huomiota ostaessa, kone taitaa olla perus varmaa Hondaa mutta miten muuten toimii kaasarit yms.
KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.
Perusvarmoja vehkeitä ovat, en itse ainakaan ole nähnyt isommin tyyppivioista puhuttavan. Omasta meni jännitteensäädin n. 57tkm kohdalla, tuo ehkä lähinnä tyyppivian tapaista. Satkun palikka.
Kaasarit voi synkkauttaa jos ei ole varmuutta koska semmoinen olisi tehty ja varsinkin jos kaasareita on availtu esim. re-jet operaatiossa.
Äänekkäät ykkösen ja kakkosen vaihto taitaa olla Magnassa enemmänkin ominaisuus kuin vika. Mutta jos kone käy ja kukkuu hyvin niin sehän kertoo jo paljon.
Tuossa muutama linkura Magnoihin liittyen:
http://v4musclebike.com/forums/forum...f=5&order=desc
http://mclements.net/Mike/mrc-MagnaFAQ.html
Honda GL1800 -06
Vanhat: VF750C, GL1500C