Sivu: 53 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 343515253545563 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1561:stä 1590:een 2679:sta
    Ja jos jotain kiinnostaa niin Sikin Rexin keula rakennettiin seuraavasti:

Alkuperäisestä -04 keulasta käytettiin ainoastaan sisä- ja ulkoputket sekä korkit.

Vaimennusosat rakennettiin muokkaamalla käyttäen pre 03 mallin cartridgeja runkoina, niihin tuli sisään K-Tech 20SSK mäntäsarja ja ulkoputkien kylkiin alkuperäisten tilalle K-Tech FCV comp vaimennuksen säätimet.

Jousina käytettiin alunperin -04 ZX6RRään tarkoitettuja 9,5N/mm jousia ja niille mittausten perusteella tehtyjä esijännitysholkkeja.

Hydraulistopparit jäivät pois ja tilalle tuli paksut viton o-renkaat mahdollista pohjaamista pehmentämään koska tällä saatiin totaalijoustomatkaa 5mm lisää ja mikä tärkeintä käyttökelpoista joustomatkaa n.10mm lisää.
    Lainaa -Motoville- kirjoitti Katso viesti
    Ja jos jotain kiinnostaa niin Sikin Rexin keula rakennettiin seuraavasti:

Alkuperäisestä -04 keulasta käytettiin ainoastaan sisä- ja ulkoputket sekä korkit.

Vaimennusosat rakennettiin muokkaamalla käyttäen pre 03 mallin cartridgeja runkoina, niihin tuli sisään K-Tech 20SSK mäntäsarja ja ulkoputkien kylkiin alkuperäisten tilalle K-Tech FCV comp vaimennuksen säätimet.

Jousina käytettiin alunperin -04 ZX6RRään tarkoitettuja 9,5N/mm jousia ja niille mittausten perusteella tehtyjä esijännitysholkkeja.

Hydraulistopparit jäivät pois ja tilalle tuli paksut viton o-renkaat mahdollista pohjaamista pehmentämään koska tällä saatiin totaalijoustomatkaa 5mm lisää ja mikä tärkeintä käyttökelpoista joustomatkaa n.10mm lisää.
    aikamoinen resepti. jousituksesta mitään tietämättömänä vois jäädä itse tekemättä
    zzr1400
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    aikamoinen resepti. jousituksesta mitään tietämättömänä vois jäädä itse tekemättä
    Juu on se. Ja tämpäiväsen reissun jäljiltä hymy senkun levenee. Kohta näkyy varmaan jo takaa päinkin noi ikenet. Tänään oli pikkusen enemmän haasteellisempaa pintaa, mm. se Veikkolan jälkeen vasemmalle - Kahvimaa, tai jotain, oli pikkusen routapattia ja kesken mutkaa väistettävää reikää, pitkittäisuraa jne.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
    Jäikö Siki sinulle vanhat takaiskarit?Voisin hieroa niistä kauppaa,kun ei koskaan tiedä jos vaikka niitä tarvis jossain.
    Joskus olen aiemmin kysellykkin täällä tosta woblaamisesta.. kun tuntuu että heti kun rengas on edes 1/4 kulunut niin alkaa täryttämään ihan jo 50 nopeudessa. Jos ilman käsiä kun kokeilee niin heti alkaa vatkaamaan, missä siis vika? Normi ajossa ei tapahdu eikä huomaa mitään mutta miksi alkaa woblaa ilman käsiä?

Ei takalaukkua eikä mitään painoa takana, etupään huolto on tehty kauden alussa, eturengas Mezgeler Z8 joku max. 2000km ajettu. Takarengas on 1/2 kesää ajettu.

Onko jotain säätöä mitä voisi kokeilla?
    ZZR1400
    Oisko takaswingin laakereissa välyksen tynkää? Tai ohjauslaakeri väljä? Kunigas mutteri löysällä? Rungon pultit löysällä siinä moottorin vieressä
    Viimeksi muokannut: hulkster; 31.05.2013 klo 20:12.
    zzr1400
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tinippa kirjoitti Katso viesti
    Jäikö Siki sinulle vanhat takaiskarit?Voisin hieroa niistä kauppaa,kun ei koskaan tiedä jos vaikka niitä tarvis jossain.
    Jäihän nuo. Ja aika pal muutakin. Mm. originaalit etupumput, -03 mallin (sama kaikissa 12 satasissa) keula kilkkeineen jne.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
    Laita Siki mulle vaikka yv:llä hintaa noista takaiskareista jos innostut myymään niitä.
    Olisiko ensiviikonloppuna mitään zrx miitti?Mutta missä??
    ens viikoloppuna on kyll meikkiksellä miljoona ohjelmaa et ei kerkiä
    zzr1400
    Laittakaa ehdotuksia ajasta ja paikasta,jos saataisiin taas porukkaa kasaan.
    Oisko takaswingin laakereissa välyksen tynkää? Tai ohjauslaakeri väljä? Kunigas mutteri löysällä? Rungon pultit löysällä siinä moottorin vieressä
    Vehkeellä ajettu vasta 33K voisko olla sit laakerit? miten niiden väljyyden voi tarkastaa? Vika sinänsä ei haittaa normiajossa mitenkään, mut jos alkaa vemputtamaan kovassa vauhdissa niin tulee äkkiä jännät paikat.

Pitää katella noi pultit ja mutterit kuntoon, ja harkita sitten ohjausiskarin hankintaa.
    ZZR1400
    Jos jollakin on nurkissa tyhjän panttina 1200:een sopiva orggis äänenvaimennin voisin ostaa sen pois pölyä keräämästä, niin ja mielellään halvalla
    Lainaa Peking kirjoitti Katso viesti
    Vehkeellä ajettu vasta 33K voisko olla sit laakerit? miten niiden väljyyden voi tarkastaa? Vika sinänsä ei haittaa normiajossa mitenkään, mut jos alkaa vemputtamaan kovassa vauhdissa niin tulee äkkiä jännät paikat.

Pitää katella noi pultit ja mutterit kuntoon, ja harkita sitten ohjausiskarin hankintaa.

heiluttamalla sitä voi kokeilla ei sais olla klappia suuntaan eikä toiseen
    zzr1400
    Lainaa Peking kirjoitti Katso viesti

Mulla on omassani Hyperpron ohjausiskari,eikä se ainakaan vatkaa minnekään kun päästää sarvista irti.Ilman vaimenninta en ole kokeillut ajaa.
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Laita Siki mulle vaikka yv:llä hintaa noista takaiskareista jos innostut myymään niitä.
    Pannan harkintaan. Laitan viestiä, kun oon selvittäny itteleni palko niistä kehtaan pyytää. Saa toki tarjouksenkin lähettää.
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    ens viikoloppuna on kyll meikkiksellä miljoona ohjelmaa et ei kerkiä
    Laittakaa ehdotuksia ajasta ja paikasta,jos saataisiin taas porukkaa kasaan.
    Toi tuleva viikonloppu tulee kyl aika nopeesti tossa. Kuis seuraava, tosin silloin mulle ainakin sopii vain sunnuntai, eli 16.6. Sit onkin jussi, mut kuis sit jengille la-su 29-30.6? Paikaks voisin ehdotta Muroleen kanavaa, siel on kait joku kaffepaikka, ja sinne menee hyviä mutkpätkiä. Soon jossain Tampesterin lähellä.
    Siki,

Nyt kun sinulla on ymmärtääkseni USD keula ympätty hianoon pyörään, niin ei mene kauaa, kun haluat monoiskarin taakse.
    Ei ole paha rasti sekään tehdä Rexiin.

Joku Giksun takaswingi kokonaisuus renkaineen kaikkineen ja sitten vaan ylätuki pitää hitsata orkkis runkoon penkin alle, plus muuta pientä sipistelyä.

Sitten on muuten toodella räyhä peli.

Erästä autofoorumilaista tavanneena Englannissa alkukeväällä, jolla sattui olemaan loppuun pimpattu Rexi tallissaan ja maanittelin hänet antamaan mopon testiin.

On muuten hippasen helppo heittää mutkaan ja polvea maahan.

-Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hessu75 kirjoitti Katso viesti
    Siki,

Nyt kun sinulla on ymmärtääkseni USD keula ympätty hianoon pyörään, niin ei mene kauaa, kun haluat monoiskarin taakse.
    Ei ole paha rasti sekään tehdä Rexiin.

Joku Giksun takaswingi kokonaisuus renkaineen kaikkineen ja sitten vaan ylätuki pitää hitsata orkkis runkoon penkin alle, plus muuta pientä sipistelyä.

Sitten on muuten toodella räyhä peli.

Erästä autofoorumilaista tavanneena Englannissa alkukeväällä, jolla sattui olemaan loppuun pimpattu Rexi tallissaan ja maanittelin hänet antamaan mopon testiin.

On muuten hippasen helppo heittää mutkaan ja polvea maahan.

-Hessu-
    Ei oo USD. On ihan vakion näkönen ulospäin, ellei osaa säätönuppeja kattella tarkemmin.
    Ja eiköhän toi riitä nyt taas vähäks aikaa. Katotaan parin vuoden kuluttua, josko sit taas keksis jotain. Tosin ohjausiskaria rupeis tartteen. Kenelläkään ylimääräistä lojumassa missään?
    Lainaa siki kirjoitti Katso viesti
    Toi tuleva viikonloppu tulee kyl aika nopeesti tossa. Kuis seuraava, tosin silloin mulle ainakin sopii vain sunnuntai, eli 16.6. Sit onkin jussi, mut kuis sit jengille la-su 29-30.6? Paikaks voisin ehdotta Muroleen kanavaa, siel on kait joku kaffepaikka, ja sinne menee hyviä mutkpätkiä. Soon jossain Tampesterin lähellä.
    29-30.6 sekä Muroleen kanava sopii mulle.
    Lainaa schabaa kirjoitti Katso viesti
    29-30.6 sekä Muroleen kanava sopii mulle.
    kuin myös
    Mahdollisesti käy toi viikonloppu. Tietääkös joku mittoja siihen ohjaus iskariin mikä tulee sivuun kiinni? Sen rungon kiinikeen tekeminen ei olis mikään ameriikan temppu. On mun mielestä ainakin paremman näköinen ku se t palan alle tuleva
    zzr1400
    Joltain kiltiltä ZRXOAn sivuston jampalta tuon mitan varmaankin saisi.

Olikohan se Ted, joka minun entiseen Rexiin sen teki ja lähetti Suomeen.

-Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Mahdollisesti käy toi viikonloppu. Tietääkös joku mittoja siihen ohjaus iskariin mikä tulee sivuun kiinni? Sen rungon kiinikeen tekeminen ei olis mikään ameriikan temppu. On mun mielestä ainakin paremman näköinen ku se t palan alle tuleva
    Noh,noh ei noin saa sanoaMulla on siellä t palan alla oleva iskari.Kieltämättä se sivussa oleva on paljon racenpi!!
    sivuun laitettava iskari pitää lmeisesti olla iskun pituudelta 150mm va miksä sitä liikumis varaa sanotaankaan?
    zzr1400
    kyllähän tällä kelpais kaffelle ajella

zzr1400
    sivuun laitettava iskari pitää lmeisesti olla iskun pituudelta 150mm va miksä sitä liikumis varaa sanotaankaan?
    Omassa pyörässä Öhlins SD1005 120mm iskulla ja jonkun japsipajan kiinnikkeillä. Nykyinen versio saman mittaisesta iskarista on tyyppimerkinnältään SD003. Ton pituinen on hyvin tarkka asennuksen suhteen, 140 tai 150mm kanssa on varmaan vähän enempi pelivaraa.

http://aijaa.com/BTA6fM
    Päätin minäkin liittyä! Arvokasta tietoa olen saanut prätkäasioissa, kits siitä kaikille! Ajot jatkukoot!
    kyllähän tällä kelpais kaffelle ajella

Katsoin ensin, että onko se "Monkeefist"...! No ei aivan, mutta inspiraatiota on kyllä vaihdettu puolin tai toisin. Liian monta samanlaista yksityiskohtaa voidakseen olla sattumaa.
    ZZR 1200
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Niin ja niitä kuveja lupailin jossain veiheessa, varsinkin tosta penkistä. Katotaas kui nää saa ladatuks. Noi kullitetut kahvat tilasin e-baystä jostain kaukoaasiasta ja ne makso n. 18€ kotiin kannettuna, siis jarru ja kykin yhteensä. Ei voi ku ihmetellä halpuutta. Ihan hyvälaatuset, tosin pientä klappia ylös-alas suunnassa, mut muuten mitotukset millilleen.
    1-Kahvat.jpg2-iskarit.jpg3-penkki.jpg6-etuiskarit.jpg7-keulavahvike.jpg
  30.  
    Nuo kopio "Pazzot" on minun käytössä olleet aina hyvät.
    Mitä turhaa maksaa jostain ASVn tai Pazzon tekeleistä 100 euroa/ kpl, jos saa perus katuajoon halvemmalla yhtä toimivat.
    Joku puristi nyt vetää herneen nenään...

Hianon näkönen kikotin

-Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
Sivu: 53 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 343515253545563 ... ViimeinenViimeinen