Moi,
En kerrassaan tästä triidiä löytänyt maantiepuolelta, ratapuolella saattaa ehkä olla.
Noh, viemässä Honua ao. huoltoon varmastikin asiantuntijaliikkeeseen niin hiukan yllätyin heidän suositustaan.
Että huolto, öljyjen vaihto 10 tkm:n välein kuulosti pieneltä. Nyt on minulla 38 tkm ja siis kolme v. täyteen, niin varmasti asiaa on huoltaa tämä.
Ja sitten tämä. Honu suosittaa öljyä 10 - 15W, kertoessani paljon kaksi päällä ajeluista ehdottaa öljyä 20W.
Miltä tuo kuulostaa?
Muutoin huolto on täydellinen shimmien putsausta myöden. Eikä pyydetty hinta päätä huimaa.
<p>.</p>
5W tai 20W ei oikein kerro keulaöljystä mitään. Cst arvo muuten samalle luvulle vaihtelee öljybrändien välillä rajustikin. Kts http://www.transmoto.com.au/fmx/products/7799233/
Jousi sen kuorman kuitenkin kantaa. Normaaliin käyttöön laittaisin orkkisarvoa vastaavat litkut ja kääntelisin namiskoista hitaammalle 2-päällä, jos siihen kokee tarvetta.
On kyllä sellainen huolto jossa ei mene rahat/tunnit hukkaan.Motoristi1958 kirjoitti
Tuntuu vaan olevan aika yleistä että huoltoilmaisimena toimii vuotamaan alkava stefa, siihen asti kaikki on hyvin iästä/kilometreistä välittämättä...
Seikkailu-kottaraisessa on kyllä pumput pöydällä pari kertaa vuodessa, eikä kertaakaan ole huonontunut tuntuma huollon jälkeen...![]()
Joo,just tuollalailla kävi.BMW K 1300 S:n etuvaimennin alkoi vuotamaan.Tutkittuani varaosahintoja (kuulemma ei tuota korjata,vaan vaihdetaan ?),kauhistuin.On vielä tuo ESA_säädöllä oleva vaimennin.
Kaverin avustuksella vaimennin lähetettiin Kallio Racingille,joka tuon WP:n kanssa muutenkin touhuaa.Iskari tuli kerralla kuntoon ja vielä kohtuukustannuksin.
Typen täyttöventtiilin asennus oli sellaista millimetrihommaa iskarin asennuspaikan ahtaudesta johtuen,mutta kyllä sillekin tila löytyi.
Muuttui pyöräkin taas mukavaksi ajaa.Kilometrejä ennen huoltoa n. 34 000.
<p>Man cannot live on beer only.
Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.