Muita Bemaristeja lähdössä?![]()
GT 125 Suzuki, GS500E Suzuki,GSF 750 Suzuki, ZR-7 Kawa, R6 Yamaha, GSX-R 1000 Suzuki -04,Honda Fireblade 1000RR -04 ja -08,GSX-R 1000 Suzuki -09,BMW S 1000 RR -12
Onko tosta jossain lisätietoa? KVG joo... Tiedä vaikka innostuis lähtemään vaikkei Biimerillä ajakaan![]()
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Tapahtuman järjestäjän nettisivut löytyy: http://www.nopeusmittaus.com/
k1300s
nopein BMW S 1000 RR:n aika oli 299 Km/h viime suvenakovaa on menty
Tulokset alla.. joitain nimimerkkejä tunnistinkin tältäkin foorumilta
http://www.lentokentta.info/nopeusajot/
Viimeksi muokannut: TROIJAS; 03.03.2013 klo 21:34.
parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !
KAWASAKI
Eikös hallissa sentään mennyt yli 322 kun rikkoi 200 mph rajankin yksi BMW. Ei muuten kannata kauan mietiskellä osallistumista sillä tilaisuus myydään loppuun aika nopeasti.
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Perhana. Katotaan ehtiikö tuohon ottaa osaa, mutta jos ei niin kyllä jossain vastaavassa tilaisuudessa pitäisi päästä kesällä kokeilemaan. Kireä nahka-asu ja tiukka muna-asento. +90hv ja kuskin kanssa noin 330kg. Jos on myötätuulta, eikä tule mitään tasapaino-ongelmia (vanteiden tasapainotus hiukan kotikutoisesti tehty edessä, takana ei lainkaan), enkä pahasti missaa vitosta (välivapaa 4. ja 5. välissä) niin mahtaisiko 200km/h rikkoontua? Kierroslukumittarin puuttuminen hiukan kyllä haittaa optimaalista vaihtamista ajatellen.
Edit:
Vakio katteellinen RT ottaa netin mukaan huippuja n. 215 - 220km/h ja 0-400m loppunopeus on noin 170 - 177km/h. Teoriassa siis mailin matkalla 200km/h lienee järjellinen tavoite. Oma pyörä on siis vakiota keveämpi + siinä on virtauksia paranneltu. Toisaalta ilmanvastusta on normaalipyörää enemmän.
Edit2:
Samalla viikolla tulee omaan mittariin 40 vuotta, joten tuohan olisi oiva lahja itselleni itseltäni.- Kai tuonne voisi illalla ilmoittautua.
Viimeksi muokannut: TwinTenox; 03.03.2013 klo 18:58.
Retired
Ilmoittauduttu.
Fillari
Osallistumismaksu tilitetty, eli ilmoittauduttu mukaan. Mitenkä tuo toimii jos on jo täynnä? Palauttavat rahat?
Retired
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
Jaa-a, kehtaiskohan sitä lähtee kokeilee tuolla kusiaisella tuonne bussien ja 1000 ärärrien sekaan?![]()
Honda cbr 1000rr Fireblade -09
Honda cbr 600rr -05 Ex
No nyt on ilmottauduttu!![]()
Honda cbr 1000rr Fireblade -09
Honda cbr 600rr -05 Ex
Onko suosituksia reitin suhteen, kun Porista tulen? -pertulle- kiitoksia tsemppaamisesta. En taida tosiaan se ihan nopein mies radalla olla tuolloin.![]()
Retired
mä voisin tulla koittamaan kuinka pitkä matka mailista menee rajoitinta vasten...
![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
^ +1 isommillakin vakiopyörillä kiihtyminen alkaa olla aika hidasta ensimmäisen 400-500m jälkeen.
500m:n kelaa jo varmaan 2/3 huipuista. Tuossa oma käppyrä hallista viime vuodelta:
http://snu.kuvat.fi/kuvat/S%C3%A4l%C....jpg/_full.jpg
edit: + video
![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Jeps näinhän se on, ja kiihtyminen loppuu sitä aikaisemmassa vaiheessa varsinkin suhteutettuna matkaan, mitä vähemmän on pyörässä tehoa suhteessa ilmanvastukseen, jota tuossa esimerkin pyörässä ei hirveämmin ole. Tehokkaammilla pyörillä kuitenkin, jos kuski osaa ajella aerodynaamisesti, jää loppupäästä viimeiset huiput saavuttamatta, mikäli välitys/"ylikierrokset" ei tule ongelmaksi. Niillä voi olla 95% nopeudesta saavutettu, mutta jos liikutaan edes lähelle 300, niin se mittauspiste nyt vaan lähestyy melko vauhdilla. Ja kiihtyvyys on erittäin vaisua, kun ilmanvastus alkaa lähentyä pyörän työntövoimaa. Sikäli toiveajatteluna joku 2-2,5km veto olisi vieläkin mukavampi, kun saisi suht tehokkaallakin pyörällä nipistettyä viimeisetkin km/h:t aavikkovälityksillä tauluun. Itse muistan kironneeni entisen gixerin puikoissa, kun pyörä kiihtyy kokoajan(kokoajan havaitsee kierrosluvun nousevan tasaisesti) mutta erittäin hitaasti 260km/h jälkeen ja mittauspiste auttamatta tulee liian nopeasti vastaan. Sillon olisi kaivattu niitä hevosvoimia jokunen kymmen lisää.
Ja on muuten ainakin tarkkaa välitysten suhteen, jos pyörän tehoreservit eivät ole hirmuiset. Piikin muutos takarattaassa voi muuttaa pelin hengen täysin. Lyhyemmän välityksen voi vetää helposti parhaalle teholle/rajottimeen jo satoja metrejä ennen mittauspistettä, mutta sitten kun heität -1 taakse, niin ei toivoakaan saada enää vetämään loppuun ja veto pitää onnistua kun kiihtyvyys isoilla vaihteilla heikkenee, jotta saavutetaan parempi nopeus mittauspisteelle.
Viimeksi muokannut: SMRacing; 08.03.2013 klo 23:46.
Kawasaki ZX12R B1
EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R