Tulokset 1:stä 25:een 25:sta
  1. #1
    Hei kaikki?onko hyvä ostos kawa ajettu noin 60000km...kuinka kestävys???olen honda miehia , mutta ajattelen kokeilla kawa xxr1100-d mallia...en ole vielä ostanut, mutta ajattelen...apua tarvitaan kiitos
    A.P
  2. #2
    Riippuu tietysti hinnasta, kunnosta ja huolenpidosta

    Jos pyörä on kaikinpuolin ehjä ja kunnossa niin kilometrejä on edessä huomattavasti enemmän kuin takana. Kone on arka öljyn määrälle mutta muuten hyvin luotettava ja helppo huoltaa. Tuon ikäisessä pyörässä saattaa olla kaikenlaista pientä remppaa, riippuen tietysti aiempien omistajien ahkeruudesta. Oma Zetorini on 22 vuotiaana ja 50.000 ajettuna paljon paremmassa kunnossa kuin uutena.

    Pyörä on toisaalta erittäin helppo ajaa koska vääntöä riittää kohtuullisillakin kierroksilla mutta tarvittaessa tehoa löytyy enemmän kuin pystyy järkevästi hyödyntämään. Hauska peli, en vaihda
    ZZ-R1100 1991
  3. #3
    Itse ajattelin tuollaista http://www.nettimoto.com/kawasaki/zz-r/1434244 peliä ensikesän ajoihin, kun iski niin kova kuume, ettei kesäksi 2014 suunniteltua Bemaria jaksa pyörättä odottaa.
    Se liikkuu sittenkin!
  4. #4
    Tai sitten ostan kaverilta Honda Cb 650 Night Hawkin
    Se liikkuu sittenkin!
  5. #5
    Lainaa JAMMUJani kirjoitti Katso viesti
    Itse ajattelin tuollaista http://www.nettimoto.com/kawasaki/zz-r/1434244 peliä ensikesän ajoihin, kun iski niin kova kuume, ettei kesäksi 2014 suunniteltua Bemaria jaksa pyörättä odottaa.
    Osta toi niin et halua enää mitään bemaria: http://www.nettimoto.com/kawasaki/zzr/1243814
    Hintaa varmaan saadaan vielä tiputettuakin...
  6. #6
    Siis mulla on tiedossa pyörä, kysymys on kannattaako ostaa?????onko se sitten hyvää ostos??? muuten ei ole kalis, ja ajettu noin ale 70000km ja toimii...
    A.P
  7. #7
    Lainaa micco kirjoitti Katso viesti
    Osta toi niin et halua enää mitään bemaria: http://www.nettimoto.com/kawasaki/zzr/1243814
    Hintaa varmaan saadaan vielä tiputettuakin...
    Sorri, muta tuo on vähän ylihintainen!!!!napuri toi samanlainen 1993 holantista pyörä+ verot,tullit noin 1200e koko homma ja hyvässä kunnossa... muuta kiitos
    A.P
  8. #8
    Lainaa Andre1313 kirjoitti Katso viesti
    Sorri, muta tuo on vähän ylihintainen!!!!napuri toi samanlainen 1993 holantista pyörä+ verot,tullit noin 1200e koko homma ja hyvässä kunnossa... muuta kiitos
    Naapurisi ei taatusti tuonut samanlaista mutta kyllä siitä samanlainen saadaan kun laitetaan 5000 eurolla uutta palikkaa.
  9. #9
    Lainaa micco kirjoitti Katso viesti
    Naapurisi ei taatusti tuonut samanlaista mutta kyllä siitä samanlainen saadaan kun laitetaan 5000 eurolla uutta palikkaa.

    siis uudempi malli ja 42000 ajettu komea punainen, niin miksi pitää maksa ylihinta vanhasta pyörästä???sano yks hyvää syy???
    vain tyhmä maksa liika????!!!

    kysymys oli, siis kannattaako ostaa???? kun en tiedä kawasta mitään...tiedän vain että kansi/ventili ongelmia paljon...
    A.P
  10. #10
    Lainaa Andre1313 kirjoitti Katso viesti
    siis uudempi malli ja 42000 ajettu komea punainen, niin miksi pitää maksa ylihinta vanhasta pyörästä???sano yks hyvää syy???
    - Jos vaikka haluaa välttyä venttiilivioilta
    - tai kiertokangenlaakerivaurioilta
    - tai vaihteiden hyppimiseltä
    - tai öljyvuodoilta
    - tai kenties haluaa tietää miltä tuntuu lähes 180 hevosvoimaa moottoritehoa
    - tai tykkää kuunnella suoravetokaasuttimista kantautuvia sulosointuja
    - tai nauttii välittömästä kaasuunvastaavuudesta
    - tai haluaa että renkaat, ketjut, laakerit, iskarit, jarrupalat ym. kulutusosat ovat kunnossa
    - tai tykkää enemmän kiiltävästä mustasta kuin "komeasta" punaisesta
  11. #11
    Lainaa micco kirjoitti Katso viesti
    - Jos vaikka haluaa välttyä venttiilivioilta
    - tai kiertokangenlaakerivaurioilta
    - tai vaihteiden hyppimiseltä
    - tai öljyvuodoilta
    - tai kenties haluaa tietää miltä tuntuu lähes 180 hevosvoimaa moottoritehoa
    - tai tykkää kuunnella suoravetokaasuttimista kantautuvia sulosointuja
    - tai nauttii välittömästä kaasuunvastaavuudesta
    - tai haluaa että renkaat, ketjut, laakerit, iskarit, jarrupalat ym. kulutusosat ovat kunnossa
    - tai tykkää enemmän kiiltävästä mustasta kuin "komeasta" punaisesta
    siis mitä mä on katsonut pyörä ja ajattelen ostaa , se on täys kunnossa...
    ja sitten miksi pitäis maksa 1991 mallista 3500e kun saa nuorempi ja vähän ajetuna.. mä en tykkä että suomi täynnä vanhoja pyöriä ja sitten vielä ylihintaisia(en tarkoita pahalla) niin miksi näin??? mulla ittellä on honda cbr1100XX-06 toi 2v sitten saksasta ajettu 28000km maksoin sitä koko homma noin 3500e suomessa maksa vastava 7000e, että laske itte kumpi on kannattavampi maksa suomessa yli hinta vai tuoda ittelle hyvä pyörä europasta???
    kawasaki löysin halpa, kun ajattelen jos on hyvä niin ostan sen pois ja vaimo saa kokeilla...ainoa mitä voin käyttä, niin se on huolto suomessa...näin se vain on, mutta kiitos ja toivotan ,että tejän kawa mene joskus kaupaks...


    Ootko moottoripyörä kauppias????
    Viimeksi muokannut: Andre1313; 31.01.2013 klo 15:44.
    A.P
  12. #12
    Lainaa Andre1313 kirjoitti Katso viesti
    Hei kaikki?onko hyvä ostos kawa ajettu noin 60000km...kuinka kestävys???olen honda miehia , mutta ajattelen kokeilla kawa xxr1100-d mallia...en ole vielä ostanut, mutta ajattelen...apua tarvitaan kiitos
    Morjens, itse ostin Tammikuun tokalla viikolla -94.sen 1100 zzr.än, sillä oli hintapyynti 3300 ja mittarissa 47000km
    lopullinen hinta oli 2700eur, tähän mennessä oon laittanut etupäähän stefat/ korjaussarjat etupäähän (oli maailman paskasimmat öljyt ja sisuskalut eikä säädöistä tietoakaan), säätänyt venttiilit, vaihtanut jarru- ja kytkinnesteet, pessyt ja öljynnyt ketjut ja rattaat, rasvannut vaijerit, vaihtanut bensansuodattimen, pessyt ja öljynnyt ilmanputsarin eli normaaleita huoltoja joita ei mielestäni voi laskea pyörän hintaan lisäksi koska ne joutuu tekemään muutenkin. Nyt odotellaan kesää kuumeisesti ja toivotaan että kawa toimii niinkuin aikaisemmatkin (750GBZ ja ZXR) ja nykyisten kx 250 ja kx 85, eli aikaisempien ja nykyisten kawojen kokemuksilla ei voi muuta kuin suositella, toki kaikki pyörät on yksilöitä ja eritavalla pidettyjä.
  13. #13
    Lainaa jokizen kirjoitti Katso viesti
    Morjens, itse ostin Tammikuun tokalla viikolla -94.sen 1100 zzr.än, sillä oli hintapyynti 3300 ja mittarissa 47000km
    lopullinen hinta oli 2700eur, tähän mennessä oon laittanut etupäähän stefat/ korjaussarjat etupäähän (oli maailman paskasimmat öljyt ja sisuskalut eikä säädöistä tietoakaan), säätänyt venttiilit, vaihtanut jarru- ja kytkinnesteet, pessyt ja öljynnyt ketjut ja rattaat, rasvannut vaijerit, vaihtanut bensansuodattimen, pessyt ja öljynnyt ilmanputsarin eli normaaleita huoltoja joita ei mielestäni voi laskea pyörän hintaan lisäksi koska ne joutuu tekemään muutenkin. Nyt odotellaan kesää kuumeisesti ja toivotaan että kawa toimii niinkuin aikaisemmatkin (750GBZ ja ZXR) ja nykyisten kx 250 ja kx 85, eli aikaisempien ja nykyisten kawojen kokemuksilla ei voi muuta kuin suositella, toki kaikki pyörät on yksilöitä ja eritavalla pidettyjä.
    jaa no tuo oli hyvä tietää.. mitäs tuo moottori osasto?kestäkö hyvin???
    A.P
  14. #14
    Lainaa Andre1313 kirjoitti Katso viesti
    jaa no tuo oli hyvä tietää.. mitäs tuo moottori osasto?kestäkö hyvin???
    Itselläni ei ainakaan ole koneissa ollut mitään ongelmia, katupyörillä oli pois myydessä molemmilla ajettu yli 100000km, tosin öljyjä vaihdan noin 5000km välein kun tykkään muutenkin ropata (luonne niinkuin jossain ketjussa joku kirjoitti "tunti ajoa kaksi huoltoa"), tietysti jokainen kone on yksilö mutta yleensä ton koko luokan koneet kestää kyllä hyvin, kun muistaa huoltaa ja käyttää rauhassa lämpimäksi ettei heti kylmänä kierrätä maksimi kierroksille.
  15. #15
    Lainaa jokizen kirjoitti Katso viesti
    Itselläni ei ainakaan ole koneissa ollut mitään ongelmia, katupyörillä oli pois myydessä molemmilla ajettu yli 100000km, tosin öljyjä vaihdan noin 5000km välein kun tykkään muutenkin ropata (luonne niinkuin jossain ketjussa joku kirjoitti "tunti ajoa kaksi huoltoa"), tietysti jokainen kone on yksilö mutta yleensä ton koko luokan koneet kestää kyllä hyvin, kun muistaa huoltaa ja käyttää rauhassa lämpimäksi ettei heti kylmänä kierrätä maksimi kierroksille.
    ok, kiitos sulle!!
    A.P
  16. #16
    No nyt nappas, selvitä onko pyörä tullut vaikka saksasta, saat vaan paskaa niskaan jos tullut sieltä.
    Vähän ajettuja mutta koko ajan hanikat kaakossa motarilla.

    ZZR: viat riippuen vähän vuosimallista.

    Pahin on kansi, aina surkeessa kunnossa vaikka vaan ajettu 40 000 km
    Kakkosen vaihderattaat ja vaihteensiirtäjät uusiksi.
    Riippuen mallista nokka-akselit aivan surkeet, vaihdettu takuuna useimpiin
    mutta konehan on jo kerinnyt syömään kaiken sen metallimuhjun sitä ennen.
    Rankkaan käskettyyn etupumppujen sisukset uusiks ja kolmiopalojen laakerit
    Sikahintainen takaiskari
    Mukavin on alakerran laakeri, lähtee ihan varmaan jokupäivä meneen jos ei vaihdeta ajoissa.
    Seurauksena lohkossa reikä ja vähintään kampiakseli entinen.
    Nämä kaikki nyt vaan kuuluu kawaan, valitettavasti se ei ole esim. Honda jolla viat jää yleensä pienemmäksi, toki siinäkin niitä on.
    Jos näiden remppa ei haittaa niin sitten saat miehekkään pyörän jossa tapahtuu kun vääntää
    hanikkaa ja on kohtuu tukeva ajaa.

    Terkuin 10 kpl zzr:n konetta korjannut kylähullu
    Viimeksi muokannut: jurvelo; 06.02.2013 klo 23:19.
  17. #17
    pari kesää ajaneena 1100:lla zetorilla niin ei voi kun suositella kyseistä pyörää
  18. #18
    Lainaa jurvelo kirjoitti Katso viesti
    No nyt nappas, selvitä onko pyörä tullut vaikka saksasta, saat vaan paskaa niskaan jos tullut sieltä.
    Vähän ajettuja mutta koko ajan hanikat kaakossa motarilla.

    ZZR: viat riippuen vähän vuosimallista.

    Pahin on kansi, aina surkeessa kunnossa vaikka vaan ajettu 40 000 km
    Kakkosen vaihderattaat ja vaihteensiirtäjät uusiksi.
    Riippuen mallista nokka-akselit aivan surkeet, vaihdettu takuuna useimpiin
    mutta konehan on jo kerinnyt syömään kaiken sen metallimuhjun sitä ennen.
    Rankkaan käskettyyn etupumppujen sisukset uusiks ja kolmiopalojen laakerit
    Sikahintainen takaiskari
    Mukavin on alakerran laakeri, lähtee ihan varmaan jokupäivä meneen jos ei vaihdeta ajoissa.
    Seurauksena lohkossa reikä ja vähintään kampiakseli entinen.
    Nämä kaikki nyt vaan kuuluu kawaan, valitettavasti se ei ole esim. Honda jolla viat jää yleensä pienemmäksi, toki siinäkin niitä on.
    Jos näiden remppa ei haittaa niin sitten saat miehekkään pyörän jossa tapahtuu kun vääntää
    hanikkaa ja on kohtuu tukeva ajaa.

    Terkuin 10 kpl zzr:n konetta korjannut kylähullu
    Melkoisen rankka yleistys. Nykyinen zetorini on -91 mallia, ostettu 4,5 vuotta sitten, alunperin Saksasta tuotu, ajettu 50.000:

    - kansi kunnossa, venttiilien säätöpalat eivät lähellääkään minimiä

    - vaihteisto kunnossa, ei mitään ongelmia kakkosen tai muunkaan vaihteen kanssa

    - nokka-akselit virheetömät, mittausten mukaan ei merkittävää kulumaa

    - etupäähän on kaikissa pyörissä ajoittain vaihdettava öljyt ja tiivisteet, kuuluu perushuoltoon. Omaani laitoin samalla Race-Techin cartridge emulaattorin, toimii hienosti eikä ole kallis

    - emäputken laakerit olivat ok mutta vaihdoin "varmuuden vuoksi" uudet, ei paha tai kallis homma

    - jos takaiskari kaipaa vaihtoa niin ei kai kukaan täyspäinen siihen alkuperäistä laita, samaan hintaan saa Öhlinsin tai paljon halvemmalla esim. Hagonin

    - näistä alakerran laakeriongelmista liikku paljon juttua. Doug Meyer Muzzy:ltä tuntee nämä moottorit todennäköisesti paremmin kuin kukaan muu viritettyään ja ajettuaan niillä aikoinaan mm. Bonnevillessä ja kiihdytysajoissa. Hän on todennut että hänellä on yhden ainoan kerran hajonnut alapään laakeri ja se johtui yksiselitteisesti liian alhaisesta öljymäärästä. Kovilla kierroksilla öljyä kertyy koneen kanteen ja jos öljyä on liian vähän pääsee ilmakuplia kiertoon, jolloin voitelu loppuu ja laakeri hajoaa nopeasti. Jos kone on nyt kunnossa ja jatkossa pitää öljyn tason ylärajalla ei laakeriongelmia tule.

    Ja ei, pyöräni ei ole myynnissä, eikä tule
    ZZ-R1100 1991
  19. #19
    Lainaa jurvelo kirjoitti Katso viesti
    No nyt nappas, selvitä onko pyörä tullut vaikka saksasta, saat vaan paskaa niskaan jos tullut sieltä.
    Vähän ajettuja mutta koko ajan hanikat kaakossa motarilla.

    ZZR: viat riippuen vähän vuosimallista.

    Pahin on kansi, aina surkeessa kunnossa vaikka vaan ajettu 40 000 km
    Kakkosen vaihderattaat ja vaihteensiirtäjät uusiksi.
    Riippuen mallista nokka-akselit aivan surkeet, vaihdettu takuuna useimpiin
    mutta konehan on jo kerinnyt syömään kaiken sen metallimuhjun sitä ennen.
    Rankkaan käskettyyn etupumppujen sisukset uusiks ja kolmiopalojen laakerit
    Sikahintainen takaiskari
    Mukavin on alakerran laakeri, lähtee ihan varmaan jokupäivä meneen jos ei vaihdeta ajoissa.
    Seurauksena lohkossa reikä ja vähintään kampiakseli entinen.
    Nämä kaikki nyt vaan kuuluu kawaan, valitettavasti se ei ole esim. Honda jolla viat jää yleensä pienemmäksi, toki siinäkin niitä on.
    Jos näiden remppa ei haittaa niin sitten saat miehekkään pyörän jossa tapahtuu kun vääntää
    hanikkaa ja on kohtuu tukeva ajaa.

    Terkuin 10 kpl zzr:n konetta korjannut kylähullu
    pitäis viel vähän mietia, mutta kiitos, tosta on apua!!
    A.P
  20. #20
    Kokemukset yhdeltä ajokaudelta n.1500km
    ZZR1100 -94 ajettu 85000km ja on saksasta tuotu!
    Etupamppujen stefat piti vaihtaa
    Vaihteensiirtäjän akselin juuresta tihkasee vähän öljyä,
    asettunee stefan vaihdolla!
    Venttiilit säädetty ajokauden päätyttyä, ainoastaan kaksi
    venttiiliä kaipasi säätöä.
    Nokka-akselit kunnossa, ei syöpymiä ja kansi muutenkin ehjä.
    Eli kaikenkaikkiaan melko vähillä laitoilla olen päässyt.
    Matkapyörä minun makuun, eikä tehot lopu heti kesken
  21. #21
    Moi
    Itsellä oli D malli (vm-94) ZZR-1100. Ajelin pyörällä pitkin eurooppaa yli 30.000km. Hyvä matkapyörä, mutta kuten joku jo aiemmin totesi oli minullakin Kawassa maineensa mukaisesti myös suurempia "huoltoja". Kalleimpana oli vaihde remontti mikä harmitti kun kuvittelin ettei ko tyyppivika ole enää -94 vuosimallissa. Anyway mieletön pyörä jossa voima, tilat ja ajoasento oli minun makuun. Kuitenkin laatumielikuvan takia jäi viimeiseksi Kawasakiksi allekirjoittaneelle
  22. #22
    Jep joku ajaa kisaa zzr:llä, ok mutta siihen pataan on jo vaihdettu laakerit ennen kisailua ja samoin kiertokanget, joku tossa arvosteli tekstiäni, kysynkin häneltä, MONTAKO ZZR:n konetta olet avannut?

    Näillä pyörillä on kahdenlaista käyttäjää, toinen ajaa matkaa ja toinen vetää joka vaihteella tappiin aina kun on mahdollisuus. Ihmiset kehuu kovin omia pyöriään eivätkä myönnä että kawa ei ole laadullisesti sitä mitä Honda tai jammun FJR. Toki itsellänikin on zzr mutta jos hakee pyörää jota ei tarvitse korjata kannattaa miettiä.

    Lukekaa edes nettimotoo, joka toisesta kawasata on laatikko paskana ja soittakaa vaikka maahantuojalle niin saatte tietää paljonko nokkia on mennyt hetkessä risaksi.

    Se vaan nyt on niin että kawa on kawa ja se on kuuluisa omista vioistaan, ikävä kyllä ne pitää paikkansa.
    Täällä pohjolassa uutena ostettu on taas eri juttu, mahdollisuudet vetää urku auki on erittäin rajalliset, euroopassa taas voi antaa palaa 6 vaihteellaa 10 000 rpm mittarissa kilometritolkulla ja se on erittäin rasittavaa moottorille.
  23. #23
    Lainaa tvan kirjoitti Katso viesti
    Melkoisen rankka yleistys. Nykyinen zetorini on -91 mallia, ostettu 4,5 vuotta sitten, alunperin Saksasta tuotu, ajettu 50.000:

    - kansi kunnossa, venttiilien säätöpalat eivät lähellääkään minimiä

    - vaihteisto kunnossa, ei mitään ongelmia kakkosen tai muunkaan vaihteen kanssa

    - nokka-akselit virheetömät, mittausten mukaan ei merkittävää kulumaa

    - etupäähän on kaikissa pyörissä ajoittain vaihdettava öljyt ja tiivisteet, kuuluu perushuoltoon. Omaani laitoin samalla Race-Techin cartridge emulaattorin, toimii hienosti eikä ole kallis

    - emäputken laakerit olivat ok mutta vaihdoin "varmuuden vuoksi" uudet, ei paha tai kallis homma

    - jos takaiskari kaipaa vaihtoa niin ei kai kukaan täyspäinen siihen alkuperäistä laita, samaan hintaan saa Öhlinsin tai paljon halvemmalla esim. Hagonin

    - näistä alakerran laakeriongelmista liikku paljon juttua. Doug Meyer Muzzy:ltä tuntee nämä moottorit todennäköisesti paremmin kuin kukaan muu viritettyään ja ajettuaan niillä aikoinaan mm. Bonnevillessä ja kiihdytysajoissa. Hän on todennut että hänellä on yhden ainoan kerran hajonnut alapään laakeri ja se johtui yksiselitteisesti liian alhaisesta öljymäärästä. Kovilla kierroksilla öljyä kertyy koneen kanteen ja jos öljyä on liian vähän pääsee ilmakuplia kiertoon, jolloin voitelu loppuu ja laakeri hajoaa nopeasti. Jos kone on nyt kunnossa ja jatkossa pitää öljyn tason ylärajalla ei laakeriongelmia tule.

    Ja ei, pyöräni ei ole myynnissä, eikä tule
    Vähän samoilla linjoilla..

    itellä -91/92 1100 , saksasta, ajettu nyte joku 60 000, viime talvena säädin venttiilivälykset, säätöpalat olivat alkuperäiset eli ensimmäistä kertaa joutui säätämään, pari oli lähellä kantamista ja loput alarajoilla. Säätövaraa jäi vielä yhteen tai kahteen kunnon säätöön.

    Vikoja/osien vaihtoja ollu tähän asti mm. etupään stefat pariin kertaan (tarvikestefat ei kestänet kovin kauaa,motonet tms), ketjut-rattaat-renkaat-suodattimet yms tavalliset), Takahaarukan laakerit, päsee kulahtamaan jos ei rasvaa, yksi nippa todella ikävässä paikassa.Kaasarien synkkauksessa löytyi vähän säätötarvetta..oikein vikoja ei ole ollut..talven jälkeen saa jonku aikaa sahailla että hörähtää..
    Etupään vuotojen ja säätöjen kanssa tappelin eniten. Osa johtui eturenkaasta.


    Moottoriharrastajana hommasin myös edullisen rikkinäisen koneen ebaystä ja siinä oli kampura hajalla, yksi kaula kulahtanut. KAmpuroita ei tunnu olevan kovin usein myynnissä, ainakaan hyviä. Hitsaamalla sais korjattua 400e/kaula , en mujista enää firmaa, oli josain vantaalla. Hitsauskorjauksen kestävyydestä ei kokemuksia, monia arvelluttaa..

    Ite hommasin myös ohjaustanko-yläkolmio sarjan ku oli matka-ajossa tarvetta saada ajoasentoa vähän ylöspäin.
    Lähikurvailussa alkuperäinen oli ihan jees mutta pidemmillä siirtymäväleillä (500 -700km /päivä, monta päivää peräkkäin) alkoi ajoasento itellä vähän rassaamaan.Tosin olen 2metriä pitkä joten menee sen piikkiin osa.
    Aika pian pyörän oston jälkeen laitoin virtalukon releen ettei josain norjassa tarvi alkaa ohitteleen virtalukkoa(foorumilta löytyy juttua), bensapumpun pakkossyöttönapin laitoin samalla kans.


    Tämän talven suunnitelmissa on (mikäli talorempalta ehtii) venttilien säätö/tarkastus, synkkaus(menee samalla ku on tankki irti) , maalaus. Lisäksi aion kokeilla taakse isompaa ratasta kun tulee seuraava ketju-ratas huolto.

    Kytkimen sain pari kertaa luistamaan viime kesänä kunnon kiihdytyksessä. Oli kerran väärät öljyt koneessa ja johtunee siitä. Tänä talvena vois sinne kurkata ja hommata/asentaa samalla vähän jäykemmät jouset ku ne löytyy etuisasti stormilta.Samalla tarkistan starttiketjun kireyden, foorumilta löytyy tästäkin juttua.

    -vk-
    Viimeksi muokannut: gaagamel; 11.02.2013 klo 13:41.
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  24. #24
    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    Vähän samoilla linjoilla..
    säätöpalat olivat alkuperäiset eli ensimmäistä kertaa joutui säätämään,
    -vk-
    Mistäs sen tietää ovatko säätöpalat alkuperäisiä?
  25.  
  26. #25
    Lainaa micco kirjoitti Katso viesti
    Mistäs sen tietää ovatko säätöpalat alkuperäisiä?
    mitoista... ja säätö varoista. (haynes tms..) ja huoltokirjasta/ pyörän historiasta löytyi myös osviittaa ettei ollu tehty säätöä.

    En toki varma ole. Voihan olla että tehtaalla on rakennettu "erilaisia" koneita jonain viikoina jne jnej jne.. tai että haynesissa yms on väärää tietoa tai muuta sellaista.

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90