Sivu: 127 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2777117125126127128129137 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3781:stä 3810:een 4602:sta
  1. #3781
    Lainaa runner67 kirjoitti Katso viesti
    Mä vaihdoin siis tuon termarin omaani samaan hikeen kun kun flektin anturin takia oli vehkeet levällään muutenkin. Ei mulla ennen termarin vaihtoa lämmöt ajossakaan nouse viisarin mukaan kuin todella vähän... ehkä parin viisarinpaksuuden verran, eikä se termarin vaihdonkaan myötä miksikään muuttunut ? Olisko ominaisuus ?
    Oho. Osaako muut vahvistaa tän? Itsellä kun on kokemusta vain noista nelipyöräisistä ja on tottunut siihen että lämmöt nousee aina siihen puoliväliin.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  2. #3782
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Oho. Osaako muut vahvistaa tän? Itsellä kun on kokemusta vain noista nelipyöräisistä ja on tottunut siihen että lämmöt nousee aina siihen puoliväliin.
    Piti vielä lisätä tuohon että flekti lähtee päälle jo kun viisari menee karvan yli puolenvälin...
  3. #3783
    Lainaa runner67 kirjoitti Katso viesti
    Piti vielä lisätä tuohon että flekti lähtee päälle jo kun viisari menee karvan yli puolenvälin...
    Mulla lähtee päälle about 2x neulan paksuus yli puolivälin.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  4. #3784
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Eikä tuo nyt oikein muustakaan voi johtua ettei nosta ajoviimassa lämpöjä. Tai ainaskaan mulle ei tule muuta mieleen kuin auki jumahtanut termari.
    Pintakaasulla kylmässä kelissä kone ei vaan lämpee.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  5. #3785
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Pintakaasulla kylmässä kelissä kone ei vaan lämpee.
    Ehkä se on uskottava sitten ettei vikaa välttämättä ole

    Pintakaasusta ei tällä ratastuksella motarinopeuksissa enää voi kyllä puhua (-2 / +4)

    Viikonlopun rojekti on pistää eteen -1 ja taakse vakio...
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  6. #3786
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Mulla lähtee päälle about 2x neulan paksuus yli puolivälin.
    Eli eiköhän peli ole ihan kunnossa, ajoa vaan.
  7. #3787
    Lainaa runner67 kirjoitti Katso viesti
    Eli eiköhän peli ole ihan kunnossa, ajoa vaan.
    Sitä on päässyt harrastamaan harmillisen vähän (viikossa vain 300km) kun täytyy yksin pyöritellä päivät sirkusta kolmen muksun kera

    Mutta nyt kun eilen sain uuden kumin alle taakse (180/55R17 Pilot Road 3), niin tänään täytyy käydä vähän antamassa happea ja hakea samalla vähän rattaita

    Jätän tuon lämpöjen ihmettelyn sitten ensi kesälle.
  8. #3788
    Millasia paineita pidätte renkaissa?

    Ja millaset moottorinlämmöt on matka-ajossa tälläin
    viileillä keleillä?

    Kyseinen menopeli on siis zx-6r 636 -05
    ja kummit 120/65 ZR17 ja 180/55 ZR17
    Kawasaki ZX-6R -05
  9. #3789
    Lainaa -Jaska- kirjoitti Katso viesti
    Ja millaset moottorinlämmöt on matka-ajossa tälläin
    viileillä keleillä?
    Kyseinen menopeli on siis zx-6r 636 -05
    Vakiovehkeellä vähän yli termarin (+58...+62C) lämpötilan eli jotai ~+67C.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  10. #3790
    Itellä putoo kyl johki +63C ja torstaina päivällä
    olin viimeks ajelemassa niin kävi välillä
    jossain +59C tienoilla.
    Kawasaki ZX-6R -05
  11. #3791
    Lainaa -Jaska- kirjoitti Katso viesti
    Itellä putoo kyl johki +63C ja torstaina päivällä
    olin viimeks ajelemassa niin kävi välillä
    jossain +59C tienoilla.
    Ei se väärin oo.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  12. #3792
    ...ja tuosta!

    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  13. #3793
    ^ ei noista paljoa vielä nähnyt mutta yllättävän hyvältä vaikuttaa ulkonäkö

    Edit: Liikaa mustaa silti katteissa omaan makuun.. alakate voisi olla musta mutta muuten vihreä


    636 -06
  14. #3794
  15. #3795


    Vaikuttaa kyllä julmetun lupaavalta laitteelta!


    636 -06
  16. #3796
    Tulipas Kasawiasta mukavampi ajettava kun sääti painaumat suositeltuihin, vaimennukset tehdasarvoihin ja vaihtoi ratastuksen -1 / vakio. Ei tarvii niin älyttömästi pykältää hätäisesti isompaa silmään ja motarilla ei kierrokset ole jatkuvasti yli kahdeksan tonnin

    Ketjut pitää vielä vaihtaa, en löytänyt katkaisijaa mistään, niin suoritin koeajolenkin vanhoilla liian pitkillä ketjuilla :/

    Millä nuo niitatut vanhat saisi katki kun a) ei ole dremeliä tai vastaavaa, b) ei ole rälläkkää? Rautasahalla? :P
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  17. #3797
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Millä nuo niitatut vanhat saisi katki kun a) ei ole dremeliä tai vastaavaa, b) ei ole rälläkkää? Rautasahalla? :P
    Pora on kans yks vaihtoehto jos sattuu oleen semmoset niitit ett keskel on "reikä".
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  18. #3798
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Pora on kans yks vaihtoehto jos sattuu oleen semmoset niitit ett keskel on "reikä".
    Hyvä idea, koitan poralla Millään ei nimittäin jaksais odottaa maanantaihin että pääsee työkalukauppaan. On luvattu poutaa huomiselle
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  19. #3799
    Kävimmepä ostamassa 97-vuosimallia olevan käytetyn ZX6R:n. Vihreän tietenkin . ZZR250:een verrattuna aika mahtava peli. Todella paljon vakaampi ja mutkissa helpompi kallistaa. Vaikka outo pyörä kun ekaa kertaa sillä ajelin, taisin ajaa mutkat aavistuksen lujempaa kuin ZZR:llä. Ei tule ongelmaa ettei kallistuisi, kallistuu kun jo melkein vaan ajattelee. Penkkikään ei tunnu yhtään epämukavammalta kuin ZZR:ssä (melkeimpä päinvastoin) ja ajoasetokaan ei ole ollenkaan huono kun tankkiin nojaa ja kädet jää vähän koukkuun ettei ole pingottuneena suorana. "Agressiivisen" ajoasennon haukkumiset netissä on kyllä liioiteltuja. Riippuu tietenkin mm. omista mitoista mikä sopii itselle. Täytyy melkein sanoa että ZZR250:llä väsyn nopeammin kuin ZX6R:llä, koska ZZRssä on liian pysty ajoasento ja motarilla pitää kyykkiä alempana (jos ei halua että tuuli puhaltelee yläkroppaa älyttömästi) kuin mikä on pyörän geometrialle luonteva ajoasento ja ZZR250:ssä taitaa olla jalat enemmän koukussa, ideaalinen ehkä minua lyhyemmille kuskeille. ZX6Rssä on valmiiksi pää matalammalla ja penkki korkeammalla, ja ei ollut tuulenpuhallusongelmia. Niin ja se kaasu, aika jouhevan tuntuisesti kiihtyilee ja kiihtyvyyttä ei edes juuri huomaa muusta kuin että nopeusmittari vilahtaa nollasta sataan uskomattoman pikaisesti. Ja alkuperäinen pakoputki on miellyttävän hiljainen ja pyörän soundi on mielestäni hyvä. Meillä on jo lentokone jonka Lycoming-moottori kuulostaa ja tuntuu joltain vanhalta traktorilta (ja auto sen pauhinan jälkeen tuntuu tosi tasaiselta), moottoripyöränkään ei tarvitse röpöttää. Mukavampi tasaisena pehmeäkäyntisenä.
    Viimeksi muokannut: karoliinasalmin; 16.09.2012 klo 00:44.
    ZX6R & KTM Enduro


  20. #3800
    Olisiko jollakulla linkkiä mielellään pdf-muotoiseen ZX6R vm 97 service manuaaliin?
    ZX6R & KTM Enduro


  21. #3801
    Lainaa karoliinasalmin kirjoitti Katso viesti
    Olisiko jollakulla linkkiä mielellään pdf-muotoiseen ZX6R vm 97 service manuaaliin?
    Heitä meili, niin laitan vastauksena pdf:t. riku@hevikaraoke.fi

    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  22. #3802
    Käykö 2005 vuoden zx10r:stä umpio 2006 zx6r:n?
  23. #3803
    Olisiko kellään tietoa, tarvitseeko 6r 99 kaasareiden säädön tai suuttimien vaihdon jos asentaa sliparin?
    Vinkkejä edukkaista slipareista?
    Näistähän on puhuttu varmasti moneen otteeseen, mutta en jaksanut koko ketjua kahlata läpi.

    Tackar
  24. #3804
    No nyt meillä on 2 kpl wanhaa 1997 ZX6R:ää.
    Ja uusi kysymys: Ensimmäisessä penkki on korkeammalla kuin toisessa (jossa korkeutta jollakin tapaa lienee madallettu tai sitten siinä on jotain vikaa). Ilmeisesti iskarit ovat eri säädössä? Koska olen 180 cm pitkä, haluaisin nostaa myös toisen penkin yhtä korkealle kuin ensimmäisessä (muuten toisessa pyörässä jalkojen kulma jalkatappeihin ei ole yhtä mukava kuin ensimmäisessä ZX6R:ssä ja ajoasento niinikään on vähemmän "sporttinen" ja jalat on enemmän linkussa vähän kuin vanhassa ZZR250:ssä). Onko tuo jollakin tapaa säädettävissä vai onko takaiskarit vaihtokunnossa, josta syystä penkin normaaliasento on alempana? Jousto tuntuu olevan aika saman tyyppinen molemmilla, mutta penkki vaan on tässä kakkospyörässä ihmeen alhaalla. Saattaisiko tuo penkki olevan jollakin muulla tapaa madallettu? Edellinen omistaja vaikutti tykkäävän penkki alhaalla ja tanko ylhäälä jutusta missä minä haluan päinvastaista. Voikohan tuota iskaria itse huoltaa & säätää vai onko huoltoliikekeikka edessä?
    ZX6R & KTM Enduro


  25. #3805
    Lainaa karoliinasalmin kirjoitti Katso viesti
    No nyt meillä on 2 kpl wanhaa 1997 ZX6R:ää.
    Ja uusi kysymys: Ensimmäisessä penkki on korkeammalla kuin toisessa (jossa korkeutta jollakin tapaa lienee madallettu tai sitten siinä on jotain vikaa). Ilmeisesti iskarit ovat eri säädössä? Koska olen 180 cm pitkä, haluaisin nostaa myös toisen penkin yhtä korkealle kuin ensimmäisessä (muuten toisessa pyörässä jalkojen kulma jalkatappeihin ei ole yhtä mukava kuin ensimmäisessä ZX6R:ssä ja ajoasento niinikään on vähemmän "sporttinen" ja jalat on enemmän linkussa vähän kuin vanhassa ZZR250:ssä). Onko tuo jollakin tapaa säädettävissä vai onko takaiskarit vaihtokunnossa, josta syystä penkin normaaliasento on alempana? Jousto tuntuu olevan aika saman tyyppinen molemmilla, mutta penkki vaan on tässä kakkospyörässä ihmeen alhaalla. Saattaisiko tuo penkki olevan jollakin muulla tapaa madallettu? Edellinen omistaja vaikutti tykkäävän penkki alhaalla ja tanko ylhäälä jutusta missä minä haluan päinvastaista. Voikohan tuota iskaria itse huoltaa & säätää vai onko huoltoliikekeikka edessä?
    Mittaa ensin satulan pehmusteen korkeus.
    Sit katso paljonko kierrettä näkyy takaiskarissa säätömuttereiden yläpuolella.
    Ja mittaa viel "koiranluut", jotka löytyy mopon alta takaiskarin linkustosta, eli ne lattaraudat jotka on kiinni linkun ja takahaarukan välillä.
    Noi on ne yleisimmät tavat muuttaa perän korkeutta.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  26. #3806
    Kiitos neuvosta! Tutkin asiaa.
    ZX6R & KTM Enduro


  27. #3807
    Moro,
    Mistä porukka on tilaillut vm-04 jarrusatuloiden/mäntien tiivistesarjoja? Pitäs talven aikana purkaa ja putsata jarrut totaalisesti.
    Mitäs kuuluis 42 tkm huoltoon? Huoltokirjan huollot loppuu 36 tkm...
    Kawasaki ZX-6R 2004
  28. #3808
    Lainaa Jarnol84 kirjoitti Katso viesti
    Moro,
    Mistä porukka on tilaillut vm-04 jarrusatuloiden/mäntien tiivistesarjoja? Pitäs talven aikana purkaa ja putsata jarrut totaalisesti.
    Ne on suht arvokasta tavaraa, joten älä ihmettele kun googletat:
    Ulompi pölyhuuli "Kawasaki 43049-1107"
    Varsinainen tiiviste "Kawasaki 43049-1106"
    Osta sieltä mistä saat OEM-kamaa kuluineen halvimmalla.

    Mulle tuli just muutama osa http://www.powersportsplus.com :sta.
    Hinnat oli kohillaan, kulut siedettävät, ja toimitus nopea vaikka osat ei ollu mitään kulutusosia.
    Positiivinen yllätys kaikenkaikkiaan, ja näyttää noi tiivisteidenkin hinnat olevan siel ihan ok.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  29. #3809
    Pari kysymystä olisi liittyen tuohon omaan zx-6r:ään. Vm.2000 ja ajettu n.61 tkm.

    Paljon mahtaa olla nokkaketjun vaihtoväli? Huoltokirjasta en löytänyt merkintää että olisi vaihdettu vai kuuluuko johonkin huoltoon?

    Kylmänä vaihteet menee sisään lähes äänettömästi mutta lämpimänä tahtoo kolahtaa helposti. Kuuluuko asiaan vai pitäskö vaihtaa öljy merkkiä? Öljyt on Kendall elite 4t racing 5W-50. Mitäs öljyjä muut on käyttäneet?
  30.  
  31. #3810
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ne on suht arvokasta tavaraa, joten älä ihmettele kun googletat:
    Ulompi pölyhuuli "Kawasaki 43049-1107"
    Varsinainen tiiviste "Kawasaki 43049-1106"
    Osta sieltä mistä saat OEM-kamaa kuluineen halvimmalla.

    Mulle tuli just muutama osa http://www.powersportsplus.com :sta.
    Hinnat oli kohillaan, kulut siedettävät, ja toimitus nopea vaikka osat ei ollu mitään kulutusosia.
    Positiivinen yllätys kaikenkaikkiaan, ja näyttää noi tiivisteidenkin hinnat olevan siel ihan ok.
    Kylläpä muuten olikin aikas arvokkaita tiivisteitä!
    Mites tuo pikkutiiviste "43049-1004" osaatko sanoa kannattaako laittaa samalla tilaukseen kans?
    Tuo sun laittama paikka oli äkkiä selailtuna halvimmasta päästä!
    Kiitos!
    Kawasaki ZX-6R 2004
Sivu: 127 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2777117125126127128129137 ... ViimeinenViimeinen