Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Jaahas, nyt sitten on työnnetty Hondaa ensimmäistä kertaa, jos ei pensan loppumisia lasketa. Akku siis ei enää pidä virtaa ja lisäksi syylarikin halkesi Mopolla on ajettu 19t onnellista kilometriä, mutta nyt epäilyttää alkaako Italialaisuus puskemaan läpi. Valakaa minuun uskoa, että nämä on vain huonoa säkää
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  2. #2
    Minä valan sen verran uskoa että oma naikkonen sanoi etteihän se honda voi pettää.. Pari mäkistarttia ja tulpat oli sen verran kuivat että nokkaketju saatiin taas rallattamaan.. Toisin sanoen.. Jännitteensäädin testiin ja sen jälkeen tulpat. Väitän että honda hörähtää..
  3. #3
    Jännitettä tulee ihan ok.ja annan takuuhuollon jännittää muiden asioiden vuoksi CBX 750:stä tuli tönättyä eräänkin kerran virtaongelmien takia ja SE EI SAA ENÄÄ TOISTUA
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  4. #4
    Lainaa oili kirjoitti Katso viesti
    Jännitettä tulee ihan ok.ja annan takuuhuollon jännittää muiden asioiden vuoksi CBX 750:stä tuli tönättyä eräänkin kerran virtaongelmien takia ja SE EI SAA ENÄÄ TOISTUA
    Onko millaiset sähkölaitteet pyörässä kiinni? Tuossa on aika pienitehoinen generaattori, 371W sanoo ohjekirja. Rikkinäisellä akulla (yksi kenno rikki, lataa kokoajan) tai virtasyöpöillä lisälaitteilla voi kuormittua liikaa ja staattori kärähtää. Kannattaa ainakin se akku pitää kunnossa, varsinkin takuuajan jälkeen.
    K1200GT & 701Enduro
  5. #5
    Kahvanlämmittimethän ne sitä rasittavat ja kai tuo Hiss-systeemikin jotain kuluttaa.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  6. #6
    Ei ole italialaisuus omaa CBF:ää haitannut. Vm. 2008 ja kohta 50000 viatonta kilometriä on takana. Akku on alkuperäinen ja kestänyt moitteetta lämpökahvat ja virran ulosoton. Akku talvehtii sisällä viileässä komerossa ja saa kerran talvessa lisää virtasta.
  7. #7
    Lainaa ooke kirjoitti Katso viesti
    Ei ole italialaisuus omaa CBF:ää haitannut. Vm. 2008 ja kohta 50000 viatonta kilometriä on takana. Akku on alkuperäinen ja kestänyt moitteetta lämpökahvat ja virran ulosoton. Akku talvehtii sisällä viileässä komerossa ja saa kerran talvessa lisää virtasta.
    Minulla akku on kiinni mopossa, koska tehtaalla joku on laittanut pultin niin tiukkaan, että pallopää kuusiokoloavain katkesi, kun yritin pantaa irti (saamarin italiaanot )
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  8. #8
    Lainaa hondapena kirjoitti Katso viesti
    Onko millaiset sähkölaitteet pyörässä kiinni? Tuossa on aika pienitehoinen generaattori, 371W sanoo ohjekirja. Rikkinäisellä akulla (yksi kenno rikki, lataa kokoajan) tai virtasyöpöillä lisälaitteilla voi kuormittua liikaa ja staattori kärähtää. Kannattaa ainakin se akku pitää kunnossa, varsinkin takuuajan jälkeen.
    Staattori ei kärähdä lisälaitteiden kuormasta. Staattori tuuppaa aina maksimiteholla ja liika jännite estetään säätäjällä, joka kuormittaa käämitystä. Lisälaitteiden kuorma itseasiassa keventää säätäjän kuormitusta. 371W riittää vaikka lisävaloille.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  9.  
  10. #9
    Lainaa sefo kirjoitti Katso viesti
    Staattori ei kärähdä lisälaitteiden kuormasta. Staattori tuuppaa aina maksimiteholla ja liika jännite estetään säätäjällä, joka kuormittaa käämitystä. Lisälaitteiden kuorma itseasiassa keventää säätäjän kuormitusta. 371W riittää vaikka lisävaloille.
    Ok, hyvä täsmennys. Tässä vielä lisää 1000rr/cbf1000 staattoriasiaa http://www.fireblades.org/forums/hon...-question.html . Ja cbf1000.com foorumilla on myös käsitelty asiaa jos tarkemmin kiinnostaa.
    K1200GT & 701Enduro