Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    eli mistä kannattais ottaa öljyn kierto öljynlauhduttimelle ja minne paluu? miten se on toteutettu uudemman mallisissa divareissa? pyörä vm93. ja paljo tollasessa on öljynpaine yleensä?
    Se on öljynjäähdytin... tai siis toivottovasti. Laipalla ovat öljynsuodattimen ja lohkon välistä ottaneet, näin lienee myös. 600 divareissa joissa tuo jo on tehtaalta lähtien. Itse aikoinaan omaan-92 kuusatkudivariin tota kans suunnittelin. Asensin kuitenkin ensin öljynlämpömittarin, jota tuijjottamalla totesin jäähdyttimen turhaksi ja tuli aikas poppa keleis ajettuakin. Eli mikä on tarve moiselle?
    Elä ja anna muiden roudata.
    Rahastonhoitaja
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mistä muuten lie pinttynyt tuo lauhdutin, monesti kuulee... Lauhtuminen kun tarkoittaa kaasun tiivistymistä (takaisin) nesteeksi. Mutta joo, öljynsuodattimen alle tulee sellainen väliosa mistä meno-paluu-letkut jäähdyttimeen. Jos tollasen värkkää, niin helpoiten varmaan käy kun ebay:stä ostaa käytetyn setin.
    Lainaa andestone kirjoitti Katso viesti
    Se on öljynjäähdytin... tai siis toivottovasti. Laipalla ovat öljynsuodattimen ja lohkon välistä ottaneet, näin lienee myös. 600 divareissa joissa tuo jo on tehtaalta lähtien. Itse aikoinaan omaan-92 kuusatkudivariin tota kans suunnittelin. Asensin kuitenkin ensin öljynlämpömittarin, jota tuijjottamalla totesin jäähdyttimen turhaksi ja tuli aikas poppa keleis ajettuakin. Eli mikä on tarve moiselle?
    no sille tulee ens kesänä tarve kun olis tarkoitus paineistaa tuo kone. joo ja tiiän että ei oo järkiä mut tuleepahan ainaki erikoinen pyörä.
    Lainaa janne_87 kirjoitti Katso viesti
    no sille tulee ens kesänä tarve kun olis tarkoitus paineistaa tuo kone. joo ja tiiän että ei oo järkiä mut tuleepahan ainaki erikoinen pyörä.

Mul olis tohon käypänen ahdin jouten, kun piti oma divari aikoinaan ahtaa. Mutta jäi tekemättä. Voisin sen sopuhintaan myydä, jos kiinostusta löytyy.
    no mulla on jo mitsun ahdin ostettuna. mikä sen sun puhallin olis ollu?
    KKK 03-364 olis tarjolla.
    se on liika pienellä pakopesällä. mulla on mitsun td04-9
  9.  
    tietääkö kukaan mikä on jammun öljynsuodattimen kierre?