Ruusuja TOMTOM-kauppaan.
Riderin lataava teline jäi sairaseläkkeelle takuuajan jälkeen, eipä lataillut enää jostain syystä, sulake ehjä.
TOMTOM-kauppa lähetti kokonaan uuden lataavan telineen, vaikka takuu oli päättynyt.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Mulla vähän sama juttu... Mulla oli Ei-lataava teline joka hajosi takuuajan aikana, tilalle sain lataavan telineen. Kivaa!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Ei ku pelkkä teline. Mulla oli ennestään USB-kaapeli joten veistin uuteen telineeseen sopivan loven jotta lataus USB:llä onnistuu...
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Moi
Mulla kävi samanlainen tapaus TOMTOM Rider3 telineen kanssa ja takuu oli ohi.
Mutta lähettävät kuitenkin uuden telineen.
Täytyy myöntää, että loistavaa toimintaa näinä haasteellisina aikoina.
BMW K 1600 GTL, 15
Ex BMW R1200GS ADVENTURE, 08
Ex BMW F800GS, 08
Ex BMW F650GS DAKAR, 06
Ex Kawasaki ZXR 750, 90
Ex Kawasaki GPZ 600 R, 86
Tulipa laitettua rideri huoltoon kun ei enää lataus pitänyt. Tompalta tuli varsin kohtuullisessa ajassa tieto, että laite tulossa takaisin. UPS ilmoitti, että tuovat kotiin tiettynä iltana. Valitettavasti en silloin ollut kotona. Olisi pitänyt olla heidän ilmoittamanaan aikana. Sovittiin, että tuovat työpaikalleni seuraavana perjantaina ja soittavat etukäteen, että pääsen avaamaan ovea. Ei näkynyt tai kuulunut. Sitten jonkin ajan kuluttua työpailalle tuli viesti, että tomppaa ei oltu voitu toimittaa perille ja se palautetaan jos en saman päivän aikana soittaisi UPSään. No, soitin ja sovittiin paketin tuomisesta. Kun pakettia ei sovittuna aamuna näkynyt soitin taas UPSään. Siellä ystävällisesti kerrottiin, että Tomppa oli lähetetty takaisin sinä aamuna, jolloin edellisen kerran olin soittanut ja sopinut sen tuonnista. Laite oli lähetetty takaisin klo 8 kun minä olin soittanut vasta klo 14. Tosin en ymmärrä miten klo 14 sieltä voitiin sopia uusi toimitusaika jos Tomppa oli jo aamulla lähetetty takaisin pois maasta.
Olen yrittänyt kysellä missä laite on -en ole saanut vastausta.
Mitä tästä opin: pitää olla kiltisti kotona kun UPS sitä haluaa.
Lisäys: UPS:n sivuilta näkyy, että ovat kertomansa mukaan käyneet työpaikallani yhtenä aamuna kolmesti ennen 8.30 ja toisena päivänä kolmesti niin, että viimeisin 17.30. Kuskille olin selkeästi ilmoittanut, että kyseessä on työpaikkani! Sen siitä saa kun ei ole tarpeaksi ahkera.
Viimeksi muokannut: Aarra; 23.03.2013 klo 11:39.
Vähän OT, sori. Tilasin enskakopan kannen Saksasta, UPS soitti ja kysyi olenko kotona 11-15 välillä. No koskas sitä köyhä palkansaaja siihen aikaan kotona olisi? Kaveri ehdotti tuontia työpaikalle, suostuin ja mulla oli paketti kourassa tasan sovittuun aikaan. Joskus siis näinkin.
P.S. Mulla itellä Navigon (autossa) eli johtuisko siitä TomTomista?![]()
Triumph Thunderbird 1700 -10
Yamaha FJR 1300 -13
Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
Toi UPS on kyllä syvältä.
Veikkaan että Itella tuo sen sinulle.
Ite en luota UPS:iin tippaakaan, kaksi Tomppaa jo hukanneet multa, molemmat kyllä sitten TomTom korvasi minulle ja jatkoivat UPS:in kanssa selvittelyä.
Jos on pakko käyttää sitä firmaa, haen itse suoraan Niittytieltä paketin.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Mulla kävi muutama vuosi sitten seuraavaa;
Tuli rimpuiltua reissussa vanhan TT Rider'n kanssa, latausteline ei suostunut lataamaan.
Piti yöpymispaikoilla ladata vehjeen akku verkkolatuirilla, ajopäivän päätteeksi laite pimeni
kun ei saanut ajon aikana ladattua.
Vehkeen takuu oli mennyt aikaa sitten vanhaksi, eikä ostokuittiakaan ollut enää tallella
kun olin saanut TT:n lahjaksi.
Kyselin neuvoja TT:n kaupasta (obs. olin säännöllisesti päivittänyt karttoja TT home'n kautta, joten
olin rekisteröitynyt TT-asiakas) joten pyysivät saada Rider'n ja lataustelineen huoltoon.
Pari, kolme viikkoa ja ei mitään kuulunut kunnes UPS toimitti UUDEN laitteen telineineen !
Olin aivan äimänkäkenä ! Ja tietysti ikuisesti kiitollinen TomTom'lle hyvästä jälkimarkkinoinnista.
Ei maksanut minulle penniäkään
Ja tämä tarina on tosi -![]()
Suosittelen lämpimästi TomTomia.