Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    viitsiskö joku mittailla minkälaisia jännitteitä telineen pinneistä tulee? omassa pinnien välillä tuntuu olevan voltteja jotain 0,5-2 väliltä. teline itse saa 12v.

heitänkö kuikkaa telineellä vai navilla...
    Latautuukos tuo telakan ulkopuolella USB-liittimestä? Jos latautuu, niin sittenhän pinneistä pitäisi mitä todennäköisimmin tulla 4,7V. Jos taas latautuu erillisellä verkkovirtsalaturilla, niin mittaa sen liittimestä tuleva jännite.
    <p>2002-2014</p>
    En muista mistä piikeistä tulee mikäkin jännite mutta noita telineitä on vaivannut piirilevyrutto. Se syöpyy kohtuullisen helposti, Garmin on noita kai vaihtanut ilmaiseksi varsinaisen takuuajan jälkeen, ostin käytettynä omani ja sen telakka ei toiminut. Palautin Englantiin jossa myyjä haki laajennettuun takuuseen uuden.
    Jos telakan avaa varovasti niin näkyy suhteellisen helposti kohdat.
    Myös itse zumossa saattaa ne täplät olla kuluneet.
    Ja myös ne piikkejä on hajonnut joillakin. Netistä uusi telakka noin 70 € kun pari vuotta sitten ostin toiseen pyöräänkin telineen.

ismo
  4.  
    Lainaa ismo kirjoitti Katso viesti
    En muista mistä piikeistä tulee mikäkin jännite mutta noita telineitä on vaivannut piirilevyrutto. Se syöpyy kohtuullisen helposti, Garmin on noita kai vaihtanut ilmaiseksi varsinaisen takuuajan jälkeen, ostin käytettynä omani ja sen telakka ei toiminut. Palautin Englantiin jossa myyjä haki laajennettuun takuuseen uuden.
    Jos telakan avaa varovasti niin näkyy suhteellisen helposti kohdat.
    Myös itse zumossa saattaa ne täplät olla kuluneet.
    Ja myös ne piikkejä on hajonnut joillakin. Netistä uusi telakka noin 70 € kun pari vuotta sitten ostin toiseen pyöräänkin telineen.

ismo
    jep, tätä vähän pelkäsinkin. eipä myyjä puhunut vaivasta mitään kun kävin laitteen hakemassa. myös autoteline oikuttelee, se kyllä lataa mutta kajari ei toimi. mikähän tuo laajennettu takuu on? kuitteja ei tietenkään ole.