Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Oireet: Pyörä seissyt kaksi vuotta tallissa. Aiemmin ei mitään ongelmia, mutta nyt kaasuttaessa sammuu. Tyhjäkäynnillä käy. Ryypyllä ottaa kierroksia n 3500 lämmettyään kunnolla. Matalimmat kierrokset saatu noin tonniin. Jos laskee alemmas, pyörä sammuu myös.

    Tehty: 2v vanhat bensat vaihdettu ja laitettu litkut tankkiin, joiden pitäisi liottaa sotkut pois. Tsekattu bensatankin ja kaasarin väliset letkut ja liitännät --> ei vikaa. Kuitenkin pyörä sammuu näistä toimenpiteistä huolimatta annettaessa kaasua annettaessa.

    Mielikuvitus loppuu enkä keksi missä voi olla vika. Onko ehdotuksia, mitä kannattaisi tehdä?

    Thanks
  2. #2
    En nyt ole ihan varma noiden oireiden perusteella, mutta itselläni aikoinaan GSX750:ssä ryyppy jäi päälle, vaikka vivun käänsikin pois. Se kävi vähän rikkaalla, ei ottanut kierroksia ja sammui lämmettyään.
    Tarkasta se mekanismi, jos on vaikka vaijeri jumissa.
  3. #3
    Lainaa seppalat kirjoitti Katso viesti
    En nyt ole ihan varma noiden oireiden perusteella, mutta itselläni aikoinaan GSX750:ssä ryyppy jäi päälle, vaikka vivun käänsikin pois. Se kävi vähän rikkaalla, ei ottanut kierroksia ja sammui lämmettyään.
    Tarkasta se mekanismi, jos on vaikka vaijeri jumissa.
    Tsekattu on, mutta ei ongelmia siellä. Kiitos vastauksesta
  4. #4
    Kaasuttimet putsaukseen ensimmäisenä, et vissiin vielä aukonut niitä..?
  5. #5
    Kouvolassa tuttu vei viragon kaasarit putsattavaksi, maksoi kuulemma 30 euroa.
    Se on hienoa että on maailmassa vielä kohtuuhintaisia asioita!
  6. #6
    Lainaa seppalat kirjoitti Katso viesti
    Kouvolassa tuttu vei viragon kaasarit putsattavaksi, maksoi kuulemma 30 euroa.
    Se on hienoa että on maailmassa vielä kohtuuhintaisia asioita!
    Suurin duunihan noissa on irrotus ja takaisinlaitto, eli jos siitä pienimmästä on valmis maksamaan, niin mikäpä siinä...
  7. #7
    Lainaa jocke kirjoitti Katso viesti
    Kaasuttimet putsaukseen ensimmäisenä
    Tämä on nykypäivänä yleisin diagnoosi kaasarikoneiden kanssa. Bensa ei säily kuten ennenvanhaan, tämä pitäisi ihmisten oppia, monta konetta viikossa mitä töihin tuodaan huollettavaksi ko. syystä, ihan sama onko perämoottori, ruohonleikkuri , saha, trimmeri tai mikä vaan: kaasari auki ja pesuun -> toimii.
  8. #8
    Joskus kymmen vuotta sitte mulla oli samanlainen sv ja samanlaiset oireet. Kaasarit oli täynnä paskaa ja kaasarien putsauksella pyörä toimi jälleen kuin unelman. Joten ei muuta kuin kaasarit pöydälle ja putsaamaan.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  9.  
  10. #9
    Lainaa jocke kirjoitti Katso viesti
    Kaasuttimet putsaukseen ensimmäisenä, et vissiin vielä aukonut niitä..?
    En avannu vielä, kun siinä on niin kova työ... Kai se pitää avata. Kiitos vastauksesta!